Musta..Mies

haluaa........................

Tutusta.ja saada rakkattta.Komea Afrikkainen.
Mitä sanot.

On koututtetu..Insinööriksi.Aina vaan keksin,
tekosyitä,etten voi tavata.

Skorp-nainen

20

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++skoppari++

      Itsellä vähän vastaava tilanne. Kaunis koulutettu mies Etiopiasta. Ollut vasta 4 kk suomesssa, joten on vielä aika ulapalla kaikesta.

      Ollaan käyty kävelyllä nyt muutama kerta ja huomenna taas nähdään. Mutta mikä ihme noilla mustilla miehillä on kun ne heti alkaa puhumaan jostain seurustelusta ja avioliitosta??!!! En tiedä kannattaako tapailua jatkaa, jos itse en ole niinkään varma haluanko mitään vakavaa? en haluais satuttaa. Tosi mukava mies.

      • niin,haluan..

        ...ainoastaan..naida, mustan miehen kanssa.
        Ovat kuulemma,suomalaisiin,juntteihin,
        nähden paljon parempia sängyssä.
        Skorp-n


      • ++skoppari++
        niin,haluan.. kirjoitti:

        ...ainoastaan..naida, mustan miehen kanssa.
        Ovat kuulemma,suomalaisiin,juntteihin,
        nähden paljon parempia sängyssä.
        Skorp-n

        no siitä vaan! on ne kyl hyviä ;) tai no ei mul ole kokemusta kuin yhdestä... se oli enemmän kuin unelmaa, öisellä hiekkarannalla italiassa täyskuun paistaessa...:D


      • vesimies-mies
        niin,haluan.. kirjoitti:

        ...ainoastaan..naida, mustan miehen kanssa.
        Ovat kuulemma,suomalaisiin,juntteihin,
        nähden paljon parempia sängyssä.
        Skorp-n

        näköjään aika helposti pesää skoputytöiltä saa.olen monesti miettinyt onko ilotytöissä skopuja ainakin yhden illan panot kelpaa toisinaan mutta sitten kun minä VESIMIES tahtoisin päästä skopunaisen pöksyihin niin näköjään torjutte.en ymmärrä.


      • Skorp.n..hehheh
        vesimies-mies kirjoitti:

        näköjään aika helposti pesää skoputytöiltä saa.olen monesti miettinyt onko ilotytöissä skopuja ainakin yhden illan panot kelpaa toisinaan mutta sitten kun minä VESIMIES tahtoisin päästä skopunaisen pöksyihin niin näköjään torjutte.en ymmärrä.

        Jos vähän tarkemmin luit.
        Ei oo mustalle miehelle vieläkään pesää irronnut.
        Harkinnassa on............
        Mutta jos nyt olisin vaikka jollain autiolla
        saarella ja siellä olisi vain yksi mies,niin
        saattaisi lohjeta ja tietysti vaikka olisi musta-vesimies.


      • vesimies-mies
        Skorp.n..hehheh kirjoitti:

        Jos vähän tarkemmin luit.
        Ei oo mustalle miehelle vieläkään pesää irronnut.
        Harkinnassa on............
        Mutta jos nyt olisin vaikka jollain autiolla
        saarella ja siellä olisi vain yksi mies,niin
        saattaisi lohjeta ja tietysti vaikka olisi musta-vesimies.

        uskon että skopunaisia voi verrata maksullisiin naisiin ainoa ero vaan että skopunaisille ei tarvitte maksaa rahaa pennin penniäkään.varmasti monet maksulliset naiset kin on skopunaisia ihan varmasti.skopunaiset on just tollasii munahaukkoja harmi vaan ettei kunnon bodari vesimies-mies ei niille kelpaa.välillä skopunaiset on haarat levällään jokaisen vastaan tulevan ukon edessä ja joskus ollaan niin pihtareita että.


      • katkerako olet
        vesimies-mies kirjoitti:

        uskon että skopunaisia voi verrata maksullisiin naisiin ainoa ero vaan että skopunaisille ei tarvitte maksaa rahaa pennin penniäkään.varmasti monet maksulliset naiset kin on skopunaisia ihan varmasti.skopunaiset on just tollasii munahaukkoja harmi vaan ettei kunnon bodari vesimies-mies ei niille kelpaa.välillä skopunaiset on haarat levällään jokaisen vastaan tulevan ukon edessä ja joskus ollaan niin pihtareita että.

        Suurin vika sinussa,on kun sulta puuttuu tärkein sukupuolielin,elikkäs aivot!Myös fiksuuus, joilla nappaisit skopunaisen itsellesi.Saisit taatusti uskollisen ja rakastettavan naisen,jos osaisit käsitellä oikein.Tuollaiselle vouhkalle ei kukaa itseään kunnioittava anna.Katsohan itseäsi peiliin.Onnea kuites sullekkin kun viisastut!


      • Vesimies-miehelle
        vesimies-mies kirjoitti:

        uskon että skopunaisia voi verrata maksullisiin naisiin ainoa ero vaan että skopunaisille ei tarvitte maksaa rahaa pennin penniäkään.varmasti monet maksulliset naiset kin on skopunaisia ihan varmasti.skopunaiset on just tollasii munahaukkoja harmi vaan ettei kunnon bodari vesimies-mies ei niille kelpaa.välillä skopunaiset on haarat levällään jokaisen vastaan tulevan ukon edessä ja joskus ollaan niin pihtareita että.

        Autiollakaan saarella ..vaikka olisitkin Musta-
        Vesimies ja ainoa uros.
        En,kyllä sulle, edes "käpyäni" näyttäisi.

        Niin,tosiaan kuten tässä sait toiseltakin
        Skorppari-Naiselta palautetta.

        Aivottomien kanssa vehkeily on laissa
        "Sekaantumista" ja rangaistava teko.


      • vesimies-mies
        Vesimies-miehelle kirjoitti:

        Autiollakaan saarella ..vaikka olisitkin Musta-
        Vesimies ja ainoa uros.
        En,kyllä sulle, edes "käpyäni" näyttäisi.

        Niin,tosiaan kuten tässä sait toiseltakin
        Skorppari-Naiselta palautetta.

        Aivottomien kanssa vehkeily on laissa
        "Sekaantumista" ja rangaistava teko.

        skopunaiset on sellasia horoperseitä jotka vetävät housut nilkkoihin törmätessään melkeen jokaseenn mieheen.jos vielä skopunainen luulee ettei saa tehdä aina oman halun mukaan erehtyy pahasti.vesimies voi halutessaan pitää skopunaisen kovassa kurissa jos ei sopeudu vesimiehen elämäntyyliin.vesimies kyllä keinot keksii että skopunainen pystyy elämään vesimiehen kanssa.jos mulla olisi skopunainen joka flirttailisi muille miehille minä pitäisin skopunaiselle kunnon puhuttelun jotta oppii elämään ja kunnioittamaan VESIMIESTÄ.


      • sitä paitsi
        vesimies-mies kirjoitti:

        skopunaiset on sellasia horoperseitä jotka vetävät housut nilkkoihin törmätessään melkeen jokaseenn mieheen.jos vielä skopunainen luulee ettei saa tehdä aina oman halun mukaan erehtyy pahasti.vesimies voi halutessaan pitää skopunaisen kovassa kurissa jos ei sopeudu vesimiehen elämäntyyliin.vesimies kyllä keinot keksii että skopunainen pystyy elämään vesimiehen kanssa.jos mulla olisi skopunainen joka flirttailisi muille miehille minä pitäisin skopunaiselle kunnon puhuttelun jotta oppii elämään ja kunnioittamaan VESIMIESTÄ.

        Tähän aikaan illasta skopu-naiset eivät käytä pöksyjä.


      • vai oikein bodari?
        vesimies-mies kirjoitti:

        uskon että skopunaisia voi verrata maksullisiin naisiin ainoa ero vaan että skopunaisille ei tarvitte maksaa rahaa pennin penniäkään.varmasti monet maksulliset naiset kin on skopunaisia ihan varmasti.skopunaiset on just tollasii munahaukkoja harmi vaan ettei kunnon bodari vesimies-mies ei niille kelpaa.välillä skopunaiset on haarat levällään jokaisen vastaan tulevan ukon edessä ja joskus ollaan niin pihtareita että.

        Bodareilla on pienet vehkeet.

        T:Skorpparinainen.


      • Pims*
        vesimies-mies kirjoitti:

        skopunaiset on sellasia horoperseitä jotka vetävät housut nilkkoihin törmätessään melkeen jokaseenn mieheen.jos vielä skopunainen luulee ettei saa tehdä aina oman halun mukaan erehtyy pahasti.vesimies voi halutessaan pitää skopunaisen kovassa kurissa jos ei sopeudu vesimiehen elämäntyyliin.vesimies kyllä keinot keksii että skopunainen pystyy elämään vesimiehen kanssa.jos mulla olisi skopunainen joka flirttailisi muille miehille minä pitäisin skopunaiselle kunnon puhuttelun jotta oppii elämään ja kunnioittamaan VESIMIESTÄ.

        Näitä vesimies miehen viestejä on aina hauska lukea, koska niissä toistetaan samaa - joka ikisessä viestissä.. :D

        Todellakin, aivottomien kanssa sekstailu on rangaistava teko.. :D

        Ja voin sanoa, että vesimies ei todellakaan pidä skopunaista tuolla tavalla kurissa.. Voinpi sanoa että kokemus puhuu.. :D


      • et kesytä skorppionia
        vesimies-mies kirjoitti:

        skopunaiset on sellasia horoperseitä jotka vetävät housut nilkkoihin törmätessään melkeen jokaseenn mieheen.jos vielä skopunainen luulee ettei saa tehdä aina oman halun mukaan erehtyy pahasti.vesimies voi halutessaan pitää skopunaisen kovassa kurissa jos ei sopeudu vesimiehen elämäntyyliin.vesimies kyllä keinot keksii että skopunainen pystyy elämään vesimiehen kanssa.jos mulla olisi skopunainen joka flirttailisi muille miehille minä pitäisin skopunaiselle kunnon puhuttelun jotta oppii elämään ja kunnioittamaan VESIMIESTÄ.

        Tuo älytyn mesoaminen spopujen kans ilmeisesti saa sinut saamaan "kiksejä" jo tästä.Voi varjele kun skopu veis sinua sängyssä,kyllä tuollaset puheet loppuis sen jälkeen.Lamaantuiset sen jälkee kun kokisitkin hellyyttä,lämpöä huikeaa seksiä samassa paketissa.Tämä voi olla juuri skopun lamaannuttava piikki niskuroitsijoille,tämän jälkeen skopu vie mielensä mukaan.On kokemus kolmen vuoden suhteesta.Vesimies yritti ottaa otetta skopusta,ei saanut haluaamaansa ja rakastui päätäpahkaa!Huonolla käytöksellään myös menetti skorpionin ja itkee vieläkin skopunsa perään.Siitä suhteesta kulunut jo vuosia,mutten enää huolisi vesimiestä(egonsa esittäjää).


      • Naisia arvostava mies
        vesimies-mies kirjoitti:

        uskon että skopunaisia voi verrata maksullisiin naisiin ainoa ero vaan että skopunaisille ei tarvitte maksaa rahaa pennin penniäkään.varmasti monet maksulliset naiset kin on skopunaisia ihan varmasti.skopunaiset on just tollasii munahaukkoja harmi vaan ettei kunnon bodari vesimies-mies ei niille kelpaa.välillä skopunaiset on haarat levällään jokaisen vastaan tulevan ukon edessä ja joskus ollaan niin pihtareita että.

        Tuntemani Skorpioninaiset ovat ystävällisiä, huumorintajuisia ja lämminsydämisiä. Seksikkäitä ja naisellisia naisia kyllä, mutta eivät missään nimessä maksullisen naisen tasolla, kuten asian ilmaisit.

        Jos unohdetaan horoskoopit hetkeksi. Keskitytään ihmissuhdetaitoihisi - hetkeksi. Naisia ei todellakaan isketä uhkailuilla, vaan hyvällä huumorilla, ottamalla nainen huomioon, keskustelutaidoilla yms.

        Toisen ihmisen huomioinen on tärkeää, sillä jos kerrot treffeillä vain itsestäsi, etkä kysele toiselta ihmiseltä/kuuntele toista ihmistä, saatat pian huomata istuvasi kahvipöydässä yksin.

        Siisteys kannattaa muistaa pukeutumisessa, mutta sillä on myös rajansa. Ei kannata alkaa herjaamaan naista, vaikka hän ei suostuisi näkemään sua ekojen kahvitteluiden jälkeen. Ei elämä yhdestä naisesta ole kiinni.

        Mikäli annat itsestäsi huonon kuvan jonkun naisen silmissä, ja alat vielä haukkumaan tätä naista, et taatusti tule ikinä löytämään itsellesi sopivaa tyttöystävää.

        Hyvä itsetunto on hieno juttu, mutta jos alat kehumaan itseäsi tai niillä suurilla @ mahtavilla lihaksilla, on peli menetetty.

        Itse arvostan Skorpioninaisia, kuin myös muitakin naisia. Näköjään kaikilla näillä palstoilla kävijöillä ei ole se terävin lyijy - kynässään.


      • Pims
        Naisia arvostava mies kirjoitti:

        Tuntemani Skorpioninaiset ovat ystävällisiä, huumorintajuisia ja lämminsydämisiä. Seksikkäitä ja naisellisia naisia kyllä, mutta eivät missään nimessä maksullisen naisen tasolla, kuten asian ilmaisit.

        Jos unohdetaan horoskoopit hetkeksi. Keskitytään ihmissuhdetaitoihisi - hetkeksi. Naisia ei todellakaan isketä uhkailuilla, vaan hyvällä huumorilla, ottamalla nainen huomioon, keskustelutaidoilla yms.

        Toisen ihmisen huomioinen on tärkeää, sillä jos kerrot treffeillä vain itsestäsi, etkä kysele toiselta ihmiseltä/kuuntele toista ihmistä, saatat pian huomata istuvasi kahvipöydässä yksin.

        Siisteys kannattaa muistaa pukeutumisessa, mutta sillä on myös rajansa. Ei kannata alkaa herjaamaan naista, vaikka hän ei suostuisi näkemään sua ekojen kahvitteluiden jälkeen. Ei elämä yhdestä naisesta ole kiinni.

        Mikäli annat itsestäsi huonon kuvan jonkun naisen silmissä, ja alat vielä haukkumaan tätä naista, et taatusti tule ikinä löytämään itsellesi sopivaa tyttöystävää.

        Hyvä itsetunto on hieno juttu, mutta jos alat kehumaan itseäsi tai niillä suurilla @ mahtavilla lihaksilla, on peli menetetty.

        Itse arvostan Skorpioninaisia, kuin myös muitakin naisia. Näköjään kaikilla näillä palstoilla kävijöillä ei ole se terävin lyijy - kynässään.

        Ihanaa.. :) Vihdoinkin mies joka tietää jotain.. :) Kirjoitit asiatekstiä, propsit siitä.. :)


      • vesimies-mies
        Naisia arvostava mies kirjoitti:

        Tuntemani Skorpioninaiset ovat ystävällisiä, huumorintajuisia ja lämminsydämisiä. Seksikkäitä ja naisellisia naisia kyllä, mutta eivät missään nimessä maksullisen naisen tasolla, kuten asian ilmaisit.

        Jos unohdetaan horoskoopit hetkeksi. Keskitytään ihmissuhdetaitoihisi - hetkeksi. Naisia ei todellakaan isketä uhkailuilla, vaan hyvällä huumorilla, ottamalla nainen huomioon, keskustelutaidoilla yms.

        Toisen ihmisen huomioinen on tärkeää, sillä jos kerrot treffeillä vain itsestäsi, etkä kysele toiselta ihmiseltä/kuuntele toista ihmistä, saatat pian huomata istuvasi kahvipöydässä yksin.

        Siisteys kannattaa muistaa pukeutumisessa, mutta sillä on myös rajansa. Ei kannata alkaa herjaamaan naista, vaikka hän ei suostuisi näkemään sua ekojen kahvitteluiden jälkeen. Ei elämä yhdestä naisesta ole kiinni.

        Mikäli annat itsestäsi huonon kuvan jonkun naisen silmissä, ja alat vielä haukkumaan tätä naista, et taatusti tule ikinä löytämään itsellesi sopivaa tyttöystävää.

        Hyvä itsetunto on hieno juttu, mutta jos alat kehumaan itseäsi tai niillä suurilla @ mahtavilla lihaksilla, on peli menetetty.

        Itse arvostan Skorpioninaisia, kuin myös muitakin naisia. Näköjään kaikilla näillä palstoilla kävijöillä ei ole se terävin lyijy - kynässään.

        sinä lienet uusi tulokas täällä vai no voin antaa sinulle neuvon ÄLÄ SEKAANNU TÄHÄN KUN SINULTA EI OLE KYSYTTY YHTIKÄS MITÄÄN


      • Naisia arvostava mies
        vesimies-mies kirjoitti:

        sinä lienet uusi tulokas täällä vai no voin antaa sinulle neuvon ÄLÄ SEKAANNU TÄHÄN KUN SINULTA EI OLE KYSYTTY YHTIKÄS MITÄÄN

        On helppo arvostella muita, kun itse olet omasta mielestäsi täydellinen... Mulla ei ole kyllä ollut minkään sortin tarvetta haukkua naista, vaikka hän olisi mut jättänyt.

        Kunnioitan hänen päätöstään, siitä huolimatta, vaikka itse olisin älyttömän kiinnostusta tästä naisesta. Ystäviä olemme edelleen.

        Mitä todennäköisemmin tulet elämään elämäsi yksin. Harmi sinänsä, mutta itse kärsit omasta käytöksestäsi kaikkein eniten. Meille muille ihmisille, jotka osaa kunnioittaa toisia, olet pelkkä vitsi.


      • Pims
        vesimies-mies kirjoitti:

        sinä lienet uusi tulokas täällä vai no voin antaa sinulle neuvon ÄLÄ SEKAANNU TÄHÄN KUN SINULTA EI OLE KYSYTTY YHTIKÄS MITÄÄN

        Kysyttiinkös sulta sitten jotain vesimies mies? :)

        Aloit itse mesota että skorppioninaiset on horoperseitä, ja että meiltä irtoaa tosi helposti..

        Pakko kysyä.. :) Kasvoiko kyrpä otsaan kun skorppioninaiset torjuivat? :) Millä sut saisi ymmärtämään, että tuolla asenteella, egon pönkityksellä ja itsensä liiallisella kehumisella ei ole mikään ihme että me torjuttiin sut.. :)


      • eroottisia
        ++skoppari++ kirjoitti:

        no siitä vaan! on ne kyl hyviä ;) tai no ei mul ole kokemusta kuin yhdestä... se oli enemmän kuin unelmaa, öisellä hiekkarannalla italiassa täyskuun paistaessa...:D

        mielitekoja olen huomannut itsessäni en voi
        toteuttaa ,menettämättä itsekunnioitustani
        jollei kiinnostukseni ensin ole muutenkin
        täysin aitoa.
        En halua missään tapauksessa myöskään antaa
        turhia toiveita tälle mustalle miehelle
        koska en itse ole valmis vaikkapa seurustelemaan
        hänen kanssaan.
        Muutenkin mulla on nyt sellainen vaihe että
        on parempi katsoa kuin katua..muidenkin kanssa.
        skorp-n


      • tarina
        Pims kirjoitti:

        Kysyttiinkös sulta sitten jotain vesimies mies? :)

        Aloit itse mesota että skorppioninaiset on horoperseitä, ja että meiltä irtoaa tosi helposti..

        Pakko kysyä.. :) Kasvoiko kyrpä otsaan kun skorppioninaiset torjuivat? :) Millä sut saisi ymmärtämään, että tuolla asenteella, egon pönkityksellä ja itsensä liiallisella kehumisella ei ole mikään ihme että me torjuttiin sut.. :)

        Miehestä joka ei hallitse itseänsä eikä kontrolli
        pelaa.
        -Muna vie miestä muttei mies munaa.
        Saattaa olla joku impotenttikin joka vaan haaveilee
        naisista sängyssään.
        skorp-n


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe