Helsingin Sanomissa 6.1.2008 Jukka Relander kirjoitti, että : "Maahanmuutossa on kyse siitä, että lisääntyvä liikkuvuus tasoittaa eroja, ohentaa identiteettejä, vilkastaa ideoiden ja innovaatioiden kiertoa, muuttaa tuttua vieraaksi ja tekee vierasta tutuksi. Liikkuvuus ei lisää väkivaltaa". Viitaten maahanmuuttoon ja Jussi Hallo-ahoon.
Siis "ei lisää vakivaltaa"?!
Miksi Hesari tällaista valetta levittää, kun faktaakin on saatavilla. Menisi nyt ensin vaikka Ruotsin tai Ranskan lähiöihin katsomaan, onko maahanmuuttajien asuttamissa lähiöissä nyt vähemmän väkivaltaa kuin ennen heitä.
Eikä tämäkään nyt ihan suoranaisesti siltä näytä, että maahanmuutto olisi tehnyt Ruotsia rauhallisemmaksi. Suomen ohi on mennyt niin että suhina käy.
http://www.sci.fi/~draxl/Suhteellinen_rikollisuus_Ruotsissa_ja_Suomessa_Suomi=1_v2.png
Miksi HS valehtelee?
3
243
Vastaukset
- Apua en halua
Hyväksyä kivityksiä enkä pedofiiliuskontoa.
Haluan säilyä suomalaisena. Teoriat rakennetaan usein olettamuksen perusteella, vailla hajuakaan todellisuudesta.
- on myös
niitä ihmisiä jotka eivät tiedä monikultista yhtään mitään,mutta hienoa se joka tapauksessa on niin.
Olen itse asunut vuosia Tukholman lähiöissä,ja voin hyvin sanoa että väkivaltaa on riittämiin näissä musughetoissa,ei niissä valkoisen ja varsinkaan naisen kannata illan pimetessä paljon liikkua,itseni hakattiin ja ryöstettiin kerran,musujengi pääsi varovaisuudestani huolimatta yllättämään ja tietysti takaapäin kuten tapoihin kuuluu,siinä meni rahat ja kylkiluut.
Hyysärit sieltä vaan oppia hakemaan,niin näette sitten mitä paskasakkia nämä muslimit on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855