Eik ai Lordi oo...

Lordifani227

Eihän vaan lordi oo satanistinen bändi? Kattokaas jossai haastattelus kreikkalaiset papit väitti et lordi on satanistinen. Mä oon huippu-uskonnollinen tyyppi ja uskon vahvasti Jumalaan, mut oon myös hevifani. Siis sanokaa ettei lordi oo satanistinen? Olen kuullu vähä eri versioita mutt haluun varmistua joten kysyn teiltä.

16

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordisami

Ei Lordi ole satanistibändi. Eihän satanisti tekisi sellaista kappaletta kuin "Devil Is a Loser" tai "Hard Rock Hallelujah".

• Lordifani227

No hyvä. En uskonukkaan nii

• lorrdi

entäs Raise Hell In Heaven tai Beast Loose In Paradise...
        Kappaleiden nimistä on turha vetää johtopäätöksiä.

• Mä oon Satanisti

ainoa hirviö jonka oon nähny, on mun paremmassa puoliskossa kiinni.

• Jumala on ylin

VITTU OOT SATANISTI VAI? HAISTA SITTEN ISO PASKA!!!!! VIHAAN KAIKESTA SYDÄMESTÄNI SATANISTEJA!!! JUMALA ON SUURIN, SAATANA ALHAISIN PIKKU PASKIAINEN

• satanizer
        Jumala on ylin kirjoitti:

VITTU OOT SATANISTI VAI? HAISTA SITTEN ISO PASKA!!!!! VIHAAN KAIKESTA SYDÄMESTÄNI SATANISTEJA!!! JUMALA ON SUURIN, SAATANA ALHAISIN PIKKU PASKIAINEN

hihhuli repes.

• Lordifani227

Toivottaa ettei lordi oo satanistine. Biisi "Devil is a loser" vaikuttaa satanismin vastaiselta, mutta taas biisi "Raise hell in heaven" sisältöineen (esim "...let inner demons get control...") vaikuttaa hyvin satanistiselta. Älkää käsittäkö mua väärin, en toivo olevan niin, mutta voisko joku varmasti sanoo ettei lordi oo satanisti tai pakana.

• Lordifani227

Kyseltyäni paljon ja vierailtuani kaikenlaisilla sivuilla totean ettei LORDI OLE SATANISTI. Hän on kuulemma uskonnollisesta perheestäkin...

• Yrmy

Taitaapi Lordi olla Saatanaan päin....ehkä tietämättään. Niinkun luonnostaan. Valitan,sory.

• Lordisami

Ei Lordia voi syyttää satanismista vain ulkoisen imagon takia. Ota asioista selvää ennen kun alat uhoamaan yhtikäs mitään.

• olla kierteellävierteellä

sierteellä? innokkuutta moiseen hupsuuteen. Ulkonäkö ei ainakaan
        vedä vertoja Christina Scabbialle.

• randomityyppi

Miten voi olla jotain tietämättään?

• mietivähän!

Ei ole normaalia, että lapsille järjestetyssä konsertissa -Lordin väki lavalla syö lapsia ja joka biisin välissä tappaa jonkun... pienet lapset itkien lähtivät kesken pois showsta.. mitä tämä muuta on kuin pimeyttä ? ihmisillä on suomut silmissä, eivät nä eivätkä kuule..eivätkä ymmärrä... silotellaan vain että se vaan on showta... juu juu.. niin niin.. pelkkää viatonta sellaista... !

• diehardrebell

Ei jumalauta Lordi on bändi ja vetää keikoilla shown. Mitäs sitten?!! Katsoohan ihmisetkin kauhuleffoja ja pitää niitä harmittomina. Ja siitä saatanallisuudesta, haittaako vaikka olisikin.? Jos vaan musa on hyvää niin mitä väliä?

• hassuja örkkisetiä

Lordi on lapsellinen bändi ja koitti esityksellään häätää lapsiperheitä pois, koska pelkäsi joutuvansa samaan sarjaan kuin fröbelin palikat.

• hjlgu
        hassuja örkkisetiä kirjoitti:

Lordi on lapsellinen bändi ja koitti esityksellään häätää lapsiperheitä pois, koska pelkäsi joutuvansa samaan sarjaan kuin fröbelin palikat.

Kuunnelkaapas ensin gorgorothia ja lordia, ja sitten sanokaa kumpi on saatanallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      42
      1906
    2. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      44
      1796
    3. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      29
      1631
    4. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      1508
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1475
    6. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      46
      1469
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1277
    8. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1249
    9. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1158
    10. Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!

Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?
      Pihasuunnittelu
      9
      1129
    Aihe