Kultagekko?

tuntematon

Olen lukenut, että ne sopivat aloittelijoille, mutta en tiedä niistä mitään! Joten jos joku voisi kertoa:) Olen siis varmaan hankkimassa sellaisen, saisin ilmaiseksi ja pelastaisin samalla hengen..

Monta toukkaa se syö päivässä?
Kuinka usein terraario pitää siivota?
Ia perustiedot päälle, olisi mahtavaa :)

8

1809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scizze

      ..että sulla täytyy olla valmis terraario sille joka on ollut muutaman päivän jo tyhjillään päällä kaikkine laitteineen ja oot suihkutellu sitä joka päivä pitääksesi kosteustasapainon yllä..Siinä on hyvä alku.Hanki terraario ja muut tarvittavat välineet.

      • tuntematon

        Terra ja tavarat tulevat mukana!


    • PartisGirl^_^

      Se on todella kaunis gekko kylläkin.Ruoka koostuu hyönteisistä,aina liskolle kannattaa syöttää mahdollisen monipuolista ruokaa,sirkkoja jotka ovat varmaan pääsääntöistä ruokaa hyönteisyöjälle,vahakoisantoukkia,jauhomatoja,niitä silloin tällöin herkkupaloina kitiinikuoren takia (huono sulavuus)!Hämäräaktiivinen eli nukkuu päivät.Voit tarjota myös sokerittomia hedelmäsoseita ja vähän jopa hunajaa.Kalsiumin ja vitamiinien lisäys ruokaan!Terrariota tulee sumutella päivittäin,elää n.10 vuotta.Lämmittelyalueella pitäisi olla 30-35 astetta peruslämpö terrassa n.25 astetta.UVB valaistus myös ehdoton!Paljon kiipeily mahdollisuuksia.

    • T@/\/£/_i

      Olen Karvaisille eläimille alerginen ja olisin kiinnostunut liskosta!Kävin tossa fauntarin koti sivuilla ja törmäsin kultagekkoon;) Kävisköhän sen terraarioks vanha akvaario jos on tarpeeks iso? ja mikä olisi sellainen halpa hinta? please help!

    • yks vaa

      pitääkö kultagekko käsittelystä? haluaisin semmoisen mutta haluaisin muutakin kuin tarkkailla...

    • ..

      yks vaa > en usko että mikään lisko pitää käsittelystä, korkeintaan sietää sitä. liskoa pitäs muutenki käsitellä mahd. vähän ettei se stressaannu. jos haluat muuta ku tarkkailla, älä osta liskoa.

      • lissu lisko

        eikö muka tykkää? Mistä tiedät?


    • lissu lisko

      Moi! Voiko Kultagekkoa pitää kädessä vai pureeko se tai mitä nyt voi tapahtua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe