Koska kukaan punatulkku ei kommentoinut Kallen vastausta Hannulle niin laitetaan se nyt omaksi aloituksesi.
http://www.stat.fi/til/vtp/2005/vtp_2005_2006-03-01_kat _001.html
"Kotitalouksien palkkatulot kasvoivat neljä ja puoli prosenttia ja työnantajain sosiaalivakuutusmaksut viisi prosenttia. Yhteensä palkansaajakorvausten osuus kansantulosta kohosi 59,2 prosenttiin. Edellisenä vuonna osuus oli 58,9 prosenttia. Omaisuus- ja yrittäjätulojen osuus kansantulosta oli 25,6 prosenttia. Edellisenä vuonna osuus oli 25,8 prosenttia."
Kertokaahan nyt te marxin teorioiden erikoistuntijat, että miten näistä luvuista vuodelta 2005 voidaan nähdä työmiehen suhteellisesti kurjistuneen vuoteen 2004 verrattuna - palkkojen osuus nousi ja pääomatulojen osuus kansantulosta laski?
Tehdään aloitus aiheesta
5
285
Vastaukset 5
- Taas näitä
Aivan turhaa vouhotusta on kalle taas tämä aloituksesi.
Eihän sinulla kalle ole edes itselläsi tarpeeksi kapasiteettia tajuta eroa finanssikapitalismin ja vapaan markkinatalouden välillä.
Selvitä nyt ensin itsellesi nuo kyseiset asiat.Niin palataan sen jälkeen sitten asiaan.Toivottavasti. - Kysyjä X
...johon Hannu voisi yrittää antaa vastauksen.
Lisäksi tiedustelen (jälleen) palstan punikeilta täsmennystä yleisesti annettuun väitteeseen, joka kuuluu näin:
"Kansan kurjistuminen on lisääntynyt"
Koska tämä väite on tullut punikeilta jo vuosien ajan, niin tiedustelen, että minä vuonna on kansan kurjistuminen ollut minimissään?- T Urpo
Tammi / elokuussa 1918?
Siitä lähtien on ollut suunta ylöspäin.
Kurjistumisen vähenemisen suhteen.
..eivät ole koskaan korreloineet.
Huomattavasti tarkemman laskun saa, kun laskee leipäjonossa seisovien määrän ja vertaa sitä edellisenä vuonna siinä seisoviin. Nälkään ja huonoon hoitoon kuolleet on tietysti jo siitä poistuneet.
Huomasin juuri ohimennesäni, että Vantaalla on myös leipäjonot ja mm. Myyrmannissa jalekulupiste. En ole jakeluaikaan paikalla, mutta saan tarkaa tietoa ystäviltäni.
Tulokehityksensä voi laskea myös vertaamalla pelkästään palkankorotustaan ja vuokrankorotusta toisiinsa, sillä vuokrat ovat syöneet työläisen palkankorotukset aina nopeammin kuin palkka on noussut. Jo pelkästään vuokrankorotukset synnyttävät köyhtymistä ja tulonlaskua, saati työttmyys, sosiaalsitukien leikkaukset ja kaikenlainen syrjäyttäminen. Suomen oikeuslaitos on myös mukana tässä köyhyydentuottamis syrjäyttämis koneistossa, sillä sen päätöksillä synnytetään tarkoituksella köyhiä ja syrjäytetään tuhansittain Ihmisiä.
Vuokrankorotuksethan eivät muodostu todellisista kuluista, vaan ennen kaikkea tavara ja asuntosijoitusmarkkinoilla keinottelusta.
Tilastokeskuksen laskuoppi on tarkoitettu hävittämään totuus, jotta keinottelu saisi jatkua.
Onhan selvä, että EU:n ja omien suomalaisten köyhyyslaskelmien mukaan, on köyhyyden kehitys ollut Suomessa hurjaa. Yhä useampi on pudonnut pohjattomaan köyhyysloukkuun, eikä sieltä selviä kuin vallankumouksen avulla. Tämän tietää myös YK:n Ihmisoikeusjulistus, joka varoittaa kansan kapinoinnista selvin sanoin.
Tilasto on hallinnon tapa valehdella ja siihen porvari tietysti mieluusti turvautuu. Hän, kun ei halua totuutta esiin, vaan virallisen valheen.
Totuus kuitenkin seisoo leipäjonoissa, siitä voi kysellä ainakin kirkon diokoniaavusta. Köyhyysjono kuvaa suomalaista arkipäivää paljon totuudellisemmin, kuin mikään muu mittari.
Viimeisn tieto lukee uudessa verokortissa, jonka juuri sain tutkia ja siinä Kokoomuksen ja Keskustan hallituksen lupaama veronalennus oli 2.5 % veronnousu. Mustaa valkoisella, kuten antipunikin jutut!
Onneksi olkoon oikeistohallistus, olette saaneet kansan uskomaan taasen valheesenne!- näet täältä ;)
Jos tarvitset tietoa leipäjonoista niin katso täältä sijainteja.
http://www.leipajono.smile.0lx.net/page.php?id=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568