miten toimis jousmies nainen ja kauris mies ?
Jousimies ja Kauris
6
2313
Vastaukset
- Jouskarinainen-64
Riippuu paljon nousumerkeistäkin.
Kyllähän jouskari tulee todella hyvin kauriin kanssa toimeen, mutta jos kaurismies juopottelee ja pettää usein, niin jouskari ei sitä jää katsomaan.- kuin..
omasta elämästäni. Mies joi, petti ja sain viimein kiinni valheista. Jätin...
- jouskarikohan
kuin.. kirjoitti:
omasta elämästäni. Mies joi, petti ja sain viimein kiinni valheista. Jätin...
Kauris mieshän on lojaali ja uskollinen - ei petä eikä juo. Haittapuolena taitaa olla tuo lievä työnarkomania.
Kyllä niitä pettäjiä toisaalta löytyy kaikissa merkeissä niin jouskareissa kuin kauriissakin.
Jousimieshän on tunnettu vieraissa hyppivä merkki joka ei yksinkertaisesti pysty olemaan uskollinen. - Jouskarinainen-64
jouskarikohan kirjoitti:
Kauris mieshän on lojaali ja uskollinen - ei petä eikä juo. Haittapuolena taitaa olla tuo lievä työnarkomania.
Kyllä niitä pettäjiä toisaalta löytyy kaikissa merkeissä niin jouskareissa kuin kauriissakin.
Jousimieshän on tunnettu vieraissa hyppivä merkki joka ei yksinkertaisesti pysty olemaan uskollinen.Eihän täällä olla yleistetty ollenkaan vaan kerrottu omasta kokeemuksesta.
En mä kertois jos en tietäisi mitä se on.
Minun exä ainakin petti minua ja on tällä hetkelläkin alkoholisti. Minun jälkeen ollut vielä 3 kertaa kihloissa naisten kanssa. ;))
Kyllä hän töitä teki ahkerasti mutta juopotteli myös työaikanakin.
Niin, että on turha ottaa herne nenuun. ;)
Toinen kokemus kauriista on sen verran, että hän yritti iskeä minua väkisin vaikka on varattu mies ja lisäksi hän juo aika runsaasti.
Minä en ole koskaan pettänyt exää enkä muitakaan kenen kanssa olen seurustellut ja niitä ei montaa ole.
- toimii eli
meillä mies jousimies ja itse kauris. Huomenna 25v hääpäivä eli praktiikkaa on.
Mies on mun mielestä ihan tyypillinen jousimies, semmoinen "kyllä se siitä" tyyppi. Kaikki tehdään vähän mututuntumalla ja huolettomin mielin, yltiöpositiivinen, ei huolta huomisesta sillä asioilla on tapana järjestyä.
Itse olen vähän pilkun viilaaja, kärsivällinen, tarkka ja vähän on työnarkomaanin vikaa.
Täydennämme loistavasti toisiamme, minä opin ottamaan hiukan rennommin ja mies oppinut kärsivällisyyttä ja vastuuntuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992