miehelleni

puolisosi

En enää kelpaa sinulle. En ole sitä mitä lehtien ja netin naiset ovat, enkä voi sellaiseksi muuttua. Minä olen minä ja olen tässä,mutta sinä et huomaa sitä. Kaikkeni olen antanut ja kaikkeni olen tehnyt, mutta se ei riitä. Saan vain kylmiä katseita. Mitään muuta en kaipaa niin paljon kuin toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta, mutta sitä en saa. Yksinäisyyskin voi tappaa, ainakin sisältä päin. Minusta alkaa tulla katkera ja vihainen. Et löydä minusta enää mitään hyvää. Jätä minut, minusta ei ole muuten lähtiäksi. Minä rakstan yhä, mutta milloin minun rakkauteni muuttuu välinpitämättömyydeksi kuten kävi sinullekkin? Miksi et puhu, kun pyydän sinua puhumaan? Vihaan jo itsekkin itseäni,sitäkö halusit? Haluaisin huutaa tämän pahan olon pois,mutta en jaksa. Haluan tämän tukahduttavan tunteen pois sisältäni, miksi teet tämän? Jätä minut niin pääsen irti, minä rakastan liikaa lähteäkseni....

7

2326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies

lakata vaatimasta sitä mitä voi saada suosionosoituksena.

Mitä iloa on toiselle osoitetusta tunteesta, jos siinä ei ole rakkautta takana.

Eikö ole parempi hakea ihmissuhdetta, jossa ei ole tarvetta muuttaa toista ihmistä omaan mieleensä.

• vaimosi

En minä yritä miestäni muuttaa. En edes tiedä mitä sanoisin....olen vain väsynyt hänen välinpitämättömyyteen, en uskalla lähteä. En pysty kuvailemaan omia tuteitani tällä hetkellä, minulla on yksinäinen olo.

• muikkumies
        vaimosi kirjoitti:

En minä yritä miestäni muuttaa. En edes tiedä mitä sanoisin....olen vain väsynyt hänen välinpitämättömyyteen, en uskalla lähteä. En pysty kuvailemaan omia tuteitani tällä hetkellä, minulla on yksinäinen olo.

ole muuttamista, kun yrität muuttaa välinpitämätöntä toisenlaiseksi.

Sinun pitää rakastaa itseäsi ja ottaa vastuu omasta onnellisuudesta omiin käsiin ja lakkaa roikkumasta.

• - nainen -
        muikkumies kirjoitti:

ole muuttamista, kun yrität muuttaa välinpitämätöntä toisenlaiseksi.

Sinun pitää rakastaa itseäsi ja ottaa vastuu omasta onnellisuudesta omiin käsiin ja lakkaa roikkumasta.

hyviä ja viisaita neuvoja on niin kovin helppo
        jaella sieltä ruudun takaa!
        Sanoa kuinka kenenkin PITÄÄ tehdä.

Eiköhän jokainen yritä saada muutosta välinpitämättömään puolisoon.

Aika kehnot neuvot sulla. Joskus on parempi pitää
        mölyt mahassaan :)

• Hemesti

Ei se vika ole välttämättä siinä miten hemaiseva olet. Tietysti sillä miten läheisiä olette on merkitystä.
      Mieti kuitenkin sitä, että onko kaverilla paineita kodin ulkopuolella, sillä sen voin vakuuttaa, että esim.työpaineet vie seksihalut tyystin.
      Eläkä tyrkytä itseäsi liikaa, ole luonnollinen, kato oikea hetki, mutta muista että vika ei aina ole naisen jos miestä ei kiinnosta:))

• ahpe

Hyvä kanssa sisar! Älä ole toivoton, tämä on tätä talvista kylmää aikaa, jolloin käperrymme omiin maailmoihimme, etsien ajankulua viihteestä, joka tulee elokuvien muodossa tai syömisessä ja juomisessa.Se on lohtua, kun tuntee itsensä väsähtäneeksi ja haluttomaksi. Aikoinani itkin pahaa oloani ja luulin, ettei mies välitä, kun vaan toljottaa telkkaa myöhäiseen yöhön. Ei se kuitenkaan niin ole, kyllä mies välittää, mutta on varmaan väsähtänyt jostain syystä. Ei meilä ole unen tarve kaikilla sama, joten toiset eivät voi mennä liian aikaisin nukkumaan, miehet kun eivät jaksa puhua sängyssä. Heille ei ehkä tällaiset kylkikyljessä istumiset enää vuosien yhdessäolon jälkeen tuota sitä samaa onnellisuutta kuin naisille. On vaan löydettävä itselle joku mukava ajankulu ja annettava miehen elää luonteensa mukaan. Minä kirjoittelen, luen ja kuuntelen musiikkia unta odotellessani. Mies tulee kun tulee, en aina edes kuule sitä. Aamulla hän keittää kahvit ja elämme tehden kodin askareita yksin tai yhdessä. Tämä yhteydenpito tuntemattomien ystävien kanssa on myös yksi mukava harrastus. Iloitaan keväästä ja lumesta.

• aivan samoin

meillä tilanne menossa samaan suuntaan. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe