Osaakos joku kertoa että mistä johtuu phpbb3:ssa
kun tekee muutoksia teemoihin tai mallineihin niin muutokset ei päivity sivuille ainoastaan
otsakelogo muuttuu . Minulla on omalla apacella ja "vieraalla" palvelimella mutta molemissa sama juttu.Olen tehnyt muutokset huolellisesti mutta ei auta, edes fontin koko ei muutu muutoksen merkit kyllä tallenttuu tiedostoissa mutta sivun ulkoasu pysyy ennallaan . Myös oletustyylinä on tuo sama tyyli Onkokan niissä olemassa jokin lukitusasetus vai mikähän tässä mättää.
Muutokset ei
4
411
Vastaukset
- keksa
voihan se olla että joku toinen tyyli on vahvempi ja siten ylikirjoittaa sinun tekemäsi muutokset.
Asenna Firefox ja valitse Custom install. Asennetaessa valitse että asennetaan myös WebDeveloper.
Sitten menet sivullesi ja Firoxilla voit valita sivun kunkin elementin ja se kertoo sinulle mikä tyyli vaikuttaa mihinkin elemettiin. Näin voit päätellä mikä sääntö vaikuttaa ja mistä tiedostosta se tulee - php-miäs
phpBB lataa aika ison määrän ulkoasun tiedostoista välimuistiin johonkin muuhun hakemistoon, josta niitä sitten näytetään käyttäjille.
Eli joka kerta kun teet muutoksia, käy virkistämässä teema hallintapaneelista.
Tosin muistaakseni CSS-tyylitiedostot eivät jää välimuistiin, vaan niihin tehdyt muutokset pitäisi kyllä näkyä heti ulkoasussa. Eli muokkasitko fontin kokoa .css-loppuisesta tiedostosta vai jonkun .html-tiedoston sisällä olevaa -tagia? Jos nyt muistan oikein, niin omaa teemaa tehdessä nuo -tagit suositeltiin poistamaan ja tekemään tyyli .css-tiedostoihin. En ole ihan varma tuosta, mutta netistä löytyy asiasta varmasti tarkempaa tietoa etsimällä. - IT-Rex
Tyhjennä phpbb3:n välimuisti (phpbb3/cache). Kaikki pois paitsi "index.htm" ja ".htaccess"
Välimuistin voi poistaa käytöstä phpbb3 asetuksissa.- niin ei
Ku ei ymmärrä , olen kokeillut teemaeditorissa vaihtaa esim koemielessä fontin kokoa ym . puhdistanut välimuistin antanut config- tiedostolle täydet oikeudet mutta ei . kun tulen takaisin teemaeditoriin katsomaan niin se on
palauttenut arvot ennalleen. Ainut jota pystyn muuttamaan on kuvakkeet esim. logot.
Olen kokeillut muutta arvoja suoraan tiedostoon ja vaihtanut tiedoston palvelimelle mutta ei auta. Olen myös virkistänyt jolloin ilmoitetaan ylikirjoituksesta. Ei kai tietokantaan tarvitse tämän takia mitään tehdä .?
Ymmärrän php-koodia kyllä jonkinverran että en ole siellä mitään sählännyt .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789