Visa nosto - S-Pankki

voiko?

Voiko S-pankin credit/depit kortilla tehdä verkko S-pankissa käteis siirtoja luottokortilta? Eli rullaamaan hilloa omalle tilille visalta...

8

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistua koska
      • mutta mut,

        Ei kuitenkaan ole minkäänlaista ohjetta/nappulaa S-pankin sivilla.Siis, kun on kirjauduttu omilla pankkintunnuksilla sisään....


      • sitä että
        mutta mut, kirjoitti:

        Ei kuitenkaan ole minkäänlaista ohjetta/nappulaa S-pankin sivilla.Siis, kun on kirjauduttu omilla pankkintunnuksilla sisään....

        meet sen kortin tietoihin ja siitä katsot onko sellaista linkkiä tai nappulaa jolla voi siirtää rahaa? Yksi vaihtoehto tietenkin on se että oma siirto kohdassa ehkä voisi laittaa maksajatilin kohtaan sen Visa Credit-tilin ja saajatilin kohtaan sit pankkitilin


      • on kokeiltu
        sitä että kirjoitti:

        meet sen kortin tietoihin ja siitä katsot onko sellaista linkkiä tai nappulaa jolla voi siirtää rahaa? Yksi vaihtoehto tietenkin on se että oma siirto kohdassa ehkä voisi laittaa maksajatilin kohtaan sen Visa Credit-tilin ja saajatilin kohtaan sit pankkitilin

        Ei kyllä ole missään mitään nappuloita."siirto omalle tilille" näyttää vain yhden pankki tilin ei maintaa Cerdict tilistä...On muuten ihmeellistä jos ei saa rullattua hilloa (vaikka hinnasto antaa ymmärtää) kuin atm:ssä.Luulisi olevan sama missä sitä velkaa tekee...:)


      • kannattaa kysyä
        on kokeiltu kirjoitti:

        Ei kyllä ole missään mitään nappuloita."siirto omalle tilille" näyttää vain yhden pankki tilin ei maintaa Cerdict tilistä...On muuten ihmeellistä jos ei saa rullattua hilloa (vaikka hinnasto antaa ymmärtää) kuin atm:ssä.Luulisi olevan sama missä sitä velkaa tekee...:)

        S-pankista neuvoa. Tai voi olla ettei kyseinen toiminto vielä ole käytössä mutta on tulossa...kun se kerran hinnastoonkin on laitettu.


    • Nettipankissa ei ole tilisiirtoa.

      Vain kaksi tapaa siirtää Creditiltä rahaa Debit puolelle:

      1) Nostaa rahat automaatissa ja viedä S-toimipisteessä tilille (tai pitää käteisenä).

      2) Pyystää S-toimipisteessä tekemään tilisiirto Credit->Debit.

      Molemmilla tavoilla menee nuo nostokulut.


      Tai voi vain viguttaa sitä Credit puolta ostoksiin, jos ei käteistä tarvii...

      • Miksi pitää käydä jossain?

        Oletko varmistanut ettei onnistu verkkopankin asiakaspalvelun kautta, vaikka suoraa toimointoa ei olekkaan?


      • voi olla
        Miksi pitää käydä jossain? kirjoitti:

        Oletko varmistanut ettei onnistu verkkopankin asiakaspalvelun kautta, vaikka suoraa toimointoa ei olekkaan?

        Voisiko olla mahdollista saada siirto aikaan jos laittaa viestiä as palveluun omasta suojatusta S-pankki palvelusta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe