Miks!!!

kaikki??

Moi. Miks yli 50% tällä palstalla haukkuu Annaa??

Annassa ei ole mitää pahaa sanottavaa, eikä tulekkaan. olen poika, ja ehkä vähän ihastunut anna abreuhun. ja fanitan annaa aina kuolemaani saakka.

25

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta kuin

      hauskaa loppuelämää sitten.

    • hauku:

      Vain tuon alapuolella olevan palstan "väki".

      • kateuttahan se.

        Anna kun on pidetty, palkittu ja Annalla on hyvät suhteet mediaan. Se vaan tuntuu Ari-faneista niin,niin pahalta!


      • nettihäiriköt,
        kateuttahan se. kirjoitti:

        Anna kun on pidetty, palkittu ja Annalla on hyvät suhteet mediaan. Se vaan tuntuu Ari-faneista niin,niin pahalta!

        jotka käyvät useimmilla palstoilla herjaamassa.


      • ei johdu
        kateuttahan se. kirjoitti:

        Anna kun on pidetty, palkittu ja Annalla on hyvät suhteet mediaan. Se vaan tuntuu Ari-faneista niin,niin pahalta!

        siitä , että se joku tykkää Arista.Pitäis vaan muistaa, että jokaisella meillä on jonkinlainen mielipide melkein jokaiseen asiaan.Ja se, että tykkäät Arista ei sulje pois sitä, että etkö voisi tykätä myöskin Annasta, sillä hehän eivät kilpaile keskenään, enään.Molemmilla heillä on omat kannattajansa ja toinen ei todellakaan "syö" toista.Itse olen Ari-fani, mutta kuuntelen myöskin Annaa, sillä he tekevät aivan erilaista musiikkia.Sen haluan kuitenkin sanoa, että Ari on parempi livenä näistä kahdesta.


    • Ali Jaba Hai

      Pieni kriittisyys ei liene pahasta, eihän se ole muuten edes suoranaista haukkumista ;) Tuossa allakin esitettiin kriittisiä näkökantoja Annan esiintymisistä yms. mutta silti hehkutettiin lopuksi. Jos vaaleanpunaista hattaraa haluaa niin ei kannata edes avata suomi24-palstaa.

      • tyttö.

        se on vaa kritiikkiä jota kaikki julkkikset saa.Mulla ei oo mitään Annaa vastaan eikä oo mitään syytä olla kenellekään kateellinen koska osaan laulaa,tanssia ja mulla on perhe ja kaverit.Ja jos jonkun mielestä Anna on ruma niin se on sen mielipide ei sinun tarvitse vetää hernettä nenään siitä asiasta.


      • tietenkään. Eikä
        tyttö. kirjoitti:

        se on vaa kritiikkiä jota kaikki julkkikset saa.Mulla ei oo mitään Annaa vastaan eikä oo mitään syytä olla kenellekään kateellinen koska osaan laulaa,tanssia ja mulla on perhe ja kaverit.Ja jos jonkun mielestä Anna on ruma niin se on sen mielipide ei sinun tarvitse vetää hernettä nenään siitä asiasta.

        siitä, että Arilla on upeat jättikorvat!


      • Arilla on
        tietenkään. Eikä kirjoitti:

        siitä, että Arilla on upeat jättikorvat!

        hyvin miehekkäät korvat. Nam!


      • pakko kysyä:

        voisiko joku antaa esimerkkilauseen, joka olisi selkeästi sitä "haukkumista"???

        Kun Aria arvostellaan, se on haukkumista, mutta Ari ei koskaan itse hauku ketään vaan sanoo vain mielipiteensä jne.

        Anna-fanien mielestä täällä haukutaan Annaa, mutta haukkujien mielestä se on vain "kritiikkiä".

        Kertokaa ja selittäkää tyhmälle: mikä on haukkumista? Antakaa esimerkki.

        Itse olen sitä mieltä, että voisi varmuuden vuoksi ja väärinkäsitysten välttämiseksi aina sanoa myös jotain myönteistä. Varmasti löytyy jotain.


    • kun haukkujilla

      on luonteenheikkouksia ja puutteita joiden takia he eivät voi sietää hyvin menestyviä ihmisiä.

      • elämässään, joten

        on pakko ruveta jotain pentua fanittamaan, koska itsellään ei ole mahdollisuuksia.


      • tyttö.
        elämässään, joten kirjoitti:

        on pakko ruveta jotain pentua fanittamaan, koska itsellään ei ole mahdollisuuksia.

        Luonteenheikkouksia..jaahas no mä ainakin sanon oman mielipiteen että Anna ei osaa laulaa....Mä oon ainakin iloinen jos joku menestyy esim vaikka Britney kävi pohjalla ja nousi takaisin huipulle mahtavaa eikö mutta ette te Anna fanit varmaa sitä ymmärrä mikä on menestymistä ja mikä ei...ei se lehtien palstoilla keikkuminen oo mitään menestymistä mutta Annan levymyynnit on ihan ok mutta aika huonot mahdollisuudet täällä suomessa on menestyä :(


      • tteee
        tyttö. kirjoitti:

        Luonteenheikkouksia..jaahas no mä ainakin sanon oman mielipiteen että Anna ei osaa laulaa....Mä oon ainakin iloinen jos joku menestyy esim vaikka Britney kävi pohjalla ja nousi takaisin huipulle mahtavaa eikö mutta ette te Anna fanit varmaa sitä ymmärrä mikä on menestymistä ja mikä ei...ei se lehtien palstoilla keikkuminen oo mitään menestymistä mutta Annan levymyynnit on ihan ok mutta aika huonot mahdollisuudet täällä suomessa on menestyä :(

        aika hassuja. En ainakaan ymmärrä kun väitit, että Anna ei osaa laulaa, niin se nyt on aika tyhmä väite, sun pitäis itsekin jo tietää, että Anna osaa laulaa ja moni muukin artisti. Oikeastaan kaikki laulajat päällä maan osaavat laulaa, eiväthän he muuten olisi artisteja, eikö niin?!
        Toinen hassu juttu on se, kun väitit, että Annalla on huonot mahdollisuudet menestyä Suomessa, kun hän jo menestyy! Ja nyt on vain mahodollisuus tippua tuolta ylhäältä, mutta ei ainakaan lähipäivinä näytä tippuvan. Ja miksi väittää että Anna- fanit eivät ymmärrä mikä on menestymistä. On varmasti olemassa faneja jotka sen ymmärtävät. Jotenkin hyvin hassua oli lukea sinun kirjoituksesi, mutta kaikilla tietenkin ovat omat näkökulmat asioista, mutta väitteesi olivat liian hassuja.

        Jokaisesta on kiva löytää huonoja puolia, mutta sanokaapa jokunen kerta jotain hyviäkin puolia Annasta, olisiko se vaikeaa?

        Kaikkea hyvää Annalle kumminkin!


      • tyttö.
        tteee kirjoitti:

        aika hassuja. En ainakaan ymmärrä kun väitit, että Anna ei osaa laulaa, niin se nyt on aika tyhmä väite, sun pitäis itsekin jo tietää, että Anna osaa laulaa ja moni muukin artisti. Oikeastaan kaikki laulajat päällä maan osaavat laulaa, eiväthän he muuten olisi artisteja, eikö niin?!
        Toinen hassu juttu on se, kun väitit, että Annalla on huonot mahdollisuudet menestyä Suomessa, kun hän jo menestyy! Ja nyt on vain mahodollisuus tippua tuolta ylhäältä, mutta ei ainakaan lähipäivinä näytä tippuvan. Ja miksi väittää että Anna- fanit eivät ymmärrä mikä on menestymistä. On varmasti olemassa faneja jotka sen ymmärtävät. Jotenkin hyvin hassua oli lukea sinun kirjoituksesi, mutta kaikilla tietenkin ovat omat näkökulmat asioista, mutta väitteesi olivat liian hassuja.

        Jokaisesta on kiva löytää huonoja puolia, mutta sanokaapa jokunen kerta jotain hyviäkin puolia Annasta, olisiko se vaikeaa?

        Kaikkea hyvää Annalle kumminkin!

        ja mä oon sitä mieltä että Anna ei osaa laulaa mutta se joka otti Annan levy-yhtiöön se on sitä mieltä että se osaa laulaa.Ei kaikkien tarvii olla samaa mieltä.aika hassu juttu sulla :D


      • Haloo, fanit!
        tyttö. kirjoitti:

        ja mä oon sitä mieltä että Anna ei osaa laulaa mutta se joka otti Annan levy-yhtiöön se on sitä mieltä että se osaa laulaa.Ei kaikkien tarvii olla samaa mieltä.aika hassu juttu sulla :D

        Rihanna on jo monesti laulanut livenä ja on jo yksi parhaimpia artisteja!! Eikä tarvinnut paskoja laulukilpailuja siihen!


      • kyse mielipiteestä
        tyttö. kirjoitti:

        ja mä oon sitä mieltä että Anna ei osaa laulaa mutta se joka otti Annan levy-yhtiöön se on sitä mieltä että se osaa laulaa.Ei kaikkien tarvii olla samaa mieltä.aika hassu juttu sulla :D

        niin sen voisi ilmaista vaikka niin että "henk.koht. en tykkää Annan lauluäänestä" tms. On aika lapsellista esittää mukamas mielipiteenä että joku artisti "ei osaa laulaa".

        Voisikohan tätä asiallista mielipiteenilmausta vähän harjoitella itse kukin? Olisko jossain kursseja?


