telikärry??ja mikä on sit niin sanottu "normaali" kärry???
telikärry???
6
2541
Vastaukset
- on - -
telikärry ja toinen missä ei ole kuomua on tav.kärry
http://www.alucarry.com/mallit.jpg- w46ue56
telikärry. Se on kaksoisakselistolla varustettu kärry.
- alucarrylta
w46ue56 kirjoitti:
telikärry. Se on kaksoisakselistolla varustettu kärry.
kaksi- ja nelipyöräiset mallit.
kaksipyöräinen on yksi akseli, jonka päässä on renkaat
nelipyöräinen on yksi akselinen, jonka päässä on keinuteli
lyhyesti keinutelin etuna on hieman rauhallisempi käytös huonokuntoisilla ja koloisilla teillä, kun taas tavallisen etuna on suuri hyötykuorma ja helppo käsiteltävyys.
- onpi neljä
rengasta kun taas normaalissa 2rengasta
- keinuteli on
keinuteli on YKSI akselinen jossa on molemmilla puolilla erillinen rakenne jossa on kaksi akselia samassa rakennelmassa ja on laakeoitu kiinni akseliin siten ,jotta keinu voi likkua akselilla ylös/alas liikettä vaikka toisen puolen pyörät alisi tasaisella alustalla. esm.Muuli 800 on tällainen ja on varmasti hyvä ja yksinkertainen rakenne. Olen vetänyt 20000 km ja toimii vieläkin kuin uusi ja olen vetänyt raskaitakin kuormia.
- http://www.farmi.fi/keinute...
keinuteli on kirjoitti:
keinuteli on YKSI akselinen jossa on molemmilla puolilla erillinen rakenne jossa on kaksi akselia samassa rakennelmassa ja on laakeoitu kiinni akseliin siten ,jotta keinu voi likkua akselilla ylös/alas liikettä vaikka toisen puolen pyörät alisi tasaisella alustalla. esm.Muuli 800 on tällainen ja on varmasti hyvä ja yksinkertainen rakenne. Olen vetänyt 20000 km ja toimii vieläkin kuin uusi ja olen vetänyt raskaitakin kuormia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061