Olin 2 viikkoa käytännössä täysin deekiksellä.
Join yötä päivää. Nyt on 5 päivä ilman oluttakaan. Mutta olo on edelleen aivan kamala.
Kahden päivän päästä pitää mennä töihin ja olen aivan romuna. Ikäänkuin kännissä edelleenkin.
Ruoka maistuu ihan ok. Mutta muuten hirveä vapina päällä.
Kuka auttaisi alkoholistia?
4
1350
Vastaukset 4
- ....
..juomattomuus ja aika.
Jos koville ottaa, kannattaa tänään käydä A-klinikalla ennen puolta päivää, kun tänään sieltä saisi kolmeksi päiväksi rauhottavat ja nukahtamislääkkeet mukaan, niin viikonlopun hyvin nukkuessa helpottaa kummasti.- Mikko666
....., kirjoitti:
Kiitos vinkistä.
Lähdin Malmin pisteeseen kun se on mua lähinnä.
Olin siellä klo 10.03
Mennyt kiinni klo 10.00!!!!!!
Mutta sain saman avus terveykeskuksesta.
T.Hannu - llorca
Mikko666 kirjoitti:
Kiitos vinkistä.
Lähdin Malmin pisteeseen kun se on mua lähinnä.
Olin siellä klo 10.03
Mennyt kiinni klo 10.00!!!!!!
Mutta sain saman avus terveykeskuksesta.
T.HannuTerve!
Varmaan selvisit töihin tällä kertaa ja se onkin hoidon tarkoitus. Jos alat tehdä itsestäsi sellaisen havainnon että vähäisestä käytöstä muodostuu helposti putki kannattaa tutkia mitä AA:lla on asiasta sanottavaa.
Minä selvisin sen porukan avulla.
Hyvää jatkoa
llorca
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1681112En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44747Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l201595Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580