Eilen poistui Viasat meikäläisen kuvaruudusta... kaksi vuotta takana ja sen aikana kymmenittäin erillaisia ongelmia, joista koko sopimuskautena Viasat ei välittänyt ollenkaan... parannusta ei tullut.. tyhjiä lupauksia kyllä.
Sopimuskauden viimeisinä parina kuukautena tuli kyllä yhteydenottoja Viasatin puolesta tuhkatiheään, kun yrittivät saada milloin milläkin konstein, minua jatkamaan sopimustani... älyttömiä tarjouksia yms. sateli tämän tästä... niihin miinoihin en enää mennyt.
Viasatilla ei oikein osata huolehtia asiakkaittensa tyytyväisyydestä... se sitten kostautuu sopimuskausien päätyttyä, kun sopimuksia ei jatketa, sillä satun tietämään, etten suinkaan ole ainoa, joka tähän ratkaisuun on päätynyt... meitähän on tuhansia ja taas tuhansia, vahingosta viisastuneita.
Eipähän tarvitse enää katsoa B-leffoja, jotka kaiken lisäksi pilataan tekstien takana olevalla mustalla palkilla...
Viasat poistui ....
sopimus
1
551
Vastaukset
- vittuuntunut
kävi minulle ja ei tuke takaisin ikinä viasat pakettia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079