FC-haastattelu

Annabellissima

Hei,
Olen menossa reilun viikon päästä haastatteluun ja ruotsi hirvittää. Itselläni on takana vain peruskouluruotsi ja kuullun ymmärtäminen parempaa kun puhuminen. Miten hyvä ruotiskielentaidon oikeasti tulee olla? Enkku sujuu kyllä, onneks :)

18

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää vaadita?

      Eikö FC enää vaadi suomi, ruotsi, englanti ja saksa/ranska/venäjä tai viro?

      • Annabellissima

        Ilmoitin hakemuksessa reilusti että mulla on sujuva enkku ja tyydyttävä ruotsi. Silti pääsin haastatteluun. Kai ne olis nakannu mun hakemuksen mappi ö:hön suoraan jos nuo ei riittäis. Tiedä sitten painaako vaakakupissa mun asiakaspalvelutausta yms enemmän?! Ainakin teen parhaani haastattelussa. Katsotaan kuin tän naisen käy :)

        Eli tietääkö joku tuosta Ruotsista? Kiitos jos joku vastaa!


      • däfjhäfhj'
        Annabellissima kirjoitti:

        Ilmoitin hakemuksessa reilusti että mulla on sujuva enkku ja tyydyttävä ruotsi. Silti pääsin haastatteluun. Kai ne olis nakannu mun hakemuksen mappi ö:hön suoraan jos nuo ei riittäis. Tiedä sitten painaako vaakakupissa mun asiakaspalvelutausta yms enemmän?! Ainakin teen parhaani haastattelussa. Katsotaan kuin tän naisen käy :)

        Eli tietääkö joku tuosta Ruotsista? Kiitos jos joku vastaa!

        Sillon kun olin reilu vuos sitten haastattelussa, niin ne alottivat ihan suoraan ruotsilla, ja olivat kyllä pettyneitä ruotsin tasooni. No, mutta en saanut paikkaakaan. Ton paremmin en tiedä enkä osaa sanoa.


      • paljon...
        Annabellissima kirjoitti:

        Ilmoitin hakemuksessa reilusti että mulla on sujuva enkku ja tyydyttävä ruotsi. Silti pääsin haastatteluun. Kai ne olis nakannu mun hakemuksen mappi ö:hön suoraan jos nuo ei riittäis. Tiedä sitten painaako vaakakupissa mun asiakaspalvelutausta yms enemmän?! Ainakin teen parhaani haastattelussa. Katsotaan kuin tän naisen käy :)

        Eli tietääkö joku tuosta Ruotsista? Kiitos jos joku vastaa!

        Itselläni haastattelussa he aloittivat haastattelun suoraan ruotsiksi... ei kauheen kivaa :)
        Ruotsini ei ole kauhean vahva ja en päässy sisään..


    • oletko

      mikä päivä haastikseen menossa?
      Mitkäs on fiilikset?
      Onkohan ollut paljon hakijoita ja paljonkohan kurssittavat...

      • Annabellissima

        Jännittää. Kun antoivat vaihtoehtoja haastatteluaikoihin, tuli sellainen olo, ettei ihan hirveästi haastteluun menijöitä ole. Kahtena päivänähän ne pidetään. Muita menijöitä? Menetkö itse?


      • ihana ruotsi
        Annabellissima kirjoitti:

        Jännittää. Kun antoivat vaihtoehtoja haastatteluaikoihin, tuli sellainen olo, ettei ihan hirveästi haastteluun menijöitä ole. Kahtena päivänähän ne pidetään. Muita menijöitä? Menetkö itse?

        Täällä ilmottautuu myös yksi jolla alkoi ruotsin kielellä haastattelu. Menin lukkoon ja en saanut sanaa suusta (nolottaa!) ja aattelin että nyt meni kyllä tää paikka ihan jollekki muulle, mutta ei hyvin kävi ja sain paikan huhhuh.


      • oletko
        ihana ruotsi kirjoitti:

        Täällä ilmottautuu myös yksi jolla alkoi ruotsin kielellä haastattelu. Menin lukkoon ja en saanut sanaa suusta (nolottaa!) ja aattelin että nyt meni kyllä tää paikka ihan jollekki muulle, mutta ei hyvin kävi ja sain paikan huhhuh.

        Nyt ollut haastattelussa Helmikuussa alkavalle kurssille?
        Mitä muuta he kyselivät?
        Onnea paljon :)


      • niinpä...
        ihana ruotsi kirjoitti:

        Täällä ilmottautuu myös yksi jolla alkoi ruotsin kielellä haastattelu. Menin lukkoon ja en saanut sanaa suusta (nolottaa!) ja aattelin että nyt meni kyllä tää paikka ihan jollekki muulle, mutta ei hyvin kävi ja sain paikan huhhuh.

        Siinä ne taas nähtiin ne hourinnat huippuhyvästä ruotsin kielen vaatimuksesta. Sitäkin vouhkattiin mm. tässä ketjussa. ja totuus on, että emoks pääsee, vaikkei saa sanaa suusta ruottiks!!! Kyllä naurattaa toi vouhkaus, kun yritetään pitää jotain imagoa yllä, että emojen pitäis jotain kieliä osatakin...


      • ihana ruotsi
        niinpä... kirjoitti:

        Siinä ne taas nähtiin ne hourinnat huippuhyvästä ruotsin kielen vaatimuksesta. Sitäkin vouhkattiin mm. tässä ketjussa. ja totuus on, että emoks pääsee, vaikkei saa sanaa suusta ruottiks!!! Kyllä naurattaa toi vouhkaus, kun yritetään pitää jotain imagoa yllä, että emojen pitäis jotain kieliä osatakin...

        Hei, en sanonut etten osaa ruotsia. Menin vain lukkoon haastattelussa tieks? Jännitys purkautui näin. En meinannut englantiakaan sen jälkeen osta vaikka se on ollut minulla 9/10. Kyllä minä ruotsia osaan, ja kannattaakin osata. Kokkolalaiset ja Vaasalaiset sitä mielellään nimittäin puhuvat ;)


    • teillä

      on mennyt haastattelut?
      Olin itse tänään ryhmähaastattelussa ja kivaa oli!
      Ilmoitelkaahan fiiliksiä :)

      • Yks haastikset käynyt

        Joko jollekulle on ilmoitettu kurssille pääsystä? Itse olin eilen ryhmähaastattelussa ja puhelua odotan jännityksestä kihisten!!


      • minäkin :)
        Yks haastikset käynyt kirjoitti:

        Joko jollekulle on ilmoitettu kurssille pääsystä? Itse olin eilen ryhmähaastattelussa ja puhelua odotan jännityksestä kihisten!!

        olin myös eilen ryhmähaastiksessa eikä ole soittoa vielä kuulunut...
        Toivottavasti ilmoittavat pian sillä tätä piinaa ei kestä enää kauan aikaa!!!!!
        Ilmoitellaan heti tänne kun kuullan jotakin :)


      • yks haastiksissa ollut
        minäkin :) kirjoitti:

        olin myös eilen ryhmähaastiksessa eikä ole soittoa vielä kuulunut...
        Toivottavasti ilmoittavat pian sillä tätä piinaa ei kestä enää kauan aikaa!!!!!
        Ilmoitellaan heti tänne kun kuullan jotakin :)

        Mä olin jälkimmäisessä.. Ihan hyvä fiilis jäi kaikenkaikkiaan mutta nyt mietin, et olisko ne jo soittanu jos olisin ollu varma valinta??!! APUA! Tää odottelu tekee tosiaan hulluks ;)


      • mitä :)
        yks haastiksissa ollut kirjoitti:

        Mä olin jälkimmäisessä.. Ihan hyvä fiilis jäi kaikenkaikkiaan mutta nyt mietin, et olisko ne jo soittanu jos olisin ollu varma valinta??!! APUA! Tää odottelu tekee tosiaan hulluks ;)

        Oltiin samassa ryhmässä...
        Et sitten nähtiinki eilen :)
        Uskon et varmaan ekana ilmoittavat aamuryhmälle ja sitten meille :)
        Hulluks tää kyllä tekee ei meinaa kestää tätä piinaa!!


      • ...
        mitä :) kirjoitti:

        Oltiin samassa ryhmässä...
        Et sitten nähtiinki eilen :)
        Uskon et varmaan ekana ilmoittavat aamuryhmälle ja sitten meille :)
        Hulluks tää kyllä tekee ei meinaa kestää tätä piinaa!!

        Samassa ryhmässä vielä! Odottelu tosiaan jatkuu.. Laita tänne viesti heti kun ilmoittavaat, tuli sit hylky tai hyväksyminen! Millanen olo sulle jäi itelles? Varma? Musta meidän ryhmä oli aika tasaväkinen, että siitä jos pitäis osa karsia pois, niin vaikeeta olis..


      • että kurssille mennään!
        Yks haastikset käynyt kirjoitti:

        Joko jollekulle on ilmoitettu kurssille pääsystä? Itse olin eilen ryhmähaastattelussa ja puhelua odotan jännityksestä kihisten!!

        Just soittivat :)AARRRRRGGGGGGHHHHHHHH :D


      • A83
        että kurssille mennään! kirjoitti:

        Just soittivat :)AARRRRRGGGGGGHHHHHHHH :D

        olin jälimmäisessä ryhmässä! soittivat eilen siis ja kurssille mennään. Montakohan ottivat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe