Minun pitäisi varmaan luopua kissoista, mutta en voi koska rakastan niitä liikaa. Rakastan tuhottoman paljon, mutta silti rääkkään niitä liikaa. Painan rintaani vasten ja halaan kunnes ne voihkivat tuskasta ja suutelen niitä suulle kunnes ne valittavat. En tiedä mitä tehdä, rakastan niitä niin hirveästi, mutta teen niin paljon pahaa.. Ehkä minun pitäisi luopua kissoista, mutta en voi.. Ehkä pitäisi hakea apua... Mitä minun pitäisi tehdä???
Väkivaltainen kissoille
5
820
Vastaukset
- hankkia itsellesi
a.elämä
b.oikeita ongelmia jottei tarttis täällä jauhaa skeidaa.
c.ilves-se kertoisi kyllä avokämmenellä jos liikaa halaa.- ...
:DDDD just!
- tuuli64
Rakkaus ei saa satuttaa muita kuin ihmisiä.
Miks teet, kun tiedostat? Jotain on nyt pahasti
vialla...miks kirjotat...haetko jotain sympatiaa?
Olet sairas, todella hae apua...
Rakastaa voi, mutta toi on jotain sadistista rakkautta.
Luovu eläimistä, jos et erota totuutta. Vai oliko tosiaan tarkoituksesi vain provosoida eläinystäviä....toiv. ei? - Lopeta!
hei olet ihan sairas!
Et voi tehdä noin kissa-raukoille!!
Sen verran sinussa on tervettä järkeä, että uskallat kertoa asiasta.
Sanoisin että olet eläimeen sekaantuja. Hae hoitoa!! Pikaisesti!
Et sinä rakasta, sinä käytät hyväksesi avuttomia eläimiä! - PP
ANNA NE POIS ! ÄKKIÄ ! OIKEESTI ET VOI TEHÄ NIILLE NOIN, HIUKAN SAIRASTA! OOT ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ, HAE APUA HULLU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137