Minä olen havainnut,että lapsistani yritetään tehdä perättömiä diaknooseja.Lapset on olleet tavallista terävänpiä ja se ei ole oikein.
Lapseni eivät riitele,ei itke.Nyt sosiaaliviranomaisten mielestä pitäisi.
Tasapainoisten lasten pitäisi muuttua ei tasapainoisiksi.
Olen keskustellut muiden vanhenpien kanssa ja he ovat havainneet samoin.
Alkaa haisemaan Bisnekseltä kerran kuukaudessa uusi diaknoosi ja uudet tutkimukset.
Katselimme ja vertasimme voittoja mitä nämä terveys palvelut tuottavat ja tuntuu kuin me ja lapsemme olisimme rahastus koekaniineita.Koulusta valmistuville täytyy saada
töitä! Asiakkaita tehtaillaan ja meille tunnutaan uskoteltavan vaikka mitä.Olen ruvennut itse tarkkailemaan näitä alan "ammattilaisia".
Olisi hyvä kuulla jos teillä muilla on samansuuntaisia havaintoja.
Erikoista
5
837
Vastaukset
- provonpoika
provo
- Armossaan
Herra poista minun epäusko ja suo silmieni nähdä lapseni terveinä amen!
- Hannuttaa
Lääkäreille paksut tilipussit osingoilla
7.1.2009 4:23
Iltalehti selvitti, kuinka Suomen suurimmat yksityiset lääkäriasemat jakavat osinkoa.
Lääkäri ei ole JUMALA VAIKKA NYKYÄÄN ANNETAAN
YMMÄRTÄÄ.
Oma terve johdon mukainen ajattelu myös sallittu vai????.. määrääkö joku instanssi . - http://keskustelu.suomi24.f...
- Pelinappulat
Selainen sairaala missä on pidetty ihmisiä jopa 40v niin sanotusti henkisesti häiriintyneen paperilla. Käsittääkseni tulisi itse saada päättää omista lapsista tai omaisista .Minä pitäisin kotona.Samoin tiedän muiden tekevän!
Nyt on jo peli"ns" luuseri omaisista.
Liite,Lapset pelinappuloina
Kirjoittanut: Älä anna periksi 14.1.2009 klo 14.02
Tässä on suoraan lopputulos periksiantamisesta.
Virtanen on kotimainen pelintekijä, joka on julkaissut liudan mielikuvituksellisia Game Maker -pelejä. Virtual Silence jatkaa tutulla, hämärällä mutta nautinnollisen pelattavalla linjalla.
Älypelissä edetään ruutu kerrallaan virtuaalitodellisuudessa. Päähahmo, autistinen pikkupoika Jason on siellä lääkärien koekaniinina vanhempiensa suostumuksella
http://koti.mbnet.fi/erkkavir/games.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231