Eli siis se, miksi tänne Star Wars palstalle ei ilmestykään hirveästi elokuviin tai tarinaan liittyviä viestejä? Vastaushan on se, että ideat eivät riitä! Kun katsoo näitä muita viestejä, niin onhan aikas paljon kaiken mailman hölyn pölyn asioita mm. joku KARS SKYWALKER eli siis aivan turhia nämä jotkut viestit.
Huom: En tarkoita etteikö täälä olisikaan mitään Star Warsiin liittyen. Ja toki tunnustaisin jos itse laittaisin hölynpölyä esim. "Mistä saa ladattua photoshopin?" Tuon tapaiset viestit eivät kuulu tänne lainkaan.
Luultava syy
2
387
Vastaukset
- hansolo2
Ei syy ole se. Syyhän on se, että kaikki ketkä kommentoivat tänne, ovat jo semmoisessa iässä, että tietävät jo melkein kaiken tarinasta. Ja näitä nuoria käyttäjiä näkyy paljon harvemmin. Vanhempia kiinnostavat enemmän oheistuotteet kuin tarina ja nuoria taas tarina ja elokuvat enemmän. Mutta onhan se totta, että tollaiset turhanpäiväiset ei-Star Wars-jutut ovat roskaa. Jos nyt vaan saataisiin tänne sheriffi, niin ei tuollaisia höpöttelyjä tarvitse sitten enää katsella.
- Obi-One
Taidat olla oikeassa hyvä ystävä. En usko, että vain sinä, ja minä ja joku muu esim. Veteranfan ovat tehneet hakemuksen sheriffiksi. Eli heti kun sellainen tulee, niin toivoisin, että poistaisi nämä turhat viestitl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199