telikärry???

mitä meinaa(dum=)

telikärry??ja mikä on sit niin sanottu "normaali" kärry???

6

2568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on - -
      • w46ue56

        telikärry. Se on kaksoisakselistolla varustettu kärry.


      • alucarrylta
        w46ue56 kirjoitti:

        telikärry. Se on kaksoisakselistolla varustettu kärry.

        kaksi- ja nelipyöräiset mallit.

        kaksipyöräinen on yksi akseli, jonka päässä on renkaat

        nelipyöräinen on yksi akselinen, jonka päässä on keinuteli

        lyhyesti keinutelin etuna on hieman rauhallisempi käytös huonokuntoisilla ja koloisilla teillä, kun taas tavallisen etuna on suuri hyötykuorma ja helppo käsiteltävyys.


    • onpi neljä

      rengasta kun taas normaalissa 2rengasta

      • keinuteli on

        keinuteli on YKSI akselinen jossa on molemmilla puolilla erillinen rakenne jossa on kaksi akselia samassa rakennelmassa ja on laakeoitu kiinni akseliin siten ,jotta keinu voi likkua akselilla ylös/alas liikettä vaikka toisen puolen pyörät alisi tasaisella alustalla. esm.Muuli 800 on tällainen ja on varmasti hyvä ja yksinkertainen rakenne. Olen vetänyt 20000 km ja toimii vieläkin kuin uusi ja olen vetänyt raskaitakin kuormia.


      • http://www.farmi.fi/keinute...
        keinuteli on kirjoitti:

        keinuteli on YKSI akselinen jossa on molemmilla puolilla erillinen rakenne jossa on kaksi akselia samassa rakennelmassa ja on laakeoitu kiinni akseliin siten ,jotta keinu voi likkua akselilla ylös/alas liikettä vaikka toisen puolen pyörät alisi tasaisella alustalla. esm.Muuli 800 on tällainen ja on varmasti hyvä ja yksinkertainen rakenne. Olen vetänyt 20000 km ja toimii vieläkin kuin uusi ja olen vetänyt raskaitakin kuormia.

        http://www.farmi.fi/keinuteli.wmv


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe