Todellinen rikkaus
asuu luonani
istuu vieressäni ja
juttelee mukavia
läsnäolollaan
lämmittää
hänen katoamistaan
sydämestäni en pelkää
hänen tarvitsevuutensa
lohduttaa minua nyt
näen kuinka elämä virtaa
sydämestä toiseen
Lapseni, olen rikas,
minulla on sinut
Olen rikas
15
342
Vastaukset
- kaaru
sanasi koskettivat
samaa voin sanoa minä
elämäni rikkaus lapset
ja nyt uusi tulokas
pojan tyttö
myös ystävät
tosi sellaiset
kantaa arjesta
toiseen
hienosti
hellyttävästi
kirjoitat- Odelii
Onnea Sinulle ja teille!
- Tanssi-tuulispää
Sydämeen talleta kauniit kuvat
sieluusi säilö hyvät hetket
mieleesi kätke lapsuuden retket
Niin pian aika kasvattaa
ovesta ulos
lapsuuden loppu
on aikuisuuden tulos
Ja huomaat
että lainaa on kaikki
eilisen rikkaus sekä
viime viikon rakkaus
elämä on nyt.
- Ihana on runosi läsnä olevasta rakkaudesta, joka on tänään tässä.
Suloinen :)- Odelii
Tulkoon sanotuksi;
runosi sanomaa pelkään kaikkein
eniten; luopumista, menettämistä...
Miten sen voi saada tasapainoon
tämän hektisen elämän kanssa,
jotta voisi elää tässä hetkessä pelkäämättä, luottaen...
Siinä on henkilökohtainen kipuiluni aihe.
(Mutten liene ainoa).
Kiitos, Tuulispää, siis osuvasta runostasi,
missä sanot kaiken.
- lindalinda1
lapseen on jotain aivan erityistä, sitä ei voi
verrata mihinkään muuhun tai muihin rakkauksiin.
Lämmin, puhdas ja kaunis runo.
Kiitos lukunautinnosta.- Odelii
Niin se on. Äidit ja isät ymmärtävät.
Juuri 7-vuotias tyttäreni aikoi hiihtää (luistelun päälle) iltapäivällä, mutta suosittelin muuta kovan pakkasen vuoksi.
Hän siihen sanoi: "mä sitten leijailen"
(meni lennättämään omatekemäänsä leijaa).
Kiitos palautteesta.
- Mysteriet
Minä tunnen itseni rukkaaksi kun sain tämän lukea!
- Odelii
Huh, sanon,
mutta hienoa,
että niin tunnet.
Niian, vaikka
(farkkutyttönä)
en tavallisesti
niin tee. :)
Eli kiitos! - Mysteriet
Odelii kirjoitti:
Huh, sanon,
mutta hienoa,
että niin tunnet.
Niian, vaikka
(farkkutyttönä)
en tavallisesti
niin tee. :)
Eli kiitos!Toivon että luit väärin sillä minä kirjotin väärin =)
Piti siis oikeesti sanoa "rikkaaksi" !!!
- *MURUKULTA*
Tätä ei voinut ohittaa sen verran sitä oikeaa asiaa,
sitä itseään ja aihe - tasan sieltä huipulta!
Tämä rakkaus ei petä, se pysyy aikojen alusta aikojen loppuun!
Kiitos, Odelii tästä runostasi, josta Murukulta piti veri mats! :)- Odelii
No ole hyvä, Murukulta,:)
se on totta,
että aihe on... rakas.
Kiitos Sinulle,
mukava, että pidit!
Lämpöä yhdessä oloa
on hetkiä retkiä,
jotka lämmittää vielä,
silloinki kun silmä sammuu.
Lasten kanssa
kun ne vielä kotona on.
Sillon kun omille teilleen lähtee,
sydämessä on lastenhuone,
sinne iltasella käy ja
katsoo onko uni levollista,
onko peitto päällä.
Odelii
Kaunista kiitos,"Olen rikas"
minunki yks poika äsken pois lähti.Liisa- Odelii
Niinhän se on,
lapsissaan näkee
myös oman elämänsä
kuin peilistä
Sen kaiken kun voisi
tallettaa, ottaa opiksi
ja sopeutua sitten
lähtöjen hetkillä
vaikka voihan siihen
erilaisia
yllätyksiä sisältyä,
kuten elämään yleensä...
Kiitos sanoistasi,
Onnea, voimia
ja kaikkea hyvää Sinulle,
toivonliisa
- Minanoita
Sinä todella
olet rikas,itseasiassa upporikas =)
Witch, the rich too =)))))- Odelii
Mahdoton Minanoita,
samassaveneessä ollaan,
myötä- ja vastoinkäymisissä.
Kiitos
ja noitamainen
kikatus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530