Kun yritän kirjautua meseen, niin tulee virhe ilmoitus "tilapäisesti poissa käytöstä". Mitähän tämä tarkoittaa?
kiitos vastanneille! :)
"tilapäisesti poissa käytöstä" ?
10
2608
Vastaukset
- MinäIte.
Eikö mitään muuta ilmoitusta tule kuin "tilapäisesti poissa käytöstä".
Tässä joitakin, testaa yteys kuitenkin alhaalla olevasta linkistä.
Virhe 80EE0088: Tämä toiminto on epäonnistunut, koska palvelimeen ei saatu yhteyttä tai se on varattu tällä hetkellä
Tämä virhe voi esiintyä, jos Windows Live Messenger -palvelin on varattu tai siihen ei saada yhteyttä.
Virhe 80EF01F8: Palvelin on aikakatkaistu
Tämä virhe voi esiintyä, jos Windows Live Messenger -palvelimeen ei saada yhteyttä.
Tarkista Windows Live Messenger -verkon tila Windows Live Messengerin verkon tila -sivustossa ja yritä kirjautua myöhemmin uudelleen.
http://status.messenger.msn.com/Status.aspx?mkt=fi-fi- MinäIte.
Windows Live Messenger -palvelu ei ole käytettävissä
Windows Live Messenger -palvelu ei ole käytettävissä, tai palvelussa on teknisiä ongelmia. Tarkista Messengerin verkkotila Windows Live Messengerin verkon tila -sivustossa ja yritä kirjautua myöhemmin uudelleen. - nannu-
MinäIte. kirjoitti:
Windows Live Messenger -palvelu ei ole käytettävissä
Windows Live Messenger -palvelu ei ole käytettävissä, tai palvelussa on teknisiä ongelmia. Tarkista Messengerin verkkotila Windows Live Messengerin verkon tila -sivustossa ja yritä kirjautua myöhemmin uudelleen.eli siihe tulee näin: " Kirjautuminen (Windows Live Messenger Beta) epäonnistui,koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.
virhekoodi: 84cb000a
Liittyiskö tohon toi uusin Beta-versio? - MinäIte.
nannu- kirjoitti:
eli siihe tulee näin: " Kirjautuminen (Windows Live Messenger Beta) epäonnistui,koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.
virhekoodi: 84cb000a
Liittyiskö tohon toi uusin Beta-versio?Olisit heti maininnut että kyseeessä on Beta, koska monikaan ei vielä käytä sitä koska siinä on niin jonkun verran ongelmia.
Sorry, en voi auttaa kun käytän vain virallista versiota.;) - Silleen
MinäIte. kirjoitti:
Olisit heti maininnut että kyseeessä on Beta, koska monikaan ei vielä käytä sitä koska siinä on niin jonkun verran ongelmia.
Sorry, en voi auttaa kun käytän vain virallista versiota.;)Ihan yhtä virallinen se betakin on. Eikä sillä toisekseen ole mitään tekemistä ongelman kanssa. Itsehän käytän asiallisia ohjelmia enkä M$ kuraa, kuten henkilöt jotka eivät tiedä paremmasta.
- NoRpPpA
minulle tulee omaan mesee tilapäisesti poissa käytöstä mutta pääsen oman veljeni meseen ja kavereiden,miksi en pääse omaani?
- JCLEE
Mullaki on sama ongelma, Koita vaa asenna mese uudelleen jos ei edelleen toimi.
- JEEAHHHH
jee sain toimii :)
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa luotu SIM kortille uusi puhelin numero?
- Anonyymi
F secure kirjoitti että puhelin numero on monen käytössä luotu samaan jonkun puhelin nro voi soittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832