Baarissa?

Hande

Mikä on kiihkeintä tai rohkeinta, mitä ootte baarissa tehny joko oman kullan tai uuden tuttavuuden kanssa? :-)

22

35759

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexbomb

      ... juotiin olutta samasta lasista. Aika hurjaa mutta kannattaa kokeilla!

      • Hande

        ...mutta tarkoitin siis "silleen" rohkeinta tai kiihkeintä. Tuli vaan oman kullan kanssa puheeksi taannoinen ravintolailta ja muutamat pahkesuvat katseet, kun sylikkäin suuteleminen ja pieni kiehnääminen vissiin herätti vähän paheksuvia katseita, ja kun kerran kaikenlaisia "ennätyksiä" on tullu yhdessä tehtyä, niin .... ;-)

        Sori vielä kerran, jos kysyin epäselvästi! :-/


      • evian
        Hande kirjoitti:

        ...mutta tarkoitin siis "silleen" rohkeinta tai kiihkeintä. Tuli vaan oman kullan kanssa puheeksi taannoinen ravintolailta ja muutamat pahkesuvat katseet, kun sylikkäin suuteleminen ja pieni kiehnääminen vissiin herätti vähän paheksuvia katseita, ja kun kerran kaikenlaisia "ennätyksiä" on tullu yhdessä tehtyä, niin .... ;-)

        Sori vielä kerran, jos kysyin epäselvästi! :-/

        epäselvästi, vaan epäilemättä tyhmän kysymyksen. Siksi siis, näin luulisin, tuo samasta lasista juominen-juttu :)


      • Kekkonen
        Hande kirjoitti:

        ...mutta tarkoitin siis "silleen" rohkeinta tai kiihkeintä. Tuli vaan oman kullan kanssa puheeksi taannoinen ravintolailta ja muutamat pahkesuvat katseet, kun sylikkäin suuteleminen ja pieni kiehnääminen vissiin herätti vähän paheksuvia katseita, ja kun kerran kaikenlaisia "ennätyksiä" on tullu yhdessä tehtyä, niin .... ;-)

        Sori vielä kerran, jos kysyin epäselvästi! :-/

        Olisin halukas kuittauksiin! Muistakaa kalastusvehkeet mukaan!


    • aaaaa

      Olen leikitellyt käsi miehen housujen sisässä ja saanut hänet tosi muhkeaksi aivan baaritiskilla "mikon" ollessa suoraan toisella puolella.

      Hieman nurkemmassa kaverini on ihanasti rutistellyt rintojani liivien alta ja pannut kädensä hameen vyötäröstä pimppaan.

      Kiihteitä pusuja on tullut annettua baarissa paljon.

      • Anonyymi

        baaritiskillä annoin vieraan miehen hyväillä mekonalta paljaita rintoja, tuntui pillussa kivalta kun käsi nousi reittä pitkin haaroihin sanoin mennään kävelin miehen perässä huoneeseen halusin antaa kuin hutsu hame korviin ja pani ihanasti ja pitkään. Nousin ja menin takaisin tiskille. Sama mies tuli jonkin ajan päästä kaverin kanssa annoin niiden naida neljään asti.
        Menin kotia mies ja lapset nukkui, aamulla mieheni kysyi saitko sanoin sain viisi kertaa nauroi nythän on mammalla kovat puheet.


    • Iso-J-72

      Satuin kerran ravintolassa näkemään kun tyttö otti pöydän alla suihin urholtaan. Pöytäliina peitti lähes koko pöydän sekä näköalan mutta minulla sekä vieressäni istuneella kaverilla oli näköala kyseiseen suoritukseen.

    • Jouni

      Nainen ottanut suihin, rakastelu, minä istuin ja nainen sylissä lyhyt mekko, ei pikkareita. Kerran kokeillut kaverin vaimon pimpsaa, kaveri istui pöydässä, ei humannut mitä vieressä tapahtui.

    • XXX

      -Nussinut yhden yön hoitoa naisten vessassa sekä
      puhelinkopissa ( puhelinkoppi sisällä ravintolassa ). Oli kiva huomata jälkeenpäin että koppiin syttyy valo kun siellä on joku sisällä ;-)

    • haidi

      eri paikkakunnalla minä mieheni ja naispuolinen kaverini,olimme kapakassa, (mieheni oli silloin armeijassa,oli iltalomilla) hipelöin miestäni pöydän alta ja kuiskasin tule hetken päästä naisten vessaan,menin edeltä vessaan ja mieheni seurasi hetken päästä perässä.(paikassa oli myös muita armeija poikia ja he näkivät että mieheni tuli vessaan) toisessa naisten vessan kopissa harrastimme seksiä.ja palasimme takasin pöytäämme ja saimme virnuilevia katseita näiltä toisilta armeija pojilta koko illan ajan.taisivat poijjat olla kateellisia.
      no kyllähän se kaverini ihmetteli että minne me hävittiin.

    • dance*action

      ihan nurkassa, seinän vieressä pujotin käteni tanssikaverini pöksyihin kun siellä jo niin mukavasti pullotti! ;) Runkkasin sille siinä tanssilattialla kunnon syöksyn ja just kun olin lopettanu, sytty valot ja piti lähtee ulos... Ei muuta kun vessan kautta käsien pesu ja kotiin!

      Ja annoinhan mä sille mun puh numeron (0401122334455, jeah!) :) ja sovittii et tavataan ens viikolla!

      Olin pari kertaa aiemmin nähny ja tanssinu saman tyypin kaa samassa baarissa vaikka niihin aikoihin aloin just seukkaa toisen kundin kaa... Noo en mä enää tee sellasta... ;)

      Mulla ei ollu aikomustakaan nähä sitä enää missään, mut ei se sitä tajunnu! Nyt en oo voinu mennä sinne samaan baariin pitkään aikaan kun oon ihan varma et se on siel joka v.loppu... ;)

      Harmi vaan, oli niin mukava baari! :)

    • Illu

      Kerran katselin yhtä naista, syrjäsilmällä.

      • manikka

        runkkasin ihteeni ja panin yhtä naista väkisin
        ja sitten se rupes tykkäämään siitä
        sitten pantiin siinä pöydällä ja kaikki baarin naiset lähti minun luo jatkoille annoin jokaiselle sitten kotona orkut.. (viskasin pellolle rumimmat)


      • lillu

        mä taas yhden toisen kerran katselelin yhtä toista naista ihan sillä silmällä. Vai oliko se yhtätoista naista, en nyt muista ihan varmasti..


    • siveyden sipuli

      Ottanut suihin baaritiskillä. Tiski teki mutkan ja sinne taakse ei nähnyt (toivottavasti?) hyvin.
      Raflan veskissä on tullut pantua useempaan otteeseen, sekä miesten että naisten puolella. Kapakan pöydässä olen tyytynyt vaan pullottelevia housuja kokeilemaan.

    • ---

      ---

    • jonna83

      oltiin kesällä poikaystäväni kanssa tanssiravintolassa täällä hesassa ja innostuttiin pöydässä toisistamme.oltiin siinä jalkaleikkiä leikitty ja poikaystäväni jalka eksy hameen alle.levitin jalkojani ja rakkaani hiero pilluani jalallansa.olin ihan märkä ja se tuntu ihanalta.oli ihan helvetin vaikeeta pysyä paikallaan.karattiin pian kotiin ja naitiin kun jänikset.ollaan siitä lähtien harrastettu tällasta salahipelyä useemminkin.tavoitteena on mällit suuhun kämpissä.

    • Hande

      No onhan noita tosiaan ihmiset tainnu kokeilla... ;-) Me luultiin jo et tää oli täysin epäasiallinen ajatus mut onneks muitakin sekopäitä on...

      Meil on ollu ajatuksena kokeilla sitä baarissa silleen et jättää pikkarit mekon alta veks ja sit vaan sylikkäin. Samaa kokeiltiin mm. kylpylän porealtaassa (siinä oli muitakin, mut ne ei ilmeisesti tajunnu, mitä me tehtiin) ja se oli aivan ihanaa. Samassa kylpylässä oli muuten sellainen vesiputouksella erotettu pieni luola, jonka seinää vasten me bylsittiin.

      Kokonaan toinen juttu on, et onks tälläsissä kokeiluissa mitään järkeä... ;-)

      • Hoh hoh

        Joo, ja tosi kivaa varmaan muille siellä kylpylässä, kun mällit lilluu vedessä... Yök!!!


    • kiltti

      Otin stringit pois vessassa ja piilotin ne nyrkkiini. Palasin pöytään muun seurueen pariin ja muiden huomaamatta ujutin ne poikaystäväni käteen. Baarissa ei tarvinnut kauaa sen jälkeen olla, vaan lähdimme kotiin vällyjen väliin.

    • Anonyymi

      Huomasin olevani puuma kun täytin 40v.
      Mieheni sanoi että kyllä puuman pitää päästä saalistamaan.
      Olen sellainen iloinen taskupuuma pienitissinen ja paljon ikäistäni nuoremman näköinen.
      Se oli se eka ilta tärisin ja valuin.
      Sain tannssittajia ja eräs nuori mies näytti olevan kiinnostunut.
      Mieheni kuiskasi että tuoksun pillulle,käy vessassa ja ota pikkarit hameen alta pois.
      Näin tein ja olin ihan hermona ,tuntui että kaikki mua katsoo sillä silmällä.
      Olimme baari tiskillä ja se komistus haki mua.
      Menin ihan liki ja tunsin että kaverin kalu on ihan kivi kovana. Kuiskasin hänen korvaan että kokeile mua hameen alta. Ensin ei tapahtunut mitään,komensin,kokeile kokeile.
      Tunsin käden menevän hameen alle ja sormi löysi pillun. Jalat meinas pettää.
      Menimme mieheni tykö ja kuiskasin että lähetään jatkoille mökillemme. Nuori mies oli hämillään mutta lähti. Mieheni oli lupautunut kuskiksi eikä ollut juonut alkoholia. Minä sen siaan olin huppelissa.
      Pikkasen meinas hävettää ,poika oli 19v ja aivan älytön kani.

    • Anonyymi

      Ihan klassinen kapakan vessapano Kallessa keskellä viikkoa työkaverin kanssa. Kiihkeää suutelua tanssilattialla ja sitten hän meni vessaan pissalle. Hyökkäsin perään. Kun oli saanut pissattua aloin nuolemaan pillua kuin koira.... heitin omat tarpeeni ja hän imi vuorostaan minua. Takaapäin tuuppailin mällit sisään ja nopsaan takaisin tanssimaan. Jäi mieleen kiihkeänä kokemuksena. Nainen reippaasti mua vanhempi. Silloin viisissäkymmenissä oikein mukava mimmi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe