Voiko S-pankin credit/depit kortilla tehdä verkko S-pankissa käteis siirtoja luottokortilta? Eli rullaamaan hilloa omalle tilille visalta...
Visa nosto - S-Pankki
8
1281
Vastaukset
- onnistua koska
S-pankin hinnastossakin on ominaisuus mainittuna. Muistathan sitten että se siirto maksaa 1 € 2% siirrettävästä summasta kuten muissakin pankeissa.
http://www.s-pankki.fi/asiakkaana_s-pankissa/fi_FI/palveluhinnasto/_files/79830123406754291/default/Palveluhinnasto_osuuskauppojen_asiakasomistajille_SU.pdf- mutta mut,
Ei kuitenkaan ole minkäänlaista ohjetta/nappulaa S-pankin sivilla.Siis, kun on kirjauduttu omilla pankkintunnuksilla sisään....
- sitä että
mutta mut, kirjoitti:
Ei kuitenkaan ole minkäänlaista ohjetta/nappulaa S-pankin sivilla.Siis, kun on kirjauduttu omilla pankkintunnuksilla sisään....
meet sen kortin tietoihin ja siitä katsot onko sellaista linkkiä tai nappulaa jolla voi siirtää rahaa? Yksi vaihtoehto tietenkin on se että oma siirto kohdassa ehkä voisi laittaa maksajatilin kohtaan sen Visa Credit-tilin ja saajatilin kohtaan sit pankkitilin
- on kokeiltu
sitä että kirjoitti:
meet sen kortin tietoihin ja siitä katsot onko sellaista linkkiä tai nappulaa jolla voi siirtää rahaa? Yksi vaihtoehto tietenkin on se että oma siirto kohdassa ehkä voisi laittaa maksajatilin kohtaan sen Visa Credit-tilin ja saajatilin kohtaan sit pankkitilin
Ei kyllä ole missään mitään nappuloita."siirto omalle tilille" näyttää vain yhden pankki tilin ei maintaa Cerdict tilistä...On muuten ihmeellistä jos ei saa rullattua hilloa (vaikka hinnasto antaa ymmärtää) kuin atm:ssä.Luulisi olevan sama missä sitä velkaa tekee...:)
- kannattaa kysyä
on kokeiltu kirjoitti:
Ei kyllä ole missään mitään nappuloita."siirto omalle tilille" näyttää vain yhden pankki tilin ei maintaa Cerdict tilistä...On muuten ihmeellistä jos ei saa rullattua hilloa (vaikka hinnasto antaa ymmärtää) kuin atm:ssä.Luulisi olevan sama missä sitä velkaa tekee...:)
S-pankista neuvoa. Tai voi olla ettei kyseinen toiminto vielä ole käytössä mutta on tulossa...kun se kerran hinnastoonkin on laitettu.
Nettipankissa ei ole tilisiirtoa.
Vain kaksi tapaa siirtää Creditiltä rahaa Debit puolelle:
1) Nostaa rahat automaatissa ja viedä S-toimipisteessä tilille (tai pitää käteisenä).
2) Pyystää S-toimipisteessä tekemään tilisiirto Credit->Debit.
Molemmilla tavoilla menee nuo nostokulut.
Tai voi vain viguttaa sitä Credit puolta ostoksiin, jos ei käteistä tarvii...- Miksi pitää käydä jossain?
Oletko varmistanut ettei onnistu verkkopankin asiakaspalvelun kautta, vaikka suoraa toimointoa ei olekkaan?
- voi olla
Miksi pitää käydä jossain? kirjoitti:
Oletko varmistanut ettei onnistu verkkopankin asiakaspalvelun kautta, vaikka suoraa toimointoa ei olekkaan?
Voisiko olla mahdollista saada siirto aikaan jos laittaa viestiä as palveluun omasta suojatusta S-pankki palvelusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466