      • ole karismaa, rahaa,
        tteee kirjoitti:

        aika hassuja. En ainakaan ymmärrä kun väitit, että Anna ei osaa laulaa, niin se nyt on aika tyhmä väite, sun pitäis itsekin jo tietää, että Anna osaa laulaa ja moni muukin artisti. Oikeastaan kaikki laulajat päällä maan osaavat laulaa, eiväthän he muuten olisi artisteja, eikö niin?!
        Toinen hassu juttu on se, kun väitit, että Annalla on huonot mahdollisuudet menestyä Suomessa, kun hän jo menestyy! Ja nyt on vain mahodollisuus tippua tuolta ylhäältä, mutta ei ainakaan lähipäivinä näytä tippuvan. Ja miksi väittää että Anna- fanit eivät ymmärrä mikä on menestymistä. On varmasti olemassa faneja jotka sen ymmärtävät. Jotenkin hyvin hassua oli lukea sinun kirjoituksesi, mutta kaikilla tietenkin ovat omat näkökulmat asioista, mutta väitteesi olivat liian hassuja.

        Jokaisesta on kiva löytää huonoja puolia, mutta sanokaapa jokunen kerta jotain hyviäkin puolia Annasta, olisiko se vaikeaa?

        Kaikkea hyvää Annalle kumminkin!

        sitä hyvää onnea tai SITÄ ominnaisuutta, mikä tekee tähdeksi ja on idoli ainesta.

        Noh, Annassa ei ole sitä jotain. Enimmäkseen hyvää onnea ja totta kai suloista tyttöä pitää fanittaa, koska se on niin ihq D:


      • itse tai miten sitten
        kyse mielipiteestä kirjoitti:

        niin sen voisi ilmaista vaikka niin että "henk.koht. en tykkää Annan lauluäänestä" tms. On aika lapsellista esittää mukamas mielipiteenä että joku artisti "ei osaa laulaa".

        Voisikohan tätä asiallista mielipiteenilmausta vähän harjoitella itse kukin? Olisko jossain kursseja?

        kehittääkään omaa ääntään. Myös ne parhaimmat artistit.


      • oiva ja
        elämässään, joten kirjoitti:

        on pakko ruveta jotain pentua fanittamaan, koska itsellään ei ole mahdollisuuksia.

        hieno esimerkki, esikuva siitä miten uutteruudella on saavutettavissa menestystä.


    • tyttö.

      ymmärrätkö mitä tarkoitan...En tykkää Annan äänestä se ei ole sama asia kuin että vihaa henkilöä..Annasta jos pitää etsiä hyviä puolia niin hmm...hmm..hmm.. kai se on ihmisenä ihan kiva jos siihen tutustuisi mutta vähän vaikuttaa ylimieliseltä.

    • tyttö.

      ja Rihannan ei tarvii käskeä yleisöä huutamaan toisin kuin erään :D

      • teits

        Jep täällä on tosiaan paljon semmosia tyyppejä jotka sanoo vaan tyyliin jotain 'Anna ei osaa laulaa!!', 'Anna on ihan paska' tai 'Anna on huora'.
        Mun mielestä tollaisia kommentteja, varsinkaan mitään huoritteluja, ei tarvii laittaa kenestäkään vaan sen takia ettei satu pitämään toisen musiikista.
        Minun mielestäni Anna osaa laulaa, on ihan mahtava tyyppi muutenkin ja en vaan usko että Anna myy itteään.
        Miettikää vähän kirjottamaanne.


      • tyttö.
        teits kirjoitti:

        Jep täällä on tosiaan paljon semmosia tyyppejä jotka sanoo vaan tyyliin jotain 'Anna ei osaa laulaa!!', 'Anna on ihan paska' tai 'Anna on huora'.
        Mun mielestä tollaisia kommentteja, varsinkaan mitään huoritteluja, ei tarvii laittaa kenestäkään vaan sen takia ettei satu pitämään toisen musiikista.
        Minun mielestäni Anna osaa laulaa, on ihan mahtava tyyppi muutenkin ja en vaan usko että Anna myy itteään.
        Miettikää vähän kirjottamaanne.

        No ehkä sen meikkien ja vaatetusten takia jotkut haukkuu Annaa huoraksi.Mut jos sanoo ettei Anna osaa laulaa niin ei se ole ollenkaan paha juttu ei kai sitä nyt valehtelemaankaan pidä alkaa vain sen takia jotta teillä faneilla olisi hyvä mieli ja ettei Annaa kritisoitaisi.


    • Anttifani -88

      miksköhän artisteja haukutaan? kun niiden musiikista ei pidetä. fanita sä vaan koko elämäs annaa mä ainakin kuuntelen laadukkaampaa musiikkia kun joku anna. Mun mielestää Antti on parempi kun sun ylimielinen annas. HAUSKAA LOPPUELÄMÄÄ ANNAN FANINA ,EI KÄY KATEEKS YHTÄÄN!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe