Onko kukaan kuullut A:n puhuvan

porttugalia?

Ku kehuu joka välissä sitä ykköskielekseen. Muistaakseni idolsin aikaan kun lauloi jotain portukaliks, niin natiivit ei saanut siitä mitään selvää

8

2118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuuuunnnn

      Oon minä ainaki kuullu (televisiosta) kun se joskus idols aikaan esitteli sen idols kämpän portugaliksi. (kauheeta sössötystähän se vaan oli)

      Anna ei osaa lausua kunnolla espanjaa.. Mun veli asuu espanjassa ja on tavallaan asunu siellä aina, me naurettiin kuset housussa, kun Anna laulo idolssissa sen A Dios Le Pido:n :D

      Ps. Anna voisi lopettaa portugalin kehumisen, koska portugalilaiset ovat oikeasti todella kylmä sydämisiä ihmisiä! Oltiin lomalla joskus monta,monta vuotta sitten portugalissa ja tarjoilijat oli tosi töykeitä, ei hymyn häivää suoraan sanottuna.

      Abrööyöy on maahanmuuttaja! Vois painua takasi sinne pörtygiliin, kun se on kerta parempi maa, kuin suomi.

      Anna on olevinaan niin latino, mutta tyttö ei taida tietää latinona olemisesta yhtään mitään.

      Ensinnäkin Anna yrittää tanssia niin latinosti ja keikutella persettä, mutta mua lähinnä naurattaa, kun se näyttää niin tönkkö suomalaisen tanssilta kun vaan olla ja voi. Perseestä puhumattakaan, Latinoilla on aika leveä ja todella hyvä perse, mutta tällä Äprööllä ei oo persettä ollenkaan, näyttää siltä, niinkun se ois tunkenu sinne jonkun tyynyn :D

      • Heikki Levonen

        Onko Portugalia isokin maa.Ja miksi siellä puhuttaisiin espanjaa.eikös ne puhu portugalian kieltä.


    • tyttö.
    • se ennen

      idols finaalia ollut arin kanssa voicella. Sielläkin se höpötti jotakin jollakin kielellä.

    • ihan sujuvaa

      Idolsissa laulettu espanjan kieli oli se mistä ei espanjankieliset saaneet mitään selvää. Kyllä Anna portugalia tietääkseni osaa kun on toinen äidinkieli, mutta espanjaa ei sitten yhtään.

      Itsekin olen hieman kyllästynyt siihen Portugalin kehumiseen ja Suomen haukkumiseen, jotenkin Annalta tuppaa unohtumaan kaikki Portugalin negatiiviset puolet ja Suomen positiiviset kokonaan pois. Ei kaikista maista ja kulttureista tarvitse pitää, mutta etenkin nuorisoidolina sen voi pitää omana tietonaan jos Suomessa ei hänen mielestään ole mitään hyvää. Annalla ei ole mitään kunnioitusta suomalaista kulttuuria kohtaan ja siksi on tosi omituista että on päässyt Suomessa noinkin pitkälle.

      • Miten niin Anna ei oo kehun...

        Aluksi: Eiköhän se Anna sitä portugalia osaa kun se siellä asunu on ja edelleen siellä lomailee?:D

        Anna on sanonu että tuntee molemmat maat kotimaikseen ja niissä molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.
        Ja hän on myös kehunu suomea.
        Portualista Anna pitää koska siellä ollaan iloisia ja puhutaan paljon ja
        Anna pitää suomalaisesta pukeutumistyylistä ja muodista.
        Anna iloitsee siitä että on saanut kasvaa kahdessa täysin erilaisessa kulttuurissa.

        Suomessa palvelut pelaavat paremminen kuin portugalissa. Asiat portugalissa onnistuvat vain harvoin vaivattomasti.

        -"Mielestäni Suomea ja Portugalia yhdistää se että molemmat jäävät helposti isompien maiden varjoon - ja ovat silti parhaita paikkoja.Suomikin on ehdottomasti ihanin pohjoismaa."


    • Erj

      Anna puhuu myös espanjaa ja A Dios le pidon lisäksi toinen kappale, No Estragues el momento on espanjaksi.

    • hankiammatti

      Anna näyttää olevan nykyään seiskan vakituinen alastonmalli. Seuraavana tuntui olevan laivakeikka, siellä esiintyy puolialastomana kännisille vanhoille äijille. Alas pitää vajota tyhjänpäiväisen laulu-uran vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe