Olen pettynyt ranskiksen laatuun. Monta merkkiä on tullut uutena ostettua, mutta kyllä pitää myöntää, että tämä pösö on ollut pohjanoteeraus.Juuri niitä tyypillisiä vikoja, mitä täältä saa lukea. Onneksi on tälläinen autopalsta, josta saa kyllä seuraavaan merkkin aika hyvin vinkkejä.Tuskin ne kehut, tai moitteet aivan turhasta on keksitty.
Pösö on huono auto
25
3837
Vastaukset
- Onhan se.
Hankaluus on vain se, että jokaisessa automerkissä ja -mallissa on vikansa. Lisäksi eri yksilöt ovat erilaisia. Pitääkin siis päättää mitä vikoja itselleen mieluiten ottaa. Hankalaa!
- tane
lue vaikka viimeaikaiset huulilasi ja teknarin
testi tojotasta ja matsdatsa !!!!!!!!!!!!!!
- Jo vain
Suositan autojensa laadusta valittaville seuraavaksi ajopeliksi Maybachia. Ainakaan sen omistajat eivät ole ruikuttamassa erilaisilla autopalstoilla autonsa vioista.
- halkot
Terve
Minä suosittelen kaikille rattiniiloille ja - liisoille BUGATTIA.
KYLLÄ LÄHTEE eikä ole vikoja.
http://www.autosalon-singen.de/Katalogfahrzeug_RecordView_Detail.cfm?fahrzeugID=08336_0000_01_08&languageID=GB
- Psygologi
Sinulla tuskin on ollut ensimmäistäkään autoa, sen voi ammattilainen lukea viestistäsi.
Näillä palstoilla vierailee monenlaista alemuudentuntoista ihmisraukkaa, ja jos se helpottaa sielunelämää niin hyvä on.
Usein näissä kirjoituksissa on taustalla kateus naapuria tai jotakin muuta tuttavaa kohtaan. Auto on ollut meillä aina suuri kateuden kohde, vaikka se olisi halpa pikkuauto, kuten tässäkin tapauksessa.- Pösö206
Jaa-a. Näillä palstoilla jotkut ihmiset ovat kykenemättömiä hyväksymään sitä, että joku ei pidä heidän lempiautomerkistään ja vieläpä uskaltaa moittia. Se on näköjään karvas pala niellä.
Niin että kenellähän niitä itsetunto-ongelmia on? - Psygologi
Pösö206 kirjoitti:
Jaa-a. Näillä palstoilla jotkut ihmiset ovat kykenemättömiä hyväksymään sitä, että joku ei pidä heidän lempiautomerkistään ja vieläpä uskaltaa moittia. Se on näköjään karvas pala niellä.
Niin että kenellähän niitä itsetunto-ongelmia on?Ettei tule väärinymmärrystä, niin minä en omista Peugeotia enkä mitään muutakaan autoa, joten voin katsella näitä keskusteluja ilman ennakkoasenteita, täysin ammatillisella näkökulmalla.
- Humanteri
Psygologi kirjoitti:
Ettei tule väärinymmärrystä, niin minä en omista Peugeotia enkä mitään muutakaan autoa, joten voin katsella näitä keskusteluja ilman ennakkoasenteita, täysin ammatillisella näkökulmalla.
> täysin ammatillisella näkökulmalla
Psykologit kirjoittavat ammattinimikkeensä eri tavalla kuin sinä nimimerkkisi. Mitähän ammattia sinä mahdat edustaa?
Nimimerkin valintahan on sinänsä täysin vapaata, ei siinä mitään. - Psygologi
Humanteri kirjoitti:
> täysin ammatillisella näkökulmalla
Psykologit kirjoittavat ammattinimikkeensä eri tavalla kuin sinä nimimerkkisi. Mitähän ammattia sinä mahdat edustaa?
Nimimerkin valintahan on sinänsä täysin vapaata, ei siinä mitään.Olen mielenterveysterapeutti ammatiltani, koulutukseltani hum.kand.
- ex-pug
Psygologi kirjoitti:
Olen mielenterveysterapeutti ammatiltani, koulutukseltani hum.kand.
Heh, kokemuksesta voin sanoa että pösön omistaja tarvitsee terapeuttia, sen verran on nimittäin huono "laatu" ko. merkin tuotteissa.. :)
- 206
21. uutena ostettu auto tässä elämässä, ja sinun siihen uskominen on minulle aivan sama.
- 206
206 kirjoitti:
21. uutena ostettu auto tässä elämässä, ja sinun siihen uskominen on minulle aivan sama.
Onhan autossa tietenkin takuu, jonka jälkeen merkki kuin merkki kuitenkin itselläni vaihtuu, mutta se kaikki järjestely siihen huoltoon vientiin vaatii aina järjestelyjä.
- Psygologi
ex-pug kirjoitti:
Heh, kokemuksesta voin sanoa että pösön omistaja tarvitsee terapeuttia, sen verran on nimittäin huono "laatu" ko. merkin tuotteissa.. :)
Annan mielelläni sinulle terapeuttista hoitoa, tuntiveloitukseni on 120 €, edellyttää vähintään kymmenen tunnin hoitojaksoa, joka yleensä auttaa lievemmissä tapauksissa potilasta vapautumaan harhoistaan.
- Psygologi
206 kirjoitti:
Tämä viestisi vahvistaa aiemman diagnosin, luku 21 on yleinen ns. kolminkertainen valehtelijan luku ( 3 x 7 =21) ja tutkimusten mukaan ihminen joka kertoo puuta heinää lukujen muodossa käyttää 96 %:n varmuudella seitsemällä jaollisia lukuja, 21 on näistä yksi yleisimpiä. Sanonta että seitsemän on valehtelijan luku ei ole pelkkää kansaanperinnettä, vaan sillä on tieteellisesti todettu yhtymä valehtelemiseen.
- Make
Psygologi kirjoitti:
Tämä viestisi vahvistaa aiemman diagnosin, luku 21 on yleinen ns. kolminkertainen valehtelijan luku ( 3 x 7 =21) ja tutkimusten mukaan ihminen joka kertoo puuta heinää lukujen muodossa käyttää 96 %:n varmuudella seitsemällä jaollisia lukuja, 21 on näistä yksi yleisimpiä. Sanonta että seitsemän on valehtelijan luku ei ole pelkkää kansaanperinnettä, vaan sillä on tieteellisesti todettu yhtymä valehtelemiseen.
Ei liity autoiluun tämän herran kommentit.
- Peugeot
Peugeot on hyvä auto, minä olen ajanut kolmella Peugeotilla yhteensä n.630 tuhatta vähävaivaista kilometriä. Ja kyyti on ollut mukavaa ja autot kauniita.
- 206
oikeasti voi saada hyvänkin yksilön, mutta kun niitä maanantai-autoja sattuu joillekin, se tottakai harmittaa, ja tietenkin siinä leimaa koko merkin.Minulle sellainen sattui, mutta olen pääsemässä tästä jo kauppoihin taas eri merkkiin. muuten auto on hyvä ajaa, mutta ne viat....
- tane
206 kirjoitti:
oikeasti voi saada hyvänkin yksilön, mutta kun niitä maanantai-autoja sattuu joillekin, se tottakai harmittaa, ja tietenkin siinä leimaa koko merkin.Minulle sellainen sattui, mutta olen pääsemässä tästä jo kauppoihin taas eri merkkiin. muuten auto on hyvä ajaa, mutta ne viat....
?? onko näin
- Minä
Volkswagenin, Renaultin, Audin, Saabin ja Hondan kautta Peugeotiin. Nykyinen Peugeot on jo kolmas peräkkäin (405-405-406) ja luulen löytäneeni oman pysyvän merkkini. Jonkin verran pikkuvikoja on ollut, mutta perusasiat (ennen kaikkea alusta) ovat sitäkin paremmassa kunnossa. En halua täysin viatonta mutta tylsää autoa, joka ei tarjoa autoilun nautintoa sormenpäiden, takamuksen ja selkäytimen jatkeen kautta. Kuka mistäkin tykkää.
- Nalletar
aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Ei tylsiä, persoonattomia autoja!
- Autohemmo
Silloin kun otsikko alkaa kuten tässä, kysymyksessä on nörtti joka ei veilä ole ajokortti iässä.
- iloinen
Käyppäs kattomassa fordien sivuilla niitten ongelmia niin sulla on taas hyvä auto. On muuten hupia kerrakseen....
- Peugeot 405 SRI
Niitä on kaupat täynnä. Niitä myydään sullekkin. Kokeile rauhassa mutta älä tule tänne sitten itkemään.
- Jusba-pesonen
Juu ei se merkkiä vaihtamalla parane ku ei oo insinoorit vieläkään keksineet huoltovapaata autoa
On ihan sama mikä auto niin varmasti löytyy ne vakioviat!! Ehkä se vaan on niin että pösö on myös elämäntapa semmoinen joka ei sovi ruikuttajille mutta ainaskin meillä on aktiivisia onnellisia pösönomistajia:)) - Jaq
Oma käsitykseni siitä että jokin automerkki on huono-laatuisen maineessa merkitsee sitä, että maanantaikappaleita on muihin merkkeihin verrattaessa enemmän. Itse omistin pökön jossa oli vikana puolet vikalistasta, itkin ja korjasin ja taas baanalle hymy suussa.
Myin autoni ja nyt on uusi pösö kiikarissa, olisiko minun parempi vaihtaa merkkiä? ;)
Usein myös autosta korjataan nämä huonon laadun aiheuttamat viat takuuaikana, sen jälkeen auto "voi" olla vikavapaa pitkän aikaa. Riippuen vikojen uusimistiheydestä eli *luonteesta*.
Jos näin lyhyesti loppuun sanoisin jotain positiivista vielä vanhasta pösöstäni, niin lähestulkoon kaikki viat jotka ilmestyivät - olivat jo helsinginsanomien vikalistassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841