Olimme vaimoni kanssa eräässä hotellissa viikonloppua viettämässä. Hän oli sopinut tapaamisen erään vanhan tuttunsa (miehen) kanssa meidän hotellihuoneeseen, tämä mies ei ollut minusta tietoinen.
Olin Hotellin alakerassa kun he tapasivat hotellihuoneessamme. Sovimme että vaimoni soittaa kun saan mennnä huoneeseen.
Soitto tulikin keskiyön aikoihin, jännitti oliko mies vielä huoneessa ja oliko vaimoni saanut siemeniä.
Menin huoneeseen, vaimoni oli peittojen alla yksin, tyydytetyn näköisenä, riisuin itseni alasti, kävin vielä suihkussa - kysyin oletko sinä suihkutellut - ei ollut - vaati että minun pitää nuolemalla siistitä hänet, ryömin suoraan maistamaan hänen paljaaksi ajeltua pillua, suorastaan nautin mahtavasta mausta - vaimostani pursusi toisen miehen sperma, nuolin ja nielin kaikki nesteet mitä vaimostani valui, nautin hänen maustaan.
Suurenmoista.
Vaimoni
20
18095
Vastaukset
- "Jahvetti"
Kaikkea sitä elämässä voi sattua !
- on kokemusta
Onhan se tosi kiihottavaa kun saa oman vaimon spermaisena viereen.
- HQ77
Tuttua on, onhan se aika jänskää kun vaimo on palannut reissultansa hyvin naituna puremajälkiä kaulalla ja rinnoissa ja reisien sisäpinnoilla.
Sitten kun on itse nainut häntä niin on nähnyt erikoisen ilmeen hänen kasvoillaan kun hä on muistellut tilannetta vieraan miehen sylissä. pyysin häntä sulkemaan silmänsä ja muistelemaan sitä miestä samalla kun nain häntä, ah mikä kasvojen ilme hänelä olikaan, hän kuumeni entisestään ja voihki kaksinverroin. - muitakin
kaltaisianne.suomalainen aisuri sivusto
http://kukkalaatikko.com/ - kalle69
oletkos koskaan ajatellut, että millasta olisi jos oisit saanut salaa nähdä kuinka vaimoasia pannaan joka suunnasta ja useampaan aukkoon!!
- -yxs vaan-
...voisi ainakaan itse tehdä silleen, että antaisin vaimoni vehdata vieraan kanssa silleen, etten olisi itse osallisena, tai vähintäänkin katseluetäisyydellä / omata mahdollisuuden katseluun tarpeen tullen. Olen myös aika varma, että fiksu ja kemialtaan sopiva kolmas pyörä ymmärtää tämän sanomattakin, kun leikissä kaikki leikkii ja saa osuutensa nautinnosta. Ja kuuluuhan hyviin tapoihin myös se, että vierasta kestitään ja vaimosi jo tehtyä oman hommansa, sä hoidat vastaavasti oman hommasi siisteyden saralla? Näin me urokset ollaan laumoissa toimittu kautta vuosisatojen ja korjattu talteen vieraat siemenet naaraidemme jouduttua 'vahingossa' kilpailevan uroksen ottamaksi. Et ihan luonnollista hommaa ja sen ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...
- -T-
Itse olen muutaman kerran vienyt Naiseni Keltsun cinemaan.Siellä hän on imenyt ja runkannut useita kaluja,ja antanut hieroa pilluaan ja rintojaan gloryholesta.Kerran päästimme siistin pukumiehen samaan koppiin kanssamme,hän nussi Naistani lattialla,samalla Naiseni imi kaluani,laukesin hänen suuhunsa,sai mahtavan orgasmin.Kerran päästimme 4 Miestä samaan koppiin,jossa penkki,yksi laukesi pyllyyn,1 pilluun,ja loput suuhun rinnoille.Oli kiihottavaa hieroa hänen spermaista alapäätään..Menimme jatkamaan kahdestaan Omenahotelliin,olimme niin kiimassa,että nussimme melkein aamuun asti.Seksi on ihanaa!!
Tämä tarina on kaiken lisäksi totta!Tapahtui 2006-2007 aikana. - -yxs vaan-
-T- kirjoitti:
Itse olen muutaman kerran vienyt Naiseni Keltsun cinemaan.Siellä hän on imenyt ja runkannut useita kaluja,ja antanut hieroa pilluaan ja rintojaan gloryholesta.Kerran päästimme siistin pukumiehen samaan koppiin kanssamme,hän nussi Naistani lattialla,samalla Naiseni imi kaluani,laukesin hänen suuhunsa,sai mahtavan orgasmin.Kerran päästimme 4 Miestä samaan koppiin,jossa penkki,yksi laukesi pyllyyn,1 pilluun,ja loput suuhun rinnoille.Oli kiihottavaa hieroa hänen spermaista alapäätään..Menimme jatkamaan kahdestaan Omenahotelliin,olimme niin kiimassa,että nussimme melkein aamuun asti.Seksi on ihanaa!!
Tämä tarina on kaiken lisäksi totta!Tapahtui 2006-2007 aikana.Mun mielestäni toi tuollainen menee jo liian 'kylmäksi' panemiseksi. Kyllä se vieras pitäisi tuntea jollain tapaa, tai tapahtua luonnollisemmalla tavalla oikeanlaisten kemioiden kohdatessa, vaikkapa sattumalta. Myös ympäristön pitäisi olla "keltsua", mikä se sitten onkin, romanttisempi, jotta nainen tuntee olevansa muutakin kuin vain keinovagina. Eli, enemmän hellyyttä, normaalia kanssakäymistä, jne ja vasta sitten annetaan asioiden hoitua pidemmälle, jos siltä tuntuu. Kertaakaan en tosin ole vaimoni kanssa tälläisiä vierasmies-juttuja touhunut, mutta asioista on kuitenkin sen verran sängyssä juteltu, että tiedän aika tarkkaan miten se sitten meidän kohdalla tapahtuu, jos koskaan tapahtuu. Ajatus kiihoittaa kuitenkin meitä molempia, että sellaista piristävää jännitystä on ainakin olemassa, kun tuskin tämä tarkoitukseen sopiva kaverikaan jättäisi tilaisuutta käyttämättä. Aina se on meinaan halunnut mun vaimoa panna, vaimo saada siltä meisseliä, että ainakin ajatuksena melko todellisen tuntuinen fantasia...
- hiukan huonompi tuuri
Nuolla lutkutit kaverin herpeksen, selviää että on käynyt tallinnassa nussimassa huoria nyt sitten odotellaan mitä testit tuo tullessaan ;)
- Tyhjät munat
Vaimoni käy luvan kanssa muutaman kerran yksin tanssseissa tavoitteena iskeä vieras mies, ja hyvin on onnistunut. Joskus hän soittaa minulle lähtevänsä miehen kanssa ja joskus näen omasta kellostanikin, miten hän on onnistunut. Kyllä on mahtavaa, kun vaimo tulee aamuyöstä makuuhuoneeseen, riisuu vaatteensa ja tulee viereeni, ja pääsen sitten nussimaan liukasta ja limaista vittua. Naidessamme hän kertoo, millaista oli ollut vieraan kanssa.
Minulla on tietysti samat oikeudet, mutta ei se miehiltä niin helpolla onnistu. Ihmettelen kuitenkin, että miksi vaimoni hyppy vieraissa kiihottaa minua niin mahdottomasti, mutta kotiin tulo munat tyhjäksi naituina ei kiihota läheskään yhtä paljon?- minullakin
Meillä on sovittu kauan sitten että saa harrastaa seksiä myös muiden kanssa.
Muiden miesten kanssa vaimoni käyttää kondomia, mutta meillä on eräs kaveri joka saa painaa paljaalla, vaimoni kun on tuon miehen ainoa pano.
Pakko sanoa tähän väliin että kiihottaa kyllä ihan tajuttomasti kun vaimo käy tuon miehen luona ja sanoo tekevänsä sitä säälistä, että kaverikin saisi joskus pillua. Vaimoni on ainoa jota kaveri on päässyt panemaan. Hän on elämänsä aikana seurustellut kahdesti nuorena, mutta ei ehtinyt saamaan seksiä. Joskus ravintolassa kun olemme olleet, on ollut kiihottavaa sivusilmällä katsella sitä kuinka kaveri yrittää vietellä vaimoani ja vaimoni itse päättää antaako hän vai ei. Hän on muutaman kerran kieltäytynytkin.
Todella kiihottavaa kuunnella kuinka vaimo kertoo kuinka on kuiskutellut miehen korvaan kauniita lauseita ja kehottanut laukeamaan syvälle häneen, samaan aikaan kun me rakastelemme. Me kolme tiedämme tästä järjestelystä ettei tämä mitään kauhean salaista ole meidän kesken.
Mutta siis omalla kohdalla on ihan sama asia, vaikka olisi nainut toisen naisen kanssa, niin ei se kiihota oikeastaan lainkaan, kunhan on vaan pano. Sen sijaan vaimon tullessa kotiin ja kertoessaan tapahtumista saa hormoonit hyrräämään, varsinkin kun hän on käynyt kaverin luona ja hänellä on vielä tuoreet spermat sisällään.
- vieraissa
En oikein edes, tiedä onko hän naiseni. Työni puolesta olen poissa kotoa jopa 8 viikkoa kerrallaan. Pakko oli sopia vieraissa käynneistä. Joudun kotona käydessäni ostamaan paksun pinkan kumeja varastoon, ennen maailmalle lähtöä. Olemme sopineet, että hän säilyttää käytetyt kondomit,"luottamuksen osoituksena". Kolmen vuoden aikana näitä ns. rakastajia on vain kertynyt niin paljon, että hirvittää. On jos jonkunlaista, joku tummaverinenkin, onneksi suomalaiset ovat hänen suosikkejaan, ainakin sanoo niin. On sattunut monasti kotona ollessani, että miehet soittavat ja onpa hän lähtenytkin "yönselkään". Puhelimessa on paljon enemmän miesten, kuin naisten nimiä. Kai me rakastamme toisiamme, naiseni on kaunis ja siitä varmasti osittain johtuukin hänen suosionsa. Pitäisiköhän etsiä toinen nainen mietin, mutta jos sattuukin "sellainen piilohutsu" niin entäs sitten?
- Matkatyöläinen
Vaimoni matkustelee työnsä takia paljon, ja saattaa joskus olla melkein koko viikon työmatkalla. Hänen työparinsa on häntä hiukan nuorempi mies, joka on usein mukana.Huvin pian kävi selväksi, että hotellissa he asuvat avoparina samassa huoneessa ja kuluttavat aikaansa kuin aviopari. Ensin olin mustasukkainen, mutta sitten se kiihotti minua tavattomasti.Tätä on jo jatkunut muutama vuosi, ja jännitys on pysynyt ennallaan. Soittelemme päivän mittaan useita kertoja, ja olen hyvin selvillä asioiden kulusta. Pakko siinä jutellessa on sitten runkata.
- saavierasta
Minua on kiihottanut aina nämä vaimo vieraissa tapaukset. Kerroin siitä sitten vaimolle niin sain lopulta tietää että hän oli jo vierasta saanut useamman kerran. Käydessään viihteellä hän jää aina työkaverinsa luokse yöksi olohuoneen lattialle. Yöllä työkaverin mies on tullut ja pannut takaa ja aamulaa olleet sitten kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vaimo odottaa yöllä patjalla aina pillu märkänä ja sitten jossakin vaiheessa mies tulee ja nussii takaa kunnes ruiskii spermat sisään, ja minä odotan vaimoa seuraavana päivänä kotiin ja sitten taas pannaan. Vaimoa kiihottaa kuulema kovasti se kun hän kuulee miehen tulevan portaita alas ja tietää kohta saavansa isoa. Se tulee kuulema aina alasti ja kulli jo ihan kovana sojottaen kohti kattoa. Vaimo ei tiedä tietääkö sen työkaveri tästä.
- vaimon/vaimokkeen pillussa
tekee niin kiihottavan..En ite haluis toisten mällejä oman muijjan pilluun..nehän rupee haisemaanki siellä ja vielä et nuolis niitä tai vastaavaa..sehän on jo aika homomaista..Kyllä omaa on vieras pannu ja loppukuusta ehkä yks ns kaveri panee sitä ku päästän emännän sen luokse. MUt ei mällejä pilluun!
- Naiminen riittää
Enpä minäkään ole kovin innostunut nuolemaan toisen miehen nuljua vaimoni vitusta. Vaimo käy vieraissa toisinaan ja tulee sitten kotiin pillu limaisena, ja haluan kosketella ja kaivella sitä ja tunnustella, että aitoa spermaa siellä on. Sitten nussin häntä, ja olo on kiihottava, kun ajattelee, että ehkä tunti sitten vitussa kävi vieras kulli ja latasi sinne komean annoksen spermaa. En kyllä millään kuvittele voivani alkaa nuolla vieraan miehen nuljua vaimoni vitusta.
- -T-
Naistani taas kiihotti ihan mielettömästi,kun oli imenyt vieraan miehen spermat gloryholesta,ja suuteli minua.Kyllä se kieltämättä kiihotti minuakin.
- Anonyymi
Oltiin vaimon kanssa kahdestaan hotellissa käytiin alhaalla syömässä paikalla oli pljon nuoria jotain pelaajia ja tiskillä oli vilskettä vaimo halusi ylös huoneeseen riisui ja jätti seksikkäät asut päälle juotiin vähän aikaa ja vaimo keimaili hyväilin kun seisoi vieressä sanoin olis sinussa pojille naista koskettelin housun päältä vaimo hieroi rintojaa nännit pitkinä huokaili olis se mukavaa olisit mustis se on varmaa levittijalat kuiskas olenko seksikäs nousin ulös vaimo veti housut alas ja imi hurjempana kuin kotona sanoi katsoititko jos imisin vierasta kalua tulenyt ja pyllisti laskin vähän pitsi housuja ja työnnin sisään sanoin olet hurja vaimo sanoi itse kehuit että panisivat minua olisin niiden kiimapillu panin ja työnnin makuulle ja nuolin takaa vaimo pyysi sisään kävi piruus mielessä sanousin kysyi mihin nyt sanoi käyn sulle pojan, sanoin jos menet annan pillua annoin lasin sanoin odota.
Alhaalla tiskillä oli tungosta yksi sanoi ei tääältä naista saa sanoin on tiedossa kaverukset nauroi valehtelet sanoin 212 siellä on Anja koputtakaa ja sanokaa Arto käski tänne. Estelee varmaan mutta reilusti työnnätte sänkyyn ja toinen imee rintoja ja toinen repäisee housut ja nuolee. Pojat katsoi toisiaan ja nauroivat ja pilliauto tulee heti sanoin jos oikeen tappelee vastaan sanotte maksoitte kaksi sataa nyt pitää mennä kovistelemaan.
Pojat lähti kului aikaa nousin hissille ja istui sohvalle meni aikaa pojat tuli ja lähtivät hissille toinen sanoi oli hurja nainen.
Menin sisään vaimo makasi tukka sekaisin ja hymyili möit sitten huorana kysyin oliko hyvä vaimo huokasi neljä kertaa oli hyvä ja heitti peiton pois koko alapää oli limassa kuiskas tule nyt riisuin äkkiä vaimo oli valmiina ja tosi liukas kuiskas odota.
Minä luulin että sinä tuut ja avasin pojat tuli sisään sanoin väärä huone kutsuivat minua nimeltä ja olit kuulema luvannut istahdin ihmettelemään sängylle molemmat tuli viereen ja tisseihin kiinni kehivat että oileat tissit ja yläosa lähti molemmat imi nännejä estelin niin kaaduin seljälleen housut lähti ja tunsin kielen pillussa sanoiva että maksoivat mietin silmät kiinni vähän aikaa kieli pillussa alkoi tuntua hyvältä en nähnyt kun toinen imi nännejä aika kovakouraisesti sekin kiihotti sitten oli kalu pillussa se oli viimmeinen niitti poika nai ihanasti tunsin oli tosi kova kalu nai ja nai sitten laukesi olin saada jo silloin toinen tuli tilalle ja saanut poika joi kossua tämä toinen sai minulle orgasmin painoin paka roista toinen huusi nyt se oikein haluaa.
Luulin että loppui minut käännettiin ja ensimmäinen tuli takaa olin silmät kiinni ja nautin kerrankin tuli sinun haave mieleen annan pillua vieraalle molemmat pani takaa sitten lähtivät sanoivat hyvä pillu.
Vaimo kuiskas kiitostunnut ihanalta kuiskas halusin hulluna niitä poikia ihanat kalut voi kulta pannaan sievästi rakasteltiin pitkään ja levähdettiin kätävältä kuului naurua ja oveen koputettiin annoin suukon mitään ei ole sovittu koputus jalkui vaimo avasi pojat tuli sisään sanoivat olet varattu sanoin maksoin aamuun pojat löi pullon pöytään ja rahaa nousin tuoliin vaimo katsoi poja työnsi sänkyyn ja toinen alkoi panna vaimo tyrkytti pillua lantio ylhäällä ei kestänyt pitkään kun laukesi toinen meni heti perään ja pani takaa vaimo kiljui ja piti päätään käsillä pikku hiljaa pylly nousi tahtiin poika laski sisään molemmat laittoi housut sanoivat aamulla treeni.
Join rauhassa juomaa sanoin olihan se pano vaimo katsoi kuiskas tule ja levitti jalkoja kuiskas se pani pyllyyn kysyin sattuiko hymyili ei niin että ei lisää lasi meni pöytään menin taakse meni helposti sisään vaimo kuiskas en tiennyt että tekee näin hyvää nain sievästi olihan ensi kerta vaimo kuiskas seuraava on homo saat panna sitä pylly tuntui aina vaan hyvemmältä vaimo kuiskas tule silloin laukesin ja sinne meni viikon lasti.
Vaimo kuiskas paperia pyyhin enimmät vaimo pyysi viereen antoi pusun kuiskas vielä olet pervo ja nukahti.
Aamulla sanoi miksi suostuin olen vähän kipeä tuli viereen olet silti ihana katsoin vaimoa alkoi hymyilemään älä älä nousin päälle vaimo kietoi jalt kuiskas tuntuu että siellä on vaikka mitä sanoin haluan että sinä olet aina täynnä olet ihana vaimo pyysi kunnolla kiljahteli ja nautti ulisi kun laskin kaikki antoi suukkoja kuiskas ny kyllä pestään ja lähdetään tuolla rahalla syödään muualla en halua nähdä nuoria.
Ajettiin kotia kohti ja syötiin, lapset tuli halamaan ja saivat vähän lahjoja anoppi katsoi vaimoa sanoi olisit antanut nukkua edes vähän halsin anoppia kuiskasin ei keritty nykkua anoppi rutisti hkuiskas hyvä. Sitä reissua on muisteltu ja aina tuntuu nivusissa.- Anonyymi
Pötkökirjottaja taas iski. Toivottavasti sait kieliopin alkeet-kirjan joululahjaksi.
- Anonyymi
Avattu: 2009-01-07 17:29:57
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337