seksi ADHD:n kanssa

lumimanteli

MoikkaMoikka,

Tilanne on se, että seurustelen ADHDsta kärsivän miehen kanssa. Seksin aikana on tullut miehen adhdstä johtuva tuntoherkkyys esille. Miehen kropassa on kohtia, joihin ei saa koskea (tekee suorastaan kipeää) ja aika usein mies ei pysty käsittämään kosketuksensa voimakkuutta (tekee minulle taaskin kipeää).

Tuntoherkkyys on nyt sitten minulle tullut ongelmaksi, sillä en oikeasti pysty aina seksin aikana muistamaan, että esim. kylkiin ei saa koskea. Pahinta on, että mies vähän suutahtaa tästä. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

16

7739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oli.

      On mutta se oli nainen jonka kanssa minulla oli ongelmia. Ei saa koskea sinne ja ei saa koskea tänne. Ei helvetti mitä pelleilyä, minä kosken seksin aikana ihan sinne minne tahdon ja sillä sipuli. Karmea kokemus.

      • ei muuta kuin

        jakoon vaan.


      • Anonyymi

        Mitä helvettiä juuri sanoit


      • Anonyymi

        Mielestäni sinun suhtautumisesi asiaan on aivan sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni sinun suhtautumisesi asiaan on aivan sairasta.

        Niinhän se sulla spedellä on buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se sulla spedellä on buaahaa

        Kyllä sää bää ja mää buaahaa tietää


    • Taitaa olla melkoinen ongelma..

      Itsellä ei ole kokemusta muutakuin olla tällaisen ADHD:ta sairastavan ystävänä. Seksistä en tiedä vaikka miespuolinen onkin, mutta eipä tuossa tilanteessasi varmaan paljoakaan voi tehdä sillä nämä herkkyydet on sairauden syytä.

      Eli sinun täytyy vain opetella varomaan näitä herkkiä kohtia ja eiköhän se siitä sitten. Toinen vaihtoehto tietysti on että jos opettaa miehen siihen tottumaan (en tiedä ADHD:sta sairautena mitään, joten en voi sanoa mistä tämä johtuu ja voiko sitä korjata) ja aina voi ainakin yrittää. Mikäli se nyt ihan suuttuu siitä niin ei välttämättä kannata edes yrittää.

      Mitä jos te käyttäisitte asentoja, jossa et kykene koskemaan miehen arkoja kohtia? Jos opettelet pitämään seksistä takaapäin, mies saisi olla rauhassa. Omia jänniä asentoja voi aina myös keksiä, joten eikun vain piirustuspöydän ääreen!

    • Anonyymi

      Kosketus herkkyys ei kuulu ADHD/ADD kirjoon vaan Asperger eli Lievä autismi. Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD/ADD ja nyt lääkitys nousun myötä tullut Asperger piirteet vahvasti esille josta syystä olen pahonpidellyt toisen kehitysvammaisen heti kun ohjaajien silmät vältti ja lopetti palveluiden myöntämisen minulle. Jos et muista mihin saa koskea ehdota että se koskee ja näyttää mihin saa koskea.

      • Anonyymi

        Kosketusherkkyys kuuluu myös adhd/add-oireisiin, sillä adhd/add on myös osa autisminkirjon häiriöitä.
        Tarkista ystävällisesti faktat ennenkuin lauot asioita totuuksina.
        Jokainen kokee sairautensa eri tavoin ja kokee erilaisia oireita.
        Se ettei sinulla ole jotakin oiretta ei tarkoita etteikö jollakulla muulla sitä olisi.


    • Anonyymi

      Puoliso on adhd /add oireita ja en saa koskea lähes ollnkaan häneen koskaan. Seksiä on välillä mut ei tunnepuolta ollenkaan mukana ja ei saa koskea mihinkään, hän ei tykkää.
      Vaikeaa olla.

      • Anonyymi

        Purkillinen piriä nassuun


      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


    • Anonyymi

      En tiedä liittyykö tämä mitenkään asiaan. Olen mies ja orgasmin saatuani on muutama nainen erehtynyt puristelemaan mun pakaroitani. Se ei tunnu kivalta, se enempikin sattuu.

    • Anonyymi

      Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ja kun olin yhden miehen kanssa jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ainoastaan se kun ei ymmärtänyt tönäisin sitä kun en siedä aina kosketusta ja löin kädelle sitä miestä kun ei ymmärtänyt ei sanaa jos.

      • Anonyymi

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa

        No niin sä oot jos noin kerran itse sen sanot. Otahan aamulääkkeesi.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe