Fleshlight ja Hotlips

minä vaan

Terve.

Ajattelin ostaa Fleshlight -Vaginan http://www.hotlips.fi liikkeestä. Onko Fleshlight Vagina hyvä, eli siis tuntuuko aidolta, jne. Minulla on "pieni" joten onko tämä kuitenkin sopiva. Tuleeko paketti eri lähettäjänimellä, huomaamattomasti? Entä kuinka nopeasti? Suositteletko kumpaakin?

10

7943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovainen

Oli jäänyt siihen nalkkiin ja joutui käymään arvauskeskuksessa irroittamassa kapistuksen , oli hoiturit vähän virnuilleet.

• FLESHLIGHT FOREVER

No joo, olen tuore Fleshlighin onnellinen omistaja ja voin vain todeta, että em. kapistus on elämäni paras ostos ja ikää on jo 26 vuotta. Tilaus toimitetaan parissa päivässä huomaamattomasti, aivan kuin mikä tahansa paketti. Se täytti sekä ylitti kaikki uljaimmatkin toiveeni, eikä aito tavara jota sitäkin on kyllä reilusti tarjolla tule jatkossa maistumaan entiseen tapaan. Fleshlightin tuottama mukava alipaine ja miellyttävä materiaali saavat aikaan todellisen super-stondiksen ja kudin mukana lähtee melkein hiuksetkin päästä. Joten älkää kukaan enää epäröikö, mars mars tilaamaan. ETTE PETY! Jokaisen 69€:n edestä taattua tyytyväisyyttä. Ja kuten joku muu onnellinen omistaja totesi: Fleshlightia ei tarvitse viedä elokuviin.

• ....
        FLESHLIGHT FOREVER kirjoitti:

No joo, olen tuore Fleshlighin onnellinen omistaja ja voin vain todeta, että em. kapistus on elämäni paras ostos ja ikää on jo 26 vuotta. Tilaus toimitetaan parissa päivässä huomaamattomasti, aivan kuin mikä tahansa paketti. Se täytti sekä ylitti kaikki uljaimmatkin toiveeni, eikä aito tavara jota sitäkin on kyllä reilusti tarjolla tule jatkossa maistumaan entiseen tapaan. Fleshlightin tuottama mukava alipaine ja miellyttävä materiaali saavat aikaan todellisen super-stondiksen ja kudin mukana lähtee melkein hiuksetkin päästä. Joten älkää kukaan enää epäröikö, mars mars tilaamaan. ETTE PETY! Jokaisen 69€:n edestä taattua tyytyväisyyttä. Ja kuten joku muu onnellinen omistaja totesi: Fleshlightia ei tarvitse viedä elokuviin.

...että sä olet jossakii hot lipsissä tai vastaavassa töissä? Kuulostivaan aika "mainos-tv" tekstiltä.

• Fleshari

Ei muuten pidä paikkaansa. Siihen ei todellakaan, mitenkään, voi jäädä nalkkiin.

• Fleshari
        .... kirjoitti:

...että sä olet jossakii hot lipsissä tai vastaavassa töissä? Kuulostivaan aika "mainos-tv" tekstiltä.

En tiedä tuosta ylemmästä kirjoittajasta, mutta minä en ole missään kaupassa töissä. Omistin aiemmin fleslightin, tosin tilasin sen jenkeistä kun sitä ei saanut Suomesta ennen. Hintaa tuli jenkkilästä tilattuna noin satku, ei mitään hajua paljon tuo maksaa suomessa kaupasta ostettuna.

Mutta joka tapauksessa, flesharissa kyllä yhdistyy aika monta hyvää ominaisuutta. Pehmeä, hyvän tuntuinen ja aika kestäväkin se on.

• fleshmolo

Kävin itse ostamassa Fleslightin Itäkeskuksen Hot Lipsistä. Niillä oli vain pari jäljellä "mouth"-mallia, mutta ostin kuitenkin vaikka pilluversiota olisi tehnyt enemmän mieli.
      Lukekaa käyttöohje tarkemmin kuin mitä minä tein. Eli älkää peskö saippualla, vaan pelkällä vedellä. Pinta nimittäin muuttuu hankalaksi tahmaksi saippuasta. Käyttää sitä silti edelleen voi ja kyllä mielelläni käytänkin. Olen joskus ennenkin ostanut tekopillun, mutta tämä on ihan omaa luokkaa. Kalu menee laiteen sisällä tosi jäykäksi ja paneminen (tai runkkaamistahan se on) tuntuu aivan helvetin hyvältä. Mulla on itse asiassa hyvinkin iso kalu, mutta sisäosa laitteessa on muotoiltu niin, että pienelläkin saa uskoakseni oikein hyvää kyytiä tehtyä itselleen.

• Anonyymi

Mullakin on pieni..

• Anonyymi

Hyvä on Fleshlight. Vuoden verran olen käyttänyt. Sillä saa seisomaan todella kovana eikä tarvitse kauan lykkiä kun jo lasti lentää. Suosittelen!

• Anonyymi

Todella hyvä. Ikää on jo 53v reissuhommissa ja olen käyttänyt tätä tekovaginaa jo 10 vuotta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe