Löytyykö täältä Kaarinan autokoulun käyneitä?
Palautetta? Plussia & miinuksia?
Oliko Hemmo paras?
Vastaa tähän lyhyeen kyselyyn ja voit vaikuttaa tulevien autokoululaisten elämään.
http://autokoulu.notlong.com
Kaarinan Autokoulu
6
893
Vastaukset
- trdegf
kuvaa tuo, että kirjoittajan profiili on poistettu S24:stä?
- JReponen
Eihän ole poistettu?
- ei todellakaan
Koska siellä opetetaan kaikki vaikeimman kautta, OPETUSkuorma-autonakin ne mainostaa että on iso kuormuri nykyaikaisella vaihteistolla, eli varmaankin 4 vaihdetta alueella ja puolittajalla.
Kans kun ei ole sitten B-luokan autona mitään 8 metristä pakua- TM-.
Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa autokoulusta. mielestäni se oli loistava paikka suorittaa ajokortti, mitä muilta oon muista autokouluista kuullut. Siellä opetetaan kaikki asiat ja sieltä saa myös varman olon liikenteeseen.
- BC- oppilas
TM-. kirjoitti:
Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa autokoulusta. mielestäni se oli loistava paikka suorittaa ajokortti, mitä muilta oon muista autokouluista kuullut. Siellä opetetaan kaikki asiat ja sieltä saa myös varman olon liikenteeseen.
Mielestäni oli kanssa laadukasta opetusta. Niiden oma ajorata oli myös suuri plussa, ettei tarvinnut liikenteeseen mennä heti, jonkun parkkipaikka harjoittelun jälkeen. Kuorma- autolla oli hyvä ajaa, koska jos sillä osaa ajaa niin osaa niillä pienimmillä normi kuormureillakin millä muut opettavat.
- JReponen
BC- oppilas kirjoitti:
Mielestäni oli kanssa laadukasta opetusta. Niiden oma ajorata oli myös suuri plussa, ettei tarvinnut liikenteeseen mennä heti, jonkun parkkipaikka harjoittelun jälkeen. Kuorma- autolla oli hyvä ajaa, koska jos sillä osaa ajaa niin osaa niillä pienimmillä normi kuormureillakin millä muut opettavat.
TM-. ja BC-oppilas, toivottavasti kävitte myös vastaamassa kyselyyn. :)
Ja muut saa mennä vieläkin vastaamaan, ja jos tuo "lyhytlinkki" pelottaa niin tässä koko osoite:
https://digiumenterprise.com/answer/?sid=276010&chk=NZT9U74W
Kiittäen,
Jere
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793