Kiinnostako teitä jatkokertomus

hande

Oli myrskyisä yö..
Jokainen voi jatkaa.

32

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna palaa

      spinnu ylös vaan ja tuulta päin:)

      • HTZA

        pariinkin kertaan olen sellaisen avannut, ja aina ne ovat poistuneet.
        VAikka minulla oli tuhat kertaa parempi aloituslause.


      • hande
        HTZA kirjoitti:

        pariinkin kertaan olen sellaisen avannut, ja aina ne ovat poistuneet.
        VAikka minulla oli tuhat kertaa parempi aloituslause.

        Että jaksatkin...


      • HTZA
        hande kirjoitti:

        Että jaksatkin...

        lempeästi, kaatui, Stadin puisto-osaston unohtama Lehmus, sen oksat räjähtivät olohuoneen ikkunan läpi, tietokoneen DVD-lautasella, sisäänmenossa oleva, "Harry Potter-elokuva-DVD", halkesi kahtia vahvan oksan iskusta.
        "Siinä mulla on toinen Tollo"- mietti mies, katsoen puolimätää Lehmuksen runkoa, joka oli katkaissut kallin pöydän kolmannen jalan.
        Pöytä makasi masentavasti kallellaan, iltalampun valossa sen syyt muodostivat saatanallisen naamion.....Johnson-Pledillä puunattu pinta heijasti siihen miehen kasvot, ne sopivat yhteen hyvin, tuon kuvan kanssa....


      • hande
        HTZA kirjoitti:

        lempeästi, kaatui, Stadin puisto-osaston unohtama Lehmus, sen oksat räjähtivät olohuoneen ikkunan läpi, tietokoneen DVD-lautasella, sisäänmenossa oleva, "Harry Potter-elokuva-DVD", halkesi kahtia vahvan oksan iskusta.
        "Siinä mulla on toinen Tollo"- mietti mies, katsoen puolimätää Lehmuksen runkoa, joka oli katkaissut kallin pöydän kolmannen jalan.
        Pöytä makasi masentavasti kallellaan, iltalampun valossa sen syyt muodostivat saatanallisen naamion.....Johnson-Pledillä puunattu pinta heijasti siihen miehen kasvot, ne sopivat yhteen hyvin, tuon kuvan kanssa....

        Ei huono, vaikka ymärrän ironian kyllä..-


      • HTZA
        hande kirjoitti:

        Ei huono, vaikka ymärrän ironian kyllä..-

        jopa ihmisenä.
        Ikinä en ole ilkeä, jos joku minut sellaisena kokee, saa katsoa peiliin.
        Sinullekin kirjoitan aina ystävällisesti.
        Mutta vastaan siten miten suhtaudun kirjoituksiisi.
        :)
        H.


      • kutriina : )
        HTZA kirjoitti:

        lempeästi, kaatui, Stadin puisto-osaston unohtama Lehmus, sen oksat räjähtivät olohuoneen ikkunan läpi, tietokoneen DVD-lautasella, sisäänmenossa oleva, "Harry Potter-elokuva-DVD", halkesi kahtia vahvan oksan iskusta.
        "Siinä mulla on toinen Tollo"- mietti mies, katsoen puolimätää Lehmuksen runkoa, joka oli katkaissut kallin pöydän kolmannen jalan.
        Pöytä makasi masentavasti kallellaan, iltalampun valossa sen syyt muodostivat saatanallisen naamion.....Johnson-Pledillä puunattu pinta heijasti siihen miehen kasvot, ne sopivat yhteen hyvin, tuon kuvan kanssa....

        Siitä alkoi varsinainen painajainen.

        Kylmä pakkasilma täytti äkkiä huneiston.
        Mies yritti soittaa palolaitokselle ym. muualle apua saadakseen. Kaikki yksiköt olivat menossa.
        Mies kaivoi kaikki toppavaatteet päälleen.
        Palokunnasta käskettiin odottelemaan aamuun, kunnes pahin mylläkkä olisi ohi ja joku yksikkö pääsisi raivaamaan puun pois. Ikkunan saisi korjattua vasta maanantaina, kun lasiliikkeet aukeisi. TElevisio onneksi oli säilytnyt.
        Mies lämmitti toppavaatteet ja viltit päällä lämintä juotavaa ja katsoi televisiota, kunnes yhtäkkiä välähti, että hänhän voisi lämmittää saunan. Niin hän vietti saunonen aamuun asti, kunnes palokunta tuli. Vielä oli saunottava yksi vuorokausi, jotta lasiliikkeestä tulisivat laittamaan ikkunan kuntoon. Maanantaina klo 9 ikkuna oli korjattu ja paijainen ohi :)


      • HTZA
        kutriina : ) kirjoitti:

        Siitä alkoi varsinainen painajainen.

        Kylmä pakkasilma täytti äkkiä huneiston.
        Mies yritti soittaa palolaitokselle ym. muualle apua saadakseen. Kaikki yksiköt olivat menossa.
        Mies kaivoi kaikki toppavaatteet päälleen.
        Palokunnasta käskettiin odottelemaan aamuun, kunnes pahin mylläkkä olisi ohi ja joku yksikkö pääsisi raivaamaan puun pois. Ikkunan saisi korjattua vasta maanantaina, kun lasiliikkeet aukeisi. TElevisio onneksi oli säilytnyt.
        Mies lämmitti toppavaatteet ja viltit päällä lämintä juotavaa ja katsoi televisiota, kunnes yhtäkkiä välähti, että hänhän voisi lämmittää saunan. Niin hän vietti saunonen aamuun asti, kunnes palokunta tuli. Vielä oli saunottava yksi vuorokausi, jotta lasiliikkeestä tulisivat laittamaan ikkunan kuntoon. Maanantaina klo 9 ikkuna oli korjattu ja paijainen ohi :)

        ja mies laitteli pilkkihaalaria kaappiin, hän mietti että olisipa ollut edes televisio. Olisipa ollut edes Sauna.
        Joita hänellä ei ollut ollut kuuteen vuoteen.
        Katsoessaan maustekaappiinsa hän loi kiitollisen katseen Chilihyllylle.
        Siellä ei enää paljoa ollut jäljellä.
        Hän vilkaisi ikkunaan, sen pokat olivat ruman väriset.
        Lämmin henkäys oli polttanut maalit pois.....


      • hande
        kutriina : ) kirjoitti:

        Siitä alkoi varsinainen painajainen.

        Kylmä pakkasilma täytti äkkiä huneiston.
        Mies yritti soittaa palolaitokselle ym. muualle apua saadakseen. Kaikki yksiköt olivat menossa.
        Mies kaivoi kaikki toppavaatteet päälleen.
        Palokunnasta käskettiin odottelemaan aamuun, kunnes pahin mylläkkä olisi ohi ja joku yksikkö pääsisi raivaamaan puun pois. Ikkunan saisi korjattua vasta maanantaina, kun lasiliikkeet aukeisi. TElevisio onneksi oli säilytnyt.
        Mies lämmitti toppavaatteet ja viltit päällä lämintä juotavaa ja katsoi televisiota, kunnes yhtäkkiä välähti, että hänhän voisi lämmittää saunan. Niin hän vietti saunonen aamuun asti, kunnes palokunta tuli. Vielä oli saunottava yksi vuorokausi, jotta lasiliikkeestä tulisivat laittamaan ikkunan kuntoon. Maanantaina klo 9 ikkuna oli korjattu ja paijainen ohi :)

        Toppatakin sisällä oli kuihtunut olemattomiin.
        46kg repun kera oli jäljellä...


    • Tiza***

      "Jokainen voi jatkaa...", sanat kaikuivat takaisin tyhjiltä kaduilta.
      Minne?
      Askel toisensa jälkeen kumahteli kiveykseen, jota
      ei lumikaan pehmentänyt.

      Etuvasemmalla häämötti jotain outoa....

      • hande

        Ja hänen Zigulinsa olivat täynnä vietävää.
        Kunnollisen tullimiehen lipasta valui vettä.
        - De gavarihs ruski?
        Ei vastausta. Menköön sateeseen...


      • Tiza***
        hande kirjoitti:

        Ja hänen Zigulinsa olivat täynnä vietävää.
        Kunnollisen tullimiehen lipasta valui vettä.
        - De gavarihs ruski?
        Ei vastausta. Menköön sateeseen...

        Sade yltyy, se ruoskii Gennadin säiden ennestään pieksämiä poskia. Repii hauttureuhkaa, vettä valuvaa rotannahkaa.
        Gennadi siitä viis, hän kulkee....


      • hande
        Tiza*** kirjoitti:

        Sade yltyy, se ruoskii Gennadin säiden ennestään pieksämiä poskia. Repii hauttureuhkaa, vettä valuvaa rotannahkaa.
        Gennadi siitä viis, hän kulkee....

        Tosin ajattelin hänet autolle. Kävelköön kehno...


      • HTZA
        Tiza*** kirjoitti:

        Sade yltyy, se ruoskii Gennadin säiden ennestään pieksämiä poskia. Repii hauttureuhkaa, vettä valuvaa rotannahkaa.
        Gennadi siitä viis, hän kulkee....

        onko Gennadilla säitä??
        Heevetti, opettele pilkut, muuten menee nauruksi.


      • Tiza***
        hande kirjoitti:

        Tosin ajattelin hänet autolle. Kävelköön kehno...

        Paukuttaa kiveystä kuin flamencotanssija.
        Siitä muistaa....


      • Tiza***
        HTZA kirjoitti:

        onko Gennadilla säitä??
        Heevetti, opettele pilkut, muuten menee nauruksi.

        Gennadin säätilojen fosforoimaa profiilimuodostelmaa....


      • Tiza***
        HTZA kirjoitti:

        onko Gennadilla säitä??
        Heevetti, opettele pilkut, muuten menee nauruksi.

        On minulla säätilat, saavat niille nauraa.
        Minä niistä tai heistä, sanonko....
        Gennadia.


    • sade pauhaa

      Jätkä viimeistä lenkkiä syö. Keskaripullo on höyläämättömästä laudasta tehdyn pöydän päällä avaamattomana.

      • Tiza***

        Siinä se on, elämä, jätkä miettii.
        Viimeinen pullo. Haaltunutta, päiväys vanhennut aikoja sitten, juomatta. Minunko elämäni siinä - elämättä?
        Noinko on?


      • korkokenkien
        Tiza*** kirjoitti:

        Siinä se on, elämä, jätkä miettii.
        Viimeinen pullo. Haaltunutta, päiväys vanhennut aikoja sitten, juomatta. Minunko elämäni siinä - elämättä?
        Noinko on?

        napsahtelua, saranoillaan rehmottava ovi hiljaa avataan. Ovenraosta työntyy kiharainen naisen pää, silmäiltyään karuun huoneeseen nainen työntyy sisälle, ja kysyy. Voisiko hän saada suojaa pahimman myrskyn ajaksi.


      • hande
        korkokenkien kirjoitti:

        napsahtelua, saranoillaan rehmottava ovi hiljaa avataan. Ovenraosta työntyy kiharainen naisen pää, silmäiltyään karuun huoneeseen nainen työntyy sisälle, ja kysyy. Voisiko hän saada suojaa pahimman myrskyn ajaksi.

        Siirrä ylemmäksi.


      • Tiza***
        korkokenkien kirjoitti:

        napsahtelua, saranoillaan rehmottava ovi hiljaa avataan. Ovenraosta työntyy kiharainen naisen pää, silmäiltyään karuun huoneeseen nainen työntyy sisälle, ja kysyy. Voisiko hän saada suojaa pahimman myrskyn ajaksi.

        Ei, ei nyt...enää, miettii tuskaantuneena.
        Lähtöä tässä tehdään, viimeistä lenkkiä viedään,
        eletään entisen pullon päivää...

        Tule nyt hetkeksi, saa kuitenkin vängättyä kireistä suupielistään.


      • pöydän vastakkaiselle puolen
        Tiza*** kirjoitti:

        Ei, ei nyt...enää, miettii tuskaantuneena.
        Lähtöä tässä tehdään, viimeistä lenkkiä viedään,
        eletään entisen pullon päivää...

        Tule nyt hetkeksi, saa kuitenkin vängättyä kireistä suupielistään.

        nojaa käsillää päätä ja on hiljaa.
        Mies katsoo naista, silmissä häivähtää ymmärtäväinen katse. Mies ottaa lattialta tyhjän kaljapullon ja kaataa puolet avaamattomasta pullosta siihen, työntää toisen pullon naisen eteen, ja sanoo. Ota tuosta, muuta minulla ei ole.


      • HTZA
        korkokenkien kirjoitti:

        napsahtelua, saranoillaan rehmottava ovi hiljaa avataan. Ovenraosta työntyy kiharainen naisen pää, silmäiltyään karuun huoneeseen nainen työntyy sisälle, ja kysyy. Voisiko hän saada suojaa pahimman myrskyn ajaksi.

        minun "kirjani" poistettiin.
        Saas nyt nähdä..
        Oli, tosin, eri valvoja.


      • HTZA
        pöydän vastakkaiselle puolen kirjoitti:

        nojaa käsillää päätä ja on hiljaa.
        Mies katsoo naista, silmissä häivähtää ymmärtäväinen katse. Mies ottaa lattialta tyhjän kaljapullon ja kaataa puolet avaamattomasta pullosta siihen, työntää toisen pullon naisen eteen, ja sanoo. Ota tuosta, muuta minulla ei ole.

        jalkansa päinvastoin, laajalla liikkeellä, ja kuiskaa, flunssaisen käheällä äänellä, ei ole paljoa minullakaan.


      • Tiza***
        pöydän vastakkaiselle puolen kirjoitti:

        nojaa käsillää päätä ja on hiljaa.
        Mies katsoo naista, silmissä häivähtää ymmärtäväinen katse. Mies ottaa lattialta tyhjän kaljapullon ja kaataa puolet avaamattomasta pullosta siihen, työntää toisen pullon naisen eteen, ja sanoo. Ota tuosta, muuta minulla ei ole.

        Kaksi elämän runtelemaa, viimeisen pullon jakajaa.
        Miten se näin meni?


      • hande
        pöydän vastakkaiselle puolen kirjoitti:

        nojaa käsillää päätä ja on hiljaa.
        Mies katsoo naista, silmissä häivähtää ymmärtäväinen katse. Mies ottaa lattialta tyhjän kaljapullon ja kaataa puolet avaamattomasta pullosta siihen, työntää toisen pullon naisen eteen, ja sanoo. Ota tuosta, muuta minulla ei ole.

        Joka ei ole tietenkään oikea luutnantti, hän on silmälääkäri, kai karjaisee hevoiselle.
        Jonka selässä istui Jussi...


      • Kalle Kotton
        HTZA kirjoitti:

        minun "kirjani" poistettiin.
        Saas nyt nähdä..
        Oli, tosin, eri valvoja.

        Voinet jatkaa tätä, minun pitää tästä lähteä.
        Muista, että tarinalla pitää olla vaikeuksien kautta onnellinen loppu.
        Ole nyt skarppina, äläkä lässytä imelloksia:)


      • HTZA
        Tiza*** kirjoitti:

        Kaksi elämän runtelemaa, viimeisen pullon jakajaa.
        Miten se näin meni?

        oli nainen ottanut pieniä, käsilaukussaan olevasta pullosta.
        Puolikas kalja auttoi lisää nousuhumalaan ja hän sanoi:
        Olen katsellut tuota takapihaa....
        Minä teen sinne luomu-yrtti-viljelmän.
        Sinä jauhat pashan.
        Tulevaisuutemme on rikas.
        "Mutta korjaa tuo V...n ovi"
        Ja pese lakana...


      • Nainen kohottaa
        Tiza*** kirjoitti:

        Kaksi elämän runtelemaa, viimeisen pullon jakajaa.
        Miten se näin meni?

        kaljapullon huulilleen. Jätkä seuraa katseellaan, vilkaisee hermostoneena ympärilleen, ottaa pienen kulauksen pullosta ja kysyy naiselta, miten hän on sateeseen joutunut.


    • <<<<

      JA POLIISIASEMALLA KELLO OLI 01.15 < YLIKONSTAAPELI PEIPPO KÄVELI KÄYTÄVÄLLÄ.VANHEMPI KONSTAAPELI LAINE LUKI VEIKKAAJAA JA CLASSIC CARS LEHTEÄ LUKI YLIKOMISSARIO NURMI JA TOINEN KONSTAAPELI HYVÄRINEN TEKNIIKAN MAAILMAA JA SELECTAN AUTOMAATILLA OLI LUNDBERG JA YLIKONSTAAPELIT VUORINEN JA RANTANEN LUKIVAT HESARIA.ILTALEHTEÄ LUKI PETOSTOIMISTON VIRTANEN JA HUUMEEN KOISTINEN..KOMISSARIO JÄRVINEN LUKI MERSULEHTEÄ JA KOLMAS POLIISI JOI KAHVIA..OLI MYRSKYISÄ YÖ..JA HILJAISTA OLI..HEINONEN LUKI TEKNIIKAN MAAILMAA JA HEINOSEN VAIMO JOKA OLI LÄÄKÄRI LUKI AAMULEHTEÄ

      • <<<

        KAKSI MALLITYTTÖÄ JUHLII..BAILAA..JA SITTEN TAPAA JOTAIN HÄMÄRÄMIEHIÄ....KAKSI MALLITYTTÖÄ TILAA TAKSIN < TAKSIKUSKILLA ON NAHKATAKKI.AURINKOLASIT JA SINISET HOUSUT < AUTO ON LADA 1200 < FIAT 124SESTA KOPIOITU < MINNE AJETAAN < ETELÄ-HAAGAAN < LÄMPIMIÄ ILMOJA PIDELLY < SANOI TAKSIKUSKI..JOO NIIN ON < MIES KÄÄNTYI TÖÖLÖÖSTÄ KOHTI RUSKEASUOTA JA AJOI TUNNELIA PITKIN..PERILLÄ OLLAAN < MIES KÄÄNTYI PALOASEMAN KOHDALTA...JOO....OOTA TÄSSÄ < MÄ HAEN TON TOISEN..MOIKKA..
        MORJENS..MIHIS AJETAAN < MYYRMÄKEEN..JAA....SE ON SITTE 125.70...TYTÖT JÄIVÄT MYYRMÄESSÄ POIS..NOUSIVAT ASUNTOON...TOSSA SULLE < KIITTI...SEN JÄLKEEN..TAKSIKUSKI AJOI HÄMEENLINNAN TIETÄ PITKIN HELSINGIN KESKUSTAAN JA POIKKESI KEIMOLAN NESTEELLÄ SYÖMÄSSÄ. TERVE KARI JA TIMO...UKKO ALOITTI..TERVE JORMA < JAA SYÖMÄSSÄ..JEP.... TIMON VOLVO SEISOI PARKISSA JA KARIN MERSU..SULLA TOI TSERNO NÄKYY KESTÄVÄN..JOO...IHAN HYVIN....
        SAMAAN AIKAAN MYYRMÄESSÄ..NAAMIOMIES..NARKKARIPOIKAYSTÄVÄ TULEE TUOMAAN HUUMEITA...NAUTITAAN HUUMEITA..SAMAAN AIKAAN OVESTA TULEE KAKSI ASEISTAUTUNUTTA UKKOA..JA AMPUU TYTÖT JA POIKAYSTÄVÄN...POJAT SYÖVÄT KEIMOLAN NESTEELLÄ


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe