En tiedä mikä olisi oikea palsta kirjoittaa, mutta seksi-palstalla tuli vain asiattomia vastauksia joten päätin kirjoittaa tänne..
Ollaan tyttöystävän kanssa käytetty keskeytettyä yhdyntää nyt parisen vuotta eli sen ajan, kun olemme olleet yhdessä. Ehkäisymenetelmä se ei kuitenkaan ole koska tyttö syö pillereitä. Näin ollaan tehty siksi, että seksi olisi "siistimpää". Tyttö inhoaa sitä, että tulen sisälle. (Seksi-palstalla joku neuvoi, että suihkussa käynnillä sperman voisi pestä, mutta miten sen nyt sieltä sisältä pystyy pesemään? Tytön mukaan seuraavana päivänäkin saattaa vielä valua spermaa pikkareihin.. uskon että ei ole miellyttävää.)
Kyllähän tuo aluksi mulle kelpasi, ja nykyäänkin seksi on aivan loistavaa, ellei parempaa kuin aluksi. Ongelmana onkin vähän tuo henkinen puoli..
Kaikki oli ihan hyvin ja olin ihan tyytyväinen, kunnes kerran pillerin unohduttua käytimme kondomia ja pääsin panemaan häntä niin kuin kuuluu eli loppuun asti. Se tuntui niin paljon paremmalta noin henkisesti.. Normaalisti homma menee niin, että kun tyttö saa orgasmin, ollaan lähekkäin, sisäkkäin, mutta kun minä alan näyttää siltä että kohta tulee, niin mut potkitaan samantien vittuun..
Tyttö ei halua käyttää enää uudestaan kondomia, koska se sattuu. Olen yrittänyt ajatella asiaa tytön kannalta, ja pakko myöntää, etten itsekään haluaisi että kukaan laukeaa sisään, jos vaihtoehtoja on. Silti.. mitä teen.
Keskeytetty yhdyntä
61
14251
Vastaukset
- EI, VAAN...
Mitä te teette? Se on teidän kahden välinen asia. Teidän kuuluu yhdessä asiasta jutella. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu kun tulet sisälle ja kuinka tärkeä juttu se on sinulle. Voittehan sopia josko sitä voisi pitää edes "harvinaisena herkkuna", eli silloin tällöin kokeilla.
Ja kyllä sen sieltä pystyy pesemään. Voithan vetää vehjettäsi vähän taaksemmas ettet ihan kohtuun asti siemeniäsi valuta :) Jospa se arvolasti sitten jäisi vähän lähemmäs "ovea" ja tulisi helpommin ulos kokonansa.
Ei ainakaan minulla ikinä ole noin kauan sperma pysynyt sisällä että vielä seuraavana päivänä kostuisi alushousut.
Yksi neuvo. Älä ehdota sitä kesken yhdynnän. Puhukaa asiasta jossain ihan muussa tilanteessa. Nainen voi kokea sen muuten ns. "yllätyshyökkäyksenä" varsinkin jos ei ole itselle niin mieluisa asia. - niin,
että juuri kun meinaat tulla, niin vetäset vehkeesi ulos ja runkkaat mällit tyttösi masulle. Herrasmiehenä sitten pyyhit ne siitä pois, paperilla tai jollain rätillä. Ja sitten onkin suihkun vuoro.
- muka...
sattuu?? sen enempää kuin ilmankaan.
Laita se vehkeesi varovasti sisälle, kun on kondomi päällä, ja olet vähän aikaa liikkumatta, ja sitten alat hiljakseen liikutella....miksi muka sattuisi, ellei ole allerginen sille lateksille?
Ja tosiaan, kai tyttösi sentään JOSKUS voisi antaa sinun laueta sisälle?? Jos sperman valuminen ei ole miellyttävää, niin ei se kyllä ainakaan satu, tai ole muuten vahingollista kenellekään! eli jos hän yhtään sinunkin mielihyvää ajattelisi, niin minusta pitäisi kyllä antaa sentään joskus sisällekin laueta.
Vähän tuntuu, että tyttösi nyt määrää kaikesta, ja sinulla ei ole mitään sanan valtaa.- A.D.
on, ettet ymmärrä miten kondomi muka sattuu. Tyttö sanoo, että se sattuu, ja silloin uskon häntä!
- MINKÄKOKOINEN
Sulla on?
- AllergisenMies
A.D. kirjoitti:
on, ettet ymmärrä miten kondomi muka sattuu. Tyttö sanoo, että se sattuu, ja silloin uskon häntä!
Luonnonkumiallergia. On ihan oikeasti olemassa. Löytyy myös lateksittomia kondomeja. Mutta hinta on aika kallis.
- romantiikka- osastolla??
kyllä tuosta romantiikka on kaukana. En yhtään ihmettele, jos tulee vähän (tai enemmänkin) kipeä ja kireä olo. Vaihda hyvä mies naista, ei tuosta tule mitään. Sähän olet täytenä pellenä suhteessa, altavastaajana.
Termisi potkitaan vittuun kuvaa hyvin tilannetta.
Ota pienempi riski,kuin alkaa voida henkisesti tosi huonosti, jätä hänet, anna pimun etsiä joku muu dildokseen, sä saatat löytää typykän, joka tosiaan nauttii siitä, miltä mies tullessaan tuntuu.. Se on nimittäin ai-van i-h-a-naa. Varmaan seksin suurin merkitys, näkee mitä on saanut miehelle aikaiseksi.
Eli, ei noin poikaseni, ei noin.- A.D.
Ihan kun jättäisin tyttöystäväni tällaisen yksittäisen asian takia? Ei mulle ole niin tärkeää pääsenkö roiskimaan sisään vai en, tämä nyt vaan on pikkuasia, joka olisi kiva korjata. Rakastan häntä paljon, enkä todellakaan ole "pellenä suhteessa". Todella typerä vastaus sulta, et tiedä meidän suhteesta mitään muuta kuin tämän yhden seksiin liittyvän asian. Kerroit vain vastauksellasi omasta arvostelukyvyn puutteestasi.
- romantiikka...
A.D. kirjoitti:
Ihan kun jättäisin tyttöystäväni tällaisen yksittäisen asian takia? Ei mulle ole niin tärkeää pääsenkö roiskimaan sisään vai en, tämä nyt vaan on pikkuasia, joka olisi kiva korjata. Rakastan häntä paljon, enkä todellakaan ole "pellenä suhteessa". Todella typerä vastaus sulta, et tiedä meidän suhteesta mitään muuta kuin tämän yhden seksiin liittyvän asian. Kerroit vain vastauksellasi omasta arvostelukyvyn puutteestasi.
Jos tämä on sulle vain yksittäinen pikkuasia, joka olisi kiva korjata, niin okei, korjaa, mitä sä sitä täällä sitten vatkaat. Miten se on alkanutkaan vaivata, jos se ei oikeastaan sua vaivaa??
Mä en tiedä teidän suhteesta muuta kuin sen, että tyttöystäväsi työntää sut pois paikalta Hoo-hetkellä. Okei.
No, mennään pois seksinsaralta..
Sä sanot rakastavasi häntä paljon, entä miten paljon hän rakastaa sua? Entä jos et teekään niinkuin hän pyytää, muuttuuko ilkeäksi vittuilijaksi, vai ymmärtääkö sinun näkökantaasi, noin yleensä? Jos hän pyytää sinua kiipeämään puuhun, tai hyppäämään kaivoon, ja jos et kiipeä tai hyppää, miten tyttöystäväsi toimii? Haukkuuko hän sinua niin kauan että teet niinkuin hän pyysi, vai tiedätkö jo entuudestaan, että on parempi loikata vaikka kanavaan, jos hän käskee, kuin jäädä kokeilemaan onneaan.Onko tyttöystävälläsi muita prinsessasyndrooman piirteitä? Polkeeko hän jalkaansa kiukutellessaan?
Näin arvostelukyvyn puuttueellisena tulee väkisinkin mieleen, että sinä et näe asiaa puilta, mutta jos sä tuossa tilanteessa olet tyytyväinen, ei se multa ole pois.
Kukin taaplaa tyylillään. Seksuaalipsykologisesti asia vaan on noin, aikuisten normaaleihin tunnekokemuksiin kykenevien kesken, ja siihen perustuu mm. keskeytetyn yhdynnän rasittavuus; ei saa vetää asiaa tunteen mukaan loppuun,antautua tilanteen vietäväksi, vaan pitää olla varautunut siemensyöksyyn ja poistumaan paikalta just silloin kun olisi parasta jäädä.
Tyttöystävällesi on se ja sama saatko minkälaisen nautinnon, ja nyt sä väität sitä samaa itsekin.
Tuohan on tasan sitä, että toinen on toiselle dildona, toinen nyrkkinä. Missä yhteinen kokemus??
Se, ettei kondominkaan kanssa saa hoitaa asiaa loppuun normaalisti, lyö viimeisetkin naulat epäilysten arkkuun. Tyttöystäväsi ei halua sua siihen päälleen orgasminkouriin. Sä voit olla sen mielestä vastenmielinen siinä vaiheessa, ja hänelle on parempi että olet tuossa vaiheessa edes irti hänestä.
Mahdatko pitää hänen mielestään ihme ääntä, tai meneekö naamasi pahannäköiseksi? Varmaan siinä tapauksessa on parempi vaan mitä kauempana vedät loput käteesi.
Onnellista jatkoa teille, hyvällä mallilla suhteenne on muuten. - minäkin ja
A.D. kirjoitti:
itselläni ja joskus kävi niin että kondomi sattui.. en ollut ehkä tarpeeksi kiihottunut tai muuten vain hankasi...Itse pidin kyllä paljaasta enemmän ja kävin suihkussa aktin jälkeen en ikinä ole kokenut että spermaa olis tullut seur, tai edes samana päivänä...pitääkö naisesi seksistä ylipäätään....olet hyvin ymmärtäväisen oloinen puhukaa asiasta koska ei se kiva ole jos koko ajan jännittää koska tulee ja ulos ruikkiminenkin on aika sottaista.
- minä nainen
A.D. kirjoitti:
Ei kondomi voi sattua ja sen nipukka raapia. Tekosyy sanon minä. Paitsi jos lateksi allergia.
Kukaan ei kestä epätyydyttävää seksiä elämässään. Se alkaa rassaamaan myös muissa yhteisissä asioissa. Seksi alkaa maistua puulta.
Sperman valuminen on ihan pikku juttu. Alapesu auttaa puhtauteen. Täytyyhän myös naisesi ymmärtää asiaa sinunkin kannaltasi. Rakastaminen on antamista ja saamista molemmin puolin.
Ei hän voi määrätä sinua ja vaatia, ettet saa laueta sisälle, koska ehkäisy on kunnossa.
Isekkyys ei ole rakkautta. Mieti asiaa. Mieti myös sitä, että jos kaipaat vastauksia, niin kaikki eivät ole sinulle mieluisia. - kyyllä se on näin
että sisälle se on tarkoitettu eikä ulos. sisälle sen on parasta molemminuolista nautintoa.
- SYNNYTYS NIMITTÄIN
Väljentää paikkoja. Jos ette usko niin kokeilkaa.
- .........
minä nainen kirjoitti:
Ei kondomi voi sattua ja sen nipukka raapia. Tekosyy sanon minä. Paitsi jos lateksi allergia.
Kukaan ei kestä epätyydyttävää seksiä elämässään. Se alkaa rassaamaan myös muissa yhteisissä asioissa. Seksi alkaa maistua puulta.
Sperman valuminen on ihan pikku juttu. Alapesu auttaa puhtauteen. Täytyyhän myös naisesi ymmärtää asiaa sinunkin kannaltasi. Rakastaminen on antamista ja saamista molemmin puolin.
Ei hän voi määrätä sinua ja vaatia, ettet saa laueta sisälle, koska ehkäisy on kunnossa.
Isekkyys ei ole rakkautta. Mieti asiaa. Mieti myös sitä, että jos kaipaat vastauksia, niin kaikki eivät ole sinulle mieluisia.Spermasta sisällä voi saada hiivainfektion. Hiivainfektiolääkkeet ovat suosituimpia reseptivapaita lääkkeitä apteekissa. Ja syykin on varmaan seksin harrastaminen.
- LISÄÄNPÄ VEILÄ
ETTEI SE SATU YHTÄÄN, KUN VAIN ON TARPEEKSI RNETONA. SITÄPAITSI KUNOLLA SANEET YLEENSÄ MYÖS NÄYTTÄVÄT SELLAISILTA.
- 11+8
minä nainen kirjoitti:
Isekkyys ei ole rakkautta. Mieti asiaa. Mieti myös sitä, että jos kaipaat vastauksia, niin kaikki eivät ole sinulle mieluisia.Kondomi VOI sattua ja mulla on hangannut paikat ihan verille asti pari kertaa. Enkä ole lateksiallerginen, mutta mies kestää niin pitkään että vaikka kostuukin hyvin niin paikat kerkiää sen verran kuivahtaa että liukastetta pitää lisätä välillä.
Ja itellä kyllä sitä spömöä valuu seuraavanakin päivänä pöksyihin himpun verran vaikka hyvät alapesut tekee, joutuu pikkuhousunsuojaa laittamaan ellei halua olla pöksyt märkänä.
Mut en kyllä ymmärrä ettei sisälle saisi laueta, minusta se on mukavaa. Mut on se joskus mukavaakin ettei tarvi kahta päivää pestä alapäätä sen spömövalumisen takia. 50/50 on meleko hyvä, puolet sisälle ja puolet vaikka masulle tai tisseille, miksei naamallekkin :D
- nainen-33
No itse naisena olen huomannut saman että ei se kovin mielekästä ole että sitä valuu pikkareihin vielä sen jälkeenkin kun on suihkussa käynyt yms. Mutta sitä varten on ohuet pikkuhuosun suojat mitä voi käyttää ja vaihtaa päivän ainaka. Mä en kyllä voi ymmärtää naistasi joska ei halua että olenkaan laukeat hänen sisälleen..
exäni ei halunnut laueta sisälleni ja siittä en pitänyt yhtään ja siittä tuli ongelma myös meille.
Jos naistasi sattuu voitte käyttää liukastus voidetta hieman kondoomin kanssa niin se ei satu ollenkaan.- sellainenko olen
Itse halusin käyttää aina kondomia ja sitä ennen pari vuotta kesti keskeytetty, ei se ongelma ollut, mutta säästyin sperman tuomalta kutinalta, aina hiiva, sitten ei olisi voinut rakastella ollenkaan. Ei kumppanille minun mielestäni tullut mitään ongelmaa asiasta. Pillereitä en voinut käyttää, koska en vaan voi, aiheuttavat vakavan tilan. Aika prinsessa olin kyllä tuossa suhteessa, sain aina kiukuttelut anteeksi. Nykyisessä suhteessa aivan varmasti jäisin ilman seksiä, jos olisin niin prinsessa, mutta harvemmin ollaan muutenkin, edellisen suhteen toinen osapuoli oli kyllä aina vailla seksiä. Kuukautistenkin aikaan.
- KUN MUISTAA
Olla tarpeeksi rentona.
- tittidiityttönen
mulla sama homma exän kans - ei halunnu laueta sisään, ja näin jälkeenpäin aateltuna ei se kovin nautinnollista hommaa ollut. onneksi nykyisen kanssa toisin, ja nautin joka hetkestä.
- ihailtavan kärsivällinen
mies. Suorastaan jopa kärsivä, siis. Haluat kaikessa miellyttää tyttöystävääsi. Toisinpäin en huomaa samanlaista halua olevan ilmassa. Jostain kumman syystä parisuhteessanne noudatetaan vain toisen osapuolen mielihaluja. Tavallisen järjen mukaan: Tyttöystäväsi on itsekäs!
Itse olen jo 43v nainen, ja kolmen lapsen äiti, eli kokenut tuossa seksin saralla jo jokusenkin yhteisen vuoden. (näin pohjaksi)
Tuon allekirjoitan, että kyllähän se sieltä ulos valuu, kosteena aaltona, ja just seuraavana päivänä, ja mahdollisesti erittäin hankalaan aikaan, kesken jonkin tekemisen, ja aiheuttaa jopa hajuhaittoja, ei ole kiva haista spermalle esim, äijäporukassa (olen töissä miesvaltaisella alalla)
Silti olen tuotakin tilannetta "sietänyt" vuosikaudet, koskapa meillä meni 14 vuotta tuohon vauvan tekoon. (nyt on 1v 6kk) ja taasen on ehkäisynä kondomi, josta mies taasen sanoo, että se ei ole yhtä kivan tuntuista kuin ilman. Kondomi vie hieman tuntoa hommasta, mutta mieheni on taasen sitä mieltä ettei halua pakottaa minua syömään e-pillereitä, koskapa niissä on haittavaikutuksia terveydelle. Hhmmm? nyt vasta huomaan, että, samaa epäitsekkyyttä miehissä?
Meillä onneksi kondomi ei ole koskaan sattunut,pidemmän päälle (joskus alussa sattui,kun ei osattu käyttää) ei edes synnytyksen jälkeen, kun limakalvot ovat hormonaalisesti kuivat, siksi ajatteluttaakin, että voisikohan se teilläkin olla kuitenkin kertakohtaista, eli kannattaisikohan vielä yrittää uudelleen, ja hoitaa liukaste varmasti kohdalleen ennen sitä.
Joka tapauksessa, teidänkin seksielämänne tulee näkemään kaikenlaisia tilanteita jos suhteenne kestää läpi elämän, (synnytyksen jälkeiset kivut, lapsen yrittämisen, miehilläkin voi olla sairautta, potenssissa eroja) Ja kaiken kanssa täytyy vain osata elää. Meillä, silloin kun olen ollut pitempään pystymättä seksiin, on silloin ollut käytössä suihin otto, vaikken minä siitä siis niin olekaan haltioissani, mutten ole voinut kieltää mieheltäni kokemusta rentouttavasta seksistä kuukausikaupalla. Kyllä seksi on halua miellyttää molemmin puolin. Ja kummallakin on oikeus rentoutuneena nauttia siitä loppuun asti. Molemmat on otettava huomioon tasavertaisina. Ja molemmilla on löydyttävä halua tehdä, ja nähdä vaivaa hieman toistensa nautinnon eteen, eikä ensimäisenä saa olla oma nirppanokkainen ätälyys.
Vielä tulee mieleeni seikka, joka voinee vaikuttaa tuohon kortsun käytön helppouteen meillä. Rakasteltaessa, mieheni nuolee ensin minut lähelle orgasmia, (koskapa naisena kiihotun huomattavasti hitaammin,) ja yhtyy minuun vasta sitten kun tuntee "maaperän" olevan kuuma ja kostean, eli otollisen, ja KOSTEAN. Liukasteet on siis kohdallaan. Ja loppuun viemiseksi ei tarvitse hingata vuosia. Nopeammin kiihottuvana miehenä hän pääsee mukaan rytmiin vielä ihan hyvin. Tulemme samaan aikaan joka kerta. Hän ei kestä kiemurteluani eikä ääntelyäni, ne ovat kuulemma vastustamattoman kiihottavia.- KUINKAMONEN KANSSA
Mä oon kerinny...
- erilaista kondomia
ja liukuvoidetta.
Jos teillä oli joku nysty-kortsu niin saattoi sattuakin, osta ihan sileitä ja hommaa liukuvoidetta joka sopii kondomin kanssa yhteen.
Sun naisesi ei tosin ymmärrä seksiä ollenkaan, parastahan se on kun mies laukeaa sisälle, ja pikkuhousuihin voi laittaa pikkarisuojan jos valuu. - nauttiva nainen
Uskon kyllä, että tuollainen on henkisesti raskasta. Vaikka kuinka rakastat tyttöäsi, on sinullakin oikeus nauttia "loppuun asti". Muta nostan hattua sinulle, että ymmärrät tyttöystävääsi sattuvan. Oletko kuitenkin varma, että hän ei vaan sano niin? Erilaisia liukuvoiteita on paljon, ja niitä ei ole häpeä käyttää, jos edelleen sattuu, käykää testissä ettei hänellä ole kumiallergiaa.
Mikäli tyttöystäväsi rakastaa sinua, hänen pitää olla valmis keskustelemaan asiasta ja etsikää yhdessä kompromissit, jossa molemmat saa tyydytyksen. Jos tyttöystäväsi kieltäytyy tästä, epäilen onko hän oikeasti tuota mieltä, vai onko hän vain saanut sinut sillä uskomaan omat oikkunsa.
Tsemppiä teille!- A.D.
Olet melkeinpä ainoa joka on viitsinyt/osannut vastata asiallisesti.
Uskon kyllä että häntä sattuu.. muutaman kerran on päässyt itkukin. Eikä pitäisi johtua liukkauden puutteesta, totta kai olemme kokeilleet liukuvoiteita; sen verran maalaisjärkeä löytyy.
Kun olen lukenut näitä vastauksia, niin kuulostaa siltä, että ihmiset täällä näkevät asiat todella mustavalkoisesti, tyyliin: "Tyttöystäväsi pompottaa sinua ja suhteessa mennään hänen ehdoillaan". Tuo ei ole totta. Muuten suhteessa menee hyvin ja hän on ihana ja ottaa minut huomioon.
Ja veikkaanpa, että alkuperäinen ongelmanikin on ratkaistu.. teen niin kuin tähänkin asti. Tämä on kuitenkin minulle pienempi ongelma kuin tyttöystävälleni. Ehkä olen joidenkin mielestä jotenkin omituinen ja tossun alla, mutta minun olisi todella vaikea nauttia seksistä, jos tietäisin, että tyttöystävästäni ei tunnu hyvältä. - nauttiva nainen
A.D. kirjoitti:
Uskon kyllä että häntä sattuu.. muutaman kerran on päässyt itkukin. Eikä pitäisi johtua liukkauden puutteesta, totta kai olemme kokeilleet liukuvoiteita; sen verran maalaisjärkeä löytyy.
Kun olen lukenut näitä vastauksia, niin kuulostaa siltä, että ihmiset täällä näkevät asiat todella mustavalkoisesti, tyyliin: "Tyttöystäväsi pompottaa sinua ja suhteessa mennään hänen ehdoillaan". Tuo ei ole totta. Muuten suhteessa menee hyvin ja hän on ihana ja ottaa minut huomioon.
Ja veikkaanpa, että alkuperäinen ongelmanikin on ratkaistu.. teen niin kuin tähänkin asti. Tämä on kuitenkin minulle pienempi ongelma kuin tyttöystävälleni. Ehkä olen joidenkin mielestä jotenkin omituinen ja tossun alla, mutta minun olisi todella vaikea nauttia seksistä, jos tietäisin, että tyttöystävästäni ei tunnu hyvältä.Kun olet näkenyt/kokenut tyttöystäväsi kivun, niin on todella hienoa että osaat sen ymmärtää ja ottaa huomioon. Meillä mieheni kanssa meni melkein vuosi ennen kuin yhdyntä onnistui mutta harrastimme silti seksiä innolla;) Mutta eikö teitä askarruta, mistä moinen voisi johtua? Se ei ole pikkujuttu vaan alkaa ennemmin tai myöhemmin rassata, siksi olisi hyvä teidän keskustella avoimesti ja jos se on vaikeaa, kokeilkaa toisillenne kirjoittamista. Väistämättä tulee mieleen jokin fyysinen sairaus tai psyykkinen trauma (joskus uhri jopa unohtaa sen kamaluuden), joten kannattaa ottaa asia vakavasti ja saada apua. Tiedän kokemuksesta että vaikeuksien kautta voittoon! Asian selvittäminen voi tuntua ensialkuun tyttöystävästäsi pahalta ja mahdottomalta mutta ole hänen tukenaan, se saattaa jopa syventää ja parantaa suhdettanne.
- mutta osta pikkuhousunsuojia
A.D. kirjoitti:
Ja veikkaanpa, että alkuperäinen ongelmanikin on ratkaistu.. teen niin kuin tähänkin asti. Tämä on kuitenkin minulle pienempi ongelma kuin tyttöystävälleni. Ehkä olen joidenkin mielestä jotenkin omituinen ja tossun alla, mutta minun olisi todella vaikea nauttia seksistä, jos tietäisin, että tyttöystävästäni ei tunnu hyvältä.Hei! Olet ihanan huomaavainen mies. Tyttöystäväsi on onnekas, kun on sinut löytänyt. Kuitenkin olen näin ulkopuolisena samaa mieltä kuin joku tuossa yllä -- teidän täytyisi voida tehdä kompromissi, ja välillä toimia myös tavalla josta sinä saat eniten nautintoa. Jos ainoa syy sille, ettet saa tulla tyttöystäväsi sisälle on se, että häntä häiritsee siemennesteen valuminen housuihin, niin ehkä hän voisi käyttää pikkuhousunsuojia. Senhän voi vaihtaa heti kun tarvitsee, vaikka useampia kertoja päivässä jos sitä tosiaan valuu pitkin päivää. Ei kai tämä olisi hänelle niin hirveä vaiva? Siitä olisi kuitenkin palkintona se, että sinä nautit enemmän ja luulisi hänen haluavan sitä sinulle.
- gynelle
A.D. kirjoitti:
Ja veikkaanpa, että alkuperäinen ongelmanikin on ratkaistu.. teen niin kuin tähänkin asti. Tämä on kuitenkin minulle pienempi ongelma kuin tyttöystävälleni. Ehkä olen joidenkin mielestä jotenkin omituinen ja tossun alla, mutta minun olisi todella vaikea nauttia seksistä, jos tietäisin, että tyttöystävästäni ei tunnu hyvältä.Ehkä tyttöystäväsi olisi syytä käydä gynellä. Jos on aina kipuja yhdynnässä, menkkojen yhteydessä kamalia kipuja ja muutenkin outoja mahakipuja, niin kyse saattaapi olla vaikkapa endometsioosista! Elikkäs lääkäri käyntiä suosittelisin. Endometsioosi nimittäin saattaa aiheuttaa jopa lapsettomuutta...
- ............
A.D. kirjoitti:
Ja veikkaanpa, että alkuperäinen ongelmanikin on ratkaistu.. teen niin kuin tähänkin asti. Tämä on kuitenkin minulle pienempi ongelma kuin tyttöystävälleni. Ehkä olen joidenkin mielestä jotenkin omituinen ja tossun alla, mutta minun olisi todella vaikea nauttia seksistä, jos tietäisin, että tyttöystävästäni ei tunnu hyvältä.Koska olet mies sinun ymmärrystäsi kehutaan. Olet mieheksi todella ymmärtäväinen, mutta jos olisit nainen niin olisit täysin norminainen. Edelleen monilla on sellainen käsitys, että naisen tulee tyydyttää mies seksissä, vaikka sattuisikin, olisi väsynyt, ei tekisi mieli jne. ja naisen täytyy näytellä, että nauttii tästä kaikesta. Monia naisia hävettää, että heitä sattuu ja heitä pelottaa, että mies jättää heidät, kun he eivät voikaan aina harrastaa seksiä. Mielestäni on surullista, jos näillä naisilla on miehiä, joihin he eivät voi luottaa, vaan joutuvat ajattelemaan, että milloin mies alkaa pettämään, kun kaikki ei olekaan kuin sadusta. Tällainen mies kasvaakin siihen, että naisen haluja ei tarvitse kuunnella tai kunnioittaa.
Oikeasti nainenkin saa nauttia seksistä ja hänellä on oikeus sanoa, jos ei jostain pidä. Ei seksi mene vain miehen ehdoilla. Monet paljon pornoa katsoneet miehet ovat sitä mieltä, että naisen tulee olla kaunis, timmi, isorintainen, halukas ja suostua kaikkeen. Todellisuus on kuitenkin jotain muuta. - bjoo
............ kirjoitti:
Koska olet mies sinun ymmärrystäsi kehutaan. Olet mieheksi todella ymmärtäväinen, mutta jos olisit nainen niin olisit täysin norminainen. Edelleen monilla on sellainen käsitys, että naisen tulee tyydyttää mies seksissä, vaikka sattuisikin, olisi väsynyt, ei tekisi mieli jne. ja naisen täytyy näytellä, että nauttii tästä kaikesta. Monia naisia hävettää, että heitä sattuu ja heitä pelottaa, että mies jättää heidät, kun he eivät voikaan aina harrastaa seksiä. Mielestäni on surullista, jos näillä naisilla on miehiä, joihin he eivät voi luottaa, vaan joutuvat ajattelemaan, että milloin mies alkaa pettämään, kun kaikki ei olekaan kuin sadusta. Tällainen mies kasvaakin siihen, että naisen haluja ei tarvitse kuunnella tai kunnioittaa.
Oikeasti nainenkin saa nauttia seksistä ja hänellä on oikeus sanoa, jos ei jostain pidä. Ei seksi mene vain miehen ehdoilla. Monet paljon pornoa katsoneet miehet ovat sitä mieltä, että naisen tulee olla kaunis, timmi, isorintainen, halukas ja suostua kaikkeen. Todellisuus on kuitenkin jotain muuta.todella hyvä vastaus. ihmettelin suuresti kun luin näitä vastauksia ja suurin osa haukkui pojan nössöksi ja tyttöystävän tietysti hirviöksi kun vaatii näin kamalia tekoja.
olen todella onnellinen että mies ymmärtää tyttöystäväänsä. meillä on samankaltainen tilanne, en halua mällejä sisälleni enkä myöskään halua käyttää kortsua koska se sattuu. liukkarilla ja ilman. rentona tai ei. me tehdään niin että juuri kun on tuloillaan niin ulos ja johonkin paperiin/pyyhkeeseen sit. ollaan ihan sinut tän asian kanssa, molemmat ymmärtää toisiaan.
täällä on typeriä ohjeistuksia siitä, kuinka tulisi toimia jos sattuu. "ole rentona, käytä liukkaria". luuletteko ettei ole kokeiltu??? en huvikseen tätä meidänkään tapaa käyttäisi jos olisi vaihtoehtoja! ja kyllä. se sotkee alkkarit seuraavana päivänä, teki mitä teki.
- aikuinen nainen 32v.
Hei,
Minusta suuri nautinto on juuri se kun mies laukeaa sisälle..se tuntuu sisuksissa ja joka paikassa ja mikä parasta on saada samaan aikaan. Kaikilla naisilla ei tietenkää onnistu saada orgasmia itse yhdynnässä että mies on sisällä ilman että nainen hieroo omaa glitoristaan samaan aikaan.
En ikinä suostuisi siihen että mies ei tulisi sisälleni. Ja mitä tulee siihen että spermaa valuisi muka seuraavan päivänä ei kyllä pidä paikkaansa. Yhdynnästä pari tuntia spermaa voi valua ja se tulee yleensä pissan mukana pois.
Itsekkään en pidä kondoomista koska se tosiaan aiheuttaa ihottumaa ja haavumia..eikä se ole hyväntuntuntuista jos itse on jo saanut ja mies vetelee edes takas. Puhukaa asiasta. - Vyödildo
Käy ostamassa vyödildo ja nai häntä sillä.
- AnnaNa
Mielestäni seksiin kuuluu myös miehen laukeaminen yhdessä olessa. Tyttö voisi käyttää pillereiden syönnin aikana sisälle lauettuasi seuraavana päivänä vaikka pikkuhousunsuojia, löytyy myös stringeihin!
- spadapesenen
Mun vaimoni mielestä se sisälle laukeeminen on just romanttisinta ja parasta, mitä seksissä on. Orgasmeja hän kyllä saa -vahvojakin, mutta kuulemma tuo sisälle tuleminen on henkisesti jopa vahvempi kokemus. Näin minulle vakuutetaan vaikka olen koittanut argumentoida vastaan ja sanoa että niin ei pitäisi olla :D
Siemennesteen valuminen ulos emättimestä ei kuulemma tuota ongelmaa kun käyttää pikkuhousunsuojaa ja kuulemma siitäkin tulee lämmin tunne.- Nainen jo yli 50 v.
yhdynnässä parasta. Tätä mieltä olen ollut jo alle 30-vuotiaana.
- vanesssaaaa
ihme nirso muija :D vaihda tyttöystävää, parempiakin löytyy! :D huvittava viesti.
- Outo nainen kai...?
Olen kai outo nainen, mutta suorastaan VAADIN avomiestäni laukemaan seksin päätteeksi(niin kyllä aina käy pyytämättäkin) :D Vaikka sotkua onkin, niin se on niin ihana tunne, etten ikinä luopuisi siitä. Se tuntuu minustakin niin hyvältä, kun toinen laukeaa kunnolla.
En ymmärrä kondomiongelmaa, sillä itselläni on todella "piukat paikat"(olen ollut tutkimuksissakin sen takia) ja kondomin kanssa on kyllä helpompaa...en silti halua käyttää sitä, koska silloin en tunne laukeamista(saan useimmiten parhaat orgasmini juuri miehen laukeamisen aikana)!
Kai olen kummallinen, mutta en kyllä ymmärrä, miten suostut moiseen kohteluun???:D Älä alistu, hyvä mies!
Entä suuseksi? Teen sitäkin miehelleni ja hän on sanonut sen tuntuvan joskus vaihteluna jopa paremmalta kuin yhdyntä. Se ei tuota sotkua, kun vain nielee kaiken...minä tykkään siitäkin, ilmeisesti olen TODELLA OUTO...- Outo nainen kai...??
Yllä sanoit, että tyttöystäväsi on itkenyt kivun takia kondomia käytettäessä. Oletko kysynyt häneltä, mikä siinä sattuu?? Itselläni tosiaan on useimmiten yhdynnän alussa sietämättömiä kipuja, mutta koska tiedän, mitä on tulossa, kestän sen. Liukastetta käytämme TODELLA harvoin, koska kuivuus ei tosiaankaan ole ongelmani...xD
Kondomia käyttäessä itselläni tosiaan on helpompaa, koska jotenkin sen muoto on helpommin sisälle menevä(toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan). Mutta en ikinä vaihtaisi alkukipuja pois, kun sitten lopuksi tunnen kuinka mies tyydyttyy ja itselleni tulee sellainen olo, että oikeasti juuri minä sain aikaan laukeamisen...se on seksin jälkeen ihanan tyydyttävä tunne. Ja kun sen vielä yhdistää seksinjälkeiseen halailuun ja rakkaudentunnustuksiin, on siinä jonkun sperman valuminen sivuseikka - Mitäs oot tollanen
Outo nainen kai...?? kirjoitti:
Yllä sanoit, että tyttöystäväsi on itkenyt kivun takia kondomia käytettäessä. Oletko kysynyt häneltä, mikä siinä sattuu?? Itselläni tosiaan on useimmiten yhdynnän alussa sietämättömiä kipuja, mutta koska tiedän, mitä on tulossa, kestän sen. Liukastetta käytämme TODELLA harvoin, koska kuivuus ei tosiaankaan ole ongelmani...xD
Kondomia käyttäessä itselläni tosiaan on helpompaa, koska jotenkin sen muoto on helpommin sisälle menevä(toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan). Mutta en ikinä vaihtaisi alkukipuja pois, kun sitten lopuksi tunnen kuinka mies tyydyttyy ja itselleni tulee sellainen olo, että oikeasti juuri minä sain aikaan laukeamisen...se on seksin jälkeen ihanan tyydyttävä tunne. Ja kun sen vielä yhdistää seksinjälkeiseen halailuun ja rakkaudentunnustuksiin, on siinä jonkun sperman valuminen sivuseikkaspermajemma..
jätä ne äxdeet ja muut typerät tehosteet pois niin ei kukaan arvaa sun oikeaa (henkistä) ikää. - Astuska_
Mitäs oot tollanen kirjoitti:
spermajemma..
jätä ne äxdeet ja muut typerät tehosteet pois niin ei kukaan arvaa sun oikeaa (henkistä) ikää.Hymiötkö ratkaisevat sen iän? Käytän niitä silloin, kun olen TODELLA huvittunut tai tyrmistynyt...en todellakaan jokaisessa viestissäni.
Juuri niinkuin tässä tapauksessa, ei ole järjen häivää... Jos mies kerran on tyytymätön, niin miksei puhu tyttöystävälleen ja sano, ettei sellainen peli vetele?? Foorumille tulee valittamaan, vaikka asia on ihan itsestään selvä.
Ja jos taas on tyytyväinen nykyjärjestelyyn, niin miksi valittaa täällä?
Kyllä täytyy olla jotain muutakin outoa tuollaisessa naisessa, kun on tuollainen "itselle vaan kaikki" -asenne... - Outo nainen...
Astuska_ kirjoitti:
Hymiötkö ratkaisevat sen iän? Käytän niitä silloin, kun olen TODELLA huvittunut tai tyrmistynyt...en todellakaan jokaisessa viestissäni.
Juuri niinkuin tässä tapauksessa, ei ole järjen häivää... Jos mies kerran on tyytymätön, niin miksei puhu tyttöystävälleen ja sano, ettei sellainen peli vetele?? Foorumille tulee valittamaan, vaikka asia on ihan itsestään selvä.
Ja jos taas on tyytyväinen nykyjärjestelyyn, niin miksi valittaa täällä?
Kyllä täytyy olla jotain muutakin outoa tuollaisessa naisessa, kun on tuollainen "itselle vaan kaikki" -asenne...Justiinsa noin käyttelen hymiöitä minäkin, kiitos astuska!!! :) Joku täällä sentään ymmärtää niidenkin merkityksen, ettei ole "liian vanha siihen"...;)
Nuori kyllä olenkin (19v), sen myönnän. Mutta silti MINÄKIN tajuan, ettei tuollaisessa suhteessa kaikki ole ihan kohdillaan....mitäköhän sitten ovat henkiseltä iältään ne, jotka eivät sen vertaa ymmärrä? Kysyn vaan... - Astuska_
Outo nainen... kirjoitti:
Justiinsa noin käyttelen hymiöitä minäkin, kiitos astuska!!! :) Joku täällä sentään ymmärtää niidenkin merkityksen, ettei ole "liian vanha siihen"...;)
Nuori kyllä olenkin (19v), sen myönnän. Mutta silti MINÄKIN tajuan, ettei tuollaisessa suhteessa kaikki ole ihan kohdillaan....mitäköhän sitten ovat henkiseltä iältään ne, jotka eivät sen vertaa ymmärrä? Kysyn vaan...En ole itsekään kuin vasta 20, joten ei ehkä minun takiani kannata juhlia sitä hymiöiden ymmärtämistä.
Outo nainen, olet kyllä tosiaan aika outo, jos tosiaan nautit siitä valuvasta spermasta ennemmin kuin seksistä kondomin kanssa...mutta kukin tavallaan. Tykkään kyllä itsekin miehen laukeamisesta ennemmin ilman kondomia, mutta onhan se niin PALJON siistimpää sen kanssa...
Pisti oikein vihaksi, kun ensin tämä A.D tulee tänne ruikuttamaan ja sitten kuitenkin puolustelee tyttöystäväänsä. Millaista vastaanottoa oikein odotti?? Että kaikki naiset ryntäisivät kertomaan, kuinka tyttöystävä on oikeassa? (en ole kyllä ole lukenut ketjun kaikkia viestejä, joten en tiedä, vaikka sellaistakin palautetta olisi tullut)
Lähinnä nyt vaan pisti silmään tuo koko keskustelun otsikko ja sitten tämä hupaisa "äxdee" -kiista, kun aloitin palstan lukemisen sen loppupäästä.
- <3 <3
jos kondomi sattuu niin auttaisko liukastevoide? Pestä voi niin et pesee eka alasuihkupään hyvin ja sit laittaa alasuihkunpään vähän sisälle ja sit suihkuttaa niin et vesi tulee pois pari kertaa niin ei valu spermat ja sit pesee suihkupään taas sen jälkeen ;)
Kyllähän tytön pitäis suaki huomioida eikä sun vain sitä, puhu siitä kuinka kivaa se oli ku sait tulla sisälle! - kummalta kuulostaa
"Tytön mukaan seuraavana päivänäkin saattaa vielä valua spermaa pikkareihin"
Mitä ihmettä, minneköhän kohtuun sä ne spermat oikein saat lennätettyä, jos ne vielä seuraavanakin päivänä valuu ulos? :D Eipä ole moista tilannetta itselleni sattunut. Tässä vinkki: seksin jälkeen, kun sä oot tullu tyttös sisään, niin samantien ulos valuvat spermat tietty pyyhitään vaikka vessapaperilla pois. Tätä varten on hyvä olla paperia yöpöydän laatikossa. Tyttösi voi vaikka minuutin pari istuskella istuma-asennossa niin että sperma valuu ulos, ja samalla siis pitää sitä paperia alla. Sen jälkeen tyttö menee pissalle. Samalla ulos tulee ylimääräinen sperma. Lisäksi pissalla käynti seksin jälkeen on terveellistä ja ehkäisee tulehduksia.
"Tyttö ei halua käyttää enää uudestaan kondomia, koska se sattuu"
Kummalliselta kuulostaa toikin. Enpä ole siihenkään törmännyt. Jos tyttö on liian kuiva ja siksi sattuu, niin pidentäkää esileikkiä tai hankkikaa liukkaria.
Omasta mielestäni (ja minä olen sitten NAINEN enkä mikään sovinistimies) tyttöystäväsi kuulostaa aika v*ttumaiselta känkkäränkältä. Vetäisepä sinä itsesi pois silloin kun hän saa orgasminsa. Jos sinä et saa saada orgasmiasi hänen lähellään ollessasi, älä anna hänenkään saada. Jos vaikka sitten tajuais. - tytintylleröinen!
Buha-propagandaa jälleen.
Ei kukaan tosissaan tota tee,mitä te ajatte ns.asiatietopakettina.
Ei ole edes suositeltava menetelmä.Veikkaan,ettette ole attraktoituneita toisiinne ulkonäöllisesti,ja tunne on molemminpuolinen.
Ulkonäkövetovoima on niin tärkee sittenkin.Ja kaikki kauniit kautta uljaankomeat, ne rakastaa myös itsenään olemista.Tiedän koska olen yksi heistä,omalla flavallani. - tilanteesi
Kyllä kondomi ärsyttää limakalvoja enemmän kuin paljas ja sperma valuu vielä seuraavanakin päivänä. Liiallinen pesu aiheuttaa helposti hiivaa, joten vain pikkuhousunsuojat voivat auttaa. Tosin pikkuhousunsuojatkin aiheuttavat hiivaa paljon käytettynä, mutta kesto sellaiset vähemmän. Kerro tyttöystävällesi, mitä tuntisit häntä kohtaan, kun saisit laueta sisään. Uskon, että pohdittuaan asiaa, haluaa rakkaalleen sen tarjota.
- kyllllä
meillä on helppoo! Sillon alkuaikoina mä en oikein tykänny ku mies laukes sisälle, just sen sottaisuuden takia, mutta nykyään ei haittaa mitään, suorastaan vaadin että tulee sisälle ! (:
- tyttö/nuorinainen
jaah :D omalla poikakaverilla oli oikeastaan samantyyppinen ongelma, mutta hän ei viitsinyt lakanoita sotkea, sillä ei tykkää vanhempiensa irvailusta :) suihku on hyvä keino, tyttökaveri kannattaisi opetella käyttämään lantiopohjalihaksiaan, työntäen suurimman osan spermasta pois. Sitä paitsi, jos tuo nyt on mahdollista että sitä valuu pikkareille seuraavana päivänäkin - eikös se ole sama asia kuin että valkovuotoa valuu? JA pikkarithan tietty vaihetaan päivittäin, tai sitten jos menevät likaisiksi. Kuka on niin siisti ettei halua toisen laukeavan sisälle? Minä taas jouduin sitä vaatimaan poikaystävältäni, sillä se on halu tuntea että toinen on tullut (supistukset). Myös on olemassa touhupyyhekitä, aina voi nopeasti paperilla pyyhkiä liat pois - ruveta nukkumaan ja menee suihkuun aamulla. Kortsun käyttö saattaa siinä määrin sattua, jos ei ole tarpeeksi kostuketta. Pidä tyttökaverisi märkänä, eli kiihottuneena. Kannattaa keskustella, mikä tuntuu toisen mielestä hyvältä. Onko se sitten kaulan suuteleminen tai sitten nännien hellä pureminen ja imeminen.
- Meillä oli
hieman samanlainen "keskeytys ongelma" mm. siksi,että kondomin käyttäminen teki kipeää minulle..
MUTTA! Sitä asiaa helpotti LIUKUVOIDE!
Kumi kuivui monesti ja hankasi pahasti, mutta jos käytetään liukastetta homman voi viedä helposti loppuun, koska kosteus pysyy myös kumissa.
Vaikka tyttö olisi märkä kondomi voi alkaa tuntua pahalta, etenkin jos seksi kestää vähän pitempään..
Voisitte yrittää liukastetta kokeilu mielessä?
Jos vaikka antaisikin uutta maustetta puuhasteluunne..? ;) - gogemugsella mendii
Se mitä teette on
a) teidä asianne mutta tässä pari vinkkiä
1. Käyttäkää paljon liukastetta, ja esileikit kuntoon.. Jolloin ei siis satu ihan hirveesti / lainkaan
2. Jos muu ei auta niin tyttö voi käyttää kondomia (estää siis kivasti myös sperman pääsyn pitkälle ja helppo suihlutella pois
3. Kokeilkaa kaikkee... Kyllä se siitä - repesin niin täysin
Hieno parisuhde missä sinut potkitaan pois kun olet saamassa. HAHAHahahhahahhahaHHAHAHAHahahahhHAHAAAA!!!
- Koivunlehti=========
Kuule ostakaa apteekista luistoainetta niin lakkaa sattumasta , luulen vaan että hän ei ole tarpeeksi kiihoittunut , kaikki eivät ole, mutta kun käyttää apteekin ainetta niin se auttaa. Tai tilaa netistä jos tuntuu että on vaikea mennä apteekkiin.
Onnea matkaan - pulkkakulkee
Onko kukaan täällä kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin liukuvoide.....? Suosittelen. Niitä saa maulla tai ilman, vesiliukoisena tai muuna versiona, on allergia ja herkkähipiäversiot, eli ei mitään ongelmaa, jokaiselle on jotakin.
Ja kyllä sitä saa muualtakin kuin apteekista. Suosittelen erotiikkaliikettä, siellä ollaan asioihin perehdytty ehkä hiukan enemmän (kun nyt alan liikkeitä kuitenkin ovat), kallistakaan ole, niitä saa pienissä ja isoissa tuubeissa ja jopa "pulloissa". Luulen, että syynä on joko gynekologinen vaiva (endometrioosi) tai henkinen trauma taustalla. Kumpi vain, lääkärin pakeille.
Kyllä seksiin kuuluu laukeaminen.
Jos menee heti yhdynnän jälkeen nukkumaan eli on makuuasennossa, luonnollisesti spermaa voi valua vielä seuraavana päivänä pikkareihin, mutta sitä varten on pikkuhousunsuojat keksitty.
Yhdynnässä pitäisi ottaa huomioon molempien toiveet, eikä vain toisen, kuten tässä tapauksessa näyttää olevan.- mmmmmmm....
Kuka ny viitsii jatkuvasti pikkuhousunsuojiakaan käyttää?
Tuo "trauma" =syy tyttöystävältä olisi selvitettävä kuitenkin koska hänellä on pillerit, vois olla vapaasti sen puolesta mutta hän ei halua.
- lpppuhuipennus
kyllä mieheltä jää varmasti kiksit 97%sesti pois jos ite veivaa loppuun ja jonneki muualle kuin aukkoon. mielellänn syvälle niii että tuntee toisen vastineeen ja imun. henkisesti aika kuolllut jos pitää vetäää huom LIIKE silloin pois kun on tulosssa.
- 4yhgvcbjfjfkgwjvdh
Miten se sitten kestää kun menkat valuu?
- Perdiitto pertiitto
Kukin kai asettuu sellaiseen suhteeseen kuin itse tahtoo.
Itse seurustelin tytön kanssa, joka kehitti itselleen kumiallergian jopa lateksittomille kortsuille, kierukat eivät käyneet ja e-pilleritkin olivat sopimattomat. Eli siis MITÄÄN ehkäisyä ei voinut käyttää. Samaan aikaan tuli vaatimus, että on pakko laueta sisään koska ulos ruikkiminen on loukkaavaa.
Yritin puhua asiasta, mutta siitä ei voinut puhua joten lähdin vaikka se sattui. - Mami
Kultapienet keskustelkaapa omista tuntemuksistanne, niin se kompromissi ja onni voikin jälleen kerran löytyä sinne peittojen väliin!
- Tildur
Olet harvinaisen ymmärtäväinen mies ja tyttöystäväsi on onnekas kun hänellä on sinut. Suosittelen, että tyttöystäväsi käy gynegologilla puhumassa ongelmastanne, jos ei itsensä, niin sinun vuoksesi. On nimittäin mahdollista, että asia ratkaisemattomana pidemmän päälle alkaa hiertämään suhteessanne.
Itselleni on maailman paras palkinto, jos saan siemenet sisälleni. Jos niitä vielä seuraavanakin päivänä tulee alkkareihin, niin olen vaan ylpeä siitä. - Ei näin
Miehellä se on erilaista nautintoa tulla sisälle kuin ulos. Näyttää siltä että olet tyttöystäväsi tossujen alla jos ei muuta.. Ei millään pahalla.
Olet kuitenkin hyvä poikaystävä hänellä ja hänen pitäisi vain arvostaa sinua enemmän. Nautinto on parempaa kun mies saa laueta sisälle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222908Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A102022Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.571879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom681802Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell981758Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211694Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761523Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141252Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311208