Eik ai Lordi oo...

Lordifani227

Eihän vaan lordi oo satanistinen bändi? Kattokaas jossai haastattelus kreikkalaiset papit väitti et lordi on satanistinen. Mä oon huippu-uskonnollinen tyyppi ja uskon vahvasti Jumalaan, mut oon myös hevifani. Siis sanokaa ettei lordi oo satanistinen? Olen kuullu vähä eri versioita mutt haluun varmistua joten kysyn teiltä.

16

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordisami

Ei Lordi ole satanistibändi. Eihän satanisti tekisi sellaista kappaletta kuin "Devil Is a Loser" tai "Hard Rock Hallelujah".

• Lordifani227

No hyvä. En uskonukkaan nii

• lorrdi

entäs Raise Hell In Heaven tai Beast Loose In Paradise...
        Kappaleiden nimistä on turha vetää johtopäätöksiä.

• Mä oon Satanisti

ainoa hirviö jonka oon nähny, on mun paremmassa puoliskossa kiinni.

• Jumala on ylin

VITTU OOT SATANISTI VAI? HAISTA SITTEN ISO PASKA!!!!! VIHAAN KAIKESTA SYDÄMESTÄNI SATANISTEJA!!! JUMALA ON SUURIN, SAATANA ALHAISIN PIKKU PASKIAINEN

• satanizer
        Jumala on ylin kirjoitti:

VITTU OOT SATANISTI VAI? HAISTA SITTEN ISO PASKA!!!!! VIHAAN KAIKESTA SYDÄMESTÄNI SATANISTEJA!!! JUMALA ON SUURIN, SAATANA ALHAISIN PIKKU PASKIAINEN

hihhuli repes.

• Lordifani227

Toivottaa ettei lordi oo satanistine. Biisi "Devil is a loser" vaikuttaa satanismin vastaiselta, mutta taas biisi "Raise hell in heaven" sisältöineen (esim "...let inner demons get control...") vaikuttaa hyvin satanistiselta. Älkää käsittäkö mua väärin, en toivo olevan niin, mutta voisko joku varmasti sanoo ettei lordi oo satanisti tai pakana.

• Lordifani227

Kyseltyäni paljon ja vierailtuani kaikenlaisilla sivuilla totean ettei LORDI OLE SATANISTI. Hän on kuulemma uskonnollisesta perheestäkin...

• Yrmy

Taitaapi Lordi olla Saatanaan päin....ehkä tietämättään. Niinkun luonnostaan. Valitan,sory.

• Lordisami

Ei Lordia voi syyttää satanismista vain ulkoisen imagon takia. Ota asioista selvää ennen kun alat uhoamaan yhtikäs mitään.

• olla kierteellävierteellä

sierteellä? innokkuutta moiseen hupsuuteen. Ulkonäkö ei ainakaan
        vedä vertoja Christina Scabbialle.

• randomityyppi

Miten voi olla jotain tietämättään?

• mietivähän!

Ei ole normaalia, että lapsille järjestetyssä konsertissa -Lordin väki lavalla syö lapsia ja joka biisin välissä tappaa jonkun... pienet lapset itkien lähtivät kesken pois showsta.. mitä tämä muuta on kuin pimeyttä ? ihmisillä on suomut silmissä, eivät nä eivätkä kuule..eivätkä ymmärrä... silotellaan vain että se vaan on showta... juu juu.. niin niin.. pelkkää viatonta sellaista... !

• diehardrebell

Ei jumalauta Lordi on bändi ja vetää keikoilla shown. Mitäs sitten?!! Katsoohan ihmisetkin kauhuleffoja ja pitää niitä harmittomina. Ja siitä saatanallisuudesta, haittaako vaikka olisikin.? Jos vaan musa on hyvää niin mitä väliä?

• hassuja örkkisetiä

Lordi on lapsellinen bändi ja koitti esityksellään häätää lapsiperheitä pois, koska pelkäsi joutuvansa samaan sarjaan kuin fröbelin palikat.

• hjlgu
        hassuja örkkisetiä kirjoitti:

Lordi on lapsellinen bändi ja koitti esityksellään häätää lapsiperheitä pois, koska pelkäsi joutuvansa samaan sarjaan kuin fröbelin palikat.

Kuunnelkaapas ensin gorgorothia ja lordia, ja sitten sanokaa kumpi on saatanallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35