Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fleshlight ja Hotlips

minä vaan

Terve.

Ajattelin ostaa Fleshlight -Vaginan http://www.hotlips.fi liikkeestä. Onko Fleshlight Vagina hyvä, eli siis tuntuuko aidolta, jne. Minulla on "pieni" joten onko tämä kuitenkin sopiva. Tuleeko paketti eri lähettäjänimellä, huomaamattomasti? Entä kuinka nopeasti? Suositteletko kumpaakin?

10

7913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovainen

      Oli jäänyt siihen nalkkiin ja joutui käymään arvauskeskuksessa irroittamassa kapistuksen , oli hoiturit vähän virnuilleet.

      • FLESHLIGHT FOREVER

        No joo, olen tuore Fleshlighin onnellinen omistaja ja voin vain todeta, että em. kapistus on elämäni paras ostos ja ikää on jo 26 vuotta. Tilaus toimitetaan parissa päivässä huomaamattomasti, aivan kuin mikä tahansa paketti. Se täytti sekä ylitti kaikki uljaimmatkin toiveeni, eikä aito tavara jota sitäkin on kyllä reilusti tarjolla tule jatkossa maistumaan entiseen tapaan. Fleshlightin tuottama mukava alipaine ja miellyttävä materiaali saavat aikaan todellisen super-stondiksen ja kudin mukana lähtee melkein hiuksetkin päästä. Joten älkää kukaan enää epäröikö, mars mars tilaamaan. ETTE PETY! Jokaisen 69€:n edestä taattua tyytyväisyyttä. Ja kuten joku muu onnellinen omistaja totesi: Fleshlightia ei tarvitse viedä elokuviin.


      • ....
        FLESHLIGHT FOREVER kirjoitti:

        No joo, olen tuore Fleshlighin onnellinen omistaja ja voin vain todeta, että em. kapistus on elämäni paras ostos ja ikää on jo 26 vuotta. Tilaus toimitetaan parissa päivässä huomaamattomasti, aivan kuin mikä tahansa paketti. Se täytti sekä ylitti kaikki uljaimmatkin toiveeni, eikä aito tavara jota sitäkin on kyllä reilusti tarjolla tule jatkossa maistumaan entiseen tapaan. Fleshlightin tuottama mukava alipaine ja miellyttävä materiaali saavat aikaan todellisen super-stondiksen ja kudin mukana lähtee melkein hiuksetkin päästä. Joten älkää kukaan enää epäröikö, mars mars tilaamaan. ETTE PETY! Jokaisen 69€:n edestä taattua tyytyväisyyttä. Ja kuten joku muu onnellinen omistaja totesi: Fleshlightia ei tarvitse viedä elokuviin.

        ...että sä olet jossakii hot lipsissä tai vastaavassa töissä? Kuulostivaan aika "mainos-tv" tekstiltä.


      • Fleshari

        Ei muuten pidä paikkaansa. Siihen ei todellakaan, mitenkään, voi jäädä nalkkiin.


      • Fleshari
        .... kirjoitti:

        ...että sä olet jossakii hot lipsissä tai vastaavassa töissä? Kuulostivaan aika "mainos-tv" tekstiltä.

        En tiedä tuosta ylemmästä kirjoittajasta, mutta minä en ole missään kaupassa töissä. Omistin aiemmin fleslightin, tosin tilasin sen jenkeistä kun sitä ei saanut Suomesta ennen. Hintaa tuli jenkkilästä tilattuna noin satku, ei mitään hajua paljon tuo maksaa suomessa kaupasta ostettuna.

        Mutta joka tapauksessa, flesharissa kyllä yhdistyy aika monta hyvää ominaisuutta. Pehmeä, hyvän tuntuinen ja aika kestäväkin se on.


    • fleshmolo

      Kävin itse ostamassa Fleslightin Itäkeskuksen Hot Lipsistä. Niillä oli vain pari jäljellä "mouth"-mallia, mutta ostin kuitenkin vaikka pilluversiota olisi tehnyt enemmän mieli.
      Lukekaa käyttöohje tarkemmin kuin mitä minä tein. Eli älkää peskö saippualla, vaan pelkällä vedellä. Pinta nimittäin muuttuu hankalaksi tahmaksi saippuasta. Käyttää sitä silti edelleen voi ja kyllä mielelläni käytänkin. Olen joskus ennenkin ostanut tekopillun, mutta tämä on ihan omaa luokkaa. Kalu menee laiteen sisällä tosi jäykäksi ja paneminen (tai runkkaamistahan se on) tuntuu aivan helvetin hyvältä. Mulla on itse asiassa hyvinkin iso kalu, mutta sisäosa laitteessa on muotoiltu niin, että pienelläkin saa uskoakseni oikein hyvää kyytiä tehtyä itselleen.

    • Anonyymi

      Mullakin on pieni..

    • Anonyymi

      Hyvä on Fleshlight. Vuoden verran olen käyttänyt. Sillä saa seisomaan todella kovana eikä tarvitse kauan lykkiä kun jo lasti lentää. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Todella hyvä. Ikää on jo 53v reissuhommissa ja olen käyttänyt tätä tekovaginaa jo 10 vuotta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe