en ole ennen seurustellut vesimiehen kans miten meidän luonteet sopii onko muilla kokemuksia?
vesimies onko sopiva
4
1378
Vastaukset
- Poju-HKI
Parhaan mahdollisen ystävän, ja luultavasti teillä kemiat kohtaa melko hyvin kuten mulla kans kohtaa jousimies-naisten kanssa. Olen siis itse vesimies (m), ja jokin vaan muutamissa eri horoskoopeissa natsaa mun kans täysin yksiin, jousimiehet tuntuvat olevan yksi niistä.
- ... ole epäluotettavia
Taidan ite tietää, koska seurustelen vesimiehen kanssa, mutta olen itekki vesimies;-)Mut vesimiehet on ihan ok.XD
- jouskariäippä
Minä oon jousimies ja ehdottomasti sytyttävimmät
miehet on olleet vesimiehiä, ihan jo hauskuuteen
asti voi vaan todeta että jotain kummaa kemiaa näissä merkeissä on. Vm vastaa ainakin siihen vaihtelunhalun tarpeeseen ja kaavojen rikkomiseen
mikä meillä jouskareilla on. Ja ovat niin meneväisiä ja omia juttujaan harrastavia että pitäs sopia jouskarille joka myös haluaa omaakin elämää, tarkoitan harastuksia ja kavereita. Mustasukkaisuus on sitten toinen juttu....- zxzxzxz
itse olen veskarinainen ja mieheni jousimies. Hän onkin ensimmäinen jouskari suhteissani. Olemme olleet yli 2v yhdessä ja avioiduimme syksyllä. Paras liitto mitä minulla on ollut. Sovimme kaikinpuolin loistavasti yhteen. Olemme molemmat hyvin suoria ja meillä ei valehdella asioista. Pystymme puhumaan kaikesta ja näin ollen riitojakaan ei tule. Hän rakastaa yllätyksellistä ja iloista luonnettani vaikka itse on hyvin rauhallinen ja kotona viihtyvä. Keksin kaikkea hauskaa, yllätyksiä,matkoja ym. ja hän on täydellä sydämmellä aina mukana. Parempaa merkkiä en olisi voinut itselleni löytää :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418