Kouvolan hylätyt rakennukset

pakfakppf

Perhana, Kouvola on pieni kaupunki niin ei pitäis olla vaikeeta pitää huolta näistä rakennuksista täällä.
Silti minäkin tiedän niin monta hyväkuntoista taloa täältä, jotka eivät enää kiinnosta ketään.
Olen ottanut kaupunkiin yhteyttä useasti, että saisin tietoa, miksi talot ovat hylättyinä, mutta turhaan (siinä toivossa, että saisin ilmaiseksi nämä rakennukset itselleni ;).

Tällä hetkellä ainakin se hemmetin Mielakan Kioski on hylättynä, tosin siitä nyt ei ole mitään jäljellä enää, kun idiootit nuoret ovat pistäneet sen paskaksi. Olen saanut selville kuka rakennuksen omistaa, mutta omistaja muutti Jaalaan ja jätti talon tänne.

Kertoisin muitakin hylättyjä palvelurakennuksia, mutta haluan keinotella ne ilmaiseksi itselleni nuorisokämpiksi, joten eMpäs kerrokkaan :--)

14

6524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............................

      google on keksitty ja senkus menee kasarminmäelle niin löytyy jo muutama rakennus

      • laiska_kouvola_

        Tietäskö kukaan että onko Kouvola tekemässä noille jotakin? Todella vastuutonta kaupungilta. Hylätyt talot muuttuvat huumeluoliksi aika äkkiä.

        Itekin olen kaupungille soitellut, eikä siellä sanota juuta eikä jaata. "Kai tuon joku omistaa mut en mä tiiä"


      • raksatarkkari
        laiska_kouvola_ kirjoitti:

        Tietäskö kukaan että onko Kouvola tekemässä noille jotakin? Todella vastuutonta kaupungilta. Hylätyt talot muuttuvat huumeluoliksi aika äkkiä.

        Itekin olen kaupungille soitellut, eikä siellä sanota juuta eikä jaata. "Kai tuon joku omistaa mut en mä tiiä"

        Kaupunki ei oikein tehdä mitään yksityisomistuksessa oleville taloille. Rakennustarkastaja voi ensin antaa huomautuksen. Jos se ei tepsi, rakennuslautakunta määrää kiinteistön siivottavaksi. Seuraava ja yleensä tehoava keino on uhkasakon asettaminen. Sakko on tavallisimmin 1 000-20 000 euroa. Rajuimpana ja viimeisenä ratkaisuna kaupunki voi purkaa rakennuksen omistajan kustannuksella.
        Kunnostuksen toteutumista hidastaa entisestään, jos kiinteistönomistaja valittaa tai hakee lykkäystä päätöksestä.

        Vaikka rakennuksen saisi ilmaiseksi, remontointi ei ole halpaa puuhaa. Ulkopäin hyväkuntoiselta näyttävä talo voi sisältä olla homeessa tai kosteusvaurioinen. Sellaisen kunnostaminen maksaa helposti satojatuhansia euroja.


      • Anonyymi

        Äijä ei itse tiedä, vaan yrittää saada täällä muut kertomaan tyhjistä taloista.


    • talomestari

      miulla ois tälläin hylätty huvila siellä lumenkaatopaikan lähellä. sinne vaan kuule.

    • Sidi

      Ööö mist löytäis yhen hylätyn talon kuusaalt kosk mä en muista mä omistan SEN

    • Anonyymi

      Sitte Vanhaa Keloo vastapäätä Jaalassa on joku hylätty huoltari. Onko kellään tietoa tästä?

    • Anonyymi

      Mitä haluat siitä tietää

      • Anonyymi

        Sen vaan että onko kuulunut johonkin ketjuun, jos on mihin? Jos ei, kuka oli omistaja? Oliko suosittu? Kaikki mahdollinen tieto olis kiva saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen vaan että onko kuulunut johonkin ketjuun, jos on mihin? Jos ei, kuka oli omistaja? Oliko suosittu? Kaikki mahdollinen tieto olis kiva saada

        Selli se oli joskus


      • Anonyymi

        Keltakankaalla on joku oikein iso valkoinen rakennus ollut pitkään tyhjillään. Rällääjät käy pihassa ruovittamassa.


    • Anonyymi

      Hyvä kun kerroit suunnitelmistasi. Nyt sinut eliminoidaan.

    • Anonyymi

      Vatajanpuistossa on vihreä hylätty huonokuntoinen omakotitaloa tiedätkö siitä enemmän, kuin minä. Tiedän vain että tämä on ollut hylättynä ainakin 12 vuotta ja sen alkuperäinen osoite on poistettu google mapsista.

    • Anonyymi

      hei kasarminmäel on hylätty skeittiparkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe