Stadissa näkee mainoksia, joissa kehotetaan viettämään böndevapaata tammikuuta.
Minä kehotan äänestäjiä viettämään Kepuvapaata vaalikautta seuraavien vaalien jälkeen. Se antaisi kansan enemmistölle hyvän varkaussuojan rahoille. Älä siis äänestä milloinkaan enää Kepua. Se on parhaaksi sekä itsellesi että isänmaalle.
Kun tässä Kepua käsittelevän kirjoituksen lomassa tuli tilaisuus kirjoittaa vähän muustakin, teen sen samantien.
Kirjoittamiani avauksia on alettu poistaa palstalta jo toistuvasti. Sen vuoksi koen turhaksi jatkaa kirjoittelua tällä palstalla. Sensuuri ei ole ollut koskaan mieleeni. Kun vakiokirjoittajista myös Jäbä ymmärtääkseni ilmoitti lopettavansa kirjoittelun täällä, minullakin on aina vain helpompi tehdä vastaavanlainen ratkaisu. Annetaan siis törkykirjoittelun kukoistaa, koska ylläpito ja jotkut palstan valittajista näköjään pitävät sitä linjaa parempana.
Kiitos kaikille asiallisille keskustelijoille mukavista hetkistä. Uskon, että asianomaiset ovat oppineet tuntemaan, keitä tarkoitan asiallisilla kirjoittajille, joten en ryhdy tässä tekemään listaa heistä erikseen. Kaikki loppuu kuitenkin aikanaan.
Vapaus Kepusta
34
1164
Vastaukset
- jäbä on
Eipä ole tullut törmättyä moiseen nimimerkkiin.
Jos sinun viestejäsi poistetaan niin entäs sitten, vastauksen poistoihin saat katsomalla peiliin.Jäbä on eräs palstan pitkäaikaisista vakiokirjoittajista, joka on sittemmin kirjoittanut nimimerkillä "minä vaan". Hän poikkeuksillisen hyvä keskustelija ja kaikesta päätellen muutenkin hieno ihminen.
Entäs sitten - ei mitään muuta entäs sitten kuin, että itse tein omat johtopäätökseni. En ole pyytänytkään sinua olemaan siitä pahoillasi. Peilistä en löytänyt tällä kertaa vastausta, vaikka kävin vilkaisemassa siihen. Olen huono näkemään näkyjä.
Uskoisin, etten enää kommentoi enempää tähän viestiketjuun tulevia vastauksia. Ehkä käyn niitä lukemassa, mutta se on sitten siinä.- Sinäkin Brutukseni
Mielipidepankki kirjoitti:
Jäbä on eräs palstan pitkäaikaisista vakiokirjoittajista, joka on sittemmin kirjoittanut nimimerkillä "minä vaan". Hän poikkeuksillisen hyvä keskustelija ja kaikesta päätellen muutenkin hieno ihminen.
Entäs sitten - ei mitään muuta entäs sitten kuin, että itse tein omat johtopäätökseni. En ole pyytänytkään sinua olemaan siitä pahoillasi. Peilistä en löytänyt tällä kertaa vastausta, vaikka kävin vilkaisemassa siihen. Olen huono näkemään näkyjä.
Uskoisin, etten enää kommentoi enempää tähän viestiketjuun tulevia vastauksia. Ehkä käyn niitä lukemassa, mutta se on sitten siinä.Teette avauksia poistumisistanne ja kohta tulee viestiä tyyliin "vastaan vielä tähän" jne.
Ettekö te osaa päättää, kirjoitatteko palstalle vai ette?
Ja ei siitä tarvitse tehdä ilmoituksia, jos päätätte lopettaa kirjoittelun.
Etenkään, kun ette sitten sitä lopeta. - näin.
Sinäkin Brutukseni kirjoitti:
Teette avauksia poistumisistanne ja kohta tulee viestiä tyyliin "vastaan vielä tähän" jne.
Ettekö te osaa päättää, kirjoitatteko palstalle vai ette?
Ja ei siitä tarvitse tehdä ilmoituksia, jos päätätte lopettaa kirjoittelun.
Etenkään, kun ette sitten sitä lopeta.Mielipidepankki ei edes aio lopettaa kirjoituksiaan täällä, on vain yhtä säälittävä persoona mitä jäbä ja korhonenkin ovat.
No eivät he minnekkään silti voi piiloutua koska heidät tunnistaa todella helposti. - että...
näin. kirjoitti:
Mielipidepankki ei edes aio lopettaa kirjoituksiaan täällä, on vain yhtä säälittävä persoona mitä jäbä ja korhonenkin ovat.
No eivät he minnekkään silti voi piiloutua koska heidät tunnistaa todella helposti.MPP tuskin kirjoittaa muilla nimimerkeillä kuin rekisteröimänsä.
Kapiset Jäbät on asia erikseen.
Kapi on kirjoitellut milloin milläkin ja Jäbä itse kertoi vastikään alkavansa kirjoitella vaihtuvilla nimimerkeillä.
sitten kertoi lopettavansa senkin ja jatkoi saman tien ruiskimistaan eri ketjuissa. - kyllä hyvinkin
että... kirjoitti:
MPP tuskin kirjoittaa muilla nimimerkeillä kuin rekisteröimänsä.
Kapiset Jäbät on asia erikseen.
Kapi on kirjoitellut milloin milläkin ja Jäbä itse kertoi vastikään alkavansa kirjoitella vaihtuvilla nimimerkeillä.
sitten kertoi lopettavansa senkin ja jatkoi saman tien ruiskimistaan eri ketjuissa.pitää paikkansa. Mielipidepankki on kuitenkin ainoa noista kolmesta joilla on edes oikeus pitää housuja jaloissaan. Tuonverran voin vetää omaa kirjoitustani pois. totta on kuitenkin se että jos hän jatkaa niin tunnistaminen ei tuota vaikeuksia.
- Ettäs tiedät
Jäbä on palstan paras politiikan asiantuntija.
- nakkimainosmies
Ettäs tiedät kirjoitti:
Jäbä on palstan paras politiikan asiantuntija.
olisi ollut politiikan asiantuntija, no ei ikinä.
- ja Ukit
Mielipidepankki kirjoitti:
Jäbä on eräs palstan pitkäaikaisista vakiokirjoittajista, joka on sittemmin kirjoittanut nimimerkillä "minä vaan". Hän poikkeuksillisen hyvä keskustelija ja kaikesta päätellen muutenkin hieno ihminen.
Entäs sitten - ei mitään muuta entäs sitten kuin, että itse tein omat johtopäätökseni. En ole pyytänytkään sinua olemaan siitä pahoillasi. Peilistä en löytänyt tällä kertaa vastausta, vaikka kävin vilkaisemassa siihen. Olen huono näkemään näkyjä.
Uskoisin, etten enää kommentoi enempää tähän viestiketjuun tulevia vastauksia. Ehkä käyn niitä lukemassa, mutta se on sitten siinä.Olette te punikit ihme sakkia. Jos keskustelu ei teitä miellytä ja teille tousuvasti näytetään mikä on se oikea totuus, ei punikki propagandaa, vetäydytte palstalta komeitten ilmoitusten kera, vain palataksenne taas jonkun ajan kuluttua.
Mikä teistä tekee tuollaisia raukkoja?
- ei ole kyse
Kyse on yhden kirjoittajan kiusanteosta ja ylläpidon löperyydestä, kun se ei itse ajattele omilla aivoillaan.
On kuin Sagittarius tekisi seriffin hommia anonyymisti. - toistettuna myös
Aika kypsää
Kirjoittanut: ja linjatonta 10.1.2009 klo 18.39
Taso ei tosiaan huvita, kun palstan pitäisi käsitellä keskustan politiikkaa ja ylläpito siivoaa pois keskustelun (MPP:n aamuinen avaus), jossa vaihdetaan mielipiteitä juuri siitä, miten keskustan politiikka tulisi rajata.
Samaan aikaan ylläpito jättää palstalle tukuttain Vanhasta pilkkaavia asiattomuuksia koskien oikeudenkäyntiä, jolla ei ole niin yhtään mitään tekemistä keskustan harjoittaman politiikan kanssa.
Tällainen ylläpidon linjattomuus on minusta sen verran käsittämätöntä sekoilua, että nnan palstan ja sen hiippareiden kirjoitella taas jonkin aikaa rauhassa keskenään.
Tulen takaisin, jos politiikassa jotain tapahtuu tai tänne ilmaantuu fiksuja avauksia, joista kannattaavaihtaa mieliputeitä ja joita ylläpito ei typeryyksissään mene poistamaan heti kun tämä saitin yksi itsetunnoton luuseri menee niin vaatimaan.
Hän taitaa muuten olla se sama tyyppi, joka spämmää sinun nimissäsi ja täytti aikanaan saitin CITY-alkuisilla imitaationikeillä.
Että tälleen,
Arvaat kuka.- Ei muuta
Otsikossa kaikki
- tunnut toistavan
tuota harhakuvaasi viestistä viestiin. Koskaan en ole kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä millään CITY alkuisilla nimimerkeillä, senverran kammoan tuota alkuperäistäkin joten en tuohon alkaisi.
Kun jäbä kirjoittaa anonyyminä niin sekö on suotavaa ja sallittua. Jos sen tekee korhonen kaksinekymmenine nikkeineen ja sama mokoma anonyymejä päälle niin sekin on ilmeisesti suotavaa.
Sen takaan että kaikki teidän tahänastiset provosointinne täältä lähtevät olen luuseri tai en, te ette kuitenkaan ole mikään maailman napa.
Ja kiukutelkaa rauhassa ja lähtekää ovet paukkuen, jos te luulette että tuolla teette joillekkin hallaa niin kyllä se halla puree vain itseenne. - Miettinyt?
tunnut toistavan kirjoitti:
tuota harhakuvaasi viestistä viestiin. Koskaan en ole kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä millään CITY alkuisilla nimimerkeillä, senverran kammoan tuota alkuperäistäkin joten en tuohon alkaisi.
Kun jäbä kirjoittaa anonyyminä niin sekö on suotavaa ja sallittua. Jos sen tekee korhonen kaksinekymmenine nikkeineen ja sama mokoma anonyymejä päälle niin sekin on ilmeisesti suotavaa.
Sen takaan että kaikki teidän tahänastiset provosointinne täältä lähtevät olen luuseri tai en, te ette kuitenkaan ole mikään maailman napa.
Ja kiukutelkaa rauhassa ja lähtekää ovet paukkuen, jos te luulette että tuolla teette joillekkin hallaa niin kyllä se halla puree vain itseenne.Miksi sinä provosoidut noin helposti?
- onkaan
Miettinyt? kirjoitti:
Miksi sinä provosoidut noin helposti?
Heikkoa itsetuntoa ei itse huomaa. Se näkyy kiukkuisuutena muiden silmissä.
- pool set
palsta siistiytyy taas vähän. Tervemenoa!!!!!
- pyytänyt poistamaan
Se oli mielestäni aiheellinen pyyntö ja se myös toteutettiin, tuo tapahtui eilen. Muista en tiedä joten olet kenties joutunut jonkun tai joidenkin muidenkin hampaisiin.
No se on kuitenkin varma että viesteilläsi pääsääntöisesti yritit vain provosoida. Kun niitä nyt alettiin poistaa niin vedit herneet nenään yllättävän nopeasti. Tuo kertoo jo aika paljon. Kuitenkin tulet jäbän lailla brovosoimaan saitilla mutta et sinä piiloon pääse, kyllä sinun tekstisi tunnistetaan vaikka sitä kuinka yrittäisit muunnella. - Otsikossa hymiö
IFK
- viisaampi
Ole nyt viisaampi kuin korhonen tai jäbä. Kun kirjoitat niin ota käyttöösi anonyymiproxy niin et jää heti kiinni kuten nämä kaksi puupäätä.
- teetsavuu
Stara, ääliö vailla vertaa.
- sinä luulet
teetsavuu kirjoitti:
Stara, ääliö vailla vertaa.
.............
- sorru ajatukseen
teetsavuu kirjoitti:
Stara, ääliö vailla vertaa.
että kaikki olisivat yhtä kädettömiä mitä itse olet. Taidat olla myös asiantuntija suoli24 tietokenepalstalla.
- mvv
..poistaneen aloituksesi koskien Takkulaa. Samoinhan katosi myös samasta aiheesta tehty keskustelu, taisi olla Sandan aloittama. Siellä vastasit minulle, olisin vastannut takaisin mutta sitä ei enää ollut.
Voi kyllä syystä ihmetellä kuinka täältä poistuu parhaat keskustelut ,mutta kaikki roska jää.
itse en mitää päätöstä tee kirjoittelustani, kirjoitan jos siltä tuntuu. - sydämmellinen
kiitos jos häivyt tältä palstalta, ja menet sinne omiesi joukkoon.
... sillä avauksesi muutamia lukuun ottamatta ovat olleet hyviä siinä mielessä, että niissä on ollut erinomaista ainesta keskusteluun. Keskusteluahan ei voi syntyä ilman erilaisia mielipiteitä ja edes kohtuullista asia pohjaa. Muu on lätinää, ei keskustelua.
Tosin me kaksi emme ole voineet keskenämme kovin vilkasta keskustelua käydä siksi, että sinä olet päivä- tai korkeintaan alkuiltakirjoittelija, kun taas itse työelämässä olevana kirjoittelen loppuillasta tai alkuyöstä. Ei oikein motivoi vastailla toiselle sivulle siirtyneille avauksille.
Toinen syy on se, että toisin kuin esimerkiksi Kapi, sinä olet ollut laiska antamaan jatkokommentteja saamiisi vastauksiin, mikä ei kovin paljon motivoikaan kommentoimaan.
Kirjoitustyylisi on ollut enimmäkseen kiitettävän asiallista, mutta joskus sinulla on ollut ihmeellisiä känkkäränkkä-päiviä, jolloin et ole edes pyrkinyt asiallisuuteen. Itsekin kyllä käytän joskus alatyylisiä kommentteja, mutta olen pyrkinyt kirjoittamaan ne selvästi sellaiseen muotoon, että ymmärretään huulenheitoksi.
Tietämyksesi asioista vaihtelee hyvin suuresti laidasta laitaan, mutta ei tiedonpuute tai ennakkoluulotkaan keskustelua haittaa, jos niistä ei pidä itsepintaisesti kiinni.
Sen verran surkeaksi tämä palsta tosiaan on mennyt, etten täällä itsekään juuri käy kuin toteamassa, ettei ketjuja kannata edes avata.- kenties sinä
joka kehuit tänään uutta-ukkia asialliseksi kirjoittajaksi ja viestien avaajaksi, jos näin on niin olen kyllä pettynyt suhteesi. Jos olen väärässä niin pyydän anteeksi turhasta viestistä.
Mpp oli palstan ansioikkain kirjoittelija, joka hyvien tietojensa, loogisen johdattelukykynsä ja empaattisen asenteensa ansiosta pystyi rakentamaan korkeatasoista keskustelua palstan muuten tunkiomaisen tyhjyyden keskelle.
Mpp oli parhaimmillaan ruotiessaan keskustan suhdetta Suomeen, suomalaisiin,kaupunkilaisiin ja pääkaupunkiseutuun. Edes hänen vääristynyt suhteensa Kekkosen aikaan, tai hänen kyvyttömyytensä nähdä USA:ta ja Nato:a vapaan maailman yksinä merkittävinä tukipylväinä -valistuksen tuotteina- ei himmennä hänen terävää ajatteluaan ja - kynää.
Palsta on nyt turha.- turha mitä
sinäkin. Mitä olet antanut tälle palstalle, omia vääristyneitä mielipiteitäsi ja valheita. Siinä on sinun antisi.
- hehhhhehehhehhheh!
Palsta on finito.
Sebi voisi kirjoittaa aiemminkin mainitsemansa "negrologin" tälle palstalle!
- edes tällä saitilla
Viikolla eräässä asiaohjelmassa arvostettu tutkija veti yhtäläisyysmerkit Gasan ja Espoon välille.
Näyttää siltä, että varsin oikeaan osunut vertaus kun katsoo jatkuvaa MMP:n rakettitulta Kepulandiaan, jolla hän rikkoo jatkuvasti tulitaukosopimusta yksipuolisesti.
Myös saittia valvovat tulitaukotarkkailjat ovat panneet tämän asian merkille ja sulkeneet rajanylityspaikat vihamielisiltä hyökkääjiltä sivistynyttää Kepulandiaa kohtaan.
Suomalaisuutta ja Kepulandiaa varjostaa nyt paikallinen "Hamasliike", jonka tarkoituksena on terrorisoida demokraattista yhteiskuntaa epädemokraattisin keinoin.
Lopuksi haluan todeta, että böndevapaa tammikuu on hyväksi pääkaupunkiseudulle, sillä böndeläiset ovat rökittäneet Espoon blues:n henkihieveriin ja kuukauden viruttelu on nyt paikallaan.- Olet fanatiikko
Keksi parempaa.
- Näin se aina käy
Kun aikansa tekee terroristin hommia.
- Emeritus
"Kirjoittamiani avauksia on alettu poistaa palstalta jo toistuvasti. Sen vuoksi koen turhaksi jatkaa kirjoittelua tällä palstalla. Sensuuri ei ole ollut koskaan mieleeni. Kun vakiokirjoittajista myös Jäbä ymmärtääkseni ilmoitti lopettavansa kirjoittelun täällä, minullakin on aina vain helpompi tehdä vastaavanlainen ratkaisu."
----------------------------------
...hieno ratkaisu, toivottavasti et ala astelemaan Korhosen jalanjälkiä!- kulumallakaan
Rúiskaset aina silloin tällöin jonkun herjan tai tyhjänpäiväisyyden nikilläsi ja törkyilet paljon enemmän nikittömänä. Vai poistuiko sinulta nyt törkyilyn parhaimmat kohteet mpp:n, jäbän ja kapin poistumisen myötä? Eiköhän uusia aina löytäne sellainen, jolla on niin kiero ja likainen mieli kuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602