Hankin hiljattain siistin -98 Vectran. Tuulilasiin tulee puhaltimesta lämmintä nopeasti mutta jalkatilaan ei pitkänkään ajon jälkeen, vaikka tuulilasiin tulee aivan kuumaa ilmaa. Moottorin lämmöt ei nouse yli 80 C. Auttaakohan termostaatin uusiminen tähän ongelmaan??
Tässä alkaa jo jalkoja särkeä.
Vectra -98 kylmää kyytiä jaloille
Ka-Ti-789
1
412
Vastaukset
- Pauli57
Koita säätää ilmanohjsusta vaikka kaikki alas, niin näet toimiiko läppien säätö. Termostaatin näet toimivan kun seuraat lämpömittaria lämmön nousteessa, jos viisari putoaa jossain vaiheessa, niin termostaatti aukeaa. Jos taas ei notkahda ollenkaan, niin se on auki aina eli rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107