Miehet! Suihinotosta!

Nauttijatar

Gallup yleisesti miehille: pidättekö suihinotosta, vai onko poikaystäväni ainoa joka ei pidä? Hän sanoi jo suhteemme alussa ennenkuin oli mitään seksiä välillämme ettei ole koskaan oikein pitänyt suihinottoa minään. Kokemuksia seksistä hänellä on joten naiset jotka häneltä ovat suihin ottaneet, tuskin ovat voineet kaikki olla huonoja, ja varmasti joskus siitä nauttinut. Luulisin. Kuitenkin hän sanoi suhteen alussa ettei suuseksistä ottavana osapuolena oikein pidä. Onko muita vai ainoa mies maailmassa? Koska yleisen kuvan (vaikka ei saisi koskaan yleistää) miehet haluavat usein naisen ottavan suihin. Näin ainakin aikaisemmissa suhteissani ja seksisuhteissa.

Itse taas nautin kun saa ottaa suihin mieheltä, ei tämä silti mieltäni pahoita vaikka hän ei sitä haluakkaan, mutta olen vain aina nauttinut siitä kovasti. Päätinpä kysyä vain onko muita miehiä jotka eivät suuseksistä pahemmin piittaa.

Muuten kyllä seksi rocks! ;-)

27

10461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääk!!

Nyt olen kyllä äimän käkenä. Kyllä minullakin on ollut naisia jotka ei sitä pysty tekemään,mutta että mies haluton. Sitähän tulee puolihulluksi himosta kun nainen huohottaa,vaikeroi,kiemurtelee,nostaa lantiotaan ja saa valtavia orgasmeja peräkkäin. Tietenkin pidän itsekin valtavasti,mutta naiseni nautinto on ykkössijalla. Eikä huonoa suihinottoa olekaan kunhan ei pureskelemaan ala. vaikka pieni kielenpäällä hyväily jo saa kullin melkein repeemään verentungoksesta ja se orkku on niin voimakas,että spermat lentää kunnolla. Ikävää,että miehesi ei pidä siitä,kun itse kuitenkin nauttisit. (HUH)

• suuhoitooo

Sä voit ruveta ottaan multa suihin. Mä pidän siitä ja saat tehdä sitä mitä itse haluat :)
        [email protected]

• Nauttijatar

Kyllähän alku oli itselle ihan tuskaa kun sitä halusi tehdä, ajan myötä hellittänyt. Mutta ei sitä ihminen niin vain omista haluista pääse. Olisihan se upeaa kun oma mies siitä nauttisi koska haluaisin saada hänet suuseksilläkin ihan taivaisiin. Etenkin kun itse on seksuaalinen, ei ole päivää etteikö seksi olisi mielessä ja suihinotto :/

• puutteessa jatkuvasti!

Kai tämä on liian pitkä suhde.
      Kulunutta samaa ja niin toisiin seksissä kyllästytty, vaikka muuten ei mene ollenkaan huonosti.
      Seksiä ei ole enää ollenkaan.
      En käsitä, voiko vaimoni tosiaan olla myös ilman seksiä vuositolkulla työpaikan pikkujouluissa ja muissa juhlissa joita on milloin mitäkin mies nais valtaisessa työpaikassa???
      Mahdollisuuteni olisi itsellänikin mutta en ole pettänyt, nyt on kuitenkin alkanut nekin ajatukset pyörimään päässä. Olemmeko liian erilaisia kuin muut, emme juo, tupakoi, tappele? :(
      Olisin valmis syrjähyppyihin koska kosketuskin vaimooni tuo vastauksen "pois minä menen töihin ja nukun nyt"

Jonku salasuhde olisi paikallaan.

• Suvereeni

Suosittelisin asiasta keskustelemista naisesi kanssa. Itse ainakin pidän seksistä niin paljon, että en todellakaan ala olemaan parisuhteessa, jossa sitä ei ole. Vähään voin ehkä tyytyä jos kyseessä on erityisen hieno nainen, mutta täysin seksittömään suhteeseen en kyllä ala.

Elämä on nauttimista varten ja seksi on yksi parhaista nauttimisen muodoista. Itseäni ainakin harmittaisi tajuttoman paljon jos tuhlaisin suuren osan elämästäni seksittömään elämään.

Sinuna alkaisin pikkuhiljaa katselemaan naista johon vaihtaa jos keskustelunne aiheesta ei tuota tulosta.

• Imuttelija

Mutta voin kertoa omasta kokemuksesta, että myös yksi entinen mieheni oli tällainen, joka ei halunnut suuseksiä. Ei sitten millään. Olin silloin vielä nuori tyttö, ja olisin ollut kovasti kiinnostunut oppimaan miten otetaan suihin, mutta tältä mieheltä en oppia saanut. En saanut suulla koskea kaluun ollenkaan, vain pusun ja senkin kinuamisen jälkeen! :-o

Pidin sitä kummallisena, mutta iän myötä olen hyväksyvämpi; seksin täytyy olla molemmille tyydyttävää ja nautinnollista, ja jos ei mies halua suihinottoa, niin sitten ei oteta. Sääli vaan, koska suihin ON kiva ottaa :-) ja kuitenkaan kaikki naiset ei siitä nauti niin tavallaan ap menet tässä mielessä "hukkaan" toiselta mieheltä ;-) No ei, leikki leikkinä.

Tällä mun entisellä miehellä syy oli muuten se, että mua edellinen tyttöystävä oli saanut paha yökkimisreaktion ja sitä oli aiheutunut trauma, miehellekin. Exälläni oli muuten myös toinen epätavallinen piirre. Hän ei voinut sietää näyttää suutaan (auki) kenellekään. Olen jostain lukenut, että se tarkoittaa, että on estoinen - ja hänhän oli seksuaalisesti estoinen.

Mutta siis jos miehes sanoo, ettei siitä tykkää eikä ole koskaan tykännyt, niin se todennäköisesti puhuu totta :-)

PS- Sex definately rocks my world!! :-)

• Nauttijatar

Tuossa kun sanoit että voi olla ns. "trauma" tms. Itse olen miettinyt että olisiko hänellä nuorempana miehenä käynyt näin että olisi joku paha kokemus jäänyt suihinotosta mieleen. Esim. joku puraissut vaikka vahingingossa (vaikka en tiedä miten olisi mahdollista =D mutta jotain vastaavaa). Ja mies on todella enemmän "estyneempi" muutenkin seksin suhteen kuin minä. Olisin valmis kokeilemaan aina jotain uutta mutta mies taas pitäytyy vanhoissa "rutiineissaan", eikä muutenkaan ole kovin seksuaalinen henkilö. Alussa kyllä, mutta nyt on seksikin jäänyt hyvin heikoille. Periaatteessa voisi sanoa ettei meillä edes ole seksisuhdetta suhteessamme, koska saan ehkä kerran kahdessa kuussa :/

• Imuttelija
        Nauttijatar kirjoitti:

Tuossa kun sanoit että voi olla ns. "trauma" tms. Itse olen miettinyt että olisiko hänellä nuorempana miehenä käynyt näin että olisi joku paha kokemus jäänyt suihinotosta mieleen. Esim. joku puraissut vaikka vahingingossa (vaikka en tiedä miten olisi mahdollista =D mutta jotain vastaavaa). Ja mies on todella enemmän "estyneempi" muutenkin seksin suhteen kuin minä. Olisin valmis kokeilemaan aina jotain uutta mutta mies taas pitäytyy vanhoissa "rutiineissaan", eikä muutenkaan ole kovin seksuaalinen henkilö. Alussa kyllä, mutta nyt on seksikin jäänyt hyvin heikoille. Periaatteessa voisi sanoa ettei meillä edes ole seksisuhdetta suhteessamme, koska saan ehkä kerran kahdessa kuussa :/

Kauanko olette olleet yhdessä? Seksiä kerran kahdessa kuukaudessa kuulostaa tosi vähältä... Hyvä tietysti jos se molemmille riittää, mutta ei riittäis mulle kyllä. Toisaalta jos mies on alusta lähtien ollu ei-niin-seksuaalinen, niin... ehkä sitä ei sitten voi valittaa. Itse olen niin seksuaalinen, että en voisi olla miehen kanssa joka ei halua niinkuin minä. Olen kerran lopettanutkin seurustelun erään kanssa juuri tästä syystä, että meidän seksi ei vaan ollut riittävää, tarpeeksi antoisaa, kokeilunhaluista ym. kuin mitä tarvitsen. Muuten tosi ihana mies, mutta lohduttauduin aina sillä, että kyllä hän varmaan löytää uuden naisen, joka ei tahdo kuin kerran viikossa ;-P

• Nauttijatar
        Imuttelija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Seksiä kerran kahdessa kuukaudessa kuulostaa tosi vähältä... Hyvä tietysti jos se molemmille riittää, mutta ei riittäis mulle kyllä. Toisaalta jos mies on alusta lähtien ollu ei-niin-seksuaalinen, niin... ehkä sitä ei sitten voi valittaa. Itse olen niin seksuaalinen, että en voisi olla miehen kanssa joka ei halua niinkuin minä. Olen kerran lopettanutkin seurustelun erään kanssa juuri tästä syystä, että meidän seksi ei vaan ollut riittävää, tarpeeksi antoisaa, kokeilunhaluista ym. kuin mitä tarvitsen. Muuten tosi ihana mies, mutta lohduttauduin aina sillä, että kyllä hän varmaan löytää uuden naisen, joka ei tahdo kuin kerran viikossa ;-P

Eli ollaan oltu yhdessä vasta kaksi vuotta. No toisille pitkä aika, mutta itselle nyt ei niinkään kun edellinen suhde kesti neljä vuotta ja seksiä sai kyllä aina kun halusi. Aluksi, sanotaanko puoli vuotta, meillä oli seksiä joka päivä (poikkeuksia lukuunottamatta, jos oli menkat ja maha tautisen kipeänä tms.) Mutta sen jälkeen tyssähtänyt siihen että kerran kahdessa kuussa suurinpiitein. Nyt oon ollut noin pari kk:ta taas ilman :/ Mies on sellainen että ei pidä juuri seksiä tärkeimpänä mutta en suhteen alussa ja rakastuessani tietänyt että se nyt näin harvaksi käy, ja nuoria kun vielä ollaan :O En miestä tämän takia halua jättää koska luotan häneen, rakastan häntä ja muuten meillä menee hyvin. Mutta kuitenkin seksi on mulle tärkeää, ja haluaisin joka päivä vaikka useaan kertaan, mutta se jää varmaan ikuiseksi fantasiaksi joka kuolee kun mutkin maan alle haudataan. :/ Turhautunut olo tässä on tullut, aluksi vielä koitin ja yritin, nyt en enää jaksa edes miettiä asiaa, ja rupeaa suorastaan vituttamaan jos katsotaan leffaa ja siinä alkaa jotkut panemaan. Koska itseltä se tuntuu puuttuvan täysin. Mies stressaantuu asioista tosi helposti ja on nytkin kolmisen viikkoa stressanut erästä asiaa ja silloin hänellä ei ole haluja. Ja kun tuosta stressistä pääsee, niin samantien tulee joku uusi stressinaihe, eli aika hermoheikko tapaus.

Kestän kyllä vielä sen jos hän nyt ei halua suuseksiä (vaikka olisi se kiva koska nautin suihinottamisesta), mutta kun koko seksikin on niin kasaan kuivunutta että tulee mieleen että onko se aina tällaista vai paraneeko tilanne koskaan kun lakkaa stressaaamasta raha-asioitamme, saamme uuden asunnon, hän saisi työpaikan... Noita stressaa nyt tauotta. Tässä ei nyt tiedä oikein miten päin olisi. Ja edellisessä suhteessani joka siis kesti neljä vuotta, oli seksiä joka päivä ja pariin kertaankin toisinaan. Mutta sitten taas tämä arki ei meiltä sujunut. Tai en ollut tyytyväinen vaikka seksielämä oli kunnossa. Ja jätin sen miehen nykyisen takia. Ja nyt on sitten taas että arki sujuu, seksielämä ei koska sitä ei ole...

Naurattaa kuinka hankalaa voi olla, mutta samalla helvetin turhauttavaa ja välillä ei edes tee mieli ajatella miestä "siinä mielessä". Ja etenkin kun seuraavan kerran naidaan, päässä pyörii vaan "ja seuraavaksi sitten kahden kuukauden päästä naidaan, koita naauttia!" Ja nautin kyllä niistä harvoista kerroista mutta silti jotenkin se samalla turhaauttaa kun mietin että tän lyhyen hetken jälkeen saan taas odottaa ties kuinka kauan :/

• Imuttelija
        Nauttijatar kirjoitti:

Eli ollaan oltu yhdessä vasta kaksi vuotta. No toisille pitkä aika, mutta itselle nyt ei niinkään kun edellinen suhde kesti neljä vuotta ja seksiä sai kyllä aina kun halusi. Aluksi, sanotaanko puoli vuotta, meillä oli seksiä joka päivä (poikkeuksia lukuunottamatta, jos oli menkat ja maha tautisen kipeänä tms.) Mutta sen jälkeen tyssähtänyt siihen että kerran kahdessa kuussa suurinpiitein. Nyt oon ollut noin pari kk:ta taas ilman :/ Mies on sellainen että ei pidä juuri seksiä tärkeimpänä mutta en suhteen alussa ja rakastuessani tietänyt että se nyt näin harvaksi käy, ja nuoria kun vielä ollaan :O En miestä tämän takia halua jättää koska luotan häneen, rakastan häntä ja muuten meillä menee hyvin. Mutta kuitenkin seksi on mulle tärkeää, ja haluaisin joka päivä vaikka useaan kertaan, mutta se jää varmaan ikuiseksi fantasiaksi joka kuolee kun mutkin maan alle haudataan. :/ Turhautunut olo tässä on tullut, aluksi vielä koitin ja yritin, nyt en enää jaksa edes miettiä asiaa, ja rupeaa suorastaan vituttamaan jos katsotaan leffaa ja siinä alkaa jotkut panemaan. Koska itseltä se tuntuu puuttuvan täysin. Mies stressaantuu asioista tosi helposti ja on nytkin kolmisen viikkoa stressanut erästä asiaa ja silloin hänellä ei ole haluja. Ja kun tuosta stressistä pääsee, niin samantien tulee joku uusi stressinaihe, eli aika hermoheikko tapaus.

Kestän kyllä vielä sen jos hän nyt ei halua suuseksiä (vaikka olisi se kiva koska nautin suihinottamisesta), mutta kun koko seksikin on niin kasaan kuivunutta että tulee mieleen että onko se aina tällaista vai paraneeko tilanne koskaan kun lakkaa stressaaamasta raha-asioitamme, saamme uuden asunnon, hän saisi työpaikan... Noita stressaa nyt tauotta. Tässä ei nyt tiedä oikein miten päin olisi. Ja edellisessä suhteessani joka siis kesti neljä vuotta, oli seksiä joka päivä ja pariin kertaankin toisinaan. Mutta sitten taas tämä arki ei meiltä sujunut. Tai en ollut tyytyväinen vaikka seksielämä oli kunnossa. Ja jätin sen miehen nykyisen takia. Ja nyt on sitten taas että arki sujuu, seksielämä ei koska sitä ei ole...

Naurattaa kuinka hankalaa voi olla, mutta samalla helvetin turhauttavaa ja välillä ei edes tee mieli ajatella miestä "siinä mielessä". Ja etenkin kun seuraavan kerran naidaan, päässä pyörii vaan "ja seuraavaksi sitten kahden kuukauden päästä naidaan, koita naauttia!" Ja nautin kyllä niistä harvoista kerroista mutta silti jotenkin se samalla turhaauttaa kun mietin että tän lyhyen hetken jälkeen saan taas odottaa ties kuinka kauan :/

Kyllä toi nyt kuulostaa siltä, että eihän se ongelma olekaan se, että mies ei anna ottaa suihin. Mieshän ei anna minkäänlaista seksiäkään kuin harvoin.

Haluaisin voida auttaa, mutta en valitettavasti tiedä mikä voisi auttaa :-( Ihailen sua nauttijatar, että yrität ja kestät, varmasti kaikki naiset ei sun tilanteessa kestäis...

Olisko ihan parisuhdeterapia tai seksuaaliterapian paikka? Mulla tuli mieleen, että masentunutta ihmistä ei kiinnosta mitään, ei seksikään. Onko miehesi puhunut lääkärille stressistään tai tästä seksittömyydestä?

Stressi on tottakai omiaan pahantamaan ongelmaa. Ja kukapa ei stressaisi jos olis rahaongelmia JA asunnonvaihtoa JA työpaikan löytymistä... Ihan normaaliahan se on, että stressaa. Mutta, stressiä pitäis myös oppia käsittelemään jotenkin, koska elämä ei ole helppoa ja aina tulee vastoinkäymisiä ym. Seksihän olisi parhaimmillaan hyvinkin hyvää stressinpoistoa ;-)

"Jännä" kyllä, mutta just tää mun exä, josta kerroin aiemmin, joka ei halunnut suuseksiä missään vaiheessa suhdetta, lopulta lopetti myös kokonaan seksin antamisen! SEITSEMÄN kuukautta nukuttiin samassa sängyssä, mutta ei seksiä!! :-o Se oli kamalaa aikaa. Näin että mies kärsii ja on stressaantunut, mutten osannut oikealla tavalla kannustaa ja rakastaa. Hän ei halunnut edes halata, tai suukottaa, mistään muusta puhumattakaan. Aloin lopulta epäillä, että se johtuu minusta, vaikka mies sanoi, että ei näin ole. Meidän suhde päätyi sitten kuitenkin eroon.. Toivottavasti teidän käy paremmin!!

Mutta jotain teidän on tehtävä, HETI, jottei asia pääse enää pahentumaan!

Voimia!
        t. Imuttelija

• Suvereeni
        Nauttijatar kirjoitti:

Sinuna ottaisin selvää mistä tämä miehesi vähäinen seksintarve johtuu. Esimerkiksi runkkaako hän vai onko hän täysin ilman näitä harvoija kertoja lukuunottamatta?

Tuollainen käytös on usein masennuksen tai asian jännittämisen tms aiheuttamaa. Keskustelkaa asiasta, mutta tätä ennen tarkkaile miestäsi ja tee omat johtopäätöksesi. Tietenkin voi olla, että miehesi on yksinkertaisesti huomattavasti vähemmän seksuaalinen ihminen kuin sinä. Tällöin tilanteessa ei liene mitään parannusta tiedossa.

Itse ainakin miettisin suhteen jatkamisen järkevyyttä jos mies ei todellakaan tarvitse seksiä läheskään yhtä paljon kuin sinä. Nauttimista varten täällä kuitenkin eletään ja seksi on yksi parhaita tapoja nauttia elämästä. Miehen jättäminen tästä syystä ei todellakaan ole mitenkään paha asia tai ilkeän ihmisen teko. Tuollaisessa tilanteessa suhteen päättäjän moralisointi on todella naurettavan tekopyhää. He, jotka muuta väittävät ovat pelkästään tekopyhiä eikä heillä ole omassa surkeudessaan mitään hajua mikä on elämässä tärkeää.

Tietenkin itse päätät mitä teet, mutta laita puntariin mitä menetät kummassakin tilanteessa. Valitse se, joka painaa vähemmän.

• Nauttijatar
        Imuttelija kirjoitti:

Kyllä toi nyt kuulostaa siltä, että eihän se ongelma olekaan se, että mies ei anna ottaa suihin. Mieshän ei anna minkäänlaista seksiäkään kuin harvoin.

Haluaisin voida auttaa, mutta en valitettavasti tiedä mikä voisi auttaa :-( Ihailen sua nauttijatar, että yrität ja kestät, varmasti kaikki naiset ei sun tilanteessa kestäis...

Olisko ihan parisuhdeterapia tai seksuaaliterapian paikka? Mulla tuli mieleen, että masentunutta ihmistä ei kiinnosta mitään, ei seksikään. Onko miehesi puhunut lääkärille stressistään tai tästä seksittömyydestä?

Stressi on tottakai omiaan pahantamaan ongelmaa. Ja kukapa ei stressaisi jos olis rahaongelmia JA asunnonvaihtoa JA työpaikan löytymistä... Ihan normaaliahan se on, että stressaa. Mutta, stressiä pitäis myös oppia käsittelemään jotenkin, koska elämä ei ole helppoa ja aina tulee vastoinkäymisiä ym. Seksihän olisi parhaimmillaan hyvinkin hyvää stressinpoistoa ;-)

"Jännä" kyllä, mutta just tää mun exä, josta kerroin aiemmin, joka ei halunnut suuseksiä missään vaiheessa suhdetta, lopulta lopetti myös kokonaan seksin antamisen! SEITSEMÄN kuukautta nukuttiin samassa sängyssä, mutta ei seksiä!! :-o Se oli kamalaa aikaa. Näin että mies kärsii ja on stressaantunut, mutten osannut oikealla tavalla kannustaa ja rakastaa. Hän ei halunnut edes halata, tai suukottaa, mistään muusta puhumattakaan. Aloin lopulta epäillä, että se johtuu minusta, vaikka mies sanoi, että ei näin ole. Meidän suhde päätyi sitten kuitenkin eroon.. Toivottavasti teidän käy paremmin!!

Mutta jotain teidän on tehtävä, HETI, jottei asia pääse enää pahentumaan!

Voimia!
        t. Imuttelija

Mies ei lähtisi parisuhdeterapiaan, saati seksistä puhumaan terapeutille :-( Jo pelkkä seksin esille ottaminen saa aikaan miehessä tuhahduksen ja vaivaantuneen olon. Hän sanoo ettei voi sille mitään kun asiat painaa ja hän murehtii turhista melkeimpä koko ajan eikä silloin pysty seksiin. Sanoi että muutaman kerran on suuseksiä antanut mulle koska tietää että olen seksuaalisempi kuin hän. Mutta tähän asiaan sanoin etten halua niin. Mielestäni ei ole mukavaa että mies "väkisin" koittaa mua tyydyttää vaikka itse ei ole halukas. Olisihan se itsestäkin "tylsä" antaa suuseksiä jos ei ole halut päällä. Mutta se on omalla kohdalla harvoin. Pieni veikeä katse saa mut jo valmiiksi ja villiksi antamaan mitä halutaan ;-)

Asioista pitäisi tosiaan osata jotenkin selviytyä, ymmärrän kaikki nuo paineet, koska kyllähän itsellekin joskus paineita kasautuu ja päässä pyörii miljoonat asiat eikä silloin ajattele seksiä, eikä sitä silloin haluta. Pelkään vain että mies masentuu ellei saa pian vaikka töitä, siinä olisi jo pieni ponnahduslauta ylöspäin ja saisi varmaan halujakin heräämään.

Onhan tämä itselle vaikeata, taas alkaa se pari kuukautta tulla täyteen, tai taitaa jo olla kun viimeksi on seksiä ylipäätään harrastettu (en pidä päiväkirjaa siitä mutta muistaa sen aika hyvin e-pillereitä popsiessa). Sitä kuitenkin rakastaa omaa miestä, mutta myös pelottaa nämä ajatukset jotka päässä jyllää. En usko että pystyisin edes pettämään häntä, enkä halua. Haluan nauttia seksistä juuri hänen kanssaan, mutta useammin, todella paljon useammin. Mitä pidempi väli aina seksissä on, sitä vaikeammaksi tuntuu sen aloituksen teko menevän. Olen jättänyt ohjat nyt miehelle, hän saa osoittaa koska on halukas koska ei sitä tyrmäystä jaksa joka kerta, ja alkaa tulla olo että tuputtaa itseään ja aina saa ns pakit. Ja mies on sanonut että hän tykkää tehdä aloitteen. Mielestäni sekin pitäisi olla spontaania. Mitä jos mä alkaisin suutelemaan ja hieromaan jalkoväliä niin varmasti moni mies olisi mukana leikissä (en puhu nyt pelkästään itsestäni että olen joka miehen unelma vaan naisista yleensä), mutta mies vetäytyisi siinä vaiheessa pois jos alkaisin aloitetta tekemään. Tullut pitkän ajan jälkeen tämä käsitys että hän haluaa pitää ohjat käsissä koska haluaa seksiä harvemmin kuin minä, ja on turhautumiseni nähnyt useat kerrat kun aikoinani jotain koitin ja mies ilmoitti ettei ole nyt sillä tuulella. Seksuaalisesti mielestäni sulkeutunut (ainakin hieman, tai no hieman enemmän).

Onhan se hieno asia että olen miehen löytänyt joka ei katso vain ulkonäköä ja seksi on suhteen perusta. Mutta seksi on osa suhdetta, ja suhde on mielestäni silloin hyvä kun kaikki sen osa-alueet toimivat kunnolla. Meillä näin ei ole. Mies tietää varmasti nytkin että olen jo pahassa puutteessa, mutta asialle ei voi mitään. Tai voisinhan jättää ja etsiä kiven takaa miehen jonka kanssa kaikki synkkaisi yhtä hyvin ja seksielämääkin olisi. Mutta tuntisin itseni pinnalliseksi jos jättäisin sen takia että seksiä on liian harvoin :/ Jos asiat muuttuvatkin joskus ja seksiä on taas kuin joskus muinoin, en voi tietää. Mutta odottaminenkin on uuvuttavaa ja turhauttavaa ja syö itseänikin..

Mies on siitä sanonut että kyllä hänellä on väkisin käynyt mielessä että jätän sen kun en saa tarpeeksi seksiä, ja hän pelkää sitä. Mutta en ole siihen pisteeseen mennyt vielä. Elättelen nyt toivoa paremmasta tulevaisuudesta jossa asiat muuttuisivat. Mutta miehen estoisuus ei varmaan koskaan muutu. Ei se sinällään haittaa, ei mun tarvitse saada kokeilla vaikka benjihyppyä ja panna samalla, ollaan me kaikennäköistä kokeiltu ja miehessä se seksuaalisuus jossain pinnan alla on, mutta sen päälle on nyt kasautunut niin paljon tavaraa ja se pitäisi saada sieltä pois jotta pääsisi kumpikin taas nauttimaan. Mikä psykiatri mä tässä olen, en mikään, mutta miestä tuntien ja kun tätä pähkäillyt väkisinkin niin siltä se tuntuu.

Ja pari kertaa ollut sellainen olo kun katsonut miestä silmiin ja peiton alla oltu että nyt katsoo mua tavallista pidempään että mahtaisiko jonkin näköistä sutinaa syntyä, mutta sitten vaan käydään nukkumaan. Se pelkkä aloitteen tekeminenkin tuntuu olevan jo niin vaikeaa, ei mikään ihme kun edellisistä kerroista on aina kulunut niin pitkiä aikoja...

• Nauttijatar
        Suvereeni kirjoitti:

Sinuna ottaisin selvää mistä tämä miehesi vähäinen seksintarve johtuu. Esimerkiksi runkkaako hän vai onko hän täysin ilman näitä harvoija kertoja lukuunottamatta?

Tuollainen käytös on usein masennuksen tai asian jännittämisen tms aiheuttamaa. Keskustelkaa asiasta, mutta tätä ennen tarkkaile miestäsi ja tee omat johtopäätöksesi. Tietenkin voi olla, että miehesi on yksinkertaisesti huomattavasti vähemmän seksuaalinen ihminen kuin sinä. Tällöin tilanteessa ei liene mitään parannusta tiedossa.

Itse ainakin miettisin suhteen jatkamisen järkevyyttä jos mies ei todellakaan tarvitse seksiä läheskään yhtä paljon kuin sinä. Nauttimista varten täällä kuitenkin eletään ja seksi on yksi parhaita tapoja nauttia elämästä. Miehen jättäminen tästä syystä ei todellakaan ole mitenkään paha asia tai ilkeän ihmisen teko. Tuollaisessa tilanteessa suhteen päättäjän moralisointi on todella naurettavan tekopyhää. He, jotka muuta väittävät ovat pelkästään tekopyhiä eikä heillä ole omassa surkeudessaan mitään hajua mikä on elämässä tärkeää.

Tietenkin itse päätät mitä teet, mutta laita puntariin mitä menetät kummassakin tilanteessa. Valitse se, joka painaa vähemmän.

Viestissäsi oli kyllä hyviä pointteja. Jos punnitsemaan lähdetään asiaa niin miehessä ei miinuspuolia ole kuin vähäinen seksuaalisuus. Hän ei runkkaa kun olen poissa, oon sitäkin joskus kysynyt ja on rehellisesti avoin ollut aina mua kohtaan ja sanonut ettei. Eikä muita naisia ole kuvioissa, sen kertoi jo tutustumisvaiheessa jossa olimme kavereita vaan pienellä flirttailulla joka sitten kasvoi ja kasvoi ja lopulta löimme hynttyyt yhteen. Kertoi kuitenkin tuolloin ettei ole elämänsä aikana koskaan pettänyt eikä hän pysty pettämään jos parisuhteessa elää. Miehellä on tietyissä asioissa vankat mielipiteet eikä tee niissä poikkeuksia, yksi on se että hän jättää heti jos häntä petetään ja on niin tehnyt yhden exänsä kohdalla ja toinen on se että hän ei petä koska hänestä suhde ei ole silloin kunnossa jos pettää täytyy, ja hän lopettaa suhteen jo kun alkaa tuntumaan ettei juttu toimi (ennenkuin alkaa siis pettämään).

Puntarissa tietty on meidän yhteinen hyvä elämä, miinuksena painaa seksi. En sano että heti pitää olla uusi mies kainalossa ja onni kukoistaa jos päätyisin jättämiseen. Lähinnä siinä tutustuisi uusiin ihmisiin ja tutkiskelisi omaa itseään etenkin. Ja etenkin ennen uuden suhteen aloittamista. Mutta tuntuu että suhteessa on kuitenkin niin paljon aina, etenkin uudessa. Oppii rakastamaan toisen huonojakin puolia, tai kestämään niitä, saada yhteiselo toimimaan, halutaanko muksuja/naimisiin, onko arvot samalla tasolla, ja sekin että toimiiko seksi suhteessa niin että se olisi tyydyttävää. Kaikkia niin monia asioita. Ero tietäisi mulle ainakin sinkkuelämää. En jaksa ainakaan olla tutkat päällä bongailemassa miehiä, mutta en saa yhden illan-jutuista irti ihan sitä mitä saa irti parisuhteessa eläessään mitä seksiin tulee.

Tällä hetkellä rakkaus vielä niin voimakas etten miestä lähde jättämään. Saa nähdä miten asia on esim. 2kk päästä jos tämä sama meno jatkuu. Tuntuu kuin oma naisellisuus ja seksuaalisuus vedettäisiin viemäristä alas.

Kauaa ei tätä kestä munkaan pää vaikka kovana oon koittanut olla. Nyt jo saa leffojen seksikohtaukset aikaan sen "haistakaa v****"-asenteen ja se taas turhautumisen ja laantumisen kaivertumaan esiin pääkopassa..

• TESTOESTRO

Kyllä näillä vuosirenkailla, arvostaa kunnon BJ:tä. Puolin ja toisin. Kaikessa "rauhassa". Mitä menettää, jos ei osaa antaa ja ottaa???

• Nauttijatar

...osan seksuaalisuudestaan. Ainakin omalla kohdalla tuntuu että jotain uupuu ja puuttuu minusta ja suhteesta kun ei saa eikä saa antaa.

• kokemusta on

Tasa-arvo.Jos antaa, niin saa ja päinvastoin. Puhtaus. Siemennesteen laatu ja pimpin maku, tuoksu, karvat ja kosteus.Kokemukset menneisyydestä ja ensimmäiset varsinkin. Ehkä 1/20 pimpistä maistuu ja tuoksuu hyvälle. Liika kosteus,karvat on pahasta.Ei ole kovin mukavaa, jos leuka, parta ja puoli naamaa on märkänä, sekä hampaan välit karvoja täysi. Sama toisin päin. Miehethän tykkää jos homma osataan, mutta vastapalvelusten takia, tai muuten etoisia. Suuseksi on jonkinverran pervessiä toimintaa. Ei ihme jos hieman aiheuttaa estoja. Toinen tai ainakin kolmas satsi on jo ihan nieltäväksi kelpaava ja miehelle hyvinkin järisyttävä kokemus. Stressi on yksi vaikuttava, mutta hyvä ja monipuolinen seksi poistaa sitä.(liikunta paras stressin poistaja)Vaihtelu virkistää. On monia välineitä ja tapoja virkistää seksielämää. Ei pidä antaa ja syödä joka päivä sitä samaa kaurapuuroa. Mielikuvitusta peliin.Suuseksi on arka keskustelunaihe parisuhteessa. Myöhemmin aina vaikeampaa.

• Walter Guggenheimer

"Suuseksi on jonkinverran pervessiä toimintaa"

Miten ihmeessä saatat ajatella tuolla tavalla. Mikä siinä on perverssiä? Samaten ihmettelen sitä miten tieteellisellä pohjalla on väittämäsi että vain 1/20 osa naisten sukuelimistä maistuu hyvälle. Niiden ominaistuksuhan on suht koht sama. Hygieenisuushan on taas eri asia.

Minä pidän naisen sukuelinten hajusta ja mausta. Jostain syystä naiset itse ajattelevat häpeillen että siinä on jotain likaista. Tosiasiassahan ne nesteet ovat tavattoman puhtaita esim. minä en ole koskaan saanut minkäänlaisia suutartuntoja. Olen monesti puhdistellutkin omaa kieltäni vaimoni mukavan lämpimässä ja liukkaassa kolossa.

• Nauttijatar

Harmi vain kun kokemusta kummastakaan ei ole meidän osalla. Mies ei tiedä edes millaista suuseksiä saisi multa, koska ennen seurustelua jo mainitsi asiasta. Ja tällöin olimme tutustumisvaiheessa ja meillä oli aika kova flirttailu päällä, eikä edes silloin leikillään sanonut haluavansa kokeilla sitä. Mies on kyllä nuollut muutamia kertoa alkuvaiheissa, nyt kun koko seksi jäänyt harvaksi, on jäänyt kaikki niin sanotut esileikit pois ja nuolemiset. Menty suoraan asiaan vain. Mainitsin muistaakseni aiemmin ettei mies ole missään vaiheessa ollut läheskään sellainen että haluaisi kokeilla jotakin uutta vaan sillä menty millä aloitettu. Toki asentoja on monia kokeiltu ja niistä parhaat touteutetaan kun seksiä harrastamme. Mutta edelleen, seksiköyhää on..

• ajatellut että

jos miehelläsi on jokin fyysinen este.Eli ei vaan seiso.Esim. kakkostyypin diabetes saattaa aiheuttaa.Hankippas vaikka Viagraa ja laita se jonkun juoman sekaan.Virosta tai Venäjältä sitä saa ilman reseptiäkin.Oletteko keskustelleet tästä mahdollisuudesta?

• Nauttijatar

Ei tietääkseni ole kyse tällaisista ongelmista. Miehelle on sen verran paljon tehty verikokeita sun muita ja ei ole mitään tälläistä esiin tullut. Ja ihan on saanut heti kyllä seisomaan jos on toimintaan alettu. Ja alkuaikoina seksi oli jokapäiväistä ilman ongelmia, sen jälkeen ei ole ainakaan mitään sairautta puhjennut, ainoa on tuo masennus jota hieman pelkään koska on kaikkia asioitaan stressannut niin paljon että stressi on muhunkin tarttunut. Mulla taitaa tää seksuuaalivietti vaan olla suurempi koska pystyn panemaan kyllä heti synkät aiheet taka-alalle jos vaan halukkuutta löytyy toisen pöksyistä kovana ;-)

• Kääk!!

Elämä on kuitenkin loppujen lopuksi liian lyhyt tuhlattavaksi. Seksi kokonaisuudessaan niin ihana lahja ja nautinto tärkeää. Ja itsensä tyydyttäenkö se sitte kulkee? Onhan se ensiapua,mutta ei korvaa aitoa läheisyyttä ja jos stressi stressin perään,niin oletko ajatellut tulevaisuutta? Tietenkin toivoisin,että suhteenne kestäisi jos rakkaus ja kantti kestää. Mutta seksitön suhde on raskas ja voin tajuta miltä tuntuu katsella tv:stä rakastelukohtauksia,kun itse on kuin tulessa. Olen kokenut senkin. Suhteeni on luettavissa kahden käden sormilla ja puolet niistä on ollut yksipuolista suuseksiä,eli minun antamaa,niin paljon kuin olisinkin halunnut tuntea pehmeän suun munani ympärillä. (HUH VIELÄ KERRAN) Hankala sitä tietenkin on ruveta asiaa ratkomaan,ellei toinen osapuoli halua ottaa kantaa. Voimia sulle! :O(

• Nauttijatar

Kiitos sinullekkin voimista :-) Niitä tässä kaivataankin. Itse olen periaatteessa nyt siihen pattiin tullut, että jotainn muutosta on saatava aikaan. Se on vaan niin hemmetin hankalaa kun jos otan seksin puheeksi niin se ei ole keskutelua, vaan mies vaivaantuu ja alkaa äristä, ja sanoo vain että kyllä sitten varmaan pannaan kun siltä tuntuu, ja multa menee kaikki halu jos koko ajan siitä jankkaat. Hmm, koko ajan. Pari kertaa puolen vuoden aikana ottanut puheeksi, mutta se on heti kuin veitsenisku rintaan. Pirun arka puheenaihe, ja nyt pelkään ottaa puheeksi sitä koska sitten ajattelen että nyt sitä seksiä ei ainakaan ole luvassa koska mies haluaa sen tulevan spontaanisti, ja jos siitä on samana päivänä puhuttu, se ei ole spontaania :o En tiedä kummalla tässä kohta on nuppi eniten sekaisin ellei jotain ratkaisuja tule. Kiitän kaikkia kuitenkin kun kuuntelette mua ja kerrotte kantojanne. Helpottaa kuitenkin kun saa puhua asiasta jollekkin (vaikka sitten näin netissä) mutta kun ei oman ukon kanssa asiasta saa keskustelua vaikka pitäisi.

Ja niin kamalalta kuin tämä tuntuukin oon ajatellut exää viime aikoina koko ajan. En tiedä johtuuko siitä että kaipaan exää jollain tasolla (seksiä oli päivittäin ja suhde ok), ja onko mulla nyt alitajunnassa joku koputtamassa teinkö oikean valinnan kahden miehen välillä loppujenlopuksi sittenkään :/

• Suvereeni

Rakastan suihinottoa todella paljon. Toisinaan se on parempaa kuin itse seksi. Rakastan sitä, että saan nuolla naiselle orgasmin ja pidän myös siitä, että nainen antaa suuseksiä minulle. Minun on kyllä toisinaan aika hankala laueta suuseksissä.

• Walter Guggenheimer

Pidän siitä tavattoman paljon. Nainen tuskin voi suurempaa rakkaudenosoitusta miehelle antaa kuin ottamalla miehensä siittimen suuhun - kurkkuun asti - ja tyydyttää miehensä himot ja halut tällä tavoin. Erityisen paljon pidän siitä että voimalla kurkkuun räjähtänyt siemensyöksy myös niellään.

Mutta se mikä naisten pitäisi aina muistaa liittyy miehen sukuelinten herkkyyteen. Nautinto muuttuu hetkessä epämiellyttäväksi tuskaksi ja kivuksi jos siitintä imetään voimakkaasti. Samoin kivespussien puristelun suhteen on oltava tarkkana. Itse henk.kohtaisesti en pidä kivespussieni koskettelusta koska ne on niin hellät. Mutta naiseni saa milloin tahansa - vaikka keskellä kirkasta päivää keittiössä ottaa siittimeni suuhunsa. Olen sen hänelle myös todennut että siihen hänellä on luontainen rajoittamaton oikeus.

Siemensyöksyn jälkeen pidän myös siitä että nainen kuin varmemmaksi vakuudeksi huolee turvonneen petoeläimeni puhtaaksi ja antaa vielä siittimen kärkeen hyväksyvän suukon.

• Nauttijatar

Juuri tuollaista kaipaan! Niin estotonta ja saa tehdä miehen onnelliseksi siitä itsekkin nauttien. Oli oikea kermainen päätös pitkälle vastausvuorelle joka tänne oli saapunut ;-)

Ja taas aivokoppa miettii syviä asioita...

• aitoääliö

En oikein osaa suhtautua pariskuntien seksittömyyteen ja yleiseen haluttomuuteen, koska itselläni on takana jo vuosia kestänyt rakastava ja intohimoinen suhde. Minä luulen, että suurin syy on edelleen seksin tabuistaminen ja sen korostaminen, että kunnon mies ei nyt ole seksin puutteessa. Sitten jos heikolla libidolla elää suhteessa, niin nuo alitajunnan virrat vievät kyvyn nauttia koko seksistä, jolloin se muodostuu pakkopullaksi. Onhan edelleen eräänlainen "hyve" olla seksuaalisuudesta vapaa. Avoin seksin kanssa leikkiminen on parhaita stressinpoistokeinoja, mutta toisille siitä voi tulla itsessään stressin aihe.

Suuseksi kuuluu meillä lähes jokakertaiseen pariutumiseen. Itse pidän siitä, kun vaimoni hyväilee koko kielen matkalla koko nivusaluettani jatkuvasti lähentyen terskan päätä viimein ottaen koko laitteiston suuhunsa. Minä pidän hitaasta ja hellästä suuseksistä. Viivyttelevästä, jossa edetään hitaasti. Samoin teen itse vaimolle. Monasti minä aloitan ja vaimo alkaa jossakin nautintonsa vaiheessa hakea minua kielellään ja tästä eteenpäin onkin lukuisia variaatioita.

Useimmat varmaan pitävät suuseksistä - miehet ja naiset...

• Anonyymi
      UUSI

Suihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe