Mikä ihmeen entisaikojen HIFK-kierrätyskeskus Ässistä on tulossa...? Kas kun ei Hagman...
Ja samaan aikaan omat miehet näyttävät lipuvan muualle. Oikein huvittavaa kun jotkut ässäfanit kertoo netissä innoissaan, että nyt katkesi huhuilta siivet, kun nämä pelaajat sanoo lehdessä, että "sopimusta ei ole vielä mihinkään muualle ja Ässät on hyvä vaihtoehto..."
HAH, just joo - uskotaan joo joo. Porissahan tiedetään, että sopimuksethan tehdään vasta keväällä. Jep jep... Haloo! Varmaan ne voisi vastata toimittajalle, että "Ässät ei ole enää minkäänlainen vaihtoehto, tein juuri pitkän sopimuksen Tampereelle/Turkuun/Raumalle, mutta tsemppaan tässä nyt loppukauden kovalla patasydämellä..."
"Huhuilta katkesi siivet..." Voi hyvän tähen sentään - sallikaa mun nauraa...
Suhonen-Matikainen-Rindell-Carlsson-Lindfors-Lundell...
Mitäh Fiddua
1
218
Vastaukset
- ongelmastast
terapeuttisi kaa. tää o mun neuvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2743431Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211893Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1381083
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67983Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.87825Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706