Eli siis se, miksi tänne Star Wars palstalle ei ilmestykään hirveästi elokuviin tai tarinaan liittyviä viestejä? Vastaushan on se, että ideat eivät riitä! Kun katsoo näitä muita viestejä, niin onhan aikas paljon kaiken mailman hölyn pölyn asioita mm. joku KARS SKYWALKER eli siis aivan turhia nämä jotkut viestit.
Huom: En tarkoita etteikö täälä olisikaan mitään Star Warsiin liittyen. Ja toki tunnustaisin jos itse laittaisin hölynpölyä esim. "Mistä saa ladattua photoshopin?" Tuon tapaiset viestit eivät kuulu tänne lainkaan.
Luultava syy
2
384
Vastaukset
- hansolo2
Ei syy ole se. Syyhän on se, että kaikki ketkä kommentoivat tänne, ovat jo semmoisessa iässä, että tietävät jo melkein kaiken tarinasta. Ja näitä nuoria käyttäjiä näkyy paljon harvemmin. Vanhempia kiinnostavat enemmän oheistuotteet kuin tarina ja nuoria taas tarina ja elokuvat enemmän. Mutta onhan se totta, että tollaiset turhanpäiväiset ei-Star Wars-jutut ovat roskaa. Jos nyt vaan saataisiin tänne sheriffi, niin ei tuollaisia höpöttelyjä tarvitse sitten enää katsella.
- Obi-One
Taidat olla oikeassa hyvä ystävä. En usko, että vain sinä, ja minä ja joku muu esim. Veteranfan ovat tehneet hakemuksen sheriffiksi. Eli heti kun sellainen tulee, niin toivoisin, että poistaisi nämä turhat viestitl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238