Olen nyt vuoden ollut mieheni kanssa,olen 23 ja mieheni 30, olemme kihloissa ja häät mielessä. Mutta mitä seksiin tulee, niin luulin vireätä seksi elämäämme alku kiihkoksi kun joka päivä harrastimme seksiä ja joskus 2-3 kertaakin päivässä. olihan se ihanaa, en valita ;) mutta nyt herännyt kysymys, että rauhoittuuko mieheni koskaan..iltapäivälläkin kesken tv:n katselun saattaa hän "hyökätä" ja siinä sohvallahan sitä sitten tulee rakasteltua :) mieheni kehuu minua kun olen avoin erillaisille ehdotuksille/kokeiluille, mutta olen huomannut että meillä menee noin 1-3tuntia päivästä pelkkään seksiin ja JOKA PÄIVÄ!!! itsestäkin alkanut tuntua että ollaan ihan seksihulluja ;) Eli miehet, onko rauhoittumista tiedossa?????
Mieheni on kyltymätön!
7
1511
Vastaukset
- nyyh..
mun ukko ei edes alku kiihkossa pystynyt kuin joka toinen päivä. ja nykyisin 4vuoden yhteiselon jälkeen seksiä noin kerran viikossa. mutta kyllä sekin riittää :/ T: nainen 27 ja mies 32
- uuniseppä-47
tulee muutama kersa jalkoihin pyörii sitten teette vaan peiton alla pimeessä ja hiljaa
- lyhytkestoinen seksi,
niin kuin meillä. n 3 min.
- mies 37
Noin viisitoista vuotta yhdessä ja vieläkin seksiä lähes päivittäin. Mitä sitten ollaanko seksihulluja? mitä se kelleen kuuluu? alanko syömään mieliala lääkkeitä jotka veisi himot. No ei vitussa. Sanotaan että toisilla rauhoittuu ja toisilla taas ei. Mutta kyllä niitä jaksoja tulee eteen kun ei touhuta, pakosti. Lapset ja työt tulevat varmasti rauhoittamaan.
- ihan varmaan
saatatte joskus lomalla naidakin joka päivä, mutta teillä niitä vaisumpiakin jaksoja on vuodessa useempi, jos tarkemmin ajattelet vitun elvis;)
- mies 37
ihan varmaan kirjoitti:
saatatte joskus lomalla naidakin joka päivä, mutta teillä niitä vaisumpiakin jaksoja on vuodessa useempi, jos tarkemmin ajattelet vitun elvis;)
Yli viikon tauoilla on ainakin saatava kunnon suuhoito ;) tumputtaja
- vaikutat selvästi
siltä ku tykkäisit siitä. älä sit valita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516923Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414614HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972637- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171034mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91002