Minkälainen olet RAPU?

tiedonjanoinen

Sinä, Rapu!

Nyt älä mieti, että minkälainen tähtikartta sanoo sinun olevan; mieti ja kuvaile ominsanoin minkälainen olet!


Haluan ihan mielenkiinnosta tietää, että minkälainen olet.

t.toinen rapu, vuosimallia 1985

48

5167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäs siinä.

      en vaa ymmärrä tällasia, mut vastaillaanpa ranskalaisin viivoin

      - energiaa täynnä
      - itsepäinen
      - ilkeä/ystävällinen, mikä päivä sattuu oleen
      - mielikuvitusrikas
      - luova
      - huono ruoanlaittaja
      - ja ihan hauska ihminen
      - todellisuuspakoinen
      - eläinrakas
      - ongelmia karttava
      - eli jokseenkin myös laiska
      - oman tien kulkija
      - vekkuli
      - pelle

      eiköhän noi riitä alkukäteen.

      • Nimetön

        meikässä samoja ''vikoja'' :D


      • rapu tytsy

        joo o.. meikällä tässä sellane onkelmainen tapaus että aevan korviaan myöten tykästyny tapaukseen JOUSIMIES ja itse olen rapu tapu.. mutta kun kaikki puhuu ettei ne kaks älypäätä sovi yhtee nii mitähän sitä tässä ny sitte tekis :S jajajaja... meillähän oli tossa tosissaa suhde joka keksi sen huikeat parisen viikkoa (Y) jesh.. nyt se on sit alkanu itkee perää.. mut vähän muussa tarkoituksessa.. että jos sitä meikältä vähän irtoais mut muusta ei ollakkaan sit puhuttu..ihme touhuu huh huh...


      • krrrrapu

        Itse oon kova tekemään duunia ja sitkeä. Otan mielelläni vastuun asioiden hoitumisesta.
        Vihaan laiskuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Olen luonnostani heikomman puolella.
        Tunteet ailahtelevat, mutta kun rakastun, niin sitä on vaikea pidätellä.
        Mielikuvitusta löytyy ja pidän taiteista, kirjallisuudesta ja musiikista.
        Pidän myös eläimista, lapsista ja luonnosta, varsinkin kukista.
        Ruokaa osaan tehdä, keittokirjan kanssa ja ilman.
        Olen mielummin yksin kuin huonossa seurassa.


      • minulta 57
        rapu tytsy kirjoitti:

        joo o.. meikällä tässä sellane onkelmainen tapaus että aevan korviaan myöten tykästyny tapaukseen JOUSIMIES ja itse olen rapu tapu.. mutta kun kaikki puhuu ettei ne kaks älypäätä sovi yhtee nii mitähän sitä tässä ny sitte tekis :S jajajaja... meillähän oli tossa tosissaa suhde joka keksi sen huikeat parisen viikkoa (Y) jesh.. nyt se on sit alkanu itkee perää.. mut vähän muussa tarkoituksessa.. että jos sitä meikältä vähän irtoais mut muusta ei ollakkaan sit puhuttu..ihme touhuu huh huh...

        olen ollut avoliitossa jouskari mieheni kanssa kohta 30v.
        jouskarille rapu nainen on se suuri arvoitus jota eivat pysty ratkaisemaan ja siksi ovat aina rapuun myytyj.
        helppo ei ole suhde ollut mutta parempaa mies en olisi koskaan saanut
        onne sinulle


      • tupakissi

        just noin. hyvässä ja pahassa...


      • Varnia
        krrrrapu kirjoitti:

        Itse oon kova tekemään duunia ja sitkeä. Otan mielelläni vastuun asioiden hoitumisesta.
        Vihaan laiskuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Olen luonnostani heikomman puolella.
        Tunteet ailahtelevat, mutta kun rakastun, niin sitä on vaikea pidätellä.
        Mielikuvitusta löytyy ja pidän taiteista, kirjallisuudesta ja musiikista.
        Pidän myös eläimista, lapsista ja luonnosta, varsinkin kukista.
        Ruokaa osaan tehdä, keittokirjan kanssa ja ilman.
        Olen mielummin yksin kuin huonossa seurassa.

        eli samaa pataa rapu


      • nappiin meni
        krrrrapu kirjoitti:

        Itse oon kova tekemään duunia ja sitkeä. Otan mielelläni vastuun asioiden hoitumisesta.
        Vihaan laiskuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Olen luonnostani heikomman puolella.
        Tunteet ailahtelevat, mutta kun rakastun, niin sitä on vaikea pidätellä.
        Mielikuvitusta löytyy ja pidän taiteista, kirjallisuudesta ja musiikista.
        Pidän myös eläimista, lapsista ja luonnosta, varsinkin kukista.
        Ruokaa osaan tehdä, keittokirjan kanssa ja ilman.
        Olen mielummin yksin kuin huonossa seurassa.

        MEIKÄHÄN SE SIINÄ


      • Mä???

        Ihan samat suorasanainen :)


    • Rapumainen

      Olen tunteellinen, toiset huomioon ottava, luotettava ailahtelevainen, loukkaannun helposti, ahkera, äidillinen.

    • monesti hiljaa, vaikka pitäisi korjata toisten vääriä käsityksiä tai puheita

      joskus taas liiankin suora

      Psykologisissa testeissä kuulun siihen 5 % ihmisistä, jotka ajattelevat tunteita. 95 % siis ajattelee asioita etusijalla, siksi olen aina pulassa tai se, joka välttää vaaran viime tipassa.

      harrastan posliininmaalausta
      näpertelen käsitöitä ja nukkekotia

      enemmän haaveilija kuin toteuttaja

      Menetin sydämmeni merelle jo lapsena ja vieläkin viihdyn veden lähellä, olen taitava uimari. Aiemmin uin 1 km reippaaseen 1/2 tuntiin, nyt hyvä jos 100m.

      Aiemmin en suuttunut mistään, mutta koin elämässä sellaista että muutun välillä tulisieluksi.

      Rakastan eläimiä, mutta kun nykyisistä aika jättää uusia ei tule. Muutun siis laiskemmaksi vuosi vuodelta.

    • Rapu2009

      -Pidän eläimistä,luonnosta,kesästä.Viihdyn seurassa mutta tykkään myös olla yksin,pakko olla välillä omaa rauhaa.Olen enemmän tunne kuin järki-ihminen.Ihastun helposti mutta helposti en sitä näytä ulospäin,paree olla kuoret ympärillä.Suhteessa tykkään puhua ja pussata mutta haluan että toisen kanssa voi myös olla yhdessä hiljaa.

    • .......

      Juu ja nouseva merkki vaikuttaa myös kovin paljon perusluonteeseen. Itse olen rapu ja nousevalta merkiltäni skorpioni ja näiden kahden luonteenpiirteet kyllä minusta löytyy vahvasti!!!
      Olen ailahteleva, herkkä, tunteellinen, äidillinen oikeen "kanaemo", aina murehdin kaikesta, tunnollinen, toisinaan myös kärkäs sanomaan asioista.

    • ..1

      mä voin samaistua teihin kaikkiin.. pakko kai alkaa uskoa, että horoskoopeissa on jotain.. :-P

      -tykkään uida, se on lempi liikuntalaji. inhoan lenkkeilyä ja kaikkea, missä tulee likainen olo, siis tietenkin luonnollista, kun liikkuu, mutta uinti on parasta. tykkään uiskennella ihan uimahalleissa, mutta luonnonvedet kiehtovat aina. myös sukellus kiehtoo hirveän paljon. kun on veden alla, on yksinään

      -rakastan myös yksin olemista, monesti en vain viitsi sanoa jollekin, olen liian kiltti, että pliis, nyt ei oikein kohtaa meidän jutut, vaan kuuntelen kärsivällisesti ja oon ihan tööt sen jälkeen. toisaalta se on hyvää hienovaraisuutta, toisaalta sitä ei jaksa eikä kannata harrastaa kovin usein

      - olen luova ja taiteellinen. saan kiksit kiasmasta yhtälailla kuin helsingin art museumista. maalaan, laulan ja soitan myös itse

      -välitän perheestäni ja minulla on ehkä erityinen sukulaisrakkaus. oon liiankin pehmo

      -oon tosi pehmo,

      -kun huomaan sen, muutun ja alan vetämään suojakuoria päälle ja välillä vilautan saksiakin jos meinaa toiset ahdistella :)

      • Vaaariniiiaa

        -ihan ku olisin ite kirjoittanu!


    • rapunainen vm -67

      Elikkäs, ruokaa en osaa laittaa eikä se kiinnosta. Koti on hermojen lepuuttamista varten. Itsepäinen, mutta myös toiset huomioonottava. Miestennielijä, jokin kuukausi sitten tuli ensikertaa elämässä vastaan Mies, joka vei jalat alta...

      Pidän luonnosta, kesästä, merestä ja eläimistä. Harrastan uintia, punttisalia ja ratsastusta.

      Olen ahkera työntekijä, en peläkää / välttele konflikteja. Olen ehkä laskelmoiva työssäni, hankin ja osallistun erilaisille koulutuksille. Työskentelen johtajaasemassa.

      Inhoan luusereita ja moukkamaisia tyyppejä. Enkä missään nimess'ä taida olla mikään helppo seurustelukumppani. Haluan ja tarvitsen omaa aikaa ja tilaa...

    • pohjoisen tyttö

      Minä olen huomion kipeä ja tarvitse hellyyttä jokaiseen päivään. Haluan paljon jännitystä ja pidän paljon miehistä.

    • MissMoon

      Olen ehdottomasti monipuolinen: ihmisten mielestä elämä seurassani ei koskaan ole tylsää eikä yllätyksetöntä vaan aina täynnä uusia juttuja, käänteitä ja ideoita. Minulla on hyvä mielikuvitus ja olen erittäin luova, myös älykäs. Olen jokseenkin "lapsellinen", minua usein luullaan nuorekkaan olemukseni perusteella 5-10 vuotta nuoremmaksi mitä olen (30). Huono puoleni on herkkänahkaisuus ja kakaramainen kiukuttelu, loukkaannun erittäin helposti ja muutun kuin kitiseväksi pikkukakaraksi kun minua loukataan.

      Itse en ole kovinkaan lapsirakas enkä koti-ihminen mutta kuulemma erittäin hyvä ystävä.

    • rapu vm88

      -ujo
      -sivusta seuraaja isossa porukassa, läheisten kanssa "keskipisteenä"
      -loukkaannun helposti ja en unohda negatiivisia kommentteja itsestäni
      -mustasukkainen (mahd. poikaystävästä, parhaasta kaverista..)
      -elän menneessä ja suunnittelen tulevaa, unelmoin paljon
      -valokuvat ja muut muistot ovat tärkeitä
      -hyvä mielikuvitus, luova
      -arka, pelkään paljon
      -hyvä ihmistuntija
      -en omista paljon ystäviä, minulla on paras ystävä jonka kanssa jaan kaiken ja muutamia kavereita
      -viihdyn hyvin yksinkin

    • rapunainen_______

      Hei.

      Olen rapunainen vuodelta 1983, nousevalta skorpioni, kuumerkiltäni vesimies. Mainitsen tähän, että olen kasvissyöjä, koska se tuntuu sopivan tähän parhaiten. Kasvissyönnin ohella mainitsen, että olen ravuksi surkea kokki. Kokkiuden sijaan, voin sanoa hyvällä itsetunnolla, että olen parempi musiikissa & taiteissa, sekä etenkin kirjallisuudessa. Nauran siis usein.

      Millainen sitten muuten olen?

      Kuvailisin itseäni aluksi sanoilla temperamenttinen, oikeudenmukainen, jokseenkin pihi, itsepäinen, huumorintajuinen, tulinen ja vilkas. Omistan hyvin rikkaan ja värikkään mielikuvituksen, sekä haaveilen ja unelmoin paljon.
      Voisin sanoa, että olen täysin arvaamaton, varovainen ja jopa salaperäinen, koska en kerro kaikkea itsestäni. Minun on vaikea avautua, luottaa, ihastua ja rakastua. Tämä johtuu siitä, että luottamukseni on etetty monta kertaa. En tätä kuitenkaan yhdistä ihastumiseen ja rakastumiseen; Ihastun todella hitaasti ja rakastun sitäkin hitaammin. Oikeastaan rakastumista ei olisi pitänyt edes mainita, koska en ole kertaakaan vielä rakastunut. Avautuminen nimettömänä on helppoa, koska voin ajatella; eihän minua silti tunne, saati tiedä kasvoilta. Huomaan, kun minulle valehdellaan, eikä minua huijata helposti. Petyn aina, kun joku yrittää huijata tai valehtelee minulle.
      Olen idealisti roimalla ripauksella sarkasmia & ironiaa. Olen joskus melko ivallinen ja saatankin aukoa päätäni sopimattomasti. En silti tarkoita pahaa, koska välitän oikeasti ihmisistä. Salaa haaveilen aina siitä, kuinka voisin suojella jotain henkeni kaupalla tai ihan vain tarjota olkapäätä, jota vasten itkeä. Olisi mukavaa, jos saisi halata ketä vain; tuntematonta tai tuttua, jos siitä tulisi hänelle oikeasti hyvä mieli.
      Tykkään kuunnella ihmisten huolia, vaikka en voisikaan auttaa kaikkeen. Yleensä esitänkin kysymyksiä, joihin ihminen voi itse vastata.
      Persoonallisuudeltani olen myös hieman etäisempi ja kylmempi. Tämä kävi jo ilmi aikaisemmin. Pidän tähän syynä ravun tunnettua; kovaa suojakuorta. En oikeasti omaksu kaikkia tunteita, enkä aina hahmota niitä. Esim. olen viimeksi itkenyt monia monia vuosia sitten. Olen siis aika itsenäinen ja kuljen omia polkujani; en tarvitse siihen apua, enkä neuvoja, koska haluan oppia kaiken itse. Olen voimakastahtoinen, luova ja boheemi; muusikko. Ulkoiset tekijät ovat vaikuttaneet minuun suuresti.
      Olen säästäväinen ja säästän usein. Minua huolestuttaa, jos rahatilanne ei ole hyvä. Mukavuudenhaluisuus kuvaa itseäni, ja haluankin minun silmääni mielyttävän sisustuksen kotiini. Olen siis ahkera ja teen töitä leipäni eteen. Minulla on myös loistava muisti. Stressaan joskus liikaa. Hauskin havainto itsestäni oli se, että olen addiktoitunut kahviin. En pysty lopettamaan sitä, koska en kestä sitä päänsärkyä ja oloa, joka tulee, kun keho ei saa tarpeeksi kofeiinia.
      Pyrin mielenrauhaan ja olemaan tasapainossa. Jos jokin ahdistaa, pyrin etsimään sille selityksen. Vihaan väkivaltaa, enkä usko, että sota ratkaisee mitään. Olen ekstrovertti, mutta tarvitsen yllättävän paljon omaa rauhaa; puutarhassa, kirjallisuuden parissa, missä vain. Luonto onkin minulle tärkeä osa elämässä.
      Tunteeni on kerrottu vaihtelevan yhtä usein, kuin ilmeeni.
      Rakkaudesta sen verran, että kammoksun sitoutumista; pelkään, että en olekaan valinnut oikein. Siksi en halua edetä nopeasti, vaan hitaasti. Lisäksi kammoksun vanhemmutta, koska pelkään sitä vastuuta, joka ei onnistuisi välttämättä minulta.
      Olen aika kranttu seuralaiseeni nähden, joten vaadin häneltä paljon, ennen kuin kelpuutan hänet minulle.

      Kirjoitin melko pitkän pätkän, mutta ottakaa huomioon, että käytin välejä. Ja tunnetusti naiset kirjoittavat pidempien lauseiden kautta. En kyllä saanut kerrottua kaikkea tähän, koska olen jokseenkin hajamielinen. Sen voin tässä mainita, että olen älykkyysosamäärältäni melko korkea ja minulla on keskittymis-ja lukihäiriö. Kaikki ei siis aina johdu merkeistä? On kuitenkin mukava olla luonnon- ja kesänlapsi. Ja ennenkaikkea kuun orpolapsi.

    • r-tyttö

      Minä olen:
      -mielikuvituksellinen, ennakoin kaikkia mahdollisia tilaisuuksia ja tapahtumia tekemällä mielessäni keskusteluita ja muuta.
      -helposti takertuva, tarvitsen turvallisen paikan ja tuttuja esineitä enkä voi päästää niistä irti.
      -usein hiljainen, kavereiden mukana tosin hiljaisuus jää
      -rakastan yksinoloa, hiljaisuutta ja ajattelua, tosin nyt erään ahdistavan unen jälkeen kaipaan seuraa.
      -luova, olen aina osannut luoda käsilläni erilaisia asioita, ilman miettimistä.
      -hieman laiska, urheilen toki, mutta kun kesäloma alkoi ja rutiinit vietiin pakolla pois, se on hieman jäänyt.
      -ulkonäöltä en ole suurisilmäinen ja vaaleatukkainen luonnonlapsi vaan normaalisilmäinen maantienharmailla hiuksilla. suht hoikka, perintönä vanhemmilta isoluusto ja "lihaksikkaat" jalat.
      -hieman ujo ja arka, mielessäni ja mielestäni pystyn tekemään vaikka mitä, mutta useimmiten teen asioita pakon edessä.
      -riitaa välttelevä ja asioita sovitteleva, pyrin olemaan heikomman puolella.
      -hieman kuuhullu, täydenkuun aikaan vaikea saada unta, kun ajatukset hyrräävät ylikierroksilla.
      -mukavuudenhaluinen, mutta kykenen jättämään tiettyjä mukavuuksia pois toisten vuoksi ja/tai pakon edessä.
      -erittäin herkkä, kestän todella vähän kritiikkiä.
      -järjettömän tunteikas, kyyneleet saattaa tulla silmiin pelkästään toisen mielipahasta tai surullisesta ajatuksesta.
      -materialisti, kaiken on oltava omaa ja niistä on huolehdittava hyvin.
      -huolehtivainen, ostan ja kerään paljon erilaisia elokuvia ja ne ovat kaikki hyvässä kunnossa, pidän huolta myös ihmisistä ja eläimistä.
      -osittain perfektionistimainen, kaiken on oltava just eikä melkein.
      -luonnonläheinen, pyrin nykyään aina ajattelemaan ekologisesti vaikka jotkin tavat ovat sitä vastaan (elokuvat)
      -eläinrakas, huolehdin kaikista eläimistä hyvin ja puhun myös niille. tahtoisin pelastaa löytykissan kotiini.
      -haaveileva ja pyrin toteuttamaan haaveitani.
      -omapäinen, kun päätän, se useimmiten pitää.
      -hyvä manipuloimaan, käännän ihmisiä omituisen hyvin omalle kannalleni.
      -joskus itsekäs, saatan ajatella välillä vain itseäni.
      -erittäin hyvä muistinen, muistan kyllä usein aivan turhia asioita ja yleensä juuri ne mitkä tahtoo unohtaa ja jos niissä muistoissa on muita mukana, pelkään että muutkin muistavat, vaikka asia ei olisi heille tärkeä.
      -omaperäinen, uskallan olla erilainen ja kuljen usein valtavirtoja vastaan.
      -iloinen, olen usein onnellinen ja tyytyväinen ja yritän pitää muutkin hyvällä tuulella
      -usein aika henkinen, ajattelen asioiden sieluja ja useimmilla esineillä on tunnearvoa.

      siinä oli ne mitkä muistuu nyt parhaiten mieleen. saatan toistaa listassa samoja asioita, vaikka yritin välttää sitä.
      toivottavasti saatte jotain selkoa listasta :D

    • Taskurapu-87

      Voisimpa vastata tähän..
      eli tälläinen olen..

      -Taiteellinen,paljon mielikuvitusta
      -Ailahtelevainen,välillä dominoiva välillä ujo
      -usein stressaantunut tai huolissani
      -100 % huolehtiva ja äidillinen
      -puhelias kavereiden kanssa mutta porukassa syrjään vetäytyvä
      -vaativa itseä kohtaan mutta silti laiska
      -pohdin ja luen paljon
      -etsin onnea
      -rakkaus ja perhe kaikista suurin asia elämässä
      -eläinrakas
      -lievästi ad/hd tyyppinen
      -näen paljon unia ja muistan ne aina
      -en arvosta rahaa tai statusta
      -syön kevyesti,salaattia ym
      -vaikea tarttua asioihin..siis alottaa jotakin
      -helppo lopettaa kesken
      -lapsenmielinen/lapsellinen

      siinä oli jotain..:-)

    • rapuuuu

      riippuu ihan päivästä kuinka sosiaalinen olen..toisinaan saatan puhua ihan koko ajan ja toisinaan olen kuuntelija..isommissa porukoissa tämä pätee(yleensä kuuntelija)..aina kun olen jonkun kanssa kaksin niin silloin puhetta tulee koko aika:D ..kauniiden naisten kanssa puhun paljon sujuvammin ja rennommin kuin sitten vaikka jonkun toisenlaisen kanssa???tykkään laittaa ruokaa ja olen musikaalinen.. yleensä ihmiset pitävät minusta

    • katkarapurallaa

      - iloinen
      - suht rauhallinen
      - joskus hieman ujo
      - eläinrakas
      - hyvän mielikuvituksen omaava / luova
      - ystävällinen ja muutenkin ihan peruskiva

      Nämä piirteet tulivat ensimmäisenä mieleeni (;

      • Rapunaikkoinen

        ...Kovin vaikea =P Harvat ymmärtää minusta yhtään mitään ja vielä harvemmat oikeasti saavat koskaan tuntea minua läheskään kokonaan.

        Olen helposti innostuva energiapommi, mutta rakastan myös hiljaisuutta ja järkkymätöntä tyyneyttä. Laiturilla istuminen monta tuntia ei ole ollenkaan ongelmallista.

        Olen ujo ja syrjäänvetäytyvä vieraassa seurassa. Sosiaalisuus on opittua, en ole oikeasti sellainen, melko erakoksi itseni luokittelisin.

        Mielialat vaihtelee nopeasti ja joskus tekisi mieli irtisanoa omat aivot. Miettimään ja pohtimaan olen todella hyvä. Monesti teen asioista vakavampia, kuin ne ovatkaan. Silti luotan vahvasti intuitiooni, koska se ei ole vielä valehdellut kuitenkaan.

        Tolkuttoman eläinrakas, lapsista en erityisemmin pidä. Paitsi omastani tietenkin :)

        Mielikuvitusta on hurjasti ja rakastan kaikkea kaunista. Ulkoinen olemukseni on minulle tärkeä, rakastan suunnattomasti kaikkea kauniin naisellista, mm. korkokenkiä. Tykkään luoda, tehdä taidetta itsekin. Rakastan tanssia, näytellä, laulaa ja tehdä kaikenlaisia kädentöitä.

        Olen ehdottomasti sellainen on-off-ihminen. Tarvitsen paljon omaa tilaa ja vapauttani. Toisaalta voin pitää toista hyvänä vaikka 24/7. Hyvin pienet asiat saavat minut suunnattoman onnelliseksi ja liikuttumaan, mutta myös ne pienet asiat saavat minut vihastumaan ja närkästymään.

        Huumoriani eivät kaikki ymmärrä, koska se on joskus vähän piikittelevää. En koskaan pahalla, vaan vähän testatakseni ihmisiä. Minuun uppoaa huumori kybällä ja läpän heitto on minusta kovin helppoa.

        Kovin kiltti ja ajattelevainen olen, mutta toisaalta minullakin on se kiero puoli, jolla pelaan, jos minua ärsytetään.

        Että näin :) Olipa hauska luonnehtia...


    • deekurinsessa

      Olen ujo ja hiljainen, jos en tunne muita. Olen uhkarohkea, ja äärimmäisen kilpailuhenkinen, pakko olla paras. T
      öissä pakerran iloisena työhöni keksittyen, ja jos tulee vastoinkäyminen jotakin tehdessä, niin hetken manailtuani jatkan taas, koska sen on pakko onnistua.
      Haluan omaa rauhaa, enkä halua että mun perään kysellään.
      Itsepäinen.
      Joskus turhankin ilkeä. Kavereille tosin liiankin kiltti, kun ei aina voi sanoa kaikkea.
      Luova
      Pääsääntöiosesti iloinen
      Luonto, eläimet ja etenkin meri on lähellä. Lapsetkin on tärkeitä.
      Eli siis tosi paljon samaa kun muissakin vastauksissa. Oon myöskin äärimmäisen tuulella käypä, ja mielialat voi heitellä laidasta laitaan monesti päivässä. Välillä saatan sanoa rakastavani jotain asiaa, kun taas seuraavassa hetkessä voin jo vihata samaa asiaa. Tunteita en helposti näytä, ja jos sen teen, niin tulee morkkis ja häpeä.. Tuossa joskus kuulin, et oon aika vaikea tapaus, kun haluan kaikkea, mut en halua kuitenkaan mitään. Jos saan haluamani, en enää halua sitä, jne..

      • aqswtfrghyjukiloöpäå

        itse olen melko paljon kakkia edellä mainittua ja erityisesti hyvä muistamaan asioita,minuun sopii niin sanottu "valokuva muisti" muistan jopa ystäväni sukulaisten nimet ja kissan leikkauspäivämäärä kun kuulin ne yhden kerran. Joskus se on tuttujeni mielestäni vähän pelottavaa kun muistan asiat niin hyvin. :P


      • rapupa minäkin
        aqswtfrghyjukiloöpäå kirjoitti:

        itse olen melko paljon kakkia edellä mainittua ja erityisesti hyvä muistamaan asioita,minuun sopii niin sanottu "valokuva muisti" muistan jopa ystäväni sukulaisten nimet ja kissan leikkauspäivämäärä kun kuulin ne yhden kerran. Joskus se on tuttujeni mielestäni vähän pelottavaa kun muistan asiat niin hyvin. :P

        Olen luonteeltani:
        - ailahteleva (olen hetkessä iloinen, ärsynyt tai hermostunut)
        - rauhallinen
        - sitkeä
        - enemmän kuuntelija kuin äänessä olija
        - jonkin verran taiteellinen, tai siis on pakko saada luoda jotain uutta koko ajan
        - jonkin verran huono tekemään päätöksiä
        - en kovin jämäkkä
        - kohtelias
        - tunnollinen, hyvässä ja huonossa mielessä
        - ruoanlaitto onnistuu


    • rajoilla

      - Erittäin ailahtelevainen, tunteet muuttuu hetkessä.
      - Yleensä sosiaalinen, joskus tosin syrjäänvetäytyvä.
      - Kieroutunut huumorintaju.
      - En näytä tunteita helposti.
      - Pelkään ihastumista ja rakastumista.
      - En luota ihmisiin. Siksi kovin moni tuntee minusta vain kuoren. Harva tuntee minut läpikotaisin.
      - En osaa tehdä ruokaa, eikä se kiinnosta. Olen huono myös muissa kodinhoidollisissa tehtävissä. Ne jääkin yleensä tekemättä.
      - Olen suurpiirteinen, asioitten ei tarttee olla niin justiinsa.
      - Saan yleensä oman tahtoni läpi. Jos en saa niin kiukuttelen.
      - Pinna katkeaa ihan hetkessä. Tosin pääsen siitä yli seuraavassa hetkessä.
      - En pidä lapsista.
      - Mutta pidän eläimistä.
      - Urheilen paljon ja tykkään pitää itseni kuosissa.
      - En ole kotona viihtyvää tyyppiä, tykkään liikkua ja olla kavereitten kanssa.
      - Joskus tosin haluan olla yksin ja märehtiä maailman julmuutta.
      - Olen myös todellisuudenpakoinen, elän ihan omissa maailmoissani, haaveilen paljon.
      - Toimin ennekuin ajattelen.
      - Hieman ylivilkas.
      - Mielikuvitusta löytyy paljon.

      Siinäpä jotain. En aina ymmärrä itsekään itteeni, niin en ihmettele kun mua ei muutkaan ymmärrä :)

    • Rapu-70

      Tällainen olen:
      -Kotona viihtyvä, kotini on linnani-tyyppi
      -Tärkeintä ovat lapset ja mies, eli oma perhe
      -Hoivaava
      -Haluaa antaa läheisilleen turvaa, aikaa ja huolenpitoa
      -Romanttinen
      -Ujo, hiljainen (vieraammassa seurassa syrjäänvetäytyvä), tutussa seurassa puhelias, vitsikäskin
      -Hurtti huumorintaju
      -En ole uratyyppiä, en ole rahanhimoinen, enemmän merkitsee kiva työpaikka ja työtoverit,
      ja jos tunnen, että pärjään ja minua kehutaan
      -En luota helposti ihmisiin, vähän läheisiä ystäviä
      -Menen lukkoon, jos joku ihminen ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, tai jos en tunne, että
      voin täysin luottaa
      -Runoilija
      -Unennäkijä, näen enneunia
      -Kotiäitityyppiä
      -Mukavuudenhaluinen, laiskakin usein, joskus hyvinkin tarmokas
      -Kodin hengetär, leivon ja kokkaan lapsille ja miehelle hyviä makumuistoja ja herkkuja, pullan-
      tuoksuinen äiti
      -Pidän huolta kunnostani lenkkeilemällä, nautin Suomen luonnosta joka vuodenaikaan pitkillä
      kävelylenkeillä
      -Kirjoittelija, päiväkirjat ym.
      -Valokuvaaja, nautin kuvaamisesta
      -Suhtaudun asioihin tunteella, olen todella rakastava, mutta jos huomaan, että parisuhteessa on
      pientäkin klikkiä, tunteeni voi muuttua hetkessä hellästä viileäksi, sisällä kyllä kuohuu
      -Murehtija, jännittäjä
      -Epävarma esiintyjä, mielummin seuraan sivusta, en halua olla keskipiste
      -Muistelen vanhoja vääryyksiä ja pahoja sanoja, en unohda helposti
      -Muistot ja valokuvat ovat tärkeitä
      -Arvostan itseäni, mutten ole itserakas, hyvä itsetunto
      -Yliluonnollisuus, astrologia ym. kiehtoo
      -Periksiantamaton esim. parisuhteessa, en luovuta helpolla, sitoudun ja olen uskollinen
      -Inhoan riitoja, koetan sovitella asiat hyväksi
      -Saatan vaikuttaa etäiseltä ja kovakuoriselta, mutta sisälläni olen todella tunteellinen ja mietin asioita

    • Rapu-70

      Lisäisin vielä tuohon edelliseen sellaisen asian, että olen luonteeltani sellainen, että jos huomaan
      jonkun ihmisen epäluotettavaksi, tai hän ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, teen helposti pesä-
      eron tuollaisiin ihmisiin. En koeta väkisin olla sellaisten ihmisten kanssa, jotka vievät minulta energiaa
      henkisesti. Lisäksi olen todella tarkkanäköinen, näen ihmisten todellisen luonteen, tuntuu kuin näkisin
      ihmisten sisälle ja tiedän enemmän kuin moni luulisi, ei kannata koettaa peittää minulta mitään, totuus
      paljastuu kyllä minulle, saman olen huomannut tyttäressäni, joka myös on rapu.
      Sellaiset ihmiset joista pidän, saavat minulta huomiota, lähetän kirjeitä ja kortteja, haluan ilahduttaa
      ja yllättää iloisesti. Mutta jos huomaan päinvastaista, olen aika suora sanoissani joskus, joskus vastapuoli
      ei ehdi tajuta mikä siihen iski, joskus taas vain vetäydyn tuollaisen ihmisen seurasta, haluan unohtaa
      ja mennä eteenpäin. Inhoan kaksinaamaisuutta, valehtelua, epäoikeudenmukaisuutta, riitaa, sekä
      nuoleskelua huomion saamiseksi.

    • Rapu-70

      Ja vielä yksi asia...

      Olen mietiskelijä, ajattelija, henkeen ja vereen. Nautin yksinolosta, kun on aikaa miettiä asioita.
      Luen paljon.

    • Rapuliini

      Olen todellinen herkistelijä, ihanat elokuvat, tv-sarjat ja musiikki saavat kyyneleet silmiini.
      Olen erakkoluonne, nautin yksinäisyydestä ja kaipaan sitä säännöllisinä annoksina...jos on
      liian hälisevää ja hektistä, on pakko saada annos omaa rauhaa. Pidän yksinäisistä lenkeistä,
      lukemisesta ym. Sen vastapainona nautin perheeni seurasta, yhteisestä ajasta, ulkoilusta,
      matkoista. Olen perhekeskeinen, koti ja perhe ovat parasta mitä tiedän. Kun olen töissä,
      teen työni hyvin ja loppuun (pätkätyöläinen), sitoudun siihen mihin ryhdyn mm.parisuhtee-
      seen täysillä. Olen todellinen stressaaja ja murehtija, aina jännittää etukäteen kuinka kaik-
      ki sujuu...itsevarmuus on usein lujilla ja mietin pidetäänkö minusta ja jos havaitsen jotain,
      mikä viittaa siihen, ettei kaikki ole hyvin, sulkeudun omaan kuoreeni. Luotan omaan intuiti-
      ooni elämässäni, sekä myös joissain asioissa näkemiini uniin, jotka kertovat minulle paljon
      elämästäni ja ovat käyneet monesti toteen. Olen ollut nyt 17 vuotta jousimies mieheni kanssa
      ja hän arvostaa sitä, että olen hellä ja huolehtivainen ja osoitan tunteeni avoimesti, hän ar-
      vostaa myös äitiyttäni ja sitä, että pidän hyvää huolta kodista ja perheestä, mutta hän ei aina
      oikein ymmärrä minua...sitä, että tunnetilani muuttuvat niin nopeasti, että olen tällainen koti-
      hiiri, hän itse on aina menossa ja toivoisi varmaan, että olisin menevämpi, mutta minkä sitä luon-
      teelleen mahtaa. Rapu on kuitenkin niin tunneihminen, että tilanteen mukaiset vaihtelut ovat
      ominaisia, rapu on niin herkkä aistimaan sellaistakin mitä joku koettaa peittää ja havaitsee tois-
      ten tunteet herkemmin kuin moni muu. Rapu piilottaa omia syvimpiä tunteitaan ja olen juuri
      sellainen rapu. Mieheni sanoo, etten ole kovin empaattinen...osaan kyllä asettua toisen ase-
      maan ja ymmärrän miltä toisesta voi tuntua, mutta täytyy myöntää, ettei minusta ehkä olisi
      miksikään "tukihenkilöksi", en ehkä kuitenkaan ole niin empaattinen. Lisäksi en ehkä osaa aina
      myöntää olevani väärässä tai tehneeni väärin, peittelen sitäkin, enkä halua että kukaan saa
      minun syvemmistä tunteistani asetta minua vastaan. Osaan myös laittaa ilkeän ihmisen miettimään
      käytöstään omalla tavallani, niin ettei toinen suoranaisesti edes tajua. Olen ajattelija. Olen haa-
      veilija, joka ei aina ihan haluakaan tajuta elämän todellisuutta. Inhoan nykypäivän itsekeskeistä
      ihmistyyppiä, joka hienostelee ja on olevinaan toisia parempi. Aidot ja vaatimattomat ihmiset ovat
      minun makuuni. Puolustan itseäni ja perhettäni kynsin hampain, olen tunnollinen ja hoidan tar-
      peelliset asiat kuntoon.

    • tälläinen:

      Olen eläinrakas ja pidän huolta lähimmäisistä ja rakkaimmista ihmisistä.
      Tykkään tehdä töitä, ja tehdä ne kunnolla loppuun en jätä kesken hommia.
      Vihaan ihmisiä jotka puhuvat pahaa selän takana, ovat ylimielisiä, itserakkaita, ja epäaitoja, eli vetävät jotain roolia kokoajan, en voi sietää semmosia. Mielummin yritän vaan tulla toimeen sellasten kans enkä yritä mielistellä edes olevani heidän kaveri. Olen kova ulkoa mutta herkkä sisältä. En päästä ihmisiä lähelleni jos en itse halua tutustua heihin, eli aika salaperäinen tyyppi. Isossa ja "tuntemattomassa" porukassa olen usein se "ujo", joka on hiljaa ja kuuntelee muita, mutta tutussa porukassa aina äänessä ja pelleilemässä. Välillä haluan olla yksin tai aika useinki mutta ystävät on tärkeitä

    • saksiniekka-

      Olen hiljainen, erityisesti vieraassa seurassa äärimmäisen sellainen, sekä epäluonteva. Olen erittäin empaattinen, en pyri puhumaan ihmisistä pahaa silloinkaan vaikken olisi jäämässä kiinni. Omatuntoni kolkuttaa herkästi. Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja rakastan hyvää seksiä. Otan asiat lähes poikkeuksetta henkilökohtaisesti ja yritän parhaillaan oppia pääsemään sellaisesta eroon. Tunnen usein, että voisin käytännössä tulla toimeen kenen tahansa kanssa, koska osaan lukea ihmisiä. Todella harvoin onnistun ärsyttämään ketään. Hermostun kuitenkin helposti päättämättömiin tai pitkävihaisiin ihmisiin, siis sellaisiin jotka vatvovat pitkään jälkeenpäin menneitä ja ratkaistuja asioita. Haluan saada asioita eteenpäin ja edistymään.

      Eiköhän siinä ollut jotain...

      • belliina_69

        Olen todella tunteellinen ja tempperamenttinen, mieli muuttuu hetkessä.Vihaisena ja turhautuneena hyvinkin räiskyvä. Normaalisti en peitä tunteitani, naamasta näkee heti millä tuulella olen. Mutta jos jokin asia vaivaa, silloin menen kuoreeni, haluan olla yksin ja miettiä asioita itsekseni. Nauran helposti ja itken helposti, stressaan aika paljon.Vieraassa porukassa olen hiljainen sivustakatsoja, tutussa ympäristössä naurava ja äänessä. Myös minä vaistoan helposti asioita ihmisissä, tuntuu että huomaan helposti juuri sen mitä ihmiset yrittävät peitellä. Jos en pidä jostain ihmisestä niin en yritä edes tutustua siihen. Toisaalta ne joista pidän tietävät sen kyllä. Olen suorapuheinen ja mulla on todella vahvat mielipiteet, kuitenkin olen kohtelias ja aito oma itseni. Olen hyvin kiinnostunut asioista,elämästä. Haluan aina oppia uutta ja luen paljon. Olen valtavan eläinrakas ja haaveilen perheestä. Haluan pitää huolta itsestäni sekä läheisistäni. Ihmiset joihin en luota tai joiden kanssa mielestäni ei erityisemmin synkkaa, pitävät mua salaperäisenä. Kuoreni on kova, sisin on erittäin pehmeä. Todellisen itseni paljastan vain harvoille, mutta niiden kanssa olenkin sitten läheinen.
        Työssä olen ahkera ja tykkään vastuusta.
        Aina en kaipaa ihmisten seuraa, tykkään myös olla itsekseni.


    • Oseww

      Nooh eli vuosimallia 1990

      -Laiska (jos jotain pitäisi tehdä)
      -Hyvä kokkaaja
      -Äänekäs
      -Pirteä ihmisten seurassa (ilopilleri)
      -Helposti loukkaantuva


      Siinä jotain pääpiirteitä :D

    • Reggie85

      Itselläni on auringon lisäksi askendentti, kuu ja mars ravussa.

      - Oudossa seurassa tarkkailen muita hetken, ennen kuin avaan sanaisen arkkuni
      - Pidän ihmisistä, joiden kanssa voi käydä syvällisiä keskusteluja
      - Kuitenkin keskustellessani saatan vaihtaa puheenaihetta vakavasta vitsikkääseen äkkiarvaamatta
      - En ole kovin aggressiivinen, mutta kuitenkin piilevästi kilpailuhenkinen
      - Vihaan häviämistä ja epäonnistumista yli kaiken, eli olen aika itsekriittinen
      - Huumorintajuni on aika kieroutunut
      - Tykkään kertoa tarinoita ja naurattaa ihmisiä
      - Olen yleensä leikkisä ja hyväntuulinen
      - Muistan ulkoa ystävien syntymäpäivät
      - Minulla on monia läheisiä ystäviä eri ikäluokista ja eri elämänaloilta
      - Joillekin nuoremmille ystävilleni olen jonkinlainen isähahmo
      - Ajattelen enemmän menneisyyttä ja tulevaisuuden mahdollisuuksia, kuin nykyhetkeä
      - Pidän ruuanlaitosta, mutta muut kotityöt tuottavat tuskaa
      - Tykkään matkailusta, mutta koti on silti maailman paras paikka
      - Harrastan näyttelemistä ja kirjoittamista, ne ovat minulle lähestulkoon terapeuttisia harrastuksia
      - Pieni harmiton flirtti on aina mukavaa, mutten halua turhaan loukata kenenkään tunteita
      - Seurustelukynnykseni on aika korkea, eli en ryhdy suhteeseen, ellei minulla ole riittävästi tunteita toista osapuolta kohtaan
      - Mielialat voivat vaihdella äkkiä, mutten anna niiden vaikuttaa liikaa päätöksiini ja yritän parhaani mukaan olla ylireagoimatta
      - Yleensä en ole kovin pitkävihainen
      - Suutun harvoin, mutta silloin räjähdän kunnolla
      - Unet, psykologia, okkultismi ja näennäistieteet kiinnostavat
      - Minun on vaikea myöntää jos saan kipeää fyysisesti tai henkisesti, yritän aina vähätellä ja peitellä sitä
      - Pyrin vaikuttamaan rauhalliselta, vaikka sisällä myllertäisi kuinka pahoin
      - Olen enemmän ihmis- kuin asiakeskeinen
      - Tykkään juhlia ja minulla on taipuvaisuutta alkoholismiin
      - Olen hivenen teatraalinen ja joskus yllytyshullu
      - Tulen hyvin toimeen lasten kanssa, vaikken oikeasti pidä lapsista kovinkaan paljoa
      - Pyrin ratkomaan ongelmatilanteet ja vältän turhia selkkauksia
      - Ihmissuhteissani haluan puhua asiat selviksi, sillä minua ahdistaa jos ongelmat lakaistaan maton alle

    • rapu muiden joukossa

      Tällanen oon ainakin noin suurinpiirtein:

      -mustasukkainen
      -liian huolehtivainen
      -intuitiivinen
      -herkkä
      -hyvä muisti (varsinki niiden ikävien asioiden suhteen...)
      -äidillinen
      -tutustun helposti ihmisiin, mutta en päästä ketään heti lähelle. Luottamuksen saaminen vie aikaa.
      -olen melko harvoin todella pahalla tuulella, olen siis peruspositiivinen
      -mielialat vaihtelevat ilosta suruun hetkessä

      Kauhia, taidan olla melko vaikea ihminen :DDD

      • rapu muiden joukossa

        lisään vielä ton kilpailuhenkisyyden! Jännä ku kukaan kaveri sitä ei usko, mutta kuitenki tunnen itessäni sen piirteen! Ehkä se sitte on piilevä niinku Reggie85 sanoi edellä :) jännää!


    • Mai*

      Olen yhteiskunnan ulkopuolella rämpivä anarkisti, narkomaani ja tällä hetkellä koditon.
      Nihilisti, eskapisti, hedonisti, misantrooppi, kaikki kuvaavat minua.
      En osaa laittaa ruokaa enkä ole kiinnostunut siitä enkä muistakaan ns. arkitehtävistä.
      Olen impulsiivinen, taiteellinen, tempperamenttinen, teräväkielinen, spontaani ja ..vihainen. Vihaan vain. Joskus tuntuu etten osaa muuta tunteakaan.
      Olen erittäin ylpeä ja jotkut sanovat minua ylimieliseksi, eivätkä aivan syyttä sillä halveksin ihmisiä ja heidän robottimaista elämäänsä oravanpyörässä.
      Olen lojaali ja rehellinen ja vaadin osakseni arvostusta ja kunnioitusta ja ne asiat ovat minulle hyvin tärkeitä. En kunnioita ketään joka ei sitä ole ansainnut. Nykyään lojaalius ja kunnioitus ovat vain ihmisille täysin tuntemattomia käsitteitä.
      Olen ajattelija ja seikkailija. Haluan kokea kaiken ja elää.
      Omistan myös jonkinlaista älykkyyttä sillä haluan olla perillä asioista, mutta tieto lisää tuskaa ja olen ollut vaikeasti masentunut koko ikäni.
      Olen hyvin herkkä vaikka kukaan sitä ei koskaan usko, mutta osaan taitavasti pitää itseni ilmeettömänä jos tahdon.
      Normaalisti seurassa olen taas hyvin ilmeikäs ja puhun enemmän ruumiin kielellä ja eleillä kuin sanoilla.
      Kuuntelen mielummin kun puhun ja osaan nähdä ihmisten läpi ja ymmärtää asian siitä mitä he jättävät kertomatta.
      Onko se vain intuitiota vai mitä mutta minulla on aina ollut taipumusta selvännäköisyyteen, vaikka en aina tahtoisikaan.

    • rapu neitokainen

      Minun on vaikea kuvailla itseäni koska olen monimutkainen / ristiriitainen ihminen.
      Noh sen verran osaan ainakin kertoa että elän sen mukaan miltä sydämmessä tuntuu, ei sillein mitä järki sanoo.

      Olen henkilö jolla mielivaihtelee todella paljon. Joskus minulla on vaan niin hauskaa ystävieni kanssa ja sitten näen jotain/muistan jotain ja haluaisin vain yhtäkkiä itkeä. Olen todella herkkänahkainen ja se riippuu ihan päivästä ja ihmisistä että kuinka paljon näytän sisintäni.
      Yleisesti ihmisten keskellä sosiaallisissa tilanteissa vaikutan hyvin positiiviselta, energiseltä, ystävälliseltä,yleensä rauhalliselta tai sitten energiaariittääloputtomiin-tyypiltä,poikamaiselta muutenkin, pikkuriikkisen herkältä ja ehkä pikkaisen pomottavalta. Pyrin olemaan erillainen kuin muut ja oikeudenmukainen.
      Mutta siis tuollainen en niin paljoa ole jos paremmin tutustuu..
      Pyrin olemaan erillainen kuin muut ja oikeudenmukainen. En missään nimessä halua olla massaa, vaan hyvällä tavalla erillainen ja spesiaali.
      Pienestä pitäen olen aina ollut heikompien puolella ja puolustanut toisia.
      Jostain syystä olen aika marttyyrimäinen ja hukun helposti itsesääliin, ja minulla esiintyy usein masennusta vaikka en sitä päällepäin näytä koska haluan kaikkien saavan minustailoisen ja positiivisen kuvan. Pyrin miellyttämään kaikkia, en haluaisi itselleni vihamiehiä. Olen masokistinen ihminen. Pystyn helposti peittämään ongelmani ja tunteeni, koska en uskalla kauheasti omia asioita luottamaan toisille. Minulla on vakavia luottamus ongelmia.
      Sillon jos ihastun/vihastun ihmiseen niin tunteeni ovat hyvin pitkiä ja voimakkaita sitä kohtaan. Muuten tunteeni vaihtelee niin nopeasti ettei muut ees välttämättä pysy perässä.
      Ystävyys ja kaverisuhteissakin olen sinänsä aika hankala.
      Kun kerran menetin yhen hnkln luottamuksen niin minun on ollu sinänsä vaikea hankkia uusia ystäviä koska en kauhean helposti päästä ihmisiä tutustumaan minu sisäisee puoleen, (kyllä ne ulkoisesti tietää millai moon)ja ne luulee mut tuntevansa. Mut oon tosi herkkis ja tunteellinen ja loukkaannu äärimmäisen helposti vaikken sitä aina ulospäi näytäkkään. Tuun tosi helposti mustasukkaiseks. Ja hmm, jos mulla ei joku ihmis suhde onnistu niin katkaisen sen ihan kokonaan, siis tavallaan tuhoan välit totaallisesti, jos ei kerta onnistu niin ei sitten. Olen myös pitkävihainen. Mutta siis niinkuin sanoin että ulkoa päin vaikutan erittäin kivalta ja mukavalta niin sekin on yleensä sellasta pakko vääntöä, olen aika negatiivinen henkilö ja realisti ja käyn vähän hitaammalla eikä aina oikein kiinnostaisi olla menossa mukana. Tykkään olla paljon yksin ja mietiskellä ihan rauhassa pääkoppani aatokset selviksi.
      Mutta joka tapauksessa tärkeimmille ja lähimmille henkilöille olen aina toivonut parasta ja hyvää ja yritän tehdä sinänsä kaiken minkä kykenen ja jaksan heidän eteen. Ja tietysti on yksi jota todella paljon rakastan ja hänen puolestaan voisin uhrautuakkin, koska en pelkää kuolemaa. Silloinkun meillä meni välit poikki niin yritin itsemurhaa mutta sairaalareissuhan siitä tuli.. Onneksi olemme nyt väleissä, huhhu kauhee stoori tuli tähä:D

    • Vmäinenrapumies

      No, vastaan nyt sitten vaikka en horoskooppeihin hirveästi uskokaan. Kuitenkin minulle on kerrottu että olen tyypillinen rapu. Siis millainen olen.

      -minulle on luonnollista olla yksin, omissa oloissani. yksinäinen ilta kirjan ja viinipullon kera kynttilänvalossa sopii hyvin
      -pidän ruoanlaitosta ja muutkin kotihommat onnistuu kyllä
      -minulla on erinomainen muisti, ne ikävät asiat ja loukkaukset eivät unohdu koskaan. Muistan tarkasti asioita päiväkodista ja ala-asteelta jotka vanhat kaverini ovat täysin unohtaneet
      -elän puoliksi menneisyydessä, puoliksi nykypäivässä
      -mielialat vaihtelee aika lailla, on taipumusta masentuneisuuteen. alkoholi ei ole ongelma mutta sitä kuluu jonkin verran
      -minulla on laaja-alainen yleissivistys, luen paljon ja olen kiinnostunut laaja-alisesti asioista
      -luonto on minulle tärkeä, liikun paljon metsissä
      -olen historiafriikki ja kerään vanhaa tavaraa, valokuvia ja sen sellaista
      -en luota kovinkaan paljon ihmisiin
      -vihaan epäoikeudenmukaisuutta enkä epäröi avata suutani jos koen sitä esim. työpaikalla. vihaan mielistelijöitä
      -välillä on vaikeuksia saada asioita tehtyä
      -pidän siitä, että minulla on kaunis koti ja kauniita esineitä ympärilläni.

      • älä lyö

        kyllä tuntuu ravuissa olevan monta samaa piirrettä.


    • älä lyö

      olen pedantti, koti on tärkeä ykkönen, pidän sisustamisesta että kotona on viihtyisää ja puhdasta, pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta, lapsista, olen tiedonhaluinen, itsepäinen, muistan jos minua on loukattu, olen suorasanainen, annan anteeksi jos asiat vain selvitetään puhumalla sit vedän viivan kaiken yli, olen sanavalmis josta moni ei tykkää koska saan useasti viimmeisen sanan sanotuksi, olen taikauskoinen, epäilevä ja epävarma uusisssa paikoissa, humoristinen ja voin nauraa itselleni muiden kanssa, olen kontrolloiva, en hyväksy jos lupausta ei pidetä, eläinystävä,luotettava. eiköhän tässä ole mitä just nty tuli mieleen.

    • JK

      OLENNRAPU

    • rapu911

      Olen ujo, koti-ihminen, syrjäänvetäytyvä, olo usein sellainen ettei muut ymmärrä tai muille ei ole mahdollista kuvata asioita joita koen ja tunnen. Olen tunnollinen ja laille kuuliainen. Aina ystävällinen muita kohtaan.

    • RMiesVM88

      -Viihdyn yksin omassa kotonani.

      -Takerrun saksikäsilläni helposti asioihin tai ihmisiin, enkä halua päästää millään irti.

      -Kuntoilen.

      -Työlle tunnollinen, lain kuulianen.

      -Pohdiskelija

      -Porukoissa se hiljaisin ja syrjässä oleva tarkkailija

      -Mielikuvitusta löytyy

      -sisä siisti. (wc:n puhdistamiseen voi kulua jopa 15 - 30 minuuttia pelkästään.)

      -Jos on loukattu en anna anteeksi, enkä unohda. Piikittelen jopa vielä takaisin, jopa vuosien päästä.

      -Mukava jos muut ovat minun puolellani, eivätkä minua vastaan.

      Tässä näin alkuun...

      Tv: Rapu Mies Vuosimalli: -88

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe