Kahden naisen skorpionimies

Kumman valitsee?

Tilanne: skorpparimiehellä vuosia kestäneen avioliiton lisäksi useita kuukausia kestänyt sivusuhde toiseen naiseen. Vaimoa kohtaan kiintymystä, vastuuntuntoa, tottumusta, sinänsä kaikin puolin positiivisia tunteita kuten on ihmiseen, jonka kanssa on elänyt vuosia.

Toiseen naiseen tunteet ovat uusia ja kiihkeitä, palavaa rakkautta, intohimoa, jopa jonkinlaista pakkomiellettä.

Mies ei halua luopua kummastakaan, ei vaimosta ja yhteisestä kodista, yhteisesti rakennetusta elämästä, eikä yhtään sen enempää myöskään toisesta naisesta, jota rakastaa ja jota kohtaan tuntee vahvaa vetovoimaa mm. seksuaalisesti.

Kumpi naisista on vahvoilla ja mitkä on keinot ratkaista tilanne? Kumman on syytä luovuttaa? Ja ennen kaikkea, miksi skorpparimiehen on niin vaikea tehdä päätöstä??

14

2976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se...

      Skorppari kun on omistushaluinen, mustasukkainen. Ei halua luopua kummastakaan, mutta loppupeleissä oma vaimo (perhe) vie voiton. Skorpparit pitävät omistaan huolta viimeiseen asti.
      Jos olisin tuo kakkonen niin lähtisin viivana ja kauas!

    • Skorp.n....

      En kyllä tajua lainkaan tuollaisia lumppu-naisia
      jotka seurustelevat varattujen kanssa ja yrittävät
      saada toisen miehen omakseen...käyttämällä siihen
      seksiä..eikä sekään välttämättä ole aitoa...odotas
      jos arkea tälläisen lusmu-naisen kanssa eläisit
      kun pöytä ei ole puhdas nyttenkään.

      Aikamoinen lusmu kyllä itsekin olet,kun vaimoasi
      petät.Sekoittelet vaan pakkaasi ja kohta olet
      yksin.

      • .....

        Skorppioninaisena varmaan tiedät että rakkaudessa ja sodassa kaikki keinot on sallittuja.
        Ai niin, eihän skopunaiset pahemmin rakastu, seksi maistuu muutenkin. ;)


      • Kummastelija

        Teet aikamoisia luonneanalyysejä yhden lyhyen viestin perusteella, oletpa aikamoinen näkijä.

        Luulenpa, että aloittaja haki kysymyksellään apua tulkita skorpionimiehen ajatuksenjuoksua ja tunne-elämää noin yleensä.

        Moralisointi on NIIN helppoa.... plääh.


      • J a kertoi
        Kummastelija kirjoitti:

        Teet aikamoisia luonneanalyysejä yhden lyhyen viestin perusteella, oletpa aikamoinen näkijä.

        Luulenpa, että aloittaja haki kysymyksellään apua tulkita skorpionimiehen ajatuksenjuoksua ja tunne-elämää noin yleensä.

        Moralisointi on NIIN helppoa.... plääh.

        ..tilanteen myös.
        Tosiaan ei parin rivin perusteella voi vetää
        enempiä johtopäätöksiä.

        Vastasin omien sääntöjeni ja moraalini mukaan.
        Itse en ole koskenut tikullakaan varattuun
        mieheen,vaikka skorppari-n olenkin.

        Sinun mielestäsi näyttää kaikki olevan sallittua.

        Kyllä tämän skorppari-miehen tunne-elämä on
        haarojen välissä.

        Plääp..plää


      • skopu-nainen
        ..... kirjoitti:

        Skorppioninaisena varmaan tiedät että rakkaudessa ja sodassa kaikki keinot on sallittuja.
        Ai niin, eihän skopunaiset pahemmin rakastu, seksi maistuu muutenkin. ;)

        Ne liittyvät toisiisa.


      • ...
        skopu-nainen kirjoitti:

        Ne liittyvät toisiisa.

        niiden kuuluisi liittyä mutta aina ei liity.


      • liittyvät
        ... kirjoitti:

        niiden kuuluisi liittyä mutta aina ei liity.

        Senverran selväksi,jutut pitää tehdä,alunpitäenkin.
        Rakkaus ensin ja sexi sitten.
        Yhdessä ne ovat oikeaa rakkautta.
        skorp-nainen


      • ja seksiä
        liittyvät kirjoitti:

        Senverran selväksi,jutut pitää tehdä,alunpitäenkin.
        Rakkaus ensin ja sexi sitten.
        Yhdessä ne ovat oikeaa rakkautta.
        skorp-nainen

        Rakkautta on aina ilman seksiäkin ja seksiä on aina ilman rakkauttakin.


    • on että' vaimo

      Mä luulen, että se olisi se skopun vaimo, joka lähtisi ja jättäisi skopun. Skorpionit ovat uskollisia sydämelleen. Jalkavaimoja voi olla vaikka kuinka monta, kyllä hän niistäkin tykkää.

      Eli vaimo vetää viimeisen korren.

    • uskollinen plondi

      varmaan itsekkin tykkäisit, että vaki kumppanillasi olis seksi kumppani......hiukan jaksan epäillä, että sietäisit moista,koska olet skorppioni,haluat täysin luottaa kumppaniisi ja et häntä myöskään kenenkään kullin heiluttajan kanssa haluisi jakaa.mieti vähä m itä teet.....kerro molemmille naisille mikä on tilanne ja tee sit vasta ratkaisusi,mut et voi molempien kanssa olla,se on väärin.tosi rakkaus antaa ihmeitä anteeksi.vaikka kyl skorppari ei anteeksi pettämistä anna,eli jos puolisosi ei ole skorppari, toivoa voi vielä olla.veikkaanpa et ite et anteeksi antais,en ainakaan minä antaisi,koska olen omistus haluinen skorppioni.ite jätin 19v suhteen pettämisen takia.t:SORPPIONI NAINEN

      • skopun77

        Minut petti ja jätti vaakamies. Tai se pettäminen paljastui vasta avioeron jälkeen. Koskaan en voisi takaisin pettäjää ottaa. Nyt olen intohimoisesti rakastunut ja tämä on kuin huumetta... Olen onnellinen, kun kiihkeys ja täysillä eläminen on löytynyt sen varman tasiasen ja valitettavasti tylsän elämän jälkeen. Koskaan en itse pettäisi ja olisin tosiaan itse laittanut parisuhteen remonttiin ja yrittänyt viimeiseen saakka, että perhe ei hajoaisi.

        ...mut meillä on vaan tää yksi elämä. Kannattaako sitä hukata? Muita satuttamalla ei saa kuin itselleen ja läheisilleen pahan mielen. Luovutaan parisuhteista mieluummin kuin lähdetään pettämisen, valheiden ja tuhon kierteeseen...


    • Crystalene(Neitsyt N)

      Ei helkkari, ite pelkään ihan älyttömästi ku Skorpparit ovat mitä ovat. Itellä Skorpionimies ja jatkuvasti kiinnostaa joku muu kuin minä. En tykkää yhträän sellaisesta pellenä pitämisestä jossa tykätään toisesta fyysisesti mutta toiseen on kuitenkin side ja kiintymys. Ei rakkaus ole pelleilyä, ja olen itse ainakin yrittänyt pitää perheen kasassa(meillä lapsi), miehet ovat sikoja ihan pohjamutia myöten silti...
      Joskus tuntuu ettei asioita voi ikinä muuttaa...

      Olisiko aika tosiaan lopettaa tämä(minunkin) suhde ja etsiä joku toisenlainen vakaa mies, koska kiintymystä ei tuo Skorpioni todellakaan osoita yhtään vaikka alkuaika olikin yhtä kiihkeilyä kauttaaltaan.
      Kaikki oli hyvin vielä kun olin itse epävarma tunteistani ja tuo mies sai "jahdata" minua kuukausitolkulla ympäri kaupunkia.
      Kaikki toki viehättää jota ei voi saada...
      Mies manasikin minulle etten pysy paikallani ja nyt kun viimein pysyisin, on alkanut erivärinen ruoho aidan takana kiinnostaa.
      Tottakai sitä hivenen loukkaantuu saamastaan vähästä huomiosta nykyään.

      Skorpparille oma napa tärkein, viis veisaavat muista(ainakin miehet)...

      Pitäisikö harkita vaihtoa johonkin toiseen mieheen(ei salaa vaan yhdessä sopimalla)??

      • kirjoittajaan

        jep,saman huomannut,alussa ollaan niin seksuaalisia ja kiihkeenä,yhtäkkiä vaan lopahtaa ja miehestä tulee lahna.



        Totta tuokin mitä kirjoitit..

        Ei tosiaankaan skorpparit ole niin ihania kuin väitetään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe