Uusi Lexus HS250h hybridiauto on esitelty Detroitissa.
Etuvetoisessa autossa on 2,4 litrainen nelisylinterinen Atkinson-bensiinimoottori ja sähkömoottori. Yhteisteho on 187 hv ja kulutuksen luvataan olevan 30 % alhaisempi kuin tämän hetken taloudellisimmalla Lexus-mallilla.
Myynti alkaa USAssa loppukesästä.
http://pressroom.toyota.com/pr/tms/lexus/2010-hs250h-debut.aspx?ncid=12040
HS250h esitelty
10
710
Vastaukset
- ajoakku
tarkoittavatko tuolla -30% rx/gs450h 8 litrasta vai is220d 6 litrasta??
no,kumpi tahansa niin kulutus jää häkellyttävän alhaiseksi, 4,5 ja 6 litran välimaastoon...lisäksi tuosta tehosta voisi päätellä suorituskyvyn olevan ihan riittävä, asettunee jonnekin vajaaseen 8 sekuntiin ja 220 kmh paikkeille- Hybridi Avesta
Uuden Avensiksen hybridiversiohan tuo näkyy olevan.
- Avebave
Hybridi Avesta kirjoitti:
Uuden Avensiksen hybridiversiohan tuo näkyy olevan.
Ei kyllä tuo näyttää olevan Lexus HS.
Se tietysti harmittaa sinua kun et kykene autoa hankkimaan. Mut hei, ajelehan sillä Avensiksella. Ja jos vaihdat sen Octaviaan niin voit sitten kirjoitella Audi palstalle että se on A4.
- Pettynyt
Voi voi... Ikävä kyllä oli copy-paste uudesta Avensiksesta.. :(
Joutuu edellisen sukupolven IS:ään tyytymään sit,ku Lexuksen joku päivä itselle EHKÄ laitan.
Lexuksen laittaisin juuri sen takia, että se on Toyotaa laadultaan, ei ulkonäöltään.. - Lexuksen
merkeillä. Sillälailla.
- Leksusu
se siinä. Ja vielä Lexuksen merkeillä! Nyt perkele naapurit kadehtii!
Ai niin, eihän mulla olekaan rahaa. - Avresat mitään
Jenkti eivät tiedä Avesta mitään. Siks Avee voi myydä leksuksena jenkkilässä.
- Eri mieltä
Mun mielestä tämä HS250h näyttää kuvien perusteella paljon enemmän Corollalta kuin Avelta. Se on kuitenkin huomattavasti paremman näkönen kuin Corolla, kun on jotenkin särmikkäämpi. Tosin Lexus IS ja uusi Ave taas on tätä HS:ää linjakkaamman näköisiä... No makuasioita sano koira kun...
Tämän uuden Lexusin suoritusarvoista olisi tosiaan mielenkiintoista tietää enemmänkin (vaikka myönnänkin ettei mulla siihen kuitenkaan ole varaa ja ajelen vaan tyytyväisenä vanhalla Avellani ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389