pari kesää sitten nuolin oikeasti likaista vittua, kännissä tajusin että jotain on vialla kun emäntä ei oikein halunnut nuolettaa vittuansa minä reippaana sankarina päätin putsata pajatson kuitenkin pohjia myöten.
hiukan karvas pistävä eltaantunut maku jäi suuhun onneksi se makuelämys alkaa keskushermostosta unohtumaan jo.
maku palaili mieleen seuraavina viikkoina jolloin kävi oksettamaan mutta onneksi mielellä on hyvä taipumus työntää epämiellyttävät kokemukset unholaan.
siitä lähtien olen nuollut ainoastaan pestyä vittua.
silloin ei ikävä kyllä ollut vitulle pesuvatia ja itse toimin juustopesurina.
oppia ikä kaikki.
älkää nuolko pesemätöntä vittua.
nuolin likaista vittua
13
5923
Vastaukset
- slippery man
Vaikea nuolla puhdasta vittua, kun vittu haisee pahalta jo tunnin päästä suihkukäynnin jälkeen. Löydä sitten esim jostain festareilta puhdas pillu lipiteltäväksi! Ja nuolemaan on kuitenkin päästävä.
- Kieli mies
Ei se kovin puhdas eikä hyvänmakuinen ollut minunkaan kimmakaverini pimppa viimeksi kun maistelin, mutta enpä sittenkään keksi mitään mieluisampaa tai paremman makuista maisteltavaa :)
- 1ab
Taidat olla melkein sika ja oletkin....
- Pekkaris
Ei vittua saa pestä ikinä lähtee kiima aromit pois..
- näinsevainon
Jos on jokin kapakasta pongattu toosa ei kannata nuolla. Koska klamydian saa suuhommissakin..
- Anonyymi
Totta on ja kokemusta. Sain klamyn, kun annoin miehen nuolla minua. Hetkeä ennen mies oli vinkunut yhdyntää ilman kondomia, johon en ollut suostunut.
Olin todella kipeä ja klamytulehdus ehti edetä sisäsynnyttimiin asti.
- Nuolija
Kyllä pissat pitää nuolla aina pillusta,joskus aina sattuu kohdalle joku joka haluaa sitä,
- Mopoo
No mä lipasin kerran yhenillan juttua ja kaksiviikkoa siitä Rupes kielessä kasvaa sieniä,,,siis oikein kunnon vahveroita,,,,voi et mä jouduin lasarettiin kuukaudeksi,ekä lekurit ymmärtänyt mitään.
- Juutas_Käkriäinen
Jokainenhan ne huulet nuolee, mutta mies se, joka tamponin syö.
- Anonyymi
Kyllä tosi mies nuolee aina kusisen vitun ja syö päälle tamponin.
- Anonyymi
Hyi, olette eläimiä.
T:Papin vaimo - Anonyymi
Mulla ei haise,käytän säännöllisesti emätin kapseleita.
- Anonyymi
Miehen muna haisee eltaantuneelle juustolla ja sperma se oksettaa🤢
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915