Olen rikas

Odelii

Todellinen rikkaus
asuu luonani
istuu vieressäni ja
juttelee mukavia

läsnäolollaan
lämmittää

hänen katoamistaan
sydämestäni en pelkää
hänen tarvitsevuutensa
lohduttaa minua nyt

näen kuinka elämä virtaa

sydämestä toiseen

Lapseni, olen rikas,
minulla on sinut

15

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      sanasi koskettivat
      samaa voin sanoa minä
      elämäni rikkaus lapset
      ja nyt uusi tulokas
      pojan tyttö

      myös ystävät
      tosi sellaiset
      kantaa arjesta
      toiseen

      hienosti
      hellyttävästi
      kirjoitat

      • Odelii

        Onnea Sinulle ja teille!


    • Tanssi-tuulispää

      Sydämeen talleta kauniit kuvat
      sieluusi säilö hyvät hetket
      mieleesi kätke lapsuuden retket

      Niin pian aika kasvattaa
      ovesta ulos
      lapsuuden loppu
      on aikuisuuden tulos

      Ja huomaat
      että lainaa on kaikki
      eilisen rikkaus sekä
      viime viikon rakkaus

      elämä on nyt.



      - Ihana on runosi läsnä olevasta rakkaudesta, joka on tänään tässä.
      Suloinen :)

      • Odelii

        Tulkoon sanotuksi;
        runosi sanomaa pelkään kaikkein
        eniten; luopumista, menettämistä...

        Miten sen voi saada tasapainoon
        tämän hektisen elämän kanssa,
        jotta voisi elää tässä hetkessä pelkäämättä, luottaen...
        Siinä on henkilökohtainen kipuiluni aihe.
        (Mutten liene ainoa).

        Kiitos, Tuulispää, siis osuvasta runostasi,
        missä sanot kaiken.


    • lindalinda1

      lapseen on jotain aivan erityistä, sitä ei voi
      verrata mihinkään muuhun tai muihin rakkauksiin.

      Lämmin, puhdas ja kaunis runo.

      Kiitos lukunautinnosta.

      • Odelii

        Niin se on. Äidit ja isät ymmärtävät.

        Juuri 7-vuotias tyttäreni aikoi hiihtää (luistelun päälle) iltapäivällä, mutta suosittelin muuta kovan pakkasen vuoksi.
        Hän siihen sanoi: "mä sitten leijailen"
        (meni lennättämään omatekemäänsä leijaa).

        Kiitos palautteesta.


    • Mysteriet

      Minä tunnen itseni rukkaaksi kun sain tämän lukea!

      • Odelii

        Huh, sanon,
        mutta hienoa,
        että niin tunnet.

        Niian, vaikka
        (farkkutyttönä)
        en tavallisesti
        niin tee. :)
        Eli kiitos!


      • Mysteriet
        Odelii kirjoitti:

        Huh, sanon,
        mutta hienoa,
        että niin tunnet.

        Niian, vaikka
        (farkkutyttönä)
        en tavallisesti
        niin tee. :)
        Eli kiitos!

        Toivon että luit väärin sillä minä kirjotin väärin =)

        Piti siis oikeesti sanoa "rikkaaksi" !!!


    • *MURUKULTA*

      Tätä ei voinut ohittaa sen verran sitä oikeaa asiaa,
      sitä itseään ja aihe - tasan sieltä huipulta!

      Tämä rakkaus ei petä, se pysyy aikojen alusta aikojen loppuun!

      Kiitos, Odelii tästä runostasi, josta Murukulta piti veri mats! :)

      • Odelii

        No ole hyvä, Murukulta,:)
        se on totta,
        että aihe on... rakas.

        Kiitos Sinulle,
        mukava, että pidit!


    • toivonliisa

      Lämpöä yhdessä oloa
      on hetkiä retkiä,
      jotka lämmittää vielä,
      silloinki kun silmä sammuu.

      Lasten kanssa
      kun ne vielä kotona on.
      Sillon kun omille teilleen lähtee,
      sydämessä on lastenhuone,
      sinne iltasella käy ja
      katsoo onko uni levollista,
      onko peitto päällä.

      Odelii

      Kaunista kiitos,"Olen rikas"
      minunki yks poika äsken pois lähti.Liisa

      • Odelii

        Niinhän se on,
        lapsissaan näkee
        myös oman elämänsä
        kuin peilistä

        Sen kaiken kun voisi
        tallettaa, ottaa opiksi
        ja sopeutua sitten
        lähtöjen hetkillä
        vaikka voihan siihen
        erilaisia
        yllätyksiä sisältyä,
        kuten elämään yleensä...

        Kiitos sanoistasi,

        Onnea, voimia
        ja kaikkea hyvää Sinulle,
        toivonliisa


    • Minanoita

      Sinä todella
      olet rikas,itseasiassa upporikas =)


      Witch, the rich too =)))))

      • Odelii

        Mahdoton Minanoita,

        samassaveneessä ollaan,
        myötä- ja vastoinkäymisissä.

        Kiitos
        ja noitamainen
        kikatus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe