miehelleni

puolisosi

En enää kelpaa sinulle. En ole sitä mitä lehtien ja netin naiset ovat, enkä voi sellaiseksi muuttua. Minä olen minä ja olen tässä,mutta sinä et huomaa sitä. Kaikkeni olen antanut ja kaikkeni olen tehnyt, mutta se ei riitä. Saan vain kylmiä katseita. Mitään muuta en kaipaa niin paljon kuin toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta, mutta sitä en saa. Yksinäisyyskin voi tappaa, ainakin sisältä päin. Minusta alkaa tulla katkera ja vihainen. Et löydä minusta enää mitään hyvää. Jätä minut, minusta ei ole muuten lähtiäksi. Minä rakstan yhä, mutta milloin minun rakkauteni muuttuu välinpitämättömyydeksi kuten kävi sinullekkin? Miksi et puhu, kun pyydän sinua puhumaan? Vihaan jo itsekkin itseäni,sitäkö halusit? Haluaisin huutaa tämän pahan olon pois,mutta en jaksa. Haluan tämän tukahduttavan tunteen pois sisältäni, miksi teet tämän? Jätä minut niin pääsen irti, minä rakastan liikaa lähteäkseni....

7

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies

      lakata vaatimasta sitä mitä voi saada suosionosoituksena.

      Mitä iloa on toiselle osoitetusta tunteesta, jos siinä ei ole rakkautta takana.

      Eikö ole parempi hakea ihmissuhdetta, jossa ei ole tarvetta muuttaa toista ihmistä omaan mieleensä.

      • vaimosi

        En minä yritä miestäni muuttaa. En edes tiedä mitä sanoisin....olen vain väsynyt hänen välinpitämättömyyteen, en uskalla lähteä. En pysty kuvailemaan omia tuteitani tällä hetkellä, minulla on yksinäinen olo.


      • muikkumies
        vaimosi kirjoitti:

        En minä yritä miestäni muuttaa. En edes tiedä mitä sanoisin....olen vain väsynyt hänen välinpitämättömyyteen, en uskalla lähteä. En pysty kuvailemaan omia tuteitani tällä hetkellä, minulla on yksinäinen olo.

        ole muuttamista, kun yrität muuttaa välinpitämätöntä toisenlaiseksi.

        Sinun pitää rakastaa itseäsi ja ottaa vastuu omasta onnellisuudesta omiin käsiin ja lakkaa roikkumasta.


      • - nainen -
        muikkumies kirjoitti:

        ole muuttamista, kun yrität muuttaa välinpitämätöntä toisenlaiseksi.

        Sinun pitää rakastaa itseäsi ja ottaa vastuu omasta onnellisuudesta omiin käsiin ja lakkaa roikkumasta.

        hyviä ja viisaita neuvoja on niin kovin helppo
        jaella sieltä ruudun takaa!
        Sanoa kuinka kenenkin PITÄÄ tehdä.

        Eiköhän jokainen yritä saada muutosta välinpitämättömään puolisoon.

        Aika kehnot neuvot sulla. Joskus on parempi pitää
        mölyt mahassaan :)


    • Hemesti

      Ei se vika ole välttämättä siinä miten hemaiseva olet. Tietysti sillä miten läheisiä olette on merkitystä.
      Mieti kuitenkin sitä, että onko kaverilla paineita kodin ulkopuolella, sillä sen voin vakuuttaa, että esim.työpaineet vie seksihalut tyystin.
      Eläkä tyrkytä itseäsi liikaa, ole luonnollinen, kato oikea hetki, mutta muista että vika ei aina ole naisen jos miestä ei kiinnosta:))

    • ahpe

      Hyvä kanssa sisar! Älä ole toivoton, tämä on tätä talvista kylmää aikaa, jolloin käperrymme omiin maailmoihimme, etsien ajankulua viihteestä, joka tulee elokuvien muodossa tai syömisessä ja juomisessa.Se on lohtua, kun tuntee itsensä väsähtäneeksi ja haluttomaksi. Aikoinani itkin pahaa oloani ja luulin, ettei mies välitä, kun vaan toljottaa telkkaa myöhäiseen yöhön. Ei se kuitenkaan niin ole, kyllä mies välittää, mutta on varmaan väsähtänyt jostain syystä. Ei meilä ole unen tarve kaikilla sama, joten toiset eivät voi mennä liian aikaisin nukkumaan, miehet kun eivät jaksa puhua sängyssä. Heille ei ehkä tällaiset kylkikyljessä istumiset enää vuosien yhdessäolon jälkeen tuota sitä samaa onnellisuutta kuin naisille. On vaan löydettävä itselle joku mukava ajankulu ja annettava miehen elää luonteensa mukaan. Minä kirjoittelen, luen ja kuuntelen musiikkia unta odotellessani. Mies tulee kun tulee, en aina edes kuule sitä. Aamulla hän keittää kahvit ja elämme tehden kodin askareita yksin tai yhdessä. Tämä yhteydenpito tuntemattomien ystävien kanssa on myös yksi mukava harrastus. Iloitaan keväästä ja lumesta.

    • aivan samoin

      meillä tilanne menossa samaan suuntaan. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe