Terve.
Ajattelin ostaa Fleshlight -Vaginan http://www.hotlips.fi liikkeestä. Onko Fleshlight Vagina hyvä, eli siis tuntuuko aidolta, jne. Minulla on "pieni" joten onko tämä kuitenkin sopiva. Tuleeko paketti eri lähettäjänimellä, huomaamattomasti? Entä kuinka nopeasti? Suositteletko kumpaakin?
Fleshlight ja Hotlips
10
7998
Vastaukset
- Varovainen
Oli jäänyt siihen nalkkiin ja joutui käymään arvauskeskuksessa irroittamassa kapistuksen , oli hoiturit vähän virnuilleet.
- FLESHLIGHT FOREVER
No joo, olen tuore Fleshlighin onnellinen omistaja ja voin vain todeta, että em. kapistus on elämäni paras ostos ja ikää on jo 26 vuotta. Tilaus toimitetaan parissa päivässä huomaamattomasti, aivan kuin mikä tahansa paketti. Se täytti sekä ylitti kaikki uljaimmatkin toiveeni, eikä aito tavara jota sitäkin on kyllä reilusti tarjolla tule jatkossa maistumaan entiseen tapaan. Fleshlightin tuottama mukava alipaine ja miellyttävä materiaali saavat aikaan todellisen super-stondiksen ja kudin mukana lähtee melkein hiuksetkin päästä. Joten älkää kukaan enää epäröikö, mars mars tilaamaan. ETTE PETY! Jokaisen 69€:n edestä taattua tyytyväisyyttä. Ja kuten joku muu onnellinen omistaja totesi: Fleshlightia ei tarvitse viedä elokuviin.
- ....
FLESHLIGHT FOREVER kirjoitti:
No joo, olen tuore Fleshlighin onnellinen omistaja ja voin vain todeta, että em. kapistus on elämäni paras ostos ja ikää on jo 26 vuotta. Tilaus toimitetaan parissa päivässä huomaamattomasti, aivan kuin mikä tahansa paketti. Se täytti sekä ylitti kaikki uljaimmatkin toiveeni, eikä aito tavara jota sitäkin on kyllä reilusti tarjolla tule jatkossa maistumaan entiseen tapaan. Fleshlightin tuottama mukava alipaine ja miellyttävä materiaali saavat aikaan todellisen super-stondiksen ja kudin mukana lähtee melkein hiuksetkin päästä. Joten älkää kukaan enää epäröikö, mars mars tilaamaan. ETTE PETY! Jokaisen 69€:n edestä taattua tyytyväisyyttä. Ja kuten joku muu onnellinen omistaja totesi: Fleshlightia ei tarvitse viedä elokuviin.
...että sä olet jossakii hot lipsissä tai vastaavassa töissä? Kuulostivaan aika "mainos-tv" tekstiltä.
- Fleshari
Ei muuten pidä paikkaansa. Siihen ei todellakaan, mitenkään, voi jäädä nalkkiin.
- Fleshari
.... kirjoitti:
...että sä olet jossakii hot lipsissä tai vastaavassa töissä? Kuulostivaan aika "mainos-tv" tekstiltä.
En tiedä tuosta ylemmästä kirjoittajasta, mutta minä en ole missään kaupassa töissä. Omistin aiemmin fleslightin, tosin tilasin sen jenkeistä kun sitä ei saanut Suomesta ennen. Hintaa tuli jenkkilästä tilattuna noin satku, ei mitään hajua paljon tuo maksaa suomessa kaupasta ostettuna.
Mutta joka tapauksessa, flesharissa kyllä yhdistyy aika monta hyvää ominaisuutta. Pehmeä, hyvän tuntuinen ja aika kestäväkin se on.
- fleshmolo
Kävin itse ostamassa Fleslightin Itäkeskuksen Hot Lipsistä. Niillä oli vain pari jäljellä "mouth"-mallia, mutta ostin kuitenkin vaikka pilluversiota olisi tehnyt enemmän mieli.
Lukekaa käyttöohje tarkemmin kuin mitä minä tein. Eli älkää peskö saippualla, vaan pelkällä vedellä. Pinta nimittäin muuttuu hankalaksi tahmaksi saippuasta. Käyttää sitä silti edelleen voi ja kyllä mielelläni käytänkin. Olen joskus ennenkin ostanut tekopillun, mutta tämä on ihan omaa luokkaa. Kalu menee laiteen sisällä tosi jäykäksi ja paneminen (tai runkkaamistahan se on) tuntuu aivan helvetin hyvältä. Mulla on itse asiassa hyvinkin iso kalu, mutta sisäosa laitteessa on muotoiltu niin, että pienelläkin saa uskoakseni oikein hyvää kyytiä tehtyä itselleen. - Anonyymi
Mullakin on pieni..
- Anonyymi
Hyvä on Fleshlight. Vuoden verran olen käyttänyt. Sillä saa seisomaan todella kovana eikä tarvitse kauan lykkiä kun jo lasti lentää. Suosittelen!
- Anonyymi
Todella hyvä. Ikää on jo 53v reissuhommissa ja olen käyttänyt tätä tekovaginaa jo 10 vuotta.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa tuolta kun saa edullisemmin.
https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1854231"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?922766Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1442277Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8222336 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark252128- 192031
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302017Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371841- 851839
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201836