pariskunta oli juuri ajanut Juankosken ohitse autolla, kun enkeli oli ilmestynyt heille ja sanonut:
"Älkää mukautuko tämän ajan mukaan, vaan täyttykää PYHÄLLÄ HENGELLÄ, sillä MINUN TULEMUKSENI on lähempänä kuin yksikään teistä osaa arvata."
Sain juuri tekstiviestin.
8
621
Vastaukset
Tule! Joka kuulee, sanokoon: Tule! Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon lahjaksi elämän vettä. Ilm.22:17
Aamen, tule, Herra Jeesus!- eräs uskovainen
Voisitko Purje rukoilla nyt minun puolestani, Herra kyllä tietää osoitteen, mihin se on suunnattu.
Siunausta sinulle rakas sisareni Jeesuksessa Kristuksessa.
Eikö tarkempaa ajankohtaa VIELÄKÄÄN osanneet tiukata.
Tää "pian" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa tunnin ja tuhannen vuoden välillä.
MEILLÄ ON OIKEUS PAREMPAAN!!!!!!!!!! :O- vielä kun on aikaa.
Vain Jeesuksen Kristuksen veri ja armo pelastaa meidät. Ellet luovu okkultismista ja esoteerisista hengentieteistä, sinä joudut helvettiin. Pahalla en tätä halua sinulle sanoa.
vielä kun on aikaa. kirjoitti:
Vain Jeesuksen Kristuksen veri ja armo pelastaa meidät. Ellet luovu okkultismista ja esoteerisista hengentieteistä, sinä joudut helvettiin. Pahalla en tätä halua sinulle sanoa.
Anna olla laitimmainen kerta!
- ellet sinä
KTS kirjoitti:
Anna olla laitimmainen kerta!
luovu okkultismista ja esoteerisista hengentieteistä.
Minä olen varoittanut sinua täällä ja muilla palstoilla useaan otteeseen aikaisemminkin, ja tämä kerta on nyt viimeinen. Minä olen oman osuuteni tehnyt, ja sinä itse päätät siitä, missä haluat iankaikkisuutesi viettää.
- lähellä.
Vai ilmoitti enkeli, että hänen, siis enkelin, tulemus on lähellä? No, niinhän se on, kun itse paholainen tekeytyy valkeuden enkeliksi...
* Näyttää siltä, että enkelivillitys on saanut jalansijaa, kun jossain päin maailmaa on mukamas niitä lennellyt!
* Enkelit kyllä ilmitti asioita jeesuksen syntymän yhteydessä, mutta nyt seurakunta aikana Pyhä Henki pitää siitä asiasta huolen, ja ilmoittaa seurakunnan kautta mitä on ilmoitettavaa, en siis usko enkelisatuihin.
* Vaikka uskon, että heitä on, ja ovat Jumalan palvelijoita, niikuin tulee olemaan silloinkin, kun Jeesus tulee, sanotaan, että Jumalan pasuna soi, ja soittaja on enkeli, on siis Jumalan tehtävää suorittamassa, seurakuntaa palvelee ja opastaa Pyhä Henki ja Jumalan sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1966753SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1943476Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti263239"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1812206Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401757SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?851697Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1161434Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm141066- 1231020
Riiko Sakkinen läväyttää totuuden - Tästä syystä keskeytti Farmi-kuvaukset
Riikon toiminta hämmensi... Kuvataiteilija teki yllättävän päätöksen ja halusi lopettaa Farmi Suomi -leikin kesken. Rii17923