niin sanotusti vituttamaan.Joka kuukausi ab-kuuri virtsatietulehdukseen. Käytössä c-vitamiini, omenaviinietikka. Käyn pissalla ennen ja jälkeen yhdynnän, pesen myös.
Olen ottanut antibiootti tabletin yhdynnän jälkeen. Juon paljon.
Eipä tunnu auttavan mikään.
Pitäis kai hakea estolääkitys apteekista, ei vaan huvittais syödä mitään lääkkeitä.
Raskauden aikana tulisi hoitaa myös oireettomat virtsatieinfektiot, varmaan sitten pitää tikuilla alkaa pissaa tutkimaan kotona.....
Auttaako tähän vaivaan yhtään mikään????
virtsatieinfektiot
3
3374
Vastaukset
- haukuttu
Vaikka minun täällä palstalla kovasti haukuttiin, kun kehtasin suositella D-mannoosia (D-mannose englanniksi) VTI:oon... Jatkuvat antibioottikuurit ovat sinulle haitaksi ja altistavat lisäinfektioille kun normaali bakteerikanta suolistossa häiriytyy. Olen itse aiemmin käyttänyt D-mannoosia virtsatietulehdusoireisiin (Englannista hankin). D-mannoosi on siis sokeri. Sivuilla sanotaan turvalliseksi raskauden aikana, mutta ollaksesi varma, voit puhua asiasta sinua hoitavalle lääkärille.
Lue vaikka sivulta http://www.healingtherapies.info/D-Mannose.htm
http://www.remedy-bladder-infection.com/mannose.html
http://www.d-mannose-uk.com/cystitis-treatment-method.htm
http://ezinearticles.com/?Waterfall-D-Mannose---Discover-The-Truth-Behind-Waterfall-D-Mannose&id=472499 - karpalomehu
Moi!
Olen kokenut virtsaamisongelmia raskauden aikana, ja äitini joutui noin neljän kuukauden aikana syömään anttibiootteja kun odotti minua. Kai ongelma kulkee suvussa.
Minä ajattelin jo alusta asti, etten halua samaa rumbaa käydä läpi, joten olen joka päivä juonut karpalomehua, todella kirpeätä sorttia. Harva merkki kelpaa, kun ei ole tarpeeksi kirpeää mehua... Aika kallista mehua (n. 3€/l)löysin, mutta se auttaa. Juon noin litran verran päivässä, tai vähän alle. (Muutama pieni lasi ei minulle ainakaan riitä.) Siitä tulee turhaa sokeria, mutta minusta se on parempi vaihtoehto anttibiooteille.
Happamuus virtsassa auttaa tappamaan pöpöjä. Bulgarialainen jogurttikin sanotaan auttavan. (Muista vaan pastöroitua jogurttia ottaa.) Sitruuna saattaa olla hyvä, ehkä mausteena kanan päälle puristettua, ei hedelmänä syötynä. Greippikin on aika hapan.
Minusta kuitenkin karpalomehu on ollut paras vaihtoehto, ja bulgarialaista jogurttia aina silloin tällöin. Toivon mukaan sinäkin saat tästä apua! :)- Just me
...tähän vielä, että karpalo sisältää runsaasti fenolisia yhdisteitä, jotka estävät tutkitusti bakteerien (E. Coli) tarttumista virtsateiden limakalvolle. Ap:lle siis: Aamuin illoin iso lasillinen karpalomehua voi olla tosiaan eduksi VTI:n estossa ja hoidossa. Juu, ja C-vitamiini on hyvä, ja runsas juominen. Ja pissaa ei kannata pidätellä pitkiä aikoja. Toki myös maitohappobakteereista voi olla hyötyä, eli jogurtti, piimä tai kapselit käyttöön, kuten edellinen kirjoittaja ehdotti. Kun paljon antibiootteja olet syönyt, niin siksikin olisi hyvä ehkä käytellä näitä.
Ethän muuten pese liikaa alapäätä, etkä ainakaan emäksisillä aineilla (saippua)? Kuivat limakalvot houkuttelevat pöpöjä ja hiivoja. Jotain hapanta pesuliuosta voi käyttää, mutta puhdas vesi lienee paras, jos usein huljuttelee.
Koita nyt jaksaa tuon ikävän vaivan kanssa. Onhan se estolääkityskin ihan hyvä vaihtoehto, jos ei muut keinot tepsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839