Olin 2 viikkoa käytännössä täysin deekiksellä.
Join yötä päivää. Nyt on 5 päivä ilman oluttakaan. Mutta olo on edelleen aivan kamala.
Kahden päivän päästä pitää mennä töihin ja olen aivan romuna. Ikäänkuin kännissä edelleenkin.
Ruoka maistuu ihan ok. Mutta muuten hirveä vapina päällä.
Kuka auttaisi alkoholistia?
4
1343
Vastaukset
- ....
..juomattomuus ja aika.
Jos koville ottaa, kannattaa tänään käydä A-klinikalla ennen puolta päivää, kun tänään sieltä saisi kolmeksi päiväksi rauhottavat ja nukahtamislääkkeet mukaan, niin viikonlopun hyvin nukkuessa helpottaa kummasti.- Mikko666
....., kirjoitti:
Kiitos vinkistä.
Lähdin Malmin pisteeseen kun se on mua lähinnä.
Olin siellä klo 10.03
Mennyt kiinni klo 10.00!!!!!!
Mutta sain saman avus terveykeskuksesta.
T.Hannu - llorca
Mikko666 kirjoitti:
Kiitos vinkistä.
Lähdin Malmin pisteeseen kun se on mua lähinnä.
Olin siellä klo 10.03
Mennyt kiinni klo 10.00!!!!!!
Mutta sain saman avus terveykeskuksesta.
T.HannuTerve!
Varmaan selvisit töihin tällä kertaa ja se onkin hoidon tarkoitus. Jos alat tehdä itsestäsi sellaisen havainnon että vähäisestä käytöstä muodostuu helposti putki kannattaa tutkia mitä AA:lla on asiasta sanottavaa.
Minä selvisin sen porukan avulla.
Hyvää jatkoa
llorca
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571