nuoren miehen ongelma..

markustaja

pitäs saada parvekkeen siihen kukkaritilään jotain sellasta pensasta/köynnöstä joka kasvaisi nopeasti näkösuojaksi.
ruusupapua koitin viimekesänä, mutta tein vissiin jotain väärin kun kasvi kyllä kasvoi niin että kohina kuuluu, mutta lehdet jäivät alle kämmenen kokoisiksi, kun taas muualla näkyy lähes A4 kokoisia lehtiä..

ideoita?
parvekkeelle paistaa suoraan koko päivän, ei ole laseja

6

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitatin

parvekelasit parvekekaihtimet.
      Ongelma ratkesi sillä, aamulla tulivat
      toimittajan asentajat, illalla kun tulin töistä
      oli valmis.

• Kukka laatikko

Meilla aikoinaan kerrostalossa asuessa oli sama ongelma, joka poistui kun köynnöskasveille rakennettiin iso kukkalaatikko joka oli varjossa.
      Hommaa partsille iso ruukku tai joku varjoon, niin ettei kasvien juuret paistu auringossa.

• on aika normaali

ruusupavulla, ei sen lehdet ainakaa kättä suuremmaksi kasva, se tarvitsee myös paljon lannoitetta tullakseen reheväksi ja lehteväksi.
      Osta runsatyppipitoista lannoitetta, Kekkilällä on sellaista punaista "jauhetta"/raetta, joka liotetaan kasteluveteen. Sitä myydään mm. kilon purkeissa, riittää hyvin kesäksi ja seuraavaksikin.
      Se rehevöittää komeasti kukat.
      Luulen, että ne A4-lehdet on olleet jotain muuta köynnöstä.

• runsastyppipitoinen

se kukkalannoite, varmaan ymmärsitkin :)

• Sillä sipuli

Minulla on samaa lannoitetta,purkki on kestänyt n.6-7 vuotta.Olen laittanut sen ensin kannuun ja veden sitten ja antanut seistä vuorokauden.
        On todella hyvää,riittoisaa ja edulliseksi tulee.Kannattaa ostaa.

• ollut

kelloköynnös; riittävän ruukku, koska vaatii paljon vettä.
      On olemassa myös valkokukkainen laji.

http://www.kekkila.fi/web/kortisto.nsf/sp?Open&cid=Content23D8E-4&kentta=1

Jos et viitsi siemenestä kasvattaa, torilla on taimia alkukesästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      78
      6387
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5468
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4299
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      76
      4169
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      68
      3923
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      80
      1307
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1135
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1080
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      900
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe