Miksi teit tuon tekosi Jari Isometsä?

entinen fanisi

Jari Isometsä.

Sinun doping-kärysi herättää monia kysymyksiä.
Tiesit tasan tarkkaan, että hemoglobiiniraja on tuo 175 ja tiesit myöskin sen, että sinulla on
korkea hemoglobiini. Siitä huolimatta halusit vielä nostaa oman veresi hemoglobiinitasoa tuossa
omassa alppimajassasi.

Tiesit myös, että näissä kisoissa tullaan testaamaan ensimmäistä kertaa näiden plasma expandereiden käyttö. Halusit tieten tahtoen lapsellisella tavalla laskea keinotekoisesti
veresi punasolujen määrää ennen kilpailua.

Toivottavasti ymmärrät edes hävetä nyt.

Sunnuntainen esiintymisesi tiedotustilaisuudessa oli vastenmielistä katsottavaa. Tuohon
tilanteeseen ei enää kuulu virnuilu, jota harrastit. Vaimon mukaan raahaaminen oli myös ihmeellistä. Yrität ilmeisesti verekseltään
rötöksestä kiinni jääneenä luoda itsellesi jonkinlaisen marttyyrin roolin.

Se ei onnistu. Luottamus sinuun on mennyt.

Tempullasi teit törkeän tempun koko Suomen hiihtomaajoukkueelle. Loit epäilyksen varjon myös (entisen) ystäväsi Mika Myllylän päälle.
Vahingoitit myös koko Suomen julkisuuskuvaa.

Näistä Lahden MM-hiihdoista tullaan
tulevaisuudessa muistamaan vain sinun rikoksesi.

Häpeä! Jos enää osaat.

6

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      Hyvä kirjoitus ja sopii hyvin tänne.

      Täällähän saa keskustella mm. selkärangattomista.

      • tintsi

        olet oikessa!!


    • builder

      plasma expandereilla voidaan peittää muiden aineiden käyttöä.
      Se että hiihtäjävirtuoosimme jäi kiinni oli vain huonoa onnea. Ei kukaan voi olla niin sinisilmäinen että uskoo kilpaurheiluun ilman doupingia.
      Lähes joka lajissa käytetään "doupingia" jopa golfissa betasalpaajia.

      Onko se sitten niin kauheaa jos oma suomalainen urheilijamme myös kärähtää. Se vaan kertoo siitä että ollaan otettu huonosti aineiden puoliintumisaikoihin koskevat tiedot.
      Voi olla että hänellä havaittiin omissa testauksiisa vielä kiellettyä ainetta veressä ja annettiin sitten plasma expandereita jottei tämä tehokkaampi aine näkyisi. Arvailuahan kaikki on mutta näinkin siis voi olla.

      Pointti on kuitenkin se että älkää hyvät sinisilmäiset ihmiset ajatelko että se on vain meidän poikamme joka on kiellettyihin koskenut. Nyt vaan kävi niin että meidän poikamme jäi kiinni kielletyistä.

    • Jessiina- minäkin kummaeläin!

      Onko Jari tuollainen kummallinen lemmikki, kun täällä julistat?

      • mie vaan

        joo kyl mullakin on semmonen lemmikki ku jari isometsä.. =) (vitsi) eikä kukaa varmaa tajunnu=?


    • Anonyymi

      Jari Isomettä.
      Rehellinen lappilainen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe