rapumies= naistenmies

ja pelimies

joa rapumies on komea ja rikas niin on naistenmies pahimmasta päästä. todettu usean rapumiehen kohdalla, valitettavasti.

30

9068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naistenmies rapu

      Ravun erittäin hyvä supliikki, huumorintaju, jotain maagista ja mysteeristä mikä vetää helposti kaikkia naisia puoleensa, saa varmaan kenet vaan lankeamaan huomiollaan ja sympaattisuudellaan naisia kohtaan, jopa äänen sävy vaihtuu niillä kun puhuvat naisille,naiset luulevat että hän puhuu ainoastaan hänelle sillain,mutta kaikille naisille. Siinä sitten retkahtaa pahasti koukkuun ja huomaa siinä sivussa ettei ole ainoa sydänsuruinen ympärillä. Valitettavaa ettei ole yhden naisen mies,pönkittääkö huonoa omaa tuntoaan tai itsetuntoaan vain tällä tavalla ? On sitten jotain kun naiset ihailevat ja ovat kimpussa kiinnostuneina hänestä ? Tiedä häntä,miksi on kiva loukata toisten oikeita tunteita häntä kohtaan ??

      • kokenut........

        Täsmälleen näin koen minäkin rapumiehestä. Ja miten naisetvoivat olla susia toisilleen tulemalla silmien eteen liehittelemään ravun kanssa. Todella vahvaa itsetuntoa kaivattiin hänen rinnallaan ja siksi lähdinkin ennenkuin se olisi mennyt aivan kokonaan.


      • on...

        Rapu on todella ovela kun koukuttaa naisia itseensä. Lepertelemällä saa naiset ihastumaan itseensä ja rapu kaipaa jatkuvasti uusia ihailijoita. Rapu on todella itsekäs merkki, vaikka yrittääkin muuta esittää. Ravulla usein huono itsetunto ja tämän takia kaipaa jatkuvaa ihailua.


      • Rapumies-1975

        Onkos se sitten meidän rapumiehien vika, jos me olemme sellaisia, verbaalisesti lahjakkaita, huumorintajuisia, kiinnostuttu naisen ajatuksista, tulemme toimeen naisten kanssa yms?

        Olen itse saanut kuulla omistavani nämä ominaisuudet naisten suusta. Ne ovat synnynnäisiä ja enkä siksi voi sille mitään, että useampi nainen on kiinnostunut minusta ominaisuuksieni vuoksi.

        Itse en ainakaan myönnä omistavani huonoa itsetuntoa tai yritä pönkittää sitä sillä, että minulla olisi mahdollisimman monta ihailijaa tai naista elämässäni.
        Ketään en halua loukata, enkä myös voi sitten sille mitään, että jos nainen tulkitsee jotenkin väärin mun eleet tai puheet ja hänen sydänmensä särkyykin, kun hän huomaa, että minulla ei olekaan tunteita häntä kohtaan.

        Pyrin aina olemaan suora ja aito, sellainen kuin olen, joten tuskin siinä on mitään väärää?

        Minulle riittää yksi nainen, mutta haluan olla varma, että hän on se oikea..


      • .......
        Rapumies-1975 kirjoitti:

        Onkos se sitten meidän rapumiehien vika, jos me olemme sellaisia, verbaalisesti lahjakkaita, huumorintajuisia, kiinnostuttu naisen ajatuksista, tulemme toimeen naisten kanssa yms?

        Olen itse saanut kuulla omistavani nämä ominaisuudet naisten suusta. Ne ovat synnynnäisiä ja enkä siksi voi sille mitään, että useampi nainen on kiinnostunut minusta ominaisuuksieni vuoksi.

        Itse en ainakaan myönnä omistavani huonoa itsetuntoa tai yritä pönkittää sitä sillä, että minulla olisi mahdollisimman monta ihailijaa tai naista elämässäni.
        Ketään en halua loukata, enkä myös voi sitten sille mitään, että jos nainen tulkitsee jotenkin väärin mun eleet tai puheet ja hänen sydänmensä särkyykin, kun hän huomaa, että minulla ei olekaan tunteita häntä kohtaan.

        Pyrin aina olemaan suora ja aito, sellainen kuin olen, joten tuskin siinä on mitään väärää?

        Minulle riittää yksi nainen, mutta haluan olla varma, että hän on se oikea..

        Miten varmistat että hän on se oikea? tapailemalla viittä muuta naista samaan aikaan? Ja miksi sitten annat naisen ymmärtää jotain mitä ei ole, ellet halua ihailijoita lahkeisiisi roikkumaan??


      • Rapumies-1975
        ....... kirjoitti:

        Miten varmistat että hän on se oikea? tapailemalla viittä muuta naista samaan aikaan? Ja miksi sitten annat naisen ymmärtää jotain mitä ei ole, ellet halua ihailijoita lahkeisiisi roikkumaan??

        Ajan kanssa se vasta varmistuu, että kuka on se oikea.
        Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta itse olen ainakin rehellisesti kertonut naiselle, jos tapailen jotakin toista samaan aikaan.

        Pettämistä en hyväksy, joten jos joku alkaa kiinnostaa seurustelumielessä, niin muut putoavat automaattisesti pois kelkasta.
        Valitettavasti joskus on jäänyt joitakin laihkeisiin roikkumaan, vaikka kuinka olisi kertonut asioiden laidan..
        Minkäs sille voi jos ihastuu ihmiseen ja ei sitten saakkaan toiselta vastakaikua..

        Uusiin ihmisiin on mukava tutustua, mutta ei se aina tarkoita sitä, että tuntisi jotain syvempää kaikkia kohtaan..


      • härkä)n(
        Rapumies-1975 kirjoitti:

        Ajan kanssa se vasta varmistuu, että kuka on se oikea.
        Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta itse olen ainakin rehellisesti kertonut naiselle, jos tapailen jotakin toista samaan aikaan.

        Pettämistä en hyväksy, joten jos joku alkaa kiinnostaa seurustelumielessä, niin muut putoavat automaattisesti pois kelkasta.
        Valitettavasti joskus on jäänyt joitakin laihkeisiin roikkumaan, vaikka kuinka olisi kertonut asioiden laidan..
        Minkäs sille voi jos ihastuu ihmiseen ja ei sitten saakkaan toiselta vastakaikua..

        Uusiin ihmisiin on mukava tutustua, mutta ei se aina tarkoita sitä, että tuntisi jotain syvempää kaikkia kohtaan..

        Ihan hyvin varmaan toimii sulla jos vaan muistat pitää mustasukkaisuuden ja omistushalusi kurissa. Minun lahkeessa roikkui kanssa tälläinen rapumies joka halusi katsella rauhassa ja kokeilla ja olla avoin kaikessa. Tein itse samoin ja pyysin vielä lupaa mennä treffeille toisen miehen kanssa.
        Eipä ole rapua sen jälkeen näkynyt...
        Miksei sitten muille voi suoda sitä samaa iloa mitä itselleenkin haluaa...?


      • Nikita-woman
        härkä)n( kirjoitti:

        Ihan hyvin varmaan toimii sulla jos vaan muistat pitää mustasukkaisuuden ja omistushalusi kurissa. Minun lahkeessa roikkui kanssa tälläinen rapumies joka halusi katsella rauhassa ja kokeilla ja olla avoin kaikessa. Tein itse samoin ja pyysin vielä lupaa mennä treffeille toisen miehen kanssa.
        Eipä ole rapua sen jälkeen näkynyt...
        Miksei sitten muille voi suoda sitä samaa iloa mitä itselleenkin haluaa...?

        Juuri näin, minunkin rapumies sai pitää muita naisia. Jos itse edes erehdyin flirttaamaan toisille miehille ja se hänelle valkeni, voi sitä vihaa...

        Kummallista pitkän tuntemisemme aikana oli se, että jos pitkään olimme monesti, ettemme olleet tekemisissä emmekä nähneet, tämä minun rapumieheni oli aivan ihana tuon tauon jälkeen, mitä rakastunein, arvostavin, osasi pitää yhteyttä jne. Mutta jos erehdyin lankeamaan häneen ja aloittamaan tapailun, käytös muuttui aivan täysin päinvastaiseksi. Sitten kun välit taas loppuivat ja pitkän pitkän ajan päästä nähtiin, rapumies oli mitä rakastunein. Pikkuhiljaa tulin siihen johtopäätökseen, että tämä pompottelu kertoi ehkä loppujen lopuksi vain siitä, että tämä mies ei arvostanut itseään. Jos nainen tajuaa pysyä hänestä irti, on nainen kunnioitettavampi hänestä kuin jos nainen jostain kummasta syystä haluaa olla hänen kanssaan koko ajan. Eli olen samaa mieltä, että oma möröt pitää ensin saada parannettua ja oma itsetunto ja itsearvostus kuntoon, ennen kuin voi lähteä vakavempaan suhteeseen sen yhden ja oikean ihmisen kanssa.


      • hytjty

        Isäni oli rapu.Oli tosi naisten mies,aina kun oli kännissä.Kertoi jopa kotonamme äidillemme,kuinka tutki edellisiltana iskemänsä naisen sukupuolielimiä,ja häpykielen kokoa,vertaillen sitä äitimme vastaavaan.Ja melko yksityiskohtaisesti,ja me lapset kuuntelimme isäpapan puheita.Kivaa oli kuunnella.


      • asdöflkj

        Telkkarissa astrologi sano, että Rapu on tähtimerkki, joka sopii yhteen kaikkien muiden tähtimerkkien kanssa. Siitä siis johtunee tuo vetovoimakin.


      • Nevala

        Rapu mies on hyvä kumppani Leijona naiselle, Leijonna nainen hoivaa ja ymmärtää miestään ja antaa anteeksi paljon virheitä miehelleen. Leijona mies arvostaa kotia ja siihen liittyviä asioita, on kova kokkaamaan. KAIKKI PERHEESEEN LIITTYVÄT ASIAT ON HÄNELLE TÄRKEITÄ.
        Ravun ja Leijonnan liitto on yleensä pitkä mutta ei tylsä. Rapu mies pitää naisten ihailusta, mutta Leijona nainen mitää miehensä maanpinnalla. Kumpikin pitää matkailusta ja ovat meneviä ihmisiä.
        Rapu mies kun rakastuu ei paljon tunteistaan puhu vaan pitää ne sisällään. Leijona nainen taas on tulisielu ja puhuu miehelleen rakkaudestaan ja antaa rakkauden näkyä kaikella teholla, ja mies on tyytyväinen.


    • ku tollasia valitat.

      tuo on sitäpaitsi aikamoista yleistystä. Tähän menneessä kohtaamani ravut ei oo peli/naistenmiehiä.
      Ittekki oon rapu ja seurustelen tällä hetkellä paraikaa rapumiehen kanssa.

      "todettu usean rapumiehen kohdalla, valitettavasti"
      todista se, kun kerran se on todistetttu niin monen kohdalla. Vähä liiottelun makua.

      • aasiko

        samanlaiselta tuntuu minustakin,rakastan häntä paljon,mutta hänellä tuntuu aina olevan haku päällä,vaikka sanoo välittävänsä minusta.


      • .....

        kyllä ne ravut vaan tuppaa olemaan sellaisia, minkäs teet. luojan kiitos en ole kusessa rapumieheen!


      • onpi
        ..... kirjoitti:

        kyllä ne ravut vaan tuppaa olemaan sellaisia, minkäs teet. luojan kiitos en ole kusessa rapumieheen!

        rapu ja tulee toimeen eritoten vanhempien naisten kanssa mutta on uskollinen ja romanttinen on kokemusta nimittäin 27 vuotta


    • koskit

      Komealla ja rikkaalla miehellä on edellytyksiä olla naistenmies, syntymäajasta riippumatta.

      • Ajatteleva ja syvällinen

        Minun mielestäni syntymäajalla ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Pettäjiä löytyy aivan varmasti joka ainoasta tähtimerkistä. Minusta on todella naurettavaa kuvitella, että pettäminen olisi sidottuna johonkin tiettyyn tähtimerkkiin. Pettäminen on yhteydessä ihmisen henkiseen kypsyneisyyteen ja sisäiseen tasapainoon. Jos ihminen on epävarma omasta arvostaan ja kyvytön aitoon läheisyyteen (joka nostaa kaikki vanhat kipeät asiat pintaan ja ei halua/kykene niitä kohtaamaan), niin hän on altis pettämiselle. Kun naiskentelee siellä täällä, niin ei tarvise kasvaa ihmisenä, vaan voi elää jossain kauniissa illuusiossa. Illuusiossa, että minä saan kenet minä haluan ja että minä olen tavoiteltu ja minulla on kaikki ohjakset käsissä.

        Pettävät ihmiset menevät siitä missä aita on matalin. He ovat kyvyttömiä henkiseen kasvuun ja kohtaamaan kaiken sen mitä heidän sisälleen on jäänyt lapsuudesta ja aiemmasta elämästä. He pakenevat oman itsensä kohtaamista hakemalla suhteen ulkopuolista seuraa, joka saa heidät tuntemaan itsensä ihailluksi, hyväksytyiksi ja huomioiduksi. Heillä ei ole todellista omanarvontuntoa, vaan he hakevat sitä vastakkaiselta sukupuolelta.

        Pettävät ihmiset saavat ansionsa mukaisesti. Niin kauan kuin he pettävät, niin he eivät voi kokea mitä on aito, syvä ja kestävä rakkaus. Mitä on aito läheisyys ja hellyys. He eivät voi kokea muutakuin hetken huuman, ihailun ja kiihkon, joka laimenee pian ja vaihtuu yksinäisyyden, kyllästymisen ja pettymyksen tunteisiin toista osapuolta kohtaan.. tuo toinen ei voinutkaan poistaa sisimmästäni tätä tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden tunnetta. Aito, kestävä ja syvä rakkaus syntyy TOTUUDEN KAUTTA! Kaikki sisällä olevat valheet, kipeät asiat ja tunteet on tuotava totuuden parantavaan valoon. Ei ole olemassa rakkautta ilman totuutta. Ja tämä totuus on sitä, että me alamma olla täydellisen rehellisiä itsellemma ja kumppaneille aivan kaikessa. Ehdottoman totuuden kautta rakentuu syvä luottamus kumppaniin ja syvä henkinen yhteys. Kun henkinen tuli palaa, niin silloin myös seksuaalinen tuli palaa ja se seksuaalisuus onkin jotain aivan muuta kuin kiimahetki salarakkaaan kanssa.


    • Ravun rakas

      Minusta tuollainen yleistys on aika ikävää! Mies voi olla naistenmies olipa hän sitten köyhä, keskituloinen tai rikas. Mies voi olla naistenmies olipa hän rapu, skorppion, kalat tai härkä. Pettäjiä löytyy varmasti kaikista horoskooppi merkeistä. Pettämisessä ei ole kyse siitä, että toiset horoskooppi merkit ovat enemmän pettäjiä kuin toiset, vaan kyse on ihmisen henkisestä kypsyydestä ja elämän arvoista. Jos nyt otetaan esimerkiksi rapu mies.Henkisesti epäkypsän rapumiehen persoonassa saattaa korostua hänen luonteensa huonot puolet. Hän saattaa olla epävarma omasta arvostaan ja huomion kipeä. Hänen heikko minuutensa tarvitsee jatkuvasti ulkopäin tulevaa naisten ihailua ja huomiota, jotta hän tuntisi itsensä rakastetuksi ja arvokkaaksi. Henkisesti kypsä rapumies tuntee oman arvonsa sisältä päin, joten hän on uskollinen ja mitä rakastavin kumppani. Hän omistautuu täysin yhdelle naiselle ja ei muita huomaakaan.

      Minun mieheni on rapu. HÄn oli edellisen kumppaninsa kanssa 17 vuotta. Suhde loppui, kun mies sai selville naisensa pitkäaikaisen pettämisen. Nainen ei olisi millään halunnut lopettaa suhdetta, mutta vaihtoehtoja ei ollut. Kun rapu mies on tehnyt päätöksen, niin sitä päätä ei enää mikään käännä.

      Minun mieheni on 36 vuotias. Olen toinen nainen hänen elämässään. Hän on siis ollut seksuaalisesti vain exänsä ja minun kanssa, mikä on minusta aika uskomatonta tähän maailman aikaan. Arvostan ja kunnioitan suuresti tällaista miestä, joka ei ole itseään ryvettänyt joka naisen haaravälissä. Tällainen käytös kertoo todellakin paljon kuinka hieno mies hän on. Hän on hieno henkisesti, kohtelias, huomaavainen, kärsivällinen, rakastava ja huolehtiva ja kaiken lisäksi erittäin varakas. Ja yllätys, yllätys.. hän on myös oikein komea..valtavan paksu musta tukka, ruskeat silmät, pitkä ja miehekkään sopusuhtainen vartalo. Parasta kaikessa on tässä se, että tämä mies on syvästi rakastunut minuun. Voin kertoa, että rapumiehen rakkaus on jotain sellaista, jonka varmaan jokainen nainen haluaisi, jos vain tietäisivät kuinka tämä mies osaa rakastaa sydämellään että kehollaan.

      • rapu..

        No harvinainen rapu kyllä! ilmeisesti näitä henkisesti epäkypsiä rapuja on runsaasti liikenteessä.


      • muuta sanoa kun

        Että: Kaiken sinäkin sitten uskot!

        Olet tuntenut tämän hienon rapu-miehesi vielä niin vähän aikaa, siinä alkaa kohta se hienous karista.

        Tasan tarkkaan en usko että on ollut vaan kaksi naista, kusettaa sua, sori vaan, kun kerta auliisti nielet kaiken.

        JOS, rapusi olisi niin hieno, olisi hän ollut eronsa jälkeen "suru-ajan" omillaan, eikä suinpäin hypännyt samantien jo seuraavaan suhteeseen. Siksipä en tekstistäsi lainkaan vakuuttunut.

        Onnea vaan sinulle elämässäsi, mutta pidäppä silmäsi auki, eläkä katsele vain ruusunpunaisten lasien läpi.


      • ravun rakas
        muuta sanoa kun kirjoitti:

        Että: Kaiken sinäkin sitten uskot!

        Olet tuntenut tämän hienon rapu-miehesi vielä niin vähän aikaa, siinä alkaa kohta se hienous karista.

        Tasan tarkkaan en usko että on ollut vaan kaksi naista, kusettaa sua, sori vaan, kun kerta auliisti nielet kaiken.

        JOS, rapusi olisi niin hieno, olisi hän ollut eronsa jälkeen "suru-ajan" omillaan, eikä suinpäin hypännyt samantien jo seuraavaan suhteeseen. Siksipä en tekstistäsi lainkaan vakuuttunut.

        Onnea vaan sinulle elämässäsi, mutta pidäppä silmäsi auki, eläkä katsele vain ruusunpunaisten lasien läpi.

        Ollaanpas siellä nyt tosi kyynisiä! Taidat olla erittäin pettynyt rapumiehiin. Sinulla taitaa olla enemmänkin kokemuksia rapu-miehistä, kun niin kokemuksen rintaäänellä julistat yhtä ainoaa totuutta, joka kuuluu "rapumiehet ovat sikoja ja pettureita". Miksi muuten kalastelet elämääsi rapu-miehiä, jos he ovat niin hirveitä tapauksia?

        Olet päätellyt asioita ihan omavaltaisesti, vaikka niitä ei edes lue tekstissäni. Mistä päättelet, että olemme olleet yhdessä niin vähän aikaa? Olemme olleet yhdessä lähes kaksi vuotta. Onko se vähän vai paljon, se on suhteellista. Minusta se on aika paljon, jos ajatellaan sitä aikaa kuinka paljon olemme viettäneet yhdessä. Suotuisan elämäntilanteen takia meillä on ollut mahdollisuus viettää alusta asti aikaa yhdessä ihan toisella tavalla kuin normaalin 40h/vk:ssa tekevän työssäkäyvän parin.

        Tutustuimme toisiimme kolme viikkoa ennenkuin menimme ekan kerran sänkyyn. Sinä aika kävimme läpi tärkeitä asioita. Minä halusin selvittää, että onko hän otollinen kumppani minulle. Aikaisemmista kokemuksesta viisastuneena, ajattelin tällä kertaa toimia toisin ja olin päättänyt, että seksin aika on vasta, jos selviää, että tästä kehkeytyy seurustelusuhde. Halusin selvittää mm. haluaako hän lapsia/lapsen kanssani. Onko naimisiinmeno tärkeä asia hänelle? Halusin tietää hänen elämänarvoistaan, mikä on parisuhteessa tärkeää. Voiko ajatella sitoutuvansa loppuelämäksi yhteen naiseen. Haluaako oppia tanssimaan. Haluaako kokea uusia asioita kanssani? Millaisesta seksistä pitää ja kuinka tärkeää se on? Mieheni oli hyvin otettu tavastani toimia. Hän sanoi, että jos olisin vaatinut/halunnut seksiä heti, niin homma olisi ollut heti selvä. Hän sanoi, ettei halua naisekseen löyhämoraalista naista, vaan naisen, jonka uskollisuuteen voi luottaa.

        "Jos rapusi olisi niin hieno, olisi hän eronsa jälkeen "suru-ajan" omillaan, eikä suinpäin hypännyt samantien jo seuraavaan suhteeseen" Missäkä kohtaa mun tekstissä luki, että mieheni hyppäsi suinpän seuraavaan suhteeseen? Olet taas omavaltaisesti tulkinnut asioita omien pettymyksiesi pohjalta. Mieheni ero ei tapahtunut hetkessä. Hän oli epäillyt pettämistä jo vuoden ennenkuin nainen jäi siitä kiinni. Pettämisen jälkeen meni lähes vuosi ennenkuin me tapasimme. Mieheni todella panosti suhteeseen ja antoi kaikkensa. Hänen "vikansa" oli liiallinen kiltteys. Hän antoi naiselleen kaikkensa, mutta ei osannut pitää puoliaan kunnolla. Rankka eroprosessi opetti häntä löytämään oman voimansa ja rakastamaan itseään niin paljon, ettei hän enää salli kenenkään naisen hyväksikäyttää ja kohdella häntä huonosti.

        Uskotko sinä rakkauteen ja uskollisuuteen? Sinusta tulee jotenkin sellainen vaikutelma, että olet todella pettynyt rakkaussuhteisiisi. Ihminen saa mitä hän henkisesti tilaa. Jos uskot, että miehet ovat pettäjiä ja uskot saavasi huonoa kohtelua miehiltä, niin tulet sellaista varmasti saamaan. Kaikki on maailmankaikkeudessa energiaa. Me vedämme puolemme sitä mihin uskomme ja mitä ajattelemme. "Tapahtukoon teille uskonne mukaisesti".. siinä on paljon puhuva kommentti ihan raamatusta.

        Minä olen aina uskonut siihen, että minun mieheni ovat uskollisia. Pidän sitä asiaa lähes itsestäänselvyytenä. Minulla on aikamoinen vaisto miesten suhteen. Jos mies ei herätä luottamusta minussa, niin en halua edes tutustua häneen. Ehkä se on se paljon puhuttu intuitio, joka kertoo, että kehenkä voi luottaa ja kehenkä ei. Olen torjunut "hyviä" miesehdokkaita sen takia, koska en ole kokenut heitä luotettavina.

        Rapu-mieheni on ihana, suloinen, rakastettava, syvällinen, intohimoinen, uskollinen, hellä, herttainen, avoin, uskollinen ja rehellinen. Rakastan ihanaa kultaani täydestä sydämestäni ja olen onnellinen, kun saan vastaanottaa hänen ihanan rakkautensa. Se rakkaus on kuin pulppuava lähde, joka antaa voimaa kaikille muillekin elämänalueille. Tämä rakkaus tekee elämäni merkitykselliseksi.

        Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Jos haluat ymmärtää ihmissuhteitasi vähän syvemmältä, niin lainaapa seuraava kirja: Harville Hennrix: kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu.


      • ...........
        ravun rakas kirjoitti:

        Ollaanpas siellä nyt tosi kyynisiä! Taidat olla erittäin pettynyt rapumiehiin. Sinulla taitaa olla enemmänkin kokemuksia rapu-miehistä, kun niin kokemuksen rintaäänellä julistat yhtä ainoaa totuutta, joka kuuluu "rapumiehet ovat sikoja ja pettureita". Miksi muuten kalastelet elämääsi rapu-miehiä, jos he ovat niin hirveitä tapauksia?

        Olet päätellyt asioita ihan omavaltaisesti, vaikka niitä ei edes lue tekstissäni. Mistä päättelet, että olemme olleet yhdessä niin vähän aikaa? Olemme olleet yhdessä lähes kaksi vuotta. Onko se vähän vai paljon, se on suhteellista. Minusta se on aika paljon, jos ajatellaan sitä aikaa kuinka paljon olemme viettäneet yhdessä. Suotuisan elämäntilanteen takia meillä on ollut mahdollisuus viettää alusta asti aikaa yhdessä ihan toisella tavalla kuin normaalin 40h/vk:ssa tekevän työssäkäyvän parin.

        Tutustuimme toisiimme kolme viikkoa ennenkuin menimme ekan kerran sänkyyn. Sinä aika kävimme läpi tärkeitä asioita. Minä halusin selvittää, että onko hän otollinen kumppani minulle. Aikaisemmista kokemuksesta viisastuneena, ajattelin tällä kertaa toimia toisin ja olin päättänyt, että seksin aika on vasta, jos selviää, että tästä kehkeytyy seurustelusuhde. Halusin selvittää mm. haluaako hän lapsia/lapsen kanssani. Onko naimisiinmeno tärkeä asia hänelle? Halusin tietää hänen elämänarvoistaan, mikä on parisuhteessa tärkeää. Voiko ajatella sitoutuvansa loppuelämäksi yhteen naiseen. Haluaako oppia tanssimaan. Haluaako kokea uusia asioita kanssani? Millaisesta seksistä pitää ja kuinka tärkeää se on? Mieheni oli hyvin otettu tavastani toimia. Hän sanoi, että jos olisin vaatinut/halunnut seksiä heti, niin homma olisi ollut heti selvä. Hän sanoi, ettei halua naisekseen löyhämoraalista naista, vaan naisen, jonka uskollisuuteen voi luottaa.

        "Jos rapusi olisi niin hieno, olisi hän eronsa jälkeen "suru-ajan" omillaan, eikä suinpäin hypännyt samantien jo seuraavaan suhteeseen" Missäkä kohtaa mun tekstissä luki, että mieheni hyppäsi suinpän seuraavaan suhteeseen? Olet taas omavaltaisesti tulkinnut asioita omien pettymyksiesi pohjalta. Mieheni ero ei tapahtunut hetkessä. Hän oli epäillyt pettämistä jo vuoden ennenkuin nainen jäi siitä kiinni. Pettämisen jälkeen meni lähes vuosi ennenkuin me tapasimme. Mieheni todella panosti suhteeseen ja antoi kaikkensa. Hänen "vikansa" oli liiallinen kiltteys. Hän antoi naiselleen kaikkensa, mutta ei osannut pitää puoliaan kunnolla. Rankka eroprosessi opetti häntä löytämään oman voimansa ja rakastamaan itseään niin paljon, ettei hän enää salli kenenkään naisen hyväksikäyttää ja kohdella häntä huonosti.

        Uskotko sinä rakkauteen ja uskollisuuteen? Sinusta tulee jotenkin sellainen vaikutelma, että olet todella pettynyt rakkaussuhteisiisi. Ihminen saa mitä hän henkisesti tilaa. Jos uskot, että miehet ovat pettäjiä ja uskot saavasi huonoa kohtelua miehiltä, niin tulet sellaista varmasti saamaan. Kaikki on maailmankaikkeudessa energiaa. Me vedämme puolemme sitä mihin uskomme ja mitä ajattelemme. "Tapahtukoon teille uskonne mukaisesti".. siinä on paljon puhuva kommentti ihan raamatusta.

        Minä olen aina uskonut siihen, että minun mieheni ovat uskollisia. Pidän sitä asiaa lähes itsestäänselvyytenä. Minulla on aikamoinen vaisto miesten suhteen. Jos mies ei herätä luottamusta minussa, niin en halua edes tutustua häneen. Ehkä se on se paljon puhuttu intuitio, joka kertoo, että kehenkä voi luottaa ja kehenkä ei. Olen torjunut "hyviä" miesehdokkaita sen takia, koska en ole kokenut heitä luotettavina.

        Rapu-mieheni on ihana, suloinen, rakastettava, syvällinen, intohimoinen, uskollinen, hellä, herttainen, avoin, uskollinen ja rehellinen. Rakastan ihanaa kultaani täydestä sydämestäni ja olen onnellinen, kun saan vastaanottaa hänen ihanan rakkautensa. Se rakkaus on kuin pulppuava lähde, joka antaa voimaa kaikille muillekin elämänalueille. Tämä rakkaus tekee elämäni merkitykselliseksi.

        Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Jos haluat ymmärtää ihmissuhteitasi vähän syvemmältä, niin lainaapa seuraava kirja: Harville Hennrix: kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu.

        "Kaikki on maailmankaikkeudessa energiaa. Me vedämme puolemme sitä mihin uskomme ja mitä ajattelemme. "Tapahtukoon teille uskonne mukaisesti".. siinä on paljon puhuva kommentti ihan raamatusta."
        Johan on jutut. Tää nyt ei liity mitenkää rapuihin mutta itse uskon ihmisessä hyvään ja haluan uskoakin, mutta miksi en vedä sellaisia ihmisiä puoleeni? Hyvää uskovia on helppo huijata, niin se vain on!!


      • påo
        ravun rakas kirjoitti:

        Ollaanpas siellä nyt tosi kyynisiä! Taidat olla erittäin pettynyt rapumiehiin. Sinulla taitaa olla enemmänkin kokemuksia rapu-miehistä, kun niin kokemuksen rintaäänellä julistat yhtä ainoaa totuutta, joka kuuluu "rapumiehet ovat sikoja ja pettureita". Miksi muuten kalastelet elämääsi rapu-miehiä, jos he ovat niin hirveitä tapauksia?

        Olet päätellyt asioita ihan omavaltaisesti, vaikka niitä ei edes lue tekstissäni. Mistä päättelet, että olemme olleet yhdessä niin vähän aikaa? Olemme olleet yhdessä lähes kaksi vuotta. Onko se vähän vai paljon, se on suhteellista. Minusta se on aika paljon, jos ajatellaan sitä aikaa kuinka paljon olemme viettäneet yhdessä. Suotuisan elämäntilanteen takia meillä on ollut mahdollisuus viettää alusta asti aikaa yhdessä ihan toisella tavalla kuin normaalin 40h/vk:ssa tekevän työssäkäyvän parin.

        Tutustuimme toisiimme kolme viikkoa ennenkuin menimme ekan kerran sänkyyn. Sinä aika kävimme läpi tärkeitä asioita. Minä halusin selvittää, että onko hän otollinen kumppani minulle. Aikaisemmista kokemuksesta viisastuneena, ajattelin tällä kertaa toimia toisin ja olin päättänyt, että seksin aika on vasta, jos selviää, että tästä kehkeytyy seurustelusuhde. Halusin selvittää mm. haluaako hän lapsia/lapsen kanssani. Onko naimisiinmeno tärkeä asia hänelle? Halusin tietää hänen elämänarvoistaan, mikä on parisuhteessa tärkeää. Voiko ajatella sitoutuvansa loppuelämäksi yhteen naiseen. Haluaako oppia tanssimaan. Haluaako kokea uusia asioita kanssani? Millaisesta seksistä pitää ja kuinka tärkeää se on? Mieheni oli hyvin otettu tavastani toimia. Hän sanoi, että jos olisin vaatinut/halunnut seksiä heti, niin homma olisi ollut heti selvä. Hän sanoi, ettei halua naisekseen löyhämoraalista naista, vaan naisen, jonka uskollisuuteen voi luottaa.

        "Jos rapusi olisi niin hieno, olisi hän eronsa jälkeen "suru-ajan" omillaan, eikä suinpäin hypännyt samantien jo seuraavaan suhteeseen" Missäkä kohtaa mun tekstissä luki, että mieheni hyppäsi suinpän seuraavaan suhteeseen? Olet taas omavaltaisesti tulkinnut asioita omien pettymyksiesi pohjalta. Mieheni ero ei tapahtunut hetkessä. Hän oli epäillyt pettämistä jo vuoden ennenkuin nainen jäi siitä kiinni. Pettämisen jälkeen meni lähes vuosi ennenkuin me tapasimme. Mieheni todella panosti suhteeseen ja antoi kaikkensa. Hänen "vikansa" oli liiallinen kiltteys. Hän antoi naiselleen kaikkensa, mutta ei osannut pitää puoliaan kunnolla. Rankka eroprosessi opetti häntä löytämään oman voimansa ja rakastamaan itseään niin paljon, ettei hän enää salli kenenkään naisen hyväksikäyttää ja kohdella häntä huonosti.

        Uskotko sinä rakkauteen ja uskollisuuteen? Sinusta tulee jotenkin sellainen vaikutelma, että olet todella pettynyt rakkaussuhteisiisi. Ihminen saa mitä hän henkisesti tilaa. Jos uskot, että miehet ovat pettäjiä ja uskot saavasi huonoa kohtelua miehiltä, niin tulet sellaista varmasti saamaan. Kaikki on maailmankaikkeudessa energiaa. Me vedämme puolemme sitä mihin uskomme ja mitä ajattelemme. "Tapahtukoon teille uskonne mukaisesti".. siinä on paljon puhuva kommentti ihan raamatusta.

        Minä olen aina uskonut siihen, että minun mieheni ovat uskollisia. Pidän sitä asiaa lähes itsestäänselvyytenä. Minulla on aikamoinen vaisto miesten suhteen. Jos mies ei herätä luottamusta minussa, niin en halua edes tutustua häneen. Ehkä se on se paljon puhuttu intuitio, joka kertoo, että kehenkä voi luottaa ja kehenkä ei. Olen torjunut "hyviä" miesehdokkaita sen takia, koska en ole kokenut heitä luotettavina.

        Rapu-mieheni on ihana, suloinen, rakastettava, syvällinen, intohimoinen, uskollinen, hellä, herttainen, avoin, uskollinen ja rehellinen. Rakastan ihanaa kultaani täydestä sydämestäni ja olen onnellinen, kun saan vastaanottaa hänen ihanan rakkautensa. Se rakkaus on kuin pulppuava lähde, joka antaa voimaa kaikille muillekin elämänalueille. Tämä rakkaus tekee elämäni merkitykselliseksi.

        Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Jos haluat ymmärtää ihmissuhteitasi vähän syvemmältä, niin lainaapa seuraava kirja: Harville Hennrix: kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu.

        Niin,että menitte nukkumaanpoi


      • rgergerg
        ........... kirjoitti:

        "Kaikki on maailmankaikkeudessa energiaa. Me vedämme puolemme sitä mihin uskomme ja mitä ajattelemme. "Tapahtukoon teille uskonne mukaisesti".. siinä on paljon puhuva kommentti ihan raamatusta."
        Johan on jutut. Tää nyt ei liity mitenkää rapuihin mutta itse uskon ihmisessä hyvään ja haluan uskoakin, mutta miksi en vedä sellaisia ihmisiä puoleeni? Hyvää uskovia on helppo huijata, niin se vain on!!

        koirat haukkuu,karavaani kulkee


    • neiti noiprocs

      .. todellakin, TODELLAKIN. Tuskin huomaa minua, sillä hänen ympärillään pyörii niin moni muukin naispuolinen. :(

    • MasterZeromus

      Neitsyt ja Jousimies nainen nousevalla härällä olisis aivan kohdallaan. Rapu Neitsyt Jousimies on Team Rose, Härkä Leijona Skorpiooni on Team Chaotix, Kauris Kalat Oinas on Team Sonic ja Kaksonen Vaaka Vesimies on Team Dark. Avio eroja eikä jälleen avioitumisia ei kerta kaikkiaan tunneta meillä gnostikoilla joille avioliitto moniavioliittonakin on ikuinen.

      • dftdj

        Täysin samaa mieltä tosta ja kokemusta on, Härkä Leijona Skorpiooni on kaoottinen tiimi, jossa heikoin lenkki tuhotaan täysin!


    • Joku vaan

      Täytyy kyllä omasta puolestani (olen siis 24-v. rapumies), että en ole koskaan vetänyt yhtäkään naista puoleeni. Seksuaaliset kokemukset puuttuvat siis täysin. Seurustelusuhteita ei ole ollut, seksiä en ole harrastanut, enkä edes treffeillä ole käynyt.

      Monet aina ihmettelevät, että miksen seurustele, tai miksi minulla ei ole koskaan ollut naisia, niin syy on aika lailla selvä: naiset eivät vain ole olleet kiinnostuneita minusta koskaan.

      Baareissa käyn joka viikonloppu ja siellä tanssilattiallakin tulee oltua ahkerasti, kuntosalia, jalkapalloa ja futista tulee harrastettua ahkerasti, samoin valmennan jalkapallojunioreita, yläkoulussa olen ollut opettajana, tyylikkäitä vaatteita ja hajusteita ostan melkein joka kuukausi, luen hesaria päivittäin, sekä kaikenlaisia muitakin lehtiä laidasta laitaan, jne. mutta naiset vain eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita.

      Totta kai ulkonäössäni on paljonkin puutteita, kasvonpiirteet ovat kaikkea muuta kuin miehiset ja komeat, pituutta ei ole paljoakaan (keskimittainen 178), jne.

      Olen paljon seurannut erästä tuttuani, joka on kaikilla mittareilla toisenlainen kuin minä: pitempi, lihaksikkaampi ja isokokoisempi, omaa runsaasti testosteronia, jonka johdosta omaa todella miehekkään ulkonäön (omalla kohdallani on varmasti testosteronipuutetta, joka tietysti vaikuttaa myös naisten kiinnostukseen), varakkaampi, fiksumpi, omaa paljon matalamman, möreämmän ja miehekkäämmään äänen, paljon keskustelutaitoisempi, jne. Kaiken lisäksi on vielä horoskoopiltaan rapu.

      Hänellä vain ei ole ikinä ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada naisia, hän saisi naisia niin paljon kuin vain ikinä haluaisi. Hän kiinnittää huomion jo heti kun tulee paikalle. Naiset tekevät hänelle runsaasti aloitteita ja ovat vielä todella kauniita ja fiksujakin naisia. Kiinnostuneita kauniita ja fiksuja naisia riittää tuolla rapumiehellä vaikka muille jakaa. Hän ei ole mikään pelimies, vaan on täysin oma itsensä joka paikassa, mutta naisia vain riittää.

      Itse sitten olen taas täysin päinvastainen, koska olen ihan toisenlainen rapumies. Tunnen ehkä aika paljonkin naisvihaa, koska olen itse jäänyt ilman. Tuo tuttu henkilöni, josta kerroin, on varsinainen seksisymboli naisille, en ole ikinä tavannut vastaavaa. Kaikin puolin sellainen mies, jota naiset hamuavat. Komea miehekäs mies, joka omaa todella hyvät puheenlahjat ja huumorintajun, omaa vaatetyyliä, jolla ei ole rahasta pulaa, osaa käsitellä naisia sängyssä, jne.

      Monesti vain haaveilen siitä, että saisin olla täysin päinvastainen mies (tai poikahan minä olen, myös ulkonäöltäni). Tuo kyseinen mies on minua vuoden nuorempi, 23-vuotias, mutta näyttää vanehmmalta, koska hänellä on todella miehekäs ulkonäkö.

      Ehkä tuon takia olenkin jättänyt kaikki haaveet ja unelmat mistään naisista, seksistä ja parisuhteista. En voi olla sellainen unelmamies ulkonäöllisesti, henkisesti, enkä muutenkaan. Itseäni ei enää pitkään aikaan ole kiinnostanut mitkään seksiin liittyvät asiassa normaalissa elämässä. Itsetyydytystä harrastan kyllä monta kertaa päivässä, koska halut ovat todella kovat. Mutta en ole sellainen mies, kuin haluan. Sitä voi ehkä ajatella niin kauniisti, että kyllä varmasti joku nainen sinusta kiinnostuu, kyllä varmasti kiinnostuu, mutta jossain on vielä paljon, paljon, paljon, paljon parempi ja kiinnostavampi mies. En voi olla sitä kaikkea naisille, mitä miehenä haluan.

    • Joku vaan

      Olen ennen kaikkea pettynyt itseeni. Vaikka omaankin tällä hetkellä naisvihaa, niin se kyllä kaikkein eniten kohdistuu omaan itseeni ja itseinhooni. Kun joku mies saa oikein kauniita naisia, kun joku mies voi toteuttaa niitä asioita oikeassa elämässään, mistä toiset haaveilevat, niin tulee se "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"-juttu. En minä mitään parisuhdetta, enkä seksiä haluaisikaan, vihaan sellaisia. Kun ei itse saa ja toinen saa.

      Olen kateellinen ja katkera. Ennen en ollut, mutta silloinkaan en saanut. Sanotaan, että jos on katkera, niin naisia ei saakkaan. Mutta silloin kun en ollut katkera, niin en saanut. Joku ehkä sanoo, että pitäisi olla oma itsensä, pitäisi vain hyväksyä itsensä, jne. mutta se on vain pelkkää sanahelinää. Onhan tuokin naisten suosima mies oma itsensä, ja hyväksyy itsensä, mutta se onkin helppoa, kun on jo valmiiksi miehekäs rapumies. On helppoa hyväksyä itsensä, kun on komea, fiksu, karismaa ja synnynnäistä huumorintajua omaava, jne. mies.

      Vielä yksi syy, miksi haluaisin olla hänenkaltaisensa, on se, että minäkin haluan seksiä ja paljon. Haluan hellyyttä, haluan kosketusta, haluan rakkautta, haluan huomiota, haluan pitkää, hellää ja pehmeää rakastelua, haluan rajua panoa, haluan antaa naiselleni tajunnanräjäyttävää nautintoa ja runsaasti rajuja orgasmeja, haluan myöskin itse kokea naisen kanssa kaikenlaista.

      Mutta tiedän sen, että vaikka sisäiset asiat ratkaisevat, niin myös miehen ulkonäkö lisää naisen kiihoittumista. Vaikka naiset eivät niin visuaalisia olekkaan (ainakin näin väitetään), niin siltikin miehen ulkonäkö lisää naisen kiihoittumista. Pitkä ruumiin pituus, lihaksikkuus, miehekkäät ja komeat kasvonpiirteet, miehekäs ruumiinrakenne, jne. Vaikka makuja onkin monta, niin siltikin on todistettu, että nainen viehättyy miehen ulkonäössä juurikin näistä asioista. Pelkästään jo noiden puute itselläni aiheuttaa sen, etten naisia halua. Siitä jää se ulkonäkö heti pois, joka edesauttaa naisen kiihoittumista paljon.

      Hyvillä puheenlahjoilla voi päästä pitkälle, mutta edelleen, mies joka on miehekkään komea, omaa hyvät puheenlahjat ja miehekkään vartalon, paljon testosteronia, varakkuutta, tyyliä, jne. on se naisten haluama mies. Toki, makuja on edelleen monia, mutta on monia sellaisia ominaisuuksia, jotka kiihoittavat suurinta osaa naisista.

      Haluan antaa naiselleni nautintoa miehekkäällä ja komealla ulkonäöllä, puheenlahjoilla, fiksuudella, varakkuudella, kielitaidoillani, isolla peniksellä ja sen hyvillä käyttötaidoilla (itselläni ei siis mikään kovin erikoinen peniskään ole, vaikka sen käyttötaito onkin se oleellisempi, niin kyllähän se koko aina lisänautintoa tuo, vaikka joku jotain muuta sanoisikin), tunteilla, suutelutaidoilla, flirttailulla, jne. Tuotakin flirttailua voi ehkä harjoittaa jonkin verran, mutta siinäkin tulee vastaan se, että sekin on niin paljon synnynnäistä. Toisilla vain on sellaista flirttailua veressä, että sellainen tulee ihan luonnostaan. Ja koska tätä kaikkea en ole, kuten tuo kuvailemani mies, niin en edes halua minkäänlaisia seksi enkä parisuhdejuttuja yhdenkään naisen kanssa.

      Tällainen pieni vuodatus näin lauantai-iltaan, toivottavasti edes joku jaksoi lukea loppuun. Eli on meitä rapumiehiäkin moneen lähtöön :)

    • Joku vaan

      Lisäisin vielä sen, että tunnen myös erään toisenkin rapumiehen, ei tosin yhtä suosittua naisten keskuudessa, mutta kuitenkin. Myös itseäni vuotta nuorempi, omaa todella miehekkään ulkonäön ja naisia pyörii ympärillä. Osaa todella, ihan luonnostaan käsitellä naisia oikein ja saada heidät nauttimaan. Eli kyllä vain se ulkonäkö MYÖS saa naiset viehättymään.

      Omalla kohdallani taas ei siis koskaan ole ollut ketään kiinnostunutta naista. Minua on sanottu todella babyfaceksi ja lapsenkasvoiseksi ja se näkyy. Vasta nyt olen katkertoitunut ja alkanut olemaan kateellinen tuolle ensiksi mainitulle miehelle. Kannan todella katkeraa kaunaa siitä, että hän on saanut mahdollisuuden olla tuollainen ja itse joudun olemaan tällainen. Tärkeintähän toki on se, että miten itsensä kantaa, miten naisista ajattelee, kuinka paljon heitä huomioi sängyssä ja muutenkin, jne. Totta kai tuohan on se kaikkein tärkein juttu, mutta entä kun sen tekee HYVIN komeana, miehekkäänä miehenä, joka osaa flirttailla, omaa huumorintajua, fiksuutta, tunnetta, lämminhenkisyyttä, näyttää, että oikeasti välittää, jne.

      Kyllä vain tuollaiset asiat vaikuttavat naisen nautintoon. Naisetha tunnetusti viehättyvät miehekkäistä miehistä, jotka ovat sitä myös ulkoisesti että sisäisesti. Ja onhan tuo ihan luonnollistakin, naiset luonnollisesti etsivät miehekästä miestä. Isot käsivarret, komeat kasvot, pitkä ruumiinpituus, asennetta ja suoraselkäisyyttä omaava, jne.

      Vaikuttaa varmasti, että minulla on vahvakin fiksaatio näitä asioita kohtaan, mutta kun minäkin haluan samaa. Haluan olla samanlainen rapumies kuin hänkin. Minäkin haluan olla sekä ulkoisesti että sisäisesti miehekäs. Haluan antaa naiselleni parasta mahdollista nautintoa, rakkautta, hellyyttä, jne. mitä minä en ole koskaan saanut elämässäni tuntea, edes vanhemmiltani.

      Oma seksuaalisuuteni on todella vahvaa ja olen jo pitkään halunnut purkaa sitä vain itseni kanssa, itsetyydytyksellä.

      Ei ole lainkaan epäselvää, että miksi tuo rapumies saa naisia, parisuhteita, seksiä, jne. niin paljon kuin vain haluaa, aina on halukkaita naisia. Minun kohdallani ei ole ollut koskaan. Ja vaikka luopuisinkin itsesäälistä, niin siltikään se ei toisi miehekästä ulkonäköä, ei luontaisia flirttailutaitoja, ei luontaisia keskustelutaitoja (niitä voi toki kehittää, mutta toiset vain tulevat luonnostaan toimeen ihmisten kanssa paremmin kuin toiset, toisilla vain on jo syntymästä asti paremmat puheenlahjat kuin toisilla, jne.), samanlaista suosiota naisten seurassa, jne. Eli ei se itsesäälistä luopuminen todellakaan tee minusta samanlaista kuin hän. Se on ihan täysin mahdotonta.

      Ja pointtihan on se, että jos en jo aiemmin ole ollut naisten suosiossa, niin eipä sitä tapahdu koskaan. Ehkä hyvillä puheelahjoilla, varakkuudella, tms. voi sitä parantaa, mutta tietyt miehet vain erottuvat joukosta aina. Jos puheenlahjoilla pitää peitellä muita heikompia ominaisuuksia, kuten ulkonäköä, niin aika heikkoa on. Monihan on sanonut, että rapumiehet ovat hyviä suustaan, ja omaavat paljon puheelahjoja. Mutta kuinka moni rapumies omaa sekä hyvät puheenlahjat että komean ulkonäön?

      Rapumiehiä on joskus sanottu hyviksi kielimiehiksi. Itsekkin sitä haluaisin tehdä vaikka kuinka ja paljon naiselleni, mutta kuinka moni rapumies pystyy vielä panemaan naistaan isolla kalullaan ja vielä niin, että käyttötaitoja löytyy?

      Eli en vain pidä siitä, että jollain ominaisuudella yritetään paikata toisia ominaisuuksia. Kaikki samassa miehessä, kuten tuolla kertomallani rapumiehellä on. Itselläni ei ole lähelläkään, ei lähelläkään, ei todellakaan :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2207
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1992
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe