Tilasin eilen illalla Perhe HD paketin ja minulle jäi hyvin epäselväksi pari asiaa.1.Milloin laitteet tulevat meille? 2.Mitenkäs se asentajan tilaus tapahtui?Asennus kuului tilaukseen.Naurakaa vain,mutta blondi,kun olen niin asiat karkasi jo päästä.
Perhe HD
Tyhmä blondi
2
442
Vastaukset
- sun soittaa
Canal Digitalin asiakaspalveluun, ne tietää siellä paremmin kuin me.
- Sain heti mukaani
Käväisin tossa männäviikolla (2.2.2009) elisan puodissa, tein sopimuksen HD.stä ja muista ja antoivat paketin mukaan ohjeineen ja sain toimimaan sen seuraavana päivänä.
Kotiteatterini 5.1 on Sony STR-759, 2x 100, 2x 120 W 120 W subbarinWatit ja LG 42 tauluTV ja ainoa josta vähän purnaisin on aktiivi subbarini mitämä liiallinen bassotoiminta joka ei sovi kerrostaloon sitten ihan tosta heittämällä pihat noin niinku toimimaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599678K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765452Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555065PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654737- 1882250
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112165Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001789- 881488
- 151185
- 411093