näin lumessa jotain
kumarruin
hämmennyin
siinä oli sydämesi
otin sen käteeni
kysyin
saanko pitää sen
tuijotin leveää selkääsi
kääntymättä
jatkoit matkaa
säpsähdin
olitkin siinä
turvallisesti
vierelläni
olin unohtanut silmälasit;)
Sydämen löysin
11
227
Vastaukset
- Minanoita
silmälasisi
ne ovat turvassa
rakkaasi taskussa
vastalöytönä =))))
Olet runolla paiskannut
jo aamutuimaan(yötuimaan :)
Sees sannoo noita
ja kahauttaa yläilmoihin
niin jotta polvet vaan paukkuu!- kaaru
Herätys nyt ja toivottavasti ei satu, kun yläilmoista nyt tipahdat. Otahan iiisisti, jookos???
- kaaru
kaaru kirjoitti:
Herätys nyt ja toivottavasti ei satu, kun yläilmoista nyt tipahdat. Otahan iiisisti, jookos???
unohdin sanoo...kiitos:)
- Tanssi-tuulispää
Jos löytäjä sais pitää
kaikki kadonneet, pudonneet
karanneet, eksyneet
särkyneet ja hävinneet
sydämet
Niin tarttis miettiä
mitä niillä kaikilla tehdään?
- Hauska ajatusleikki tuli mieleen runostasi, kun olen lähdössä työmaalle sydämiä vartioimaan, lääkitsemään ja hoivaamaan.... :)
Kiitos runostasi.
t. Tuulis- kaaru
Kiitoksia ja kieltämättä kiva ajatusleikki -ajatus, niin???
No mulle nyt riittää tuo yksi ainakin nyt:)))
- pippolan vaari
Mulla on oli sydän jäässä yhtenä aamuna,
jätin sen eteiseen ja kun seuraavan kerran
sen näin oli kulmasta lohjennut ja
lohkeaa joka päivä lisää:(
Kiitos runosta.- kaaru
mut pittääkö huolestuu, onks sul vaik sit erikeepperii, niin voisit niitä paloi liimata yhteen.
Olet sie pippolan vaari vähän hajamielinen professori:)
missäs päin manteretta sie asustelet, voisin tulla sen liimaamaan, mul muistaakseni on jossain lootassa sit liimaa...;)
Näkee, näkee,
löysit tutun
"siinä oli sydämesi"
Hän sydämen omistaja
"olitki siinä
turvallisesti
vierelläni"
Sydämen perusteella tunsit
"olin unohtannu silmälasini"
Aika jännästi tiet kohtaa,
ihan kuin näkisin
kädessäs sykkivä sydän.
Hyvää lauantai-iltaa ja
kiitos "Sydämen löysin".
terkkuja saunasta.....Liisa- kaaru
huomenta ja kiitoksia sanoista. Nuo silmälasit ovat joskus tarpeelliset, mulla lukiessa. Se on tän "likan" ikä, mikä sanelee tuon;)
- padme_amidala
..kirjoittanut tänne. Luin niitä edellisiäkin. On vain niin kiire, ettei kaikkea lukemaansa ehdi kommentoimaan. Kiva, kun tänne tulee lisää runoja, oli välillä jo aika hiljaista.
Kiitos lukuhetkestä : )- kaaru
piti perruuttaa kiireessä tällekin saitille, noit runonretaleita kun syntyy välillä ihan liikaakin. Pitäähän ne johonkin tupaan työntää;)
Ja kiitokset vielä sanoistasi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231