Olisi kiva tietää lukuja kuinka kaukana naisen klitoris on emättimen aukosta eli juuri siitä kohdasta, missä penis hankaa yhdynnän aikana.
Voisiko emätinorgasmin puuttuminen ja vaikeus aiheutua osittain myös anatomisista eroista?
Minulla ainakin häpyliitosluu on korkea, mikä näkyy silminkin. Korkean häpyliitoksen vuoksi etäisyyttä klitosisin ja emättimen välillä on 6 cm. En tiedä onko tämä paljon vai normaalia. Minulla siis on vaikeuksia yhdyntäorgasmin kanssa.
Tein mittauksen narun avulla selin maatessani.
Kyselen näitä, sillä minulla ei ole kokemusta kuin omasta kehostani.
Klitorisin etäisyys emättimestä?
7
2297
Vastaukset
- TALOVALINTA-VERTAILU
En tiedä virallisia mitta-arvioita,mutta
naisissa on niin merkittäviä eroja,ettei
voi olla mitään säännönmukaisuutta.Pimpalla
ja klitillä ei ole yhteistä toimintaa,vaan
emätintä pumpataan erikseen ja klittiä hie-
rotaa erikseen,luonnollisesti se voidaan tehdä
yhtäaikaa,usein hierotaan ensin kuumaksi ja
sitten ... - Löytyy
Klitoriksen ja emättimen välistä etäisyyttä ei tietääkseni ole tutkimuksissa selvitetty, mutta klitoriksen ja virtsaputken suuaukon välinen etäisyys on naisesta riippuen 16-45 mm. Yhdynnässä tapahtuu niin sanottu keinuefekti, jolloin myös klitoriksen terska saa lievää stimulaatiota.
Kyllä, emätinorgasmin puuttuminen voi johtua anatomisista eroista. Italialaisen tutkimuksen mukaan ne naiset, joilla on suuri massa emättimen etuyläseinämässä saavat helpoiten emätinorgasmin. Huomioitavaa on myös se, että emättimen erogeeninen alue vaihtelee runsaasti naisen mukaan.
Etsi siis vaikkapa hieromasauvan avulla emättimestäsi se kohta, joka reagoi stimulaatioon kaikken hermimmin. Se voi olla joko ihan emättimen suulla tai sitten ihan pohjukassa tai niiden välillä. Valitettavasti tarkkaa aluetta ei pysty nimeämään, koska eroja naisten välillä todellakin on niin paljon.
Myös yhdynnän pituudella on vaikutusta siihen, saako nainen emätinorgasmin vai ei.- Walter Guggenheimer
"Italialaisen tutkimuksen mukaan ne naiset, joilla on suuri massa emättimen etuyläseinämässä saavat helpoiten emätinorgasmin. "
-----
Ahaaaa... nyt se selvisi miksi vaimoni saa melkein jokaikisessä yhdynnässämme orgasmin. Tosin asiaa auttaa myös se että siittimenin on selvästi keskivertoa paksumpi mutta ei kovinkaan paljoa pitempi.
- mitta..
noin 7 cm. eipä ihme ettei tule. joskus on tullut exmiehen mahan päällä joka on iso, klitta hieroi siihen. nykyisellä miehellä ei ole mahaa joten ei tule päällä ratsastaessa.
emättimen ja pepun väli mulla on pieni, siksikö klitan ja emättimen on sitten iso? ja siitäkö johtuu että saan peppusexissä helposti?- ap kysyjä
Kiitos sinulle ja muille myös asiallisista vastauksista. Jatketaan vielä keskustelua.
Tuo isomaha herätti mielenkiintoni. On ihan totta, että ison mahan massalla voisi saada kivat paineet ja sitä kautta helpomman orgasmin. Myönnetään, ettei mulla ole vielä seksikokemusta isomahasen kanssa. - edell..
ap kysyjä kirjoitti:
Kiitos sinulle ja muille myös asiallisista vastauksista. Jatketaan vielä keskustelua.
Tuo isomaha herätti mielenkiintoni. On ihan totta, että ison mahan massalla voisi saada kivat paineet ja sitä kautta helpomman orgasmin. Myönnetään, ettei mulla ole vielä seksikokemusta isomahasen kanssa.ei siitä isosta mahasta sitten muuta hyötyä ollutkaan, tiellä vaan joka asennossa. :(
mutta kun itse ratsasti klitta hieroi siihen ihraan. mahattoman kanssa ei ole onnistunut.
- Anonyymi00007
Löysin tällaisen vuodelta 2009 olevan ketjun ja nostin sen nyt tänne ylemmäksi. Eli klitoriksen ja emättimen aukon välistä mittaa kysytään. Käykääpäs naiset mittaamassa tämä omaan anatomiaanne liittyvä mitta.
Ketjun avaaja kyseli tätä mittaa liittyen vaikeuksiin saada orgasmi yhdynnässä.
Minä tarvitsisin tätä tietoa, kun teen sellaisia eroottissävytteisiä lyijykynäpiirroksi. Eli mittasuhteet pitäisi olla oikein ja jos pimppi näkyy, se pitäisi olla juuri oikean kokoinen.
Pitää vielä sopia mittaustapa. Eli laittakaa dildo tai joku muu esine emättimeen ja ottakaa mitta sen klitoriksen puoleisesta pinnasta klitorikseen senttimetreinä. Lisäksi pitäisi ilmoittaa sisällä olevan esineen halkaisijamitta myös cm :ssä. Muuten mittaukset eivät ole vertailukelpoisia.
Kiitos jo etukäteen!
T: Tuleva suuri taiteilija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648