Kun on tämmönen tai vastaava template http://www.oswd.org/design/preview/id/3516
Niin ois tarkotus saadavasen menu linkki rivi oikealla puolella oleva tumma palkki tomimaan niin että linkit ja palkin sisältö tulis PHP Include koodin kautta jolloin kaikkien sivujen päivitus helpottuisi mutta templatessa on käytetty myös css:ää enkä oikein saa sitä toimimaan. Onko se edes mahdollista? Paras tietysti olis jos saisi kaikki muut toimimaan php includen kautta paitsi keskellä oleva valkoinen osio jolloin vain se olisi sivukohtainen.
Eli neuvoja olen vailla PHP:tä en juurikaan osaa mutta olen sitä jonkunverran kuitenkin käyttänyt.
PHP Include + css voiko yhdistää?
Väinämöinen
1
582
Vastaukset
- Höpö.
Kyllähän se onnistuu. Luultavasti sulla on ongelmana polut, eli mistä css haetaan. Nimittäin, jos css haetaan suhteessa sisällytettävään osaan, niin sitä ei löydy sieltä, vaan css haetaan suhteessa siitä minne se sisällytetään. Hmm.. tais tulla vähän sekavasti.
Kätevintä lienee laittaa css-tiedostot aina samaan hakemistoon, esimerkiksi sivutilan juureen hakemistoon /css
Jos tiedoston nimi on esimerkiksi tyyli.css, niin css-tiedosto löytyy aina, riippumatta mistä päin sitä kutsutaan, paikasta /css/tyyli.css
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816