Heipä hei!
Raskaustestin käyttöohjeissa neuvotaan, että varmin tulos tulee aamuvirtsasta. Mitä sanotte, onko turhaa yrittää iltasella testailla, kun toivoisin miehenkin olevan paikalla, ja aamulla se ei onnistu... Tai lähinnä, että jos se nyt illalla näyttää negatiivista, niin kannattaako ryhtyä uusimaan testiä, vai luottaa tulokseen? Menkat on jo yli viikon myöhässä, että sikäli pitäisi muuten olla ihan testissä näkyvää...
raskaustestin tekoaika
4
10365
Vastaukset
- tein näin...
Aamuvirtsassa hCG on korkeimmillaan. Itse tein ensimmäistä odottaessani aamuvirtsasta ja nyt toisesta tein ensin iltapäivällä ja sitten varmistin vielä muutamaa päivää myöhemmin aamuvirtsasta, koska viiva oli melko haalea.
- lml
Testipaketissa lukee jos testi on tehtävä aamulla. Ensimmäisen lapsen aikana testissä luki että "tehtävä aamulla" ja nyt tämän toisen lapsen aikana ostetussa testissä oli maininta että testin voi tehdä koska vaan, vuorokauden ajasta riippumatta...
- ovat..
jo viikon myöhässä, niin kyllä testin pitäisi iltapissastakin näyttää jo ihan vahva tulos. Aamupissan pointti on siinä, että se on vahvempaa, koska se on ollut rakossa kauemmin. Voithan tehdä illalla niin, että ennen testin tekemistä olet mahdollisimman pitkään pissaamatta.
Minulla kyllä näytti iltapissasta ihan vahvaa plussaa jo kun kuukautiset olivat päivän myöhässä. - tooke
aamullahan pissassa on enemmän sitä h joten se suositellan aina tekemään aamu pissasta, itse en tosi ole ikinä tehnyt aamupissasta, kun ei ole malttanut odottaa aamuun.
Kaksi testiä tein iltapäivällä, joten pissalla olin kerennyt juoksemaan useampaan kertaan.. Kumpikin testi näytti positiivista. :) Kannattaa vain odottaa että kuukautiset on myöhässä niin sekin auttaa jo paljon..
rv 8 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834