Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jousimies ja Kauris

hommajee

miten toimis jousmies nainen ja kauris mies ?

6

2269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen-64

      Riippuu paljon nousumerkeistäkin.

      Kyllähän jouskari tulee todella hyvin kauriin kanssa toimeen, mutta jos kaurismies juopottelee ja pettää usein, niin jouskari ei sitä jää katsomaan.

      • kuin..

        omasta elämästäni. Mies joi, petti ja sain viimein kiinni valheista. Jätin...


      • jouskarikohan
        kuin.. kirjoitti:

        omasta elämästäni. Mies joi, petti ja sain viimein kiinni valheista. Jätin...

        Kauris mieshän on lojaali ja uskollinen - ei petä eikä juo. Haittapuolena taitaa olla tuo lievä työnarkomania.
        Kyllä niitä pettäjiä toisaalta löytyy kaikissa merkeissä niin jouskareissa kuin kauriissakin.
        Jousimieshän on tunnettu vieraissa hyppivä merkki joka ei yksinkertaisesti pysty olemaan uskollinen.


      • Jouskarinainen-64
        jouskarikohan kirjoitti:

        Kauris mieshän on lojaali ja uskollinen - ei petä eikä juo. Haittapuolena taitaa olla tuo lievä työnarkomania.
        Kyllä niitä pettäjiä toisaalta löytyy kaikissa merkeissä niin jouskareissa kuin kauriissakin.
        Jousimieshän on tunnettu vieraissa hyppivä merkki joka ei yksinkertaisesti pysty olemaan uskollinen.

        Eihän täällä olla yleistetty ollenkaan vaan kerrottu omasta kokeemuksesta.
        En mä kertois jos en tietäisi mitä se on.

        Minun exä ainakin petti minua ja on tällä hetkelläkin alkoholisti. Minun jälkeen ollut vielä 3 kertaa kihloissa naisten kanssa. ;))

        Kyllä hän töitä teki ahkerasti mutta juopotteli myös työaikanakin.

        Niin, että on turha ottaa herne nenuun. ;)

        Toinen kokemus kauriista on sen verran, että hän yritti iskeä minua väkisin vaikka on varattu mies ja lisäksi hän juo aika runsaasti.

        Minä en ole koskaan pettänyt exää enkä muitakaan kenen kanssa olen seurustellut ja niitä ei montaa ole.


    • riittää...
    • toimii eli

      meillä mies jousimies ja itse kauris. Huomenna 25v hääpäivä eli praktiikkaa on.
      Mies on mun mielestä ihan tyypillinen jousimies, semmoinen "kyllä se siitä" tyyppi. Kaikki tehdään vähän mututuntumalla ja huolettomin mielin, yltiöpositiivinen, ei huolta huomisesta sillä asioilla on tapana järjestyä.
      Itse olen vähän pilkun viilaaja, kärsivällinen, tarkka ja vähän on työnarkomaanin vikaa.
      Täydennämme loistavasti toisiamme, minä opin ottamaan hiukan rennommin ja mies oppinut kärsivällisyyttä ja vastuuntuntoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